معرفي نشريه
علمی
نشریه آموزش و ارزشیابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز اعتبار علمی-پژوهشی را به استناد نامه شماره 3/18/221561 تاریخ 1393/11/27 مدیرکل محترم دفتر سیاستگذاری و برنامهریزی امور پژوهشی و دبیر کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اخذ کرده است.
آغاز اعتبار علمی ـ پژوهشی این نشریه از شماره 25 ـ بهار 1393 (اول فروردین 93) میباشد.
کشور محل چاپ: ایران
صاحب امتیاز: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
سال آغاز انتشار: بهار 1387
نوع مقالات قابل انتشار: پژوهشی – ترویجی
وضعیت انتشار: چاپی و الکترونیکی (شاپای چاپی2345-6299- ) (شاپای الکترونیکی2476-5627)
تناوب انتشار: فصلنامه
زبان نشریه: فارسی (چکیده انگلیسی)
حوزه تخصصی: آموزش و ارزشیابی
زمان بررسی اولیه: یک هفته
میانگین زمان داوری: یک الی دو ماه
روش منبع نویسی: (APA)
هزینه انتشار (هر مقاله): (بررسی اولیه یکمیلیونوپانصدهزارریال و هزینه انتشار سهمیلیونوپانصدهزارریال)
وضعیت دسترسی به متن کامل مقالات: دسترسی باز و دریافت رایگان با مجوز و کپیرایت CC BY NC
ایمیل نشریه: Instruction@iaut.ac.ir
لینک ثبتنام و ارسال مقاله: https://jinev.tabriz.iau.ir/contacts?_action=signup
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - هنجاریابی مقیاس مهارت یادگیری خودرهیابی دانشجویان پزشکی در برنامه های درسی الکترونیکی
سعید شریفی رهنمو ، فرهاد سراجی * ، عظیمه السادات خاکبازشماره 65 , دوره 17 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - مقایسه اثربخشی آموزش فرزند پروری مثبت والدین و آموزش مدیریت رفتاری مادران بر میزان پرخاشگری، اضطراب و افسردگی مادران دارای کودکان 4 تا 7 ساله
مریم موحدنژاد ، سید داوود حسینی نسب * ، مرضیه علیوندی وفاشماره 65 , دوره 17 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی تحصیلی و خودتنظیمی انگیزشی بر اضطراب امتحان
کبری الهویردی یانی ، معصومه آزموده * ، تورج هاشمی ، خلیل اسماعیل پورشماره 65 , دوره 17 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - شناسایی بدساختاری دانش علوم تجربی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی بر اساس رویکرد شناختی- تشخیصی
اکبر علیلو ، جواد مصرآبادی * ، غلامرضا گل محمد نژاد بهرامی ، ابوالفضل فریدشماره 65 , دوره 17 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - تأثیرآموزش شفقت به خود بر یادگیری اجتماعی- هیجانی نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای
محمد درزی * ، شهریار یارمحمدی واصل ، ابوالقاسم یعقوبی ، رسول کردنوقابیشماره 65 , دوره 17 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - فراتحلیل اثربخشی آموزش مبتنی بر مغز بر شاخصهای شناختی تربیتی
ژیلا کاردان حلوایی * ، نگار استوارشماره 65 , دوره 17 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - مقایسه اثربخشی آموزش تفکر انتقادی و راهبردهای خودتنظیمی بر انگیزش تحصیلی و خودکارآمدی.
ثریا جبارپور ستاری * ، سعید نجارپور استادیشماره 65 , دوره 17 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
8 - استفاده از رگرسیون چندگانه در روش هارویچ برای تعیین نمره برش آزمونها به عنوان جایگزینی برای روشهای آنگوف و بوکمارک
مریم پارسائیان ، ابراهیم خدایی * ، بلال ایزانلو ، کیوان صالحی ، سیما نقی زادهشماره 65 , دوره 17 , بهار 1403