س

  • سارانی.هادی تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری بر خودناتوان‌سازی تحصیلی و یادگیری خودراهبر دانش‌آموزان کنکوری [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]
  • ساروخانی.باقر اثربخشی آموزش بازی درمانی شناختی-رفتاری بر توجه و تمرکز و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1401]
  • ساکن آذری.رعنا اثر آموزش مهارت حل مسأله ابداعی بر تفکرخلاق، تفکرانتقادی، تفکرعلمی و خودکارآمدی دانشجویان علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، تحت شرایط بیوریتم فکری متفاوت [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1393]
  • سامری.مریم ارائه مدل تدریس اثربخش اساتید دانشگاه بر پایه تحلیل شبکه عصبی مصنوعی [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1397]
  • سامری.مریم روابط ساختاری اعتماد سازمانی، اخلاق حرفه‌ای و ساختار سازمانی با اثربخشی مدرسه با نقش میانجی ارزشیابی عملکرد معلمان [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]
  • سپهری بناب.حسن مقایسه‌ مهارتهای حرکتی ظریف و درشت دانش‌آموزان با اختلال کم‌توجهی/ بیش‌فعالی((ADHD و عادی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1387]
  • ستاری ساربانقلی.حسن سنجش و ارزیابی میزان استفاده از شاخصه‌های فرهنگ ایرانی-اسلامی در طراحی تمرین‌های دروس مقدمات طراحی معماری (نمونه موردی: دانشگاه تهران) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]
  • ستاری.یوسف بررسی ارتباط بین سبک‌های یادگیری و جهت‌گیری هدف با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهرستان بستان‌آباد در سال تحصیلی 92-91 [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1393]
  • ستایشی اظهری.محمد مقایسه خودکارآمدی تحصیلی در نیمرخ‌های مختلف انگیزشی: تحلیل مبتنی بر شخص [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • ستایشی اظهری.محمد رابطه امیدواری و پیشرفت تحصیلی با نقش میانجی‌گری اهمال‌کاری تحصیلی در دانش‌آموزان [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1396]
  • ستایشی اظهری.محمد مقایسه رضایت تحصیلی و پیشرفت تحصیلی در نیمرخ‌های مختلف انگیزشی دانش‌آموزان: تحلیل مبتنی بر شخص [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1397]
  • سجادیان.ایلناز اثر بخشی آموزش مداخله شناختی-هیجانی-اجتماعی حافظه فعال بر بهبود تنظیم شناختی هیجان دانش‌آموزان دختر پایه پنجم دبستان‌های تهران [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]
  • سجادیان.ایلناز ساختار عاملی، روایی، پایایی و هنجاریابی مقیاس معلم مثبت ارییلماز در دانش‌آموزان دختر پایه دهم دوره دوم متوسطه [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • سجادیان.ایلناز بررسی ساختار عاملی، روایی، اعتبار و هنجاریابی مقیاس ابعاد سازمان یادگیرنده در دانشگاه: مقیاس دانشگاه یادگیرنده [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1389]
  • سدرپوشان.نجمه طراحی و اعتبارسنجی الگوی انگیزش تحصیلی شفقت‌محور ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم از دیدگاه متخصصین [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1402]
  • سراجی.فرهاد هنجاریابی مقیاس مهارت یادگیری خودرهیابی دانشجویان پزشکی در برنامه های درسی الکترونیکی [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]
  • سرداری.باقر الگوی ساختاری بهزیستی تحصیلی براساس کنجکاوی معرفت شناختی و معنای زندگی با میانجی گری درگیری تحصیلی در دانشجویان [ دوره16, شماره 64 , 0 - زمستان سال 1402]
  • سرداری.باقر تعیین اثربخشی الگوی یادگیری مشارکتی بر یادگیری خودراهبر (خودمدیریتی، رغبت برای یادگیری و خودکنترلی) دانش‌آموزان دختر [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]
  • سرداری.باقر نقش واسطه‌ای فراشناخت بین کارکردهای اجرایی و یادگیری خودتنظیم در دانش‌آموزان [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1400]
  • سرداری.باقر اثربخشی آموزش مهارت‌های تنظیم هیجانی بر کارکردهای اجرایی در دانش‌آموزان با علایم اهمال کاری [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1399]
  • سرمدی.محمدرضا ارزیابی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش در محیط‌های یادگیری الکترونیکی با استفاده از تکنیک فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1397]
  • سرندی.پرویز بررسی رابطه هوش هیجانی با سخت رویی در بین زنان فرهنگی شهرستان سراب [ دوره4, شماره 16 - زمستان سال 1390]
  • سرندی.پرویز بررسی رابطه بین اهمال‌کاری و عزّت نفس با انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهرستان کاشان [ دوره4, شماره 14 - تابستان سال 1390]
  • سرندی.پرویز بررسی رابطه سبک‌های هویتی و نقش تعهد هویت با میزان بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه شهر تبریز [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1389]
  • سرندی.پرویز بررسی تأثیر تکلیف شب بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان ارومیه [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1396]
