• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 11
  • شماره44 دوره11
  • 44
    شماره 44 دوره 11 زمستان 1397

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - اثربخشی گشتالت درمانی گروهی بر اضطراب اجتماعی، اضطراب امتحان و عاطفه مثبت و منفی دانشجویان دختر
        فاطمه محمدی شاهراجی مریم حافظیان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - بررسی ویژگی‌های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه جهت‌گیری هدف شغلی در معلمان ایرانی
        یاسر رضاپور میرصالح
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - نقش واسطه‌ا‌ی جهت‌گیری هدف در رابطه ابعاد کمال‌گرایی و اضطراب امتحان
        سمیه حسن نیا راضیه شیخ‌الاسلامی مهین پردال
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - ارائه مدل تدریس اثربخش اساتید دانشگاه بر پایه تحلیل شبکه عصبی مصنوعی
        مریم سامری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - پیش‌بینی سازگاری عاطفی و تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس ابعاد کارکردی خانواده
        خلیل اسماعیل‌پور اکرم فرزانه
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر ملال تحصیلی و اضطراب امتحان دانش‌‏آموزان دختر دبیرستانی
        معصومه فارسی‌نژاد ابوالفضل کرمی حسن اسدزاده
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - رابطه بین حمایت والدین و تحصیل‌گریزی دانش‌آموزان: نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت
        سمیرا صالح‌ا‌ردستانی فرهاد خرمائی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - دو روش خواندن : تأثیر خواندن سایه‌ای و خواندن راهبردی مشارکتی بر عملکرد خواندن و درک مطلب زبان آموزان
        مریم باباپور باباپور سعیده آهنگری توران آهور
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود