لطفی.حمیده
کاربست آموزش در دانشگاه فردوسی مشهد: شناسایی عوامل مربوط به ویژگیهای فراگیر و فرایند آموزش
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1395]
لیوارجانی.شعله
اثرات حمایت اجتماعی ادراک شده بر سازگاری فردی واجتماعی معلولین
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1387]
لیوارجانی.شعله
اثربخشی مداخله ذهنآگاهی مبتنی بر روایتدرمانی گروهی بر بهبود بازدههای شناختی، در دانشآموزان دارای نشانگان افسردگی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1400]
لیوارجانی.شعله
مدل ساختاری نقش واسطهای تنظیم هیجان منفی در رابطه بین طرحوارههای ناسازگار اولیه با تجربه آشفتگی روانشناختی نوجوانان
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
لیوارجانی.شعله
بررسی اعتبار، روایی و هنجاریابی پرسشنامه حمایت اجتماعی SSQ برای دانش آموزان مقطع متوسطه
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1387]
لیوارجانی.شعله
بررسی رابطه هوش هیجانی و مهارتهای اجتماعی با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مقطع دوم متوسطه شهر تبریز در سال تحصیلی 89-1388
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1389]
لیوارجانی.شعله
رابطه احساس خودکارآمدی و هوش هیجانی با فرسودگی شغلی در بین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1388]
لیوارجانی.شعله
اثر ایمنسازی روانی – اجتماعی بر اساس آموزههای مثنوی معنوی بر بهزیستی روانشناختی دانشآموزان متوسطه دوم شهرستان مهاباد
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
لیوارجانی.شعله
بررسی رابطه هوش هیجانی و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان دختر دورهی دبیرستانی تیزهوش و عادی شهرستان خوی در سال تحصیلی 89-88
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1388]
لیوارجانی.شعله
بررسی میزان خودکارآمدی،اضطراب اجتماعی و سرسختی روانشناختی در دانشآموزان دبیرستانی با سطوح شادکامی متفاوت
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
لیوارجانی.شعله
بررسی تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی بر یادگیری درس ریاضی و اضطراب دانشآموزان دختر دورهی اول متوسطه شهرستان بستانآباد در سالتحصیلی 95-1394
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1396]