  • سروری.مینا مدل‌یابی روابط ساختاری توانایی‌های شناختی با پیشرفت تحصیلی از طریق میانجی شایستگی ادراک شده در دانش‌آموزان متوسطه [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1401]
  • سعادتمند.زهره تأثیر اجرای آزمون‌های عملکردی در درس علوم تجربی در میزان پیشرفت، نگرش تحصیلی و قدرت یادداری دانش‌آموزان دوره اول متوسطه شهرستان مبارکه [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1396]
  • سعادتمند.زهره عوامل مؤثر در بهبود کیفیت ارزشیابی پیشرفت تحصیلی از دیدگاه مدیران و دبیران مرد پایه سوم متوسطه شهر یزد در سال تحصیلی 89-88 [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1388]
  • سعادتمند.زهره تأثیر مؤلفه‌های پدیده‌ی جهانی‌شدن بر برنامه‌های درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی [ دوره4, شماره 14 - تابستان سال 1390]
  • سعادتی شامیر.ابوطالب مشغولیت تحصیلی بر سرمایه‌ روان‌شناختی دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]
  • سلطانی دزکی.سمیه ساختار عاملی، روایی، پایایی و هنجاریابی مقیاس معلم مثبت ارییلماز در دانش‌آموزان دختر پایه دهم دوره دوم متوسطه [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • سلطانی.اصغر ارائه الگوی برنامه درسی تربیت دینی مبتنی بر یادگیری هیجانی-اجتماعی در دوره متوسطه از دیدگاه معلمان [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1398]
  • سلطانی.اکبر امکان سنجی اجرای آموزش مبتنی بر یادگیری همراه (تلفن همراه) در دانشگاه‌‌ (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور شهرستان بوکان) [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1394]
  • سلطانی.اکبر رابطه هوش هیجانی مدیران با توانمندسازی نیروی انسانی دانشگاه پیام‌نور [ دوره4, شماره 15 - پاییز سال 1390]
  • سلطانی.اکبر تحلیل محتوای کتاب‌های درسی فارسی دوره‌ی ابتدایی براساس مؤلفه‌های هوش‌های چندگانه: روش آنتروپی شانون [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1397]
  • سلمانپور.حمزه بررسی رابطه بین مقبولیت اجتماعی و نگرش به مادر با اضطراب به مدرسه دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی ناحیه2 شهرستان ارومیه [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1397]
  • سلیمانی.اسماعیل مدل‌یابی روابط ساختاری جهت‌گیری هدف با نگرش به تقلب: انگیزش تحصیلی بعنوان متغیر میانجی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]
  • سلیمانی.بهاره بررسی ارتباط بین رویکردهای مطالعاتی و پیشرفت تحصیلی ریاضی با نقش واسطه‌ای اضطراب ریاضی* [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1392]
  • سلیمانی.مجید اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل هویت تحصیلی موفق بر استرس تحصیلی و سازگاری تحصیلی همراه با مرحله پیگیری [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1402]
  • سلیمانی.مجید رابطه خودکارآمدی تحصیلی با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجی‌گرانه نیازهای روانشناختی پایه [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]
  • سلیمانی.مجید تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری بر خودناتوان‌سازی تحصیلی و یادگیری خودراهبر دانش‌آموزان کنکوری [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]
  • سلیمانی.مهران نقش سبک‌های اسنادی و تربیتی در پیش‌بینی اختلال سلوک با واسطه‌گری کارکرد اجرائی در دانش‌آموزان مقطع اول متوسطه [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • سلیمی.حسین تأثیر آموزش شناختی ارتقاء امید برکاهش اهمال کاری و خودناتوان‌سازی تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام‏نور بوکان [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1394]
  • سواری.کریم مدل رابطه علی مؤلفه‌های خودکارآمدی هیجانی با اضطراب امتحان با نقش واسطه‌ای عاطفه مثبت و منفی در دانشجویان دختر و پسر [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • سیدی نظرلو.سید طاهر اثربخشی برنامه‌درسی مبتنی بر درک طراحی‌محور بر پیشرفت تحصیلی و ادراک حل مسئله دانش‌آموزان پایه ششم دوره ابتدایی [ دوره16, شماره 64 , 0 - زمستان سال 1402]
  • سیف نراقی.مریم موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه (با تاکید بر مهارتهای تجزیه و تحلیل، ترکیب، ارزشیابی و قضاوت) [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1388]
  • سیف نراقی.مریم بررسی میزان تقویت توانمندسازی شغلی در برنامه درسی دانش آموزان کم توان ذهنی، از دیدگاه کارشناسان ستادی، متخصصان برنامه ریزی درسی و دبیران ذیربط [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1388]
  • سیف.علی اکبر ساخت، اعتباریابی، رواسازی و هنجاریابی پرسشنامه انگیزش تحصیلی حالتی(ASM) [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1396]
  • سیفوری.زهره تأثیر تولید شفاهی بر صحت دستوری و روانی گفتار کارمدار زبان آموزان ایرانی [ دوره5, شماره 18 - تابستان سال 1391]