پ

  • پردال.مهین نقش واسطه‌ا‌ی جهت‌گیری هدف در رابطه ابعاد کمال‌گرایی و اضطراب امتحان [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1397]
  • پژوهی.طاهره ساختار عاملی، روایی، پایایی و هنجاریابی مقیاس خشونت معلم (دانش‌آموزان دبیرستان‌ها و پیش دانشگاهی‌های شهر گچساران) [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1396]
  • پناه علی.امیر مقایسه اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان و آموزش مهارت های بین فردی بر شایستگی روانی-اجتماعی دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه ای دختران ارومیه [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]
  • پناه علی.امیر اثربخشی روایت‌درمانی گروهی بر میزان امیدبه‌زندگی و شادکامی سالمندان شهرتبریز [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1395]
  • پورباغبان.سجاد تأثیر برنامه درسی مبتنی بر واقعیت مجازی بر ادراک حل مسئله و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]
  • پورحیدر.رحیمه روابط ساختاری اعتماد سازمانی، اخلاق حرفه‌ای و ساختار سازمانی با اثربخشی مدرسه با نقش میانجی ارزشیابی عملکرد معلمان [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]
  • پورطالب.نرگس مقایسه سبک‌های هویت دانش‌آموزان با رفتارهای قلدری، قربانی و دانش‌آموزان عادی [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1395]
  • پورطالب.نرگس پورطالب رابطه‌ی میزان ناامیدی و خودپنداره تحصیلی با اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر پایه‌ی ششم [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1397]
  • پورکریمی هاوشکی.مجتبی بررسی اثربخشی آموزش مدیریت زمان برایانتریسی بر کاهش وابستگی به فضای مجازی و بهبود سازگاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در دوران بحران کرونا [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1401]
  • پورکریمی.جواد تبیین نقش خودبالندگی مدیران مدارس در بهبود عملکرد آنان (مطالعه موردی: مدیران مدارس شهر ری) [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1393]
  • پیری.موسی مقایسه وضعیت یاددهی- یادگیری معلمان دوره‌های سه‌گانه شهر کلیبر بر اساس مدل آشور [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1401]
  • پیری.موسی رابطه فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1393]
  • پیری.موسی بررسی مقایسه‌ای عملکرد آموزشی و تربیتی معلمان شرکت‌کننده در برنامه معلم پژوهنده با سایر معلمان در سه دوره‌ی تحصیلی استان اردبیل از دیدگاه مدیران [ دوره4, شماره 14 - تابستان سال 1390]
  • پیری.موسی طراحی آموزش چند رسانه‌ای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر هیجان تحصیلی درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]
  • پیری.موسی مدل‌یابی معادلات ساختاری ارتباط راهبردهای کنترل فکر و معنا در زندگی با عملکرد تحصیلی دانشجویان [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1395]