صادقی.درنا
پیشبینی درگیری تحصیلی دانشآموزان بر اساس سرمایههای روانشناختی و اجتماعی
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
صادقی.علیرضا
مدلیابی روابط ساختاری تواناییهای شناختی با پیشرفت تحصیلی از طریق میانجی شایستگی ادراک شده در دانشآموزان متوسطه
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1401]
صادقی.مسعود
ارائه مدل علّی تابآوری تحصیلی بر اساس منبع کنترل (با واسطهگری درگیری تحصیلی): کاربرد تحلیل مسیر
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
صادقی.ناهید
تأثیر بازخورد به زبان بومی و رسمی بر پیشبرد خواندن و نوشتن دانشآموزان دوزبانه
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1395]
صالح اردستانی.سمیرا
رابطه بین ادراک از محیط کلاس و تحصیلگریزی دانشآموزان: نقش واسطهای ادراک خود
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1399]
صالحی.کیوان
استفاده از رگرسیون چندگانه در روش هارویچ برای تعیین نمره برش آزمونها به عنوان جایگزینی برای روشهای آنگوف و بوکمارک
[
دوره17,
شماره
65
- بهارسال
1403]
صالحی.مسلم
رابطه ی عدالت سازمانی و تعهد سازمانی با رضایت شغلی در بین معلمان مدارس استثنایی شهرستان بندرعباس
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1388]
صباغ حسن زاده.طلعت سادات
پیشبینی انگیزش تحصیلی دانشآموزان براساس نوع بازخورد معلم با در نظر گرفتن نقش میانجی ذهنیت دانشآموزان
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1402]
صفاریان همدانی.سعید
طراحی و اعتباریابی ابزار ارزیابی نظام آموزش پایه از منظر زیرساختهای آموزش کارآفرینی
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1402]
صفری.یحیی
ارتقاء سطح انگیزش پیشرفت دروس زبان انگلیسی و عربی با استفاده از روش آموزش چندرسانهای
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1395]
صمدیان.مهناز
بررسی تأثیر روشهای مطالعه بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه شهرستان بناب
[
دوره5,
شماره
18
- تابستانسال
1391]
صنوبری.محمد
مقایسه رفتار اطلاعیابی آموزشی – پژوهشی با استفاده از اینترنت در دانشجویان تحصیلات تکمیلی علوم انسانی و فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1392]
صیادی قصبه.محدثه
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر انگیزه پیشرفت و اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1400]
صیادی.علی
مطالعه کیفی تأثیر آزمون جدید ورودی دوره دکتری رشته آموزش زبان انگلیسی بر روش تدریس، ارزشیابی کلاسی و برنامه درسی استادان زبان دانشگاه های ایران
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1395]
صیف.محمدحسن
مدل علّی پیشبینی راهبردهای یادگیری خود تنظیمی دانشجویان دانشگاه پیامنور: نقش باورهای هوشی، خودکارآمدی تحصیلی و اهداف پیشرفت
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1394]