راجبی.علیرضا
طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه مدل شایستگی های مدیران آموزشی دستگاه های اجرایی استان آذربایجان شرقی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
راستگو.اعظم
بررسی و مقایسه اثر بخشی اجرای ارزشیابی کیفی توصیفی و ارزشیابی سنتی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان ابتدایی*
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1389]
راستگو.اعظم
بررسی و مقایسه اثربخشی اجرای ارزشیابی کیفی توصیفی و ارزشیابی سنتی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان ابتدایی*
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1389]
رجبی.سوران
نقش هوش هیجانی و سبک های رهبری در پیش بینی بازدهی های رهبری مدیران گروه های آموزشی دانشگاه
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1389]
رجبی.هومن
اثربخشی درمان فراشناختی (MCT) در تغییر سطح باورهای فراشناختی و نگرانی از تصویر بدنی دانشآموزان دختر افسرده
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1396]
رجبی.هومن
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی(CMST) بر خودکارآمدی خلاق و اشتیاق تحصیلی در دانشآموزان پسر دوره دوم متوسطه
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1397]
رحمان پور.محمد
بررسی تطبیقی برنامه درسی ادبیات در مقطع متوسطه ایران با شش کشور اروپایی
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1394]
رحمانیان کوشککی.عبدالرسول
تدوین مدلی برای بهبود کیفیت آموزش حسابداری از طریق تحلیل روشهای تدریس با استفاده از نظریه داده بنیاد
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1398]
رحیمی.مهدیه
شناسایی چالشها و راهکارهای ارزشیابی مؤثر از یادگیری دانشآموزان دوره ابتدایی در نرمافزار شاد توسط نومعلمان
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
رحیمیان بوگر.اسحق
ویژگیهای روانسنجی مقیاس توجه مشروط والدین در دانشآموزان شهرستان یزد
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1400]
رزبان.سمیه
تأثیر آموزش برنامهنویسی با نرمافزار اسکرچ بر مهارت حل مسئله دانشآموزان
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1399]
رزمی.علیرضا
اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر نشانههای اضطراب، نارسایی توجه و مهارتهای اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی در تبریز
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1399]
رستمی.چنگیز
اثربخشی آموزش حل مسأله بر نگرشهای ناکارآمد و باورهای غیرمنطقی دانشآموزان دختر دبیرستانی شهر سنندج
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1396]
رستمی.حسین
مقایسة اثربخشی آموزش گروهی مدیریت خشم مبتنی بر بازسازی شناختی و کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی (MBSR) بر استرس ادراک شده، خستگی روانی و تنظیم هیجان پرستاران ارومیه
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
رستمی.مریم
اثربخشی روش آموزش مبتنی بر اثرات بارشناختی بر پیشرفت درسی، بارشناختی ادراک شده و انگیزش دانشآموزان به یادگیری درس علوم تجربی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1396]
رسولی.حمید
شناسایی عوامل مؤثر بر یادگیری ریاضی دانشآموزان به کمک فراترکیب و نظرات متخصصین آموزش ریاضی
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
رسولی.محسن
پیشبینی کیفیت زندگی کاری معلمان زن براساس تعارض کار-خانواده و تعهد سازمانی
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1396]
رسولیسقای.مقصود
نیازسنجی آموزشی برنامههای آموزش خانواده برای اولیاء دانشآموزان ناحیه یک تبریز
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1393]
رشید.خسرو
بررسی تأثیر آموزش جنسی بر افزایش دانش جنسی والدین و احساس کفایت آنان
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1396]
رشیدی.اصغر
تاثیر آموزش ایمن سازی در مقابل استرس براضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره راهنمایی ناحیه یک ارومیه
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1387]
رشیدی.ورهرام
بررسی مقایسهای مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان رشتههای مختلف دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1401]
رضاپور میرصالح.یاسر
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه جهتگیری هدف شغلی در معلمان ایرانی
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1397]
رضاپور میرصالح.یاسر
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسشنامه سلامت سازمانی مدرسه (SOHQ) در نمونهای از معلمان ایرانی
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1395]
رضاپور.یوسف
شاخصهای سنجش کیفیت آموزش عالی براساس مدل کانو در دانشگاه ارومیه
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1395]
رضازاده.اکبر
ارزیابی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش در محیطهای یادگیری الکترونیکی با استفاده از تکنیک فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1397]
رضایی تبار.وحید
مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدلهای چندبعدی نظریه سؤال پاسخ در دادههای دو ارزشی با در نظر گرفتن طول آزمون
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1401]
رضایی.اکبر
رابطه بین هوشهای چندگانه و ویژگیهای شخصیتی با رویکردهای یادگیری راهبردی، سطحی و عمقی دانشجویان
[
دوره5,
شماره
17
- بهارسال
1391]
رضایی.اکبر
اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر آمادگی به یادگیری الکترونیکی و یادگیری خود راهبر در دانشجویان مشغول به تحصیل در دورههای مجازی
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1400]
رضایی.اکبر
بررسی رابطه هوش اخلاقی مدیران با مدیریت خادمیت در مدارس شهرستان میاندوآب با تأکید بر جنسیت
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1394]
رضایی.اکبر
بررسی اثربخشی آموزش به کمک نقشه مفهومی معلم ساخته و نقشههای مفهومی با تلفیق چند رسانهای در درس حرفه و فن بر عملکرد یادگیری و انگیزش دانشآموزان دختر پایه سوم راهنمایی شهر زنجان
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1393]
رضایی.اکبر
طراحی آموزش چند رسانهای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر هیجان تحصیلی درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
رضایی.اکبر
رابطه دانش فراشناخت، نظریههای ضمنی هوش و نگرش به رفتارهای کمک طلبی با عملکرد ریاضی دانشآموزان دختر پایه سوم راهنمایی شهر تبریز
[
دوره5,
شماره
18
- تابستانسال
1391]
رضایی.اکبر
رابطه ی بین سبک های فرزند پروری و باورهای معرفت شناختی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1388]
رضایی.اکبر
رابطه بین هوش اجتماعی مدیران با رضایت شغلی معلمان مدارس
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1388]
رضایی.اکبر
رابطه بین باورهای شناختی و نگرش به رفتارهای کمک طلبی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1389]
رضایی.اکبر
مقایسه تأثیرروش تدریس مبتنی بر تفکر فعال (روش مشارکتی) و روش تدریس سنتی دریادگیری درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان پسر.
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1390]
رضایی.اکبر
بررسی اثربخشی نرمافزار آموزشی میشا و کوشا بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی و خلاقیت دانشآموزان دختر پایه پنجم ابتدایی شهر سنندج
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
رضایی.علی محمد
پیشبینی رضایت تحصیلی براساس نیازهای روانشناختی با نقش میانجی هیجانهای کلاس درس و طرحوارههای ناسازگار اولیه
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1401]
رضایی.فاطمه
اثربخشی آموزش مهارتهای روانی–اجتماعی دانشآموزان، بر درگیری و تابآوری تحصیلی آنان
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1402]
رضایی.لیلا
رابطه بین سبک رهبری مدیران با تعهد سازمانی کارکنان کارخانجات مخابراتی ایران
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1388]
رضائی زاده.مرتضی
ارزشیابی از اهداف سطوح عالی یادگیری در محیطهای یادگیری الکترونیکی (استانداردها و شاخصها)
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1398]
رضائی فر.حمید
اثربخشی آموزش ذهن¬آگاهی بر امید و سازگاری با مدرسه در دانشآموزان دارای انتخاب رشته اجباری علوم ریاضی و فنی
[
دوره16,
شماره
64
,
0
- زمستانسال
1402]
رضائی.اکبر
بررسی رابطه سبکهای شناختی (وابسته به زمینه، نابسته به زمینه) با یادگیری و شیوههای مطالعه در بین دانشآموزان دختر پایه سوم رشتههای نظری دبیرستانهای شهر تبریز در سال تحصیلی90-89
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1391]
رضائی.اکبر
ساختار عاملی مجموعه آزمونهای استعداد چند بعدی (MAB)
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1389]
رضائی.لیلا
بررسی مقایسهای تحول اخلاقی، نوع دوستی و خودکارآمدی اجتماعی در دانشآموزان تیزهوش و عادی دبیرستانهای شهر ارومیه در سال تحصیلی 91-90
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1393]
رضائیان.مهدی
تأثیر آموزش بسته فراشناختی (تفکر انتقادی، حل مسئله و فراشناخت) بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر دوره دوم متوسطه
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1397]
رضوی.عبدالحمید
مؤلفههای سهگانه ارزشیابی توصیفی: بازخوردها، خود سنجی و همسال سنجی
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1395]
رعدی.نقی
بررسی رابطه ساده و چندگانه هوش هیجانی با سبکهای رهبری تحولآفرین، تبادلی و عدم مداخله
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1393]
رعیتی.علیرضا
طراحی و اعتبارسنجی الگوی انگیزش تحصیلی شفقتمحور ویژه دانشآموزان مقطع متوسطه دوم از دیدگاه متخصصین
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1402]
رفیعی پور.امین
پیشبینی اضطراب امتحان بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی و تنظیم شناختی هیجان بین دانشجویان دانشگاه فرهنگیان
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1398]
رنجبر سودجانی.یوسف
تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر خودکارآمدی، اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت دانشآموزان دختر پایه سوم دوره دو متوسطه شهر مشهد
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
رنجبری.علیرضا
ارزیابی عملکرد سازمان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی بر مبنای مدل تعالی سازمانی ( (EFQM درسال 1386
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1387]
رنگرز.مریم
مقایسه مهارتهای اجتماعی و اضطراب امتحان در نوجوانان تیزهوش، تیزهوش کاذب و عادی
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1401]
روحی حدید.زینب
مدل علی سرزندگی تحصیلی بر اساس راهبردهای خودتنظیمی تحصیلی و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان با نقش واسطهای اضطراب کرونا
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1402]