سارانی.هادی
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری بر خودناتوانسازی تحصیلی و یادگیری خودراهبر دانشآموزان کنکوری
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1400]
ساروخانی.باقر
اثربخشی آموزش بازی درمانی شناختی-رفتاری بر توجه و تمرکز و سازگاری اجتماعی دانشآموزان کمتوان ذهنی
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1401]
ساکن آذری.رعنا
اثر آموزش مهارت حل مسأله ابداعی بر تفکرخلاق، تفکرانتقادی، تفکرعلمی و خودکارآمدی دانشجویان علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، تحت شرایط بیوریتم فکری متفاوت
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1393]
سامری.مریم
ارائه مدل تدریس اثربخش اساتید دانشگاه بر پایه تحلیل شبکه عصبی مصنوعی
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1397]
سامری.مریم
روابط ساختاری اعتماد سازمانی، اخلاق حرفهای و ساختار سازمانی با اثربخشی مدرسه با نقش میانجی ارزشیابی عملکرد معلمان
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
سپهری بناب.حسن
مقایسه مهارتهای حرکتی ظریف و درشت دانشآموزان با اختلال کمتوجهی/ بیشفعالی((ADHD و عادی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1387]
ستاری ساربانقلی.حسن
سنجش و ارزیابی میزان استفاده از شاخصههای فرهنگ ایرانی-اسلامی در طراحی تمرینهای دروس مقدمات طراحی معماری (نمونه موردی: دانشگاه تهران)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
ستاری.یوسف
بررسی ارتباط بین سبکهای یادگیری و جهتگیری هدف با فرسودگی تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه شهرستان بستانآباد در سال تحصیلی 92-91
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1393]
ستایشی اظهری.محمد
مقایسه خودکارآمدی تحصیلی در نیمرخهای مختلف انگیزشی: تحلیل مبتنی بر شخص
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
ستایشی اظهری.محمد
رابطه امیدواری و پیشرفت تحصیلی با نقش میانجیگری اهمالکاری تحصیلی در دانشآموزان
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1396]
ستایشی اظهری.محمد
مقایسه رضایت تحصیلی و پیشرفت تحصیلی در نیمرخهای مختلف انگیزشی دانشآموزان: تحلیل مبتنی بر شخص
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1397]
سجادیان.ایلناز
اثر بخشی آموزش مداخله شناختی-هیجانی-اجتماعی حافظه فعال بر بهبود تنظیم شناختی هیجان دانشآموزان دختر پایه پنجم دبستانهای تهران
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
سجادیان.ایلناز
ساختار عاملی، روایی، پایایی و هنجاریابی مقیاس معلم مثبت ارییلماز در دانشآموزان دختر پایه دهم دوره دوم متوسطه
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
سجادیان.ایلناز
بررسی ساختار عاملی، روایی، اعتبار و هنجاریابی مقیاس ابعاد سازمان یادگیرنده در دانشگاه: مقیاس دانشگاه یادگیرنده
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1389]
سدرپوشان.نجمه
طراحی و اعتبارسنجی الگوی انگیزش تحصیلی شفقتمحور ویژه دانشآموزان مقطع متوسطه دوم از دیدگاه متخصصین
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1402]
سراجی.فرهاد
هنجاریابی مقیاس مهارت یادگیری خودرهیابی دانشجویان پزشکی در برنامه های درسی الکترونیکی
[
دوره17,
شماره
65
- بهارسال
1403]
سرداری.باقر
الگوی ساختاری بهزیستی تحصیلی براساس کنجکاوی معرفت شناختی و معنای زندگی با میانجی گری درگیری تحصیلی در دانشجویان
[
دوره16,
شماره
64
,
0
- زمستانسال
1402]
سرداری.باقر
تعیین اثربخشی الگوی یادگیری مشارکتی بر یادگیری خودراهبر (خودمدیریتی، رغبت برای یادگیری و خودکنترلی) دانشآموزان دختر
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
سرداری.باقر
نقش واسطهای فراشناخت بین کارکردهای اجرایی و یادگیری خودتنظیم در دانشآموزان
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1400]
سرداری.باقر
اثربخشی آموزش مهارتهای تنظیم هیجانی بر کارکردهای اجرایی در دانشآموزان با علایم اهمال کاری
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1399]
سرمدی.محمدرضا
ارزیابی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش در محیطهای یادگیری الکترونیکی با استفاده از تکنیک فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1397]
سرندی.پرویز
بررسی رابطه هوش هیجانی با سخت رویی در بین زنان فرهنگی شهرستان سراب
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1390]
سرندی.پرویز
بررسی رابطه بین اهمالکاری و عزّت نفس با انگیزش پیشرفت دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهرستان کاشان
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1390]
سرندی.پرویز
بررسی رابطه سبکهای هویتی و نقش تعهد هویت با میزان بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان مقطع دوم متوسطه شهر تبریز
