خ

  • خادمی عادل.لیلا اثربخشی روش‌های حسی چندگانه بر خودانضباطی و خودسنجی دانش‌آموزان دختر نارساخوان 9 تا 10 سال [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1402]
  • خادمی.علی بررسی رابطه بین مقبولیت اجتماعی و نگرش به مادر با اضطراب به مدرسه دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی ناحیه2 شهرستان ارومیه [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1397]
  • خادمی.علی مقایسه اثربخشی درمان تعاملی والد-کودک(PCIT)، آموزش ذهن‌آگاهی کودک محور و برنامه والدین سال‌های باورنکردنی(IY) بر نشانه‌های برونی‌سازی شده دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی شهر تبریز [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • خالقی.سمانه طراحی بسته آموزشی اخلاق شهروندی و بررسی اثربخشی آن بر بهبود نوع‌دوستی و رفتار اجتماعی مطلوب در نوجوانان [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1402]
  • خاموشیان صحنه.مریم رابطه‌ بین ارزش تکلیف و جهت‌گیری هدف با پیشرفت تحصیلی: نقش میانجی خودکارآمدی [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1402]
  • خانجانی.زینب بررسی رابطه هوش‌هیجانی با افسردگی و اضطراب دختران نوجوان مشکین شهردر سال 89 [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1389]
  • خانجانی.زینب بررسی رابطه شیوه‌های فرزندپروری و سبک‌های دلبستگی با نشانه‏های افسردگی نوجوانان [ دوره4, شماره 14 - تابستان سال 1390]
  • خانجانی.زینب بررسی مقایسه‌ای تحول اخلاقی، نوع دوستی و خودکارآمدی اجتماعی در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی دبیرستان‌های شهر ارومیه در سال تحصیلی 91-90 [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1393]
  • خانجانی.زینب مقایسه تحول همدلی در کودکان دارای اختلالات درونی‌سازی 5 تا 11 سال [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1393]
  • خانجانی.زینب هیجان‌خواهی و وابستگی نوجوانان به اینترنت [ دوره5, شماره 20 - زمستان سال 1391]
  • خانجانی.زینب اثربخشی آموزش آگاهی واج‌شناختی از طریق نرم‌افزار تلفن همراه بر مهارت‌های تنظیم رفتار، فراشناخت و بهبود عملکرد خواندن کودکان مبتلابه نارساخوانی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]
  • خانجانی.زینب مقایسه نوع و میزان خشم میان نوجوانان پسر در معرض تماشای زیاد و کم فیلم‎های خشن مشکین شهر [ دوره4, شماره 16 - زمستان سال 1390]
  • خانجانی.زینب اثربخشی آموزش مبتنی بر بازتوانی شناختی در بهبود حافظه دیداری و شنیداری کودکان با اختلالات یادگیری همراه با بیش‌فعالی و اختلالات یادگیری بدون بیش‌فعالی [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1397]
  • خانجانی.زینب اثربخشی مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر مؤلفه‌های مشکل در تنظیم هیجانی دانش‌آموزان پسر دارای اختلال سلوک [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1398]
  • خانزاده.مصطفی مقایسه مهارت‌های اجتماعی و اضطراب امتحان در نوجوانان تیزهوش، تیزهوش کاذب و عادی [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1401]
  • خباره.کبری تبیین نقش خودبالندگی مدیران مدارس در بهبود عملکرد آنان (مطالعه موردی: مدیران مدارس شهر ری) [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1393]
  • خدایی.ابراهیم استفاده از رگرسیون چندگانه در روش هارویچ برای تعیین نمره برش آزمون‌ها به عنوان جایگزینی برای روش‌های آنگوف و بوک‌مارک [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]
  • خدیوی.اسدالله مقایسه روش تدریس فعال و سنتی در پیشرفت درس علوم و میزان خلاقیت دانش آموزان سوم راهنمایی شهرستان کرج در سال تحصیلی 87-1386 [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1387]
  • خدیوی.اسدالله بررسی تأثیر آموزش به روش بدیعه‌پردازی بر تفکرخلاق دانش‌آموزان چهارم ابتدایی در درس علوم تجربی شهرستان سلماس [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1393]
