ع

  • عابدی.احمد مقایسه تأثیر روش‌های تدریس سکوسازی، حل مسئله و سنتی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1393]
  • عابدی.احمد رابطه سبک‌های یادگیری و صفات شخصیت با پیشرفت تحصیلی دانشجویان در درس زبان‌انگلیسی [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1392]
  • عابدی.احمد بررسی تأثیر بسته مداخلات بهنگام عصب‌- روانشناختی کودک محور بر سرعت پردازش کودکان با تأخیر رشدی شناختی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]
  • عابدی.صمد مدل علّی پیش‌بینی راهبردهای یادگیری خود تنظیمی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور: نقش باورهای هوشی، خودکارآمدی تحصیلی و اهداف پیشرفت [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1394]
  • عابدی.صمد رابطه هوش هیجانی مدیران با توانمندسازی نیروی انسانی دانشگاه پیام‌نور [ دوره4, شماره 15 - پاییز سال 1390]
  • عابدینی.خدیجه ویژگی‌های روانسنجی مقیاس توجه مشروط والدین در دانش‌آموزان شهرستان یزد [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1400]
  • عارفی.مژگان ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس شیفتگی تحصیلی در دانشجویان [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1397]
  • عافی.الهه اثربخشی آموزش مبتنی بر بازتوانی شناختی در بهبود حافظه دیداری و شنیداری کودکان با اختلالات یادگیری همراه با بیش‌فعالی و اختلالات یادگیری بدون بیش‌فعالی [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1397]
  • عالم دیانتی.فاطمه تأثیر آموزش شناخت - درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی برکاهش راهبردهای منفی تنظیم شناختی هیجان در مبتلایان به اختلال وسواسی– جبری [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1396]
  • عباس نژاد.مینا مقایسه اثربخشی روش‌های آموزشی رجیوامیلیا و های‌اسکوپ بر خلاقیت و مهارت‌های اجتماعی نوآموزان پیش‌دبستان شهر تبریز [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1400]
  • عباسقلی زاده.محمد ارزیابی کاربست سازمان یادگیرنده در شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان بر اساس مدل واتکینز ومارسیک [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • عباسی.عفت ارزشیابی برنامه‌درسی علوم‌تجربی پایه‌های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی مبتنی بر اسناد بالادستی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]
  • عباسی.محمد اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل هویت تحصیلی موفق بر استرس تحصیلی و سازگاری تحصیلی همراه با مرحله پیگیری [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1402]
  • عباسی.محمد تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری بر خودناتوان‌سازی تحصیلی و یادگیری خودراهبر دانش‌آموزان کنکوری [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]
  • عباسی.محمد تأثیر آموزش بازسازی شناختی بر تصویر بدنی، اضطراب اجتماعی و ایده‌پردازی خودکشی در دانش‌آموزان دارای تصویر بدن منفی [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]
  • عبدالتاجدینی.پرویز معرفی روش آموزش خلاقیت پریز و ارزیابی اثر آن بر تفکر خلاق در مقایسه با روش‌های آموزش خلاقیت تریز و بارش مغزی [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1395]
  • عبدالله پور.محمدآزاد مدل ساختاری نقش واسطه‌ای تنظیم هیجان منفی در رابطه بین طرحواره‌های ناسازگار اولیه با تجربه آشفتگی روانشناختی نوجوانان [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • عبداللهی.فردین بررسی میزان آگاهی معلمان دوره ی ابتدایی از اصول تعلیم و تربیت به منظور ارائه الگوی مطلوب جهت ارتقای سطح آگاهی آنها از اصول تعلیم وتربیت در استان کردستان [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1389]
  • عبداله‌پور.محمدآزاد تحلیل عاملی تأییدی و همسانی درونی نسخة فارسی پرسشنامة تعامل معلم [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1398]
  • عبدالهی.بیژن طراحی الگوی مطلوب یادگیری ترکیبی در دانشگاه پیام‌نور [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1401]
  • عبدزاده.سیماa مدل ساختاری نقش واسطه‌ای تنظیم هیجان منفی در رابطه بین طرحواره‌های ناسازگار اولیه با تجربه آشفتگی روانشناختی نوجوانان [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • عبدی.رضا نقش میانجی خودکارآمدی در رابطه بین ترس از شکست و رقابت‏طلبی تحصیلی دانش‌‏آموزان دوره متوسطه [ دوره16, شماره 64 , 0 - زمستان سال 1402]
  • عبدی.رضا نقش میانجی جهت‌گیری اهداف پیشرفت در رابطه بین کمال‌گرایی و عملکرد تحصیلی [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1396]
  • عبدی.رضا بررسی تاثیر آموزش فنون مبتنی بر ذهن آگاهی در کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1388]
