ص

  • صاحب یار.حافظ چالش‌های یادگیری معکوس: تحلیل محتوای کیفی [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1401]
  • صادقی.درنا پیش‌بینی درگیری تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس سرمایه‌های روان‌شناختی‌ و اجتماعی [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]
  • صادقی.علیرضا مدل‌یابی روابط ساختاری توانایی‌های شناختی با پیشرفت تحصیلی از طریق میانجی شایستگی ادراک شده در دانش‌آموزان متوسطه [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1401]
  • صادقی.مسعود ارائه مدل علّی تاب‌آوری تحصیلی بر اساس منبع کنترل (با واسطه‌گری درگیری تحصیلی): کاربرد تحلیل مسیر [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]
  • صادقی.ناهید تأثیر بازخورد به زبان بومی و رسمی بر پیشبرد خواندن و نوشتن دانش‌آموزان دوزبانه [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1395]
  • صالح اردستانی.سمیرا رابطه بین ادراک از محیط کلاس و تحصیل‌گریزی دانش‌آموزان: نقش واسطه‌ای ادراک خود [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1399]
  • صالحی.کیوان استفاده از رگرسیون چندگانه در روش هارویچ برای تعیین نمره برش آزمون‌ها به عنوان جایگزینی برای روش‌های آنگوف و بوک‌مارک [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]
  • صالحی.مسلم رابطه ی عدالت سازمانی و تعهد سازمانی با رضایت شغلی در بین معلمان مدارس استثنایی شهرستان بندرعباس [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1388]
  • صباغ حسن زاده.طلعت سادات پیش‌بینی انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان براساس نوع بازخورد معلم با در نظر گرفتن نقش میانجی ذهنیت دانش‌آموزان [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1402]
  • صفاریان همدانی.سعید طراحی و اعتباریابی ابزار ارزیابی نظام آموزش پایه از منظر زیرساخت‏های آموزش کارآفرینی [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1402]
  • صفری.یحیی ارتقاء سطح انگیزش پیشرفت دروس زبان انگلیسی و عربی با استفاده از روش آموزش چندرسانه‌ای [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1395]
  • صمدیان.مهناز بررسی تأثیر روش‌های مطالعه بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهرستان بناب [ دوره5, شماره 18 - تابستان سال 1391]
  • صنوبری.محمد مقایسه رفتار اطلاع‌یابی آموزشی – پژوهشی با استفاده از اینترنت در دانشجویان تحصیلات تکمیلی علوم انسانی و فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1392]
  • صیادی قصبه.محدثه اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر انگیزه پیشرفت و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]
  • صیادی.علی مطالعه کیفی تأثیر آزمون جدید ورودی دوره دکتری رشته آموزش زبان انگلیسی بر روش تدریس، ارزشیابی کلاسی و برنامه درسی استادان زبان دانشگاه های ایران [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1395]
  • صیف.محمدحسن مدل علّی پیش‌بینی راهبردهای یادگیری خود تنظیمی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور: نقش باورهای هوشی، خودکارآمدی تحصیلی و اهداف پیشرفت [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1394]