  • خدیوی.اسدالله رابطه انگیزه پیشرفت مدیران با میزان مشارکت دبیران در تصمیم‌گیری دبیرستان‌های شهرستان ارومیه در سال تحصیلی 89-1388 [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1388]
  • خدیوی.اسدالله رابطه بین انگیزة پیشرفت مدیران با اثربخشی سازمانی آنها در مدارس متوسطه [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1387]
  • خدیوی.اسدالله بررسی تأثیر روش‌های مطالعه بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهرستان بناب [ دوره5, شماره 18 - تابستان سال 1391]
  • خدیوی.اسدالله رابطه هوش هیجانی مدیران با خودکارآمدی و سلامت روانی آنان [ دوره5, شماره 19 - پاییز سال 1391]
  • خدیوی.اسدالله بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با هویت‌یابی، خودپنداره و عزت نفس نوجوانان و جوانان 17-28 سال شهر اسلامشهر [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1387]
  • خدیوی.اسدالله رابطه بین انگیزه‌ پیشرفت، منبع کنترل، خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان سال اول متوسطه نواحی پنج‌گانه تبریز [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1390]
  • خدیوی.اسدالله بررسی رابطه مؤلفه‌های سازمان یادگیرنده با نگرش کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز نقده در سال‌تحصیلی 89-1388 [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1389]
  • خدیوی.اسدالله ارزیابی میزان توانمندی روانشناختی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزبا استناد به مدل توماس [ دوره5, شماره 20 - زمستان سال 1391]
  • خدیوی.اسدالله تعیین و تبیین اصول یادگیری مبتنی بر فرآیندهای شناختی مغز [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]
  • خدیوی.اسدالله بررسی رابطه بین مؤلفه‌های کیفیت زندگی کاری و فرسودگی شغلی دبیران متوسطه و راهنمایی شهرستان مشگین شهر در سال تحصیلی 90-1389 [ دوره5, شماره 20 - زمستان سال 1391]
  • خدیوی.اسداله بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش و تدریس در دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: پردیس‌های استان اردبیل) [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1397]
  • خراسانی.اباصلت ارزشیابی از اهداف سطوح عالی یادگیری در محیط‌های یادگیری الکترونیکی (استانداردها و شاخص‌ها) [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1398]
  • خرمایی.فرهاد رابطه بین حمایت والدین و تحصیل‌گریزی دانش‌آموزان: نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1397]
  • خرمایی.فرهاد رابطة ساختاری منش‌های مثبت اخلاقی و سازگاری تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شیراز [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1400]
  • خرمایی.فرهاد رابطه بین ادراک از محیط کلاس و تحصیل‌گریزی دانش‌آموزان: نقش واسطه‌ای ادراک خود [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1399]
  • خزائی.آذر طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری‌معکوس برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]
  • خسروی بابادی.علی اکبر ارائه الگوی ممیزی مدیریت دانش در وزارت نفت [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]
  • خلیلی خضرآبادی.مهدیه نقش واسطه‌ای یادگیری خودتنظیمی در رابطه بین نیازهای اساسی روان‌شناختی و تعلل‌ورزی تحصیلی در دانشجویان [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • خورشیدی.عباس ارائه الگوی ممیزی مدیریت دانش در وزارت نفت [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]
  • خوش لهجه صدق.انیس اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر مهارت‌های ارتباطی، امنیت روانی-اجتماعی و وابستگی به شبکه‌های اجتماعی در دانش‌آموزان دختر دارای اعتیاد به فضای مجازی [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1402]
  • خیاط ناصری.عاطفه شناسایی ابعاد و مولفه‌های مهارت‌های نرم جهت آمادگی دانش آموزان فنی و حرفه ای برای ورود به بازار کار [ دوره16, شماره 64 , 0 - زمستان سال 1402]