ف

  • فاتحی چنار.فرداد نقش شایستگی‌های حرفه‌ای دبیران ریاضی در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش‌آموزان مدارس عادی و خاص [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1396]
  • فاتحی سینه سر.محمد مقایسه اثربخشی آموزش بارش مغزی و تریز بر درگیری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1402]
  • فاضل هروی.ناصر ارائه مدلی برای ارزیابی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بر مبنای اسناد بالا دستی [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1401]
  • فاضل.امین الله بررسی رابطه سبک‌های یادگیری و پیشرفت تحصیلی با واسطه‌گری راهبردهای آگاهی فراشناختی در بین دانشجویان [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1390]
  • فاطمی.عادل ارزشیابی مقالات علمی علوم تربیتی به منظور شناسایی اشتباهات رایج آماری [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1397]
  • فایدی.مهری اثر بخشی واقعیت درمانی بر کاهش اضطراب اجتماعی و اضطراب امتحانی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1402]
  • فتاحی اندبیل.اعظم اثربخشی آموزش توانمندسازی شغلی مبتنی بر الگوی چند محوری بر بهبود اشتیاق شغلی زنان سرپرست خانواده شهر تهران [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • فتحی آذر.اسکندر تأثیر برنامه درسی مبتنی بر واقعیت مجازی بر ادراک حل مسئله و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]
  • فتحی آذر.اسکندر تدوین و اولویت‌بندی استانداردهای عملکرد مدیران آموزشی دوره‌ی ابتدایی شهر تبریز [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1388]
  • فتحی آذر.اسکندر پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی بر اساس ارزش کاربردی و ارزش ذاتی تکلیف در دانش-آموزان پایه دهم شهر تبریز [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1394]
  • فتحی آذر.اسکندر پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی بر اساس ارزش اهمیت و هزینه‌ی مرتبط با تکلیف [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1396]
  • فتحی آذر.اسنکندر ارزیابی میزان توجه به «سواد فناورانه» در آموزش و پرورش عمومی (پایه‌های 9-1) [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1395]
  • فتحی.آیت اله اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر مهارت‌های ارتباطی، امنیت روانی-اجتماعی و وابستگی به شبکه‌های اجتماعی در دانش‌آموزان دختر دارای اعتیاد به فضای مجازی [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1402]
  • فتحی.روح الله اثربخشی آموزش گروهی مهارت‌های شناختی رفتاری بر کاهش ترس از صحبت کردن در جمع [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1393]
  • فتحی‌آذر.اسکندر تعیین و تبیین اصول یادگیری مبتنی بر فرآیندهای شناختی مغز [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]
  • فتی.نجمه الگوی رابطه فرسودگی تحصیلی با تجارب شخصی و آموزشی و راهبرد‌های اجتنابی دانشجویان: نقش واسطه‌ای درگیری تحصیلی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1398]
  • فراستخواه.مقصود ضرورت و امکان تغییر برنامه درسی مصوّب نظام آموزش عالی ایران به برنامه درسی تلفیقی (مطالعه موردی: گرایش مدیریت آموزشی، دوره کارشناسی) [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1393]
  • فرامرزی.سالار بررسی تأثیر بسته مداخلات بهنگام عصب‌- روانشناختی کودک محور بر سرعت پردازش کودکان با تأخیر رشدی شناختی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]
  • فرج الهی.مهران مدل علّی پیش‌بینی راهبردهای یادگیری خود تنظیمی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور: نقش باورهای هوشی، خودکارآمدی تحصیلی و اهداف پیشرفت [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1394]
  • فرج الهی.مهران تقلب الکترونیکی و سرقت ادبی چهره پنهان و چالش برانگیز نظام سنجش دانشگاه‌های باز و آموزش از دور و راه‌کارهای ممانعت از آن: مطالعه موردی دانشگاه پیام نور [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1394]
  • فرخزادیان.علی اصغر اثربخشی درمان فراشناختی (MCT) در تغییر سطح باورهای فراشناختی و نگرانی از تصویر بدنی دانش‌آموزان دختر افسرده [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1396]
  • فرخی.نورعلی تشخیص خطاهای رویه‌ای دانش‌آموزان در جمع و تفریق اعداد اعشاری با استفاده از شبکه‌های بیزی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1398]
  • فرزادی.فاطمه مدل رابطه علی مؤلفه‌های خودکارآمدی هیجانی با اضطراب امتحان با نقش واسطه‌ای عاطفه مثبت و منفی در دانشجویان دختر و پسر [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • فرزانه.اکرم پیش‌بینی سازگاری عاطفی و تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس ابعاد کارکردی خانواده [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1397]
  • فرمهینی فراهانی.محسن بررسی نوع ایدئولوژی برنامه درسی اعضای هیئت علمی دانشکده‌های علوم‌تربیتی دانشگاه‌های دولتی سطح شهر تهران [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1392]
  • فرنیا.محمد علی بررسی کمی و کیفی محتوای کتاب جامعه شناسی دوره متوسطه (علوم انسانی) براساس دیدگاه اجتماعی در برنامه ریزی درسی [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1388]
  • فرهادی راد.حمید الگوی مشترک «بهترین تجارب تدریس »: علّت‌ها، زمینه‌سازها و راهبردها [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1397]
  • فرید.ابوالفضل شناسایی بدساختاری دانش علوم تجربی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی بر اساس رویکرد شناختی- تشخیصی [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]
  • فرید.ابوالفضل اثربخشی سازمان دهنده‌های‌تصویری بر دانش، درک و کاربرد مفاهیم علوم تجربی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]
  • فرید.ابوالفضل اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی بر کاهش مشکلات رفتاری و بازداری رفتاری در دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1399]
  • فرید.ابوالفضل چالش‌های یادگیری معکوس: تحلیل محتوای کیفی [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1401]
  • فریدیان.کبری اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر آمادگی به یادگیری الکترونیکی و یادگیری خود راهبر در دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره‌های مجازی [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1400]
  • فضل الهی قمشی.سیف اله زیرساخت‌های مدیریت دانش در دانشگاه آزاد اسلامی و دولتی قم از دیدگاه اعضای هیئت علمی [ دوره4, شماره 15 - پاییز سال 1390]
  • فلاح.محمد حسین طراحی و اعتبارسنجی الگوی انگیزش تحصیلی شفقت‌محور ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم از دیدگاه متخصصین [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1402]
  • فلسفی نژاد.محمدرضا اثربخشی خانواده‌درمانی راهبردی کوتاه مدت (BSFT) بر جوّ خانواده‌های دارای عضو وابسته به مواد و پیشگیری از عود [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1393]
  • فولادی.اسما اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر موفقیت تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دختر [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1397]
  • فیض آبادی.نرگس طراحی محیط یادگیری مبتنی بر آزمایشگاه مجازی و تأثیر آن بر انگیزش پیشرفت در درس علوم [ دوره16, شماره 64 , 0 - زمستان سال 1402]
  • فیضی.ایوب فراتحلیل تعامل جنسیت فراگیران بر تأثیر روش های تدریس مشارکتی و بحث گروهی [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1395]
  • فیضی.ایوب رابطه ویژگی‌های شخصیت و سبک رهبری کلاس درس با کیفیت تدریس اساتید دانشگاه به روش خود ارزیابی: ارائه یک مدل ساختاری [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1396]
  • فیضی.مهدی بررسی تأثیر سبک‌های مدیریت (سنتی، متعادل و مشارکتی) بر خلاقیت دبیران (مطالعه موردی: دبیرستانهای شهر سنندج) [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1388]