ک

  • کاردان حلوایی.ژیلا فراتحلیل اثربخشی آموزش مبتنی بر مغز بر شاخص‌های شناختی تربیتی [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]
  • کاروان.فرهاد بررسی تأثیر آموزش کارت‌های شناخت معماری مبتنی بر نظریه گشتالت بر فراشناخت و انگاره‌های ذهنی دانشجویان [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1402]
  • کاظمی.الهام سنجش و ارزیابی میزان استفاده از شاخصه‌های فرهنگ ایرانی-اسلامی در طراحی تمرین‌های دروس مقدمات طراحی معماری (نمونه موردی: دانشگاه تهران) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]
  • کامیابی.میترا بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس توانمندسازی معلمان [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1402]
  • کبودی.ناهید نقش میانجی خودکارآمدی در رابطه بین ترس از شکست و رقابت‏طلبی تحصیلی دانش‌‏آموزان دوره متوسطه [ دوره16, شماره 64 , 0 - زمستان سال 1402]
  • کبیری.مهسا اثر بخشی طرح‌واره درمانی در تعدیل طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه و کاهش حساسیت اضطرابی در دانشجویان [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1392]
  • کجباف.محمدباقر اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر موفقیت تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دختر [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1397]
  • کرامتی.انسی شناسایی چالش‌ها و راهکارهای ارزشیابی مؤثر از یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی در نرم‌افزار شاد توسط نومعلمان [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • کرامتی.محمدرضا بررسی رابطه بین عادت‌های مطالعه و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پایه سوم راهنمایی شهرستان بابل [ دوره4, شماره 15 - پاییز سال 1390]
  • کربلایی.فاطمه تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر خودکارآمدی، اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان دختر پایه سوم دوره دو متوسطه شهر مشهد [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]
  • کردنوقابی.رسول تأثیرآموزش شفقت به خود بر یادگیری اجتماعی- هیجانی نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]
  • کرمانی مامازندی.زهرا ویژگی‌های روانسنجی مقیاس دشواری تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه سمنان [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1397]
  • کرمی.ابوالفضل اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر ملال تحصیلی و اضطراب امتحان دانش‌‏آموزان دختر دبیرستانی [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1397]
  • کرمی.مرتضی کاربست آموزش‌ در دانشگاه فردوسی مشهد‌: شناسایی عوامل مربوط به ویژگی‌های فراگیر و فرایند آموزش [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1395]
  • کرمی.مرتضی ارزیابی کیفیت نرم‌افزارهای آموزشی دوره ابتدایی بر اساس اصول اولیه آموزش مریل [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1394]
  • کریم زاده.نازنین بررسی رابطه جوخانواده و سرمایه روان‌شناختی با اشتیاق تحصیلی با میانجی‌گیری نقش‌ ذهن‌آگاهی دانش‌آموزان متوسطه اول [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1402]
  • کریمی ثانی.پرویز تعیین اثربخشی آموزش مهارت‌های معنوی بر سلامت عمومی و اضطراب دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه شهر تبریز [ دوره8, شماره 31 - پاییز سال 1394]
  • کریمی.سید بهاالدین امکان سنجی اجرای آموزش مبتنی بر یادگیری همراه (تلفن همراه) در دانشگاه‌‌ (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور شهرستان بوکان) [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1394]
  • کریمی.سیدبهاالدین اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر کاهش پرخاشگری فیزیکی دانشجویان دانشگاه پیام نور [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1397]
  • کریمی.فریبا بررسی وضعیت تعهد شغلی و اعتماد درون سازمانی در دبیرستان های شهر اصفهان [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1388]
  • کریمی.فریبا سنجش مهارت‌های زندگی دانش‌آموزان پایه اول متوسطه [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1392]
  • کریمی.فریبا رابطه‌ رهبری تحولی، تعاملی و عدم مداخله با مدیریت تعارض مدیران مدارس متوسطه شهر اصفهان [ دوره5, شماره 17 - بهار سال 1391]
  • کریمی.فریبا بررسی ابعاد استرس شغلی دبیران دوره متوسطه [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1390]
  • کریمی.منوچهر ارایه مدل شایستگی اختصاصی استادان دانشگاه [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1400]
  • کریمی.یوسف مقایسه تاثیر روشهای سنجش(عملکردی، تشریحی و عینی) بر عملکرد دانشجویانِ رشته مشاوره و راهنمایی در درس روش تحقیق، دانشگاه آزاد اسلامی شبستر [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1388]
  • کشت‌ورز کندازی.احسان نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و خودتنظیمی تحصیلی در رابطه عزت نفس با شادکامی [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]
  • کمالی راد.اسمعیل تدوین مدلی برای بهبود کیفیت آموزش حسابداری از طریق تحلیل روش‌های تدریس با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1398]
  • کمالی.یحیی بررسی ویژگی‌های استاد خوب از دیدگاه دانشجویان علوم‌سیاسی دانشگاه شهید باهنر کرمان [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1394]
  • کمانگر.باسط اثر بخشی آموزش مبتنی بر الگوی مفهوم محور بر تفکر خلاق و یادگیری خود تنظیمی در درس علوم پایه ششم ابتدایی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1398]
  • کوشافر.علی اصغر مقایسه نظر سرپرستان و کارکنان شرکت مخابرات آذربایحان شرقی درخصوص عملکرد آموزشهای علمی ـ کاربردی ضمن خدمت جهت ارتقاء دانش و مهارت کارکنان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1387]
  • کوشافر.علی‌اصغر ارزیابی میزان توانمندی روانشناختی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزبا استناد به مدل توماس [ دوره5, شماره 20 - زمستان سال 1391]
  • کوشافر.علی‌اصغر بررسی ارتباط بین سبک‌های یادگیری و جهت‌گیری هدف با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهرستان بستان‌آباد در سال تحصیلی 92-91 [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1393]
  • کوهستانی.بهروز تأثیر برنامه درسی مبتنی بر واقعیت مجازی بر ادراک حل مسئله و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]
  • کیامرثی.آذر اثربخشی آموزش بازی درمانی شناختی-رفتاری بر توجه و تمرکز و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1401]
  • کیامنش.علیرضا ساخت، اعتباریابی، رواسازی و هنجاریابی پرسشنامه انگیزش تحصیلی حالتی(ASM) [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1396]
  • کیامنش.علیرضا پیش‌بینی عملکرد خواندن بر اساس اندوزش کوتاه‌مدت و اجرایی مرکزی حافظه فعال در کودکان 8 و 11 ساله [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1396]
  • کیامنش.علیرضا اثربخشی آموزش مهارت‎های اجتماعی - عاطفی بر روی مؤلفه‎های عملکرد تحصیلی دانش‎آموزان دختر [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1398]
  • کیانی.مسعود الگوی رابطه فرسودگی تحصیلی با تجارب شخصی و آموزشی و راهبرد‌های اجتنابی دانشجویان: نقش واسطه‌ای درگیری تحصیلی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1398]