ل

  • لطفی.حمیده کاربست آموزش‌ در دانشگاه فردوسی مشهد‌: شناسایی عوامل مربوط به ویژگی‌های فراگیر و فرایند آموزش [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1395]
  • لیوارجانی.شعله اثرات حمایت اجتماعی ادراک شده بر سازگاری فردی واجتماعی معلولین [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1387]
  • لیوارجانی.شعله اثربخشی مداخله ذهن‌آگاهی مبتنی بر روایت‌درمانی گروهی بر بهبود بازده‌های شناختی، در دانش‌آموزان دارای نشانگان افسردگی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1400]
  • لیوارجانی.شعله مدل ساختاری نقش واسطه‌ای تنظیم هیجان منفی در رابطه بین طرحواره‌های ناسازگار اولیه با تجربه آشفتگی روانشناختی نوجوانان [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • لیوارجانی.شعله بررسی اعتبار، روایی و هنجاریابی پرسشنامه حمایت اجتماعی SSQ برای دانش آموزان مقطع متوسطه [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1387]
  • لیوارجانی.شعله بررسی رابطه هوش هیجانی و مهارتهای اجتماعی با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه شهر تبریز در سال تحصیلی 89-1388 [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1389]
  • لیوارجانی.شعله رابطه احساس خودکارآمدی و هوش هیجانی با فرسودگی شغلی در بین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1388]
  • لیوارجانی.شعله اثر ایمن‌سازی روانی – اجتماعی بر اساس آموزه‌های مثنوی معنوی بر بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان متوسطه دوم شهرستان مهاباد [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]
  • لیوارجانی.شعله بررسی رابطه هوش هیجانی و مهارتهای اجتماعی دانش‌آموزان دختر دوره‌ی دبیرستانی تیزهوش و عادی شهرستان خوی در سال تحصیلی 89-88 [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1388]
  • لیوارجانی.شعله بررسی میزان خودکارآمدی،اضطراب اجتماعی و سرسختی روانشناختی در دانش‌آموزان دبیرستانی با سطوح شادکامی متفاوت [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]
  • لیوارجانی.شعله بررسی تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی بر یادگیری درس ریاضی و اضطراب دانش‌آموزان دختر دوره‌ی اول متوسطه شهرستان بستان‌آباد در سال‌تحصیلی 95-1394 [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1396]