عافی.الهه
اثربخشی آموزش مبتنی بر بازتوانی شناختی در بهبود حافظه دیداری و شنیداری کودکان با اختلالات یادگیری همراه با بیشفعالی و اختلالات یادگیری بدون بیشفعالی
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1397]
عالم دیانتی.فاطمه
تأثیر آموزش شناخت - درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی برکاهش راهبردهای منفی تنظیم شناختی هیجان در مبتلایان به اختلال وسواسی– جبری
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1396]
عباس نژاد.مینا
مقایسه اثربخشی روشهای آموزشی رجیوامیلیا و هایاسکوپ بر خلاقیت و مهارتهای اجتماعی نوآموزان پیشدبستان شهر تبریز
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1400]
عباسقلی زاده.محمد
ارزیابی کاربست سازمان یادگیرنده در شرکت برق منطقهای آذربایجان بر اساس مدل واتکینز ومارسیک
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
عباسی.محمد
اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل هویت تحصیلی موفق بر استرس تحصیلی و سازگاری تحصیلی همراه با مرحله پیگیری
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1402]
عباسی.محمد
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری بر خودناتوانسازی تحصیلی و یادگیری خودراهبر دانشآموزان کنکوری
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1400]
عباسی.محمد
تأثیر آموزش بازسازی شناختی بر تصویر بدنی، اضطراب اجتماعی و ایدهپردازی خودکشی در دانشآموزان دارای تصویر بدن منفی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
عبدالتاجدینی.پرویز
معرفی روش آموزش خلاقیت پریز و ارزیابی اثر آن بر تفکر خلاق در مقایسه با روشهای آموزش خلاقیت تریز و بارش مغزی
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1395]
عبدالله پور.محمدآزاد
مدل ساختاری نقش واسطهای تنظیم هیجان منفی در رابطه بین طرحوارههای ناسازگار اولیه با تجربه آشفتگی روانشناختی نوجوانان
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
عبداللهی.فردین
بررسی میزان آگاهی معلمان دوره ی ابتدایی از اصول تعلیم و تربیت به منظور ارائه الگوی مطلوب جهت ارتقای سطح آگاهی آنها از اصول تعلیم وتربیت در استان کردستان
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1389]
عبدالهپور.محمدآزاد
تحلیل عاملی تأییدی و همسانی درونی نسخة فارسی پرسشنامة تعامل معلم
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1398]
عبدالهی.بیژن
طراحی الگوی مطلوب یادگیری ترکیبی در دانشگاه پیامنور
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1401]
عبدزاده.سیماa
مدل ساختاری نقش واسطهای تنظیم هیجان منفی در رابطه بین طرحوارههای ناسازگار اولیه با تجربه آشفتگی روانشناختی نوجوانان
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
عبدی.رضا
نقش میانجی خودکارآمدی در رابطه بین ترس از شکست و رقابتطلبی تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه
[
دوره16,
شماره
64
,
0
- زمستانسال
1402]
عبدی.رضا
نقش میانجی جهتگیری اهداف پیشرفت در رابطه بین کمالگرایی و عملکرد تحصیلی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1396]
عبدی.رضا
بررسی تاثیر آموزش فنون مبتنی بر ذهن آگاهی در کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1388]
عبدی.علی
اثربخشی روش آموزش مبتنی بر اثرات بارشناختی بر پیشرفت درسی، بارشناختی ادراک شده و انگیزش دانشآموزان به یادگیری درس علوم تجربی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1396]
عراقیه.علیرضا
ارائه الگوی ممیزی مدیریت دانش در وزارت نفت
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1400]
عزتی.محمدرضا
ارزیابی میزان توجه به «سواد فناورانه» در آموزش و پرورش عمومی (پایههای 9-1)
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1395]
عسگری.پرویز
نقش تعدیلکننده اضطراب امتحان در تأثیر آموزش همشاگردی بر اهمالکاری تحصیلی: فایده اضطراب امتحان
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
عسگری.محمد
مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدلهای چندبعدی نظریه سؤال پاسخ در دادههای دو ارزشی با در نظر گرفتن طول آزمون
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1401]
عظیمی.کامیار
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه توانمندی اجتماعی-هیجانی و ارتباط آن با سرزندگی تحصیلی در دانشآموزان دوره اول متوسطه ایرانی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1400]
عظیمی.محمد
اثر بخشی آموزش مبتنی بر الگوی مفهوم محور بر تفکر خلاق و یادگیری خود تنظیمی در درس علوم پایه ششم ابتدایی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1398]
عظیمی.محمد
رابطه فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1393]
علوی نامور.پروانه
تأثیر آموزش تکنیکهای پایه فوتبال بر مهارتهای ادراکی-شناختی در میدان: با تأکید بر یادگیری مشاهدهای و ضمنی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1387]
علوی نامور.پروانه
مطالعه کتابسنجی کتابهای ترجمه شده درحوزه های مختلف تربیت بدنی و علوم ورزشی تا سال 1388
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1388]
علوی.زینب
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی(CMST) بر خودکارآمدی خلاق و اشتیاق تحصیلی در دانشآموزان پسر دوره دوم متوسطه
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1397]
علی پور فتحکوهی.محمد
شناسایی عوامل مؤثر بر یادگیری ریاضی دانشآموزان به کمک فراترکیب و نظرات متخصصین آموزش ریاضی
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
علی نژاد.زهرا
الگوی ساختاری بهزیستی تحصیلی براساس کنجکاوی معرفت شناختی و معنای زندگی با میانجی گری درگیری تحصیلی در دانشجویان
[
دوره16,
شماره
64
,
0
- زمستانسال
1402]
علیزاده.سیما
تبیین نقش واسطهای یادگیری خودراهبر در رابطه بین باورهای فراشناختی و اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان متوسطه دوم
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1402]
علیوندی وفا.مرضیه
مقایسه اثر بخشی آموزش گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی، نظریه گشتالت و رویکرد معنوی - مذهبی اسلام محور بر کیفیت رابطه زناشویی ادراک شده مادران دانشآموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
علیوندی وفا.مرضیه
بررسی اثربخشی بازیدرمانی عروسکی بر خودپنداره، ادراک شایستگی و رشد اجتماعی دانشآموزان دیرآموز پایه پنجم آذرشهر
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1402]
علیوندی وفا.مرضیه
مقایسه اثربخشی آموزش فرزند پروری مثبت والدین و آموزش مدیریت رفتاری مادران بر میزان پرخاشگری، اضطراب و افسردگی مادران دارای کودکان 4 تا 7 ساله
[
دوره17,
شماره
65
- بهارسال
1403]
عنایتی.بهار
مدلیابی معادلات ساختاری ارتباط راهبردهای کنترل فکر و معنا در زندگی با عملکرد تحصیلی دانشجویان
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1395]
عنایتی.ترانه
بررسی وضعیت سبکهای تعاملی معلمان ریاضی با دانشآموزان
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1396]
عیدی.روح انگیز
بررسی رابطه سلامت روانی و راهبردهای مقابلهای در بین جانبازان قطع نخاع شهرستان تبریز
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1390]
عیوضی.مهدی
اثربخشی روش تدریس کلاس معکوس بر مؤلفههای خوشبینی تحصیلی در درس ریاضی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]