  • عبدی.علی اثربخشی روش آموزش مبتنی بر اثرات بارشناختی بر پیشرفت درسی، بارشناختی ادراک شده و انگیزش دانش‌آموزان به یادگیری درس علوم تجربی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1396]
  • عراقیه.علیرضا ارائه الگوی ممیزی مدیریت دانش در وزارت نفت [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]
  • عزتی.محمدرضا ارزیابی میزان توجه به «سواد فناورانه» در آموزش و پرورش عمومی (پایه‌های 9-1) [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1395]
  • عسگری.پرویز نقش تعدیل‌کننده اضطراب امتحان در تأثیر آموزش هم‌شاگردی بر اهمال‌کاری تحصیلی: فایده اضطراب امتحان [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]
  • عسگری.محمد مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدل‌های چند‌بعدی نظریه سؤال پاسخ در داده‌های دو ارزشی با در نظر گرفتن طول آزمون [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1401]
  • عظیم‌پور.احسان مدل علّی تأثیر انگیزش شغلی خودتعیین‌گری معلمان بر بکارگیری راهبردهای آموزشی و انضباطی [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1397]
  • عظیمی.عظیمه اسادات هنجاریابی مقیاس مهارت یادگیری خودرهیابی دانشجویان پزشکی در برنامه های درسی الکترونیکی [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]
  • عظیمی.کامیار ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه توانمندی اجتماعی-هیجانی و ارتباط آن با سرزندگی تحصیلی در دانش‌آموزان دوره اول متوسطه ایرانی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]
  • عظیمی.محمد اثر بخشی آموزش مبتنی بر الگوی مفهوم محور بر تفکر خلاق و یادگیری خود تنظیمی در درس علوم پایه ششم ابتدایی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1398]
  • عظیمی.محمد رابطه فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1393]
  • علوی نامور.پروانه تأثیر آموزش تکنیک‌های پایه فوتبال بر مهارت‌های ادراکی-شناختی در میدان: با تأکید بر یادگیری مشاهده‌ای و ضمنی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1387]
  • علوی نامور.پروانه مطالعه کتابسنجی کتابهای ترجمه شده درحوزه های مختلف تربیت بدنی و علوم ورزشی تا سال 1388 [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1388]
  • علوی.زینب اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی(CMST) بر خودکارآمدی خلاق و اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1397]
  • علی پور فتحکوهی.محمد شناسایی عوامل مؤثر بر یادگیری ریاضی دانش‌آموزان به کمک فراترکیب و نظرات متخصصین آموزش ریاضی [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • علی نژاد.زهرا الگوی ساختاری بهزیستی تحصیلی براساس کنجکاوی معرفت شناختی و معنای زندگی با میانجی گری درگیری تحصیلی در دانشجویان [ دوره16, شماره 64 , 0 - زمستان سال 1402]
  • علیزاده.سیما تبیین نقش واسطه‌ای یادگیری خودراهبر در رابطه بین باورهای فراشناختی و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه دوم [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1402]
  • علیوندی وفا.مرضیه مقایسه اثر بخشی آموزش گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی، نظریه گشتالت و رویکرد معنوی - مذهبی اسلام محور بر کیفیت رابطه زناشویی ادراک شده مادران دانش‌آموزان کم توان ذهنی آموزش‌ پذیر [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]
  • علیوندی وفا.مرضیه اثربخشی بازی‌درمانی خلاقیت‌محور بر عزت‌نفس، خلاقیت و کمرویی دانش‌آموزان کمروی مقطع ابتدایی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]
  • علیوندی وفا.مرضیه بررسی اثربخشی بازی‌درمانی عروسکی بر خودپنداره، ادراک شایستگی و رشد اجتماعی دانش‌آموزان دیرآموز پایه پنجم آذرشهر [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1402]
  • علیوندی وفا.مرضیه مقایسه اثربخشی آموزش فرزند پروری مثبت والدین و آموزش مدیریت رفتاری مادران بر میزان پرخاشگری، اضطراب و افسردگی مادران دارای کودکان 4 تا 7 ساله [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]
  • عنایتی.بهار مدل‌یابی معادلات ساختاری ارتباط راهبردهای کنترل فکر و معنا در زندگی با عملکرد تحصیلی دانشجویان [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1395]
  • عنایتی.ترانه بررسی وضعیت سبک‎های تعاملی معلمان ریاضی با دانش‎آموزان [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1396]
  • عیدی.روح انگیز بررسی رابطه سلامت روانی و راهبردهای مقابله‌ای در بین جانبازان قطع نخاع شهرستان تبریز [ دوره4, شماره 16 - زمستان سال 1390]
  • عیوضی.مهدی اثربخشی روش تدریس کلاس معکوس بر مؤلفه‌های خوش‌بینی تحصیلی در درس ریاضی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]