پردال.مهین
نقش واسطهای جهتگیری هدف در رابطه ابعاد کمالگرایی و اضطراب امتحان
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1397]
پژوهی.طاهره
ساختار عاملی، روایی، پایایی و هنجاریابی مقیاس خشونت معلم (دانشآموزان دبیرستانها و پیش دانشگاهیهای شهر گچساران)
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1396]
پناه علی.امیر
مقایسه اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان و آموزش مهارت های بین فردی بر شایستگی روانی-اجتماعی دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه ای دختران ارومیه
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
پناه علی.امیر
اثربخشی روایتدرمانی گروهی بر میزان امیدبهزندگی و شادکامی سالمندان شهرتبریز
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1395]
پورباغبان.سجاد
تأثیر برنامه درسی مبتنی بر واقعیت مجازی بر ادراک حل مسئله و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1399]
پورحیدر.رحیمه
روابط ساختاری اعتماد سازمانی، اخلاق حرفهای و ساختار سازمانی با اثربخشی مدرسه با نقش میانجی ارزشیابی عملکرد معلمان
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
پورطالب.نرگس
مقایسه سبکهای هویت دانشآموزان با رفتارهای قلدری، قربانی و دانشآموزان عادی
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1395]
پورکریمی هاوشکی.مجتبی
بررسی اثربخشی آموزش مدیریت زمان برایانتریسی بر کاهش وابستگی به فضای مجازی و بهبود سازگاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در دوران بحران کرونا
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1401]
پورکریمی.جواد
تبیین نقش خودبالندگی مدیران مدارس در بهبود عملکرد آنان (مطالعه موردی: مدیران مدارس شهر ری)
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1393]
پیری.موسی
مقایسه وضعیت یاددهی- یادگیری معلمان دورههای سهگانه شهر کلیبر بر اساس مدل آشور
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1401]
پیری.موسی
رابطه فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1393]
پیری.موسی
بررسی مقایسهای عملکرد آموزشی و تربیتی معلمان شرکتکننده در برنامه معلم پژوهنده با سایر معلمان در سه دورهی تحصیلی استان اردبیل از دیدگاه مدیران
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1390]
پیری.موسی
طراحی آموزش چند رسانهای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر هیجان تحصیلی درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
پیری.موسی
مدلیابی معادلات ساختاری ارتباط راهبردهای کنترل فکر و معنا در زندگی با عملکرد تحصیلی دانشجویان
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1395]