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1389]
سرندی.پرویز
بررسی تأثیر تکلیف شب بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان ارومیه
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1396]
سروری.مینا
مدلیابی روابط ساختاری تواناییهای شناختی با پیشرفت تحصیلی از طریق میانجی شایستگی ادراک شده در دانشآموزان متوسطه
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1401]
سعادتمند.زهره
تأثیر اجرای آزمونهای عملکردی در درس علوم تجربی در میزان پیشرفت، نگرش تحصیلی و قدرت یادداری دانشآموزان دوره اول متوسطه شهرستان مبارکه
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1396]
سعادتمند.زهره
عوامل مؤثر در بهبود کیفیت ارزشیابی پیشرفت تحصیلی از دیدگاه مدیران و دبیران مرد پایه سوم متوسطه شهر یزد در سال تحصیلی 89-88
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1388]
سعادتمند.زهره
تأثیر مؤلفههای پدیدهی جهانیشدن بر برنامههای درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1390]
سعادتی شامیر.ابوطالب
مشغولیت تحصیلی بر سرمایه روانشناختی دانشآموزان دختر متوسطه دوم
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
سلطانی دزکی.سمیه
ساختار عاملی، روایی، پایایی و هنجاریابی مقیاس معلم مثبت ارییلماز در دانشآموزان دختر پایه دهم دوره دوم متوسطه
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
سلطانی.اصغر
ارائه الگوی برنامه درسی تربیت دینی مبتنی بر یادگیری هیجانی-اجتماعی در دوره متوسطه از دیدگاه معلمان
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1398]
سلطانی.اکبر
امکان سنجی اجرای آموزش مبتنی بر یادگیری همراه (تلفن همراه) در دانشگاه (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور شهرستان بوکان)
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1394]
سلطانی.اکبر
رابطه هوش هیجانی مدیران با توانمندسازی نیروی انسانی دانشگاه پیامنور
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1390]
سلطانی.اکبر
تحلیل محتوای کتابهای درسی فارسی دورهی ابتدایی براساس مؤلفههای هوشهای چندگانه: روش آنتروپی شانون
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1397]
سلمانپور.حمزه
بررسی رابطه بین مقبولیت اجتماعی و نگرش به مادر با اضطراب به مدرسه دانشآموزان پایه ششم ابتدایی ناحیه2 شهرستان ارومیه
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1397]
سلیمانی.اسماعیل
مدلیابی روابط ساختاری جهتگیری هدف با نگرش به تقلب: انگیزش تحصیلی بعنوان متغیر میانجی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
سلیمانی.بهاره
بررسی ارتباط بین رویکردهای مطالعاتی و پیشرفت تحصیلی ریاضی با نقش واسطهای اضطراب ریاضی*
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1392]
سلیمانی.مجید
اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل هویت تحصیلی موفق بر استرس تحصیلی و سازگاری تحصیلی همراه با مرحله پیگیری
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1402]
سلیمانی.مجید
رابطه خودکارآمدی تحصیلی با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجیگرانه نیازهای روانشناختی پایه
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
سلیمانی.مجید
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری بر خودناتوانسازی تحصیلی و یادگیری خودراهبر دانشآموزان کنکوری
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1400]
سلیمانی.مهران
نقش سبکهای اسنادی و تربیتی در پیشبینی اختلال سلوک با واسطهگری کارکرد اجرائی در دانشآموزان مقطع اول متوسطه
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
سلیمی.حسین
تأثیر آموزش شناختی ارتقاء امید برکاهش اهمال کاری و خودناتوانسازی تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیامنور بوکان
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1394]
سواری.کریم
مدل رابطه علی مؤلفههای خودکارآمدی هیجانی با اضطراب امتحان با نقش واسطهای عاطفه مثبت و منفی در دانشجویان دختر و پسر
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
سیدی نظرلو.سید طاهر
اثربخشی برنامهدرسی مبتنی بر درک طراحیمحور بر پیشرفت تحصیلی و ادراک حل مسئله دانشآموزان پایه ششم دوره ابتدایی
[
دوره16,
شماره
64
,
0
- زمستانسال
1402]
سیف نراقی.مریم
موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه (با تاکید بر مهارتهای تجزیه و تحلیل، ترکیب، ارزشیابی و قضاوت)
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1388]
سیف نراقی.مریم
بررسی میزان تقویت توانمندسازی شغلی در برنامه درسی دانش آموزان کم توان ذهنی، از دیدگاه کارشناسان ستادی، متخصصان برنامه ریزی درسی و دبیران ذیربط
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1388]