ن

  • نادری.عزت اله بررسی میزان تقویت توانمندسازی شغلی در برنامه درسی دانش آموزان کم توان ذهنی، از دیدگاه کارشناسان ستادی، متخصصان برنامه ریزی درسی و دبیران ذیربط [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1388]
  • نادری.محمدمهدی بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس توانمندسازی معلمان [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1402]
  • نادی.محمد علی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تجارب عاطفی مثبت و منفی اسپین در دانش‌آموزان دختر پایه سوم دبیرستان‌های تهران [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1395]
  • نادی.محمد علی ساختار عاملی، روایی، پایایی و هنجاریابی مقیاس معلم مثبت ارییلماز در دانش‌آموزان دختر پایه دهم دوره دوم متوسطه [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • نادی.محمد علی ساختار عاملی، روایی، پایایی و هنجاریابی مقیاس خشونت معلم (دانش‌آموزان دبیرستان‌ها و پیش دانشگاهی‌های شهر گچساران) [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1396]
  • نادی.محمد علی اثر بخشی آموزش مداخله شناختی-هیجانی-اجتماعی حافظه فعال بر بهبود تنظیم شناختی هیجان دانش‌آموزان دختر پایه پنجم دبستان‌های تهران [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]
  • نادی.محمدعلی بررسی ساختار عاملی، روایی، اعتبار و هنجاریابی مقیاس ابعاد سازمان یادگیرنده در دانشگاه: مقیاس دانشگاه یادگیرنده [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1389]
  • نادی.محمدعلی تحلیل رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و سطوح یادگیری سازمانی در بین اعضاء هیئت علمی دانشگاه اصفهان در سال تحصیلی 89-1388 [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1390]
  • نادی.محمدعلی تحلیل رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و سطوح یادگیری سازمانی در بین اعضاء هیئت علمی دانشگاه اصفهان در سال تحصیلی 89-1388 [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1389]
  • ناطقی.فائزه ارزیابی وضعیت برنامه درسی دوره کارشناسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از منظر جامعه‌ محوری (الگوی هاردن) [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1402]
  • نامور.یوسف بررسی و مقایسه اثر بخشی اجرای ارزشیابی کیفی توصیفی و ارزشیابی سنتی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی* [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1389]
  • نامور.یوسف بررسی عوامل مرتبط با میزان استفاده معلمان راهنمایی از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی و یادگیری [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1390]
  • نامور.یوسف بررسی و مقایسه اثربخشی اجرای ارزشیابی کیفی توصیفی و ارزشیابی سنتی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی* [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1389]
  • نامور.یوسف رابطه ی رضایت شغلی با خودکارآمدی معلمان راهنمایی شهرستان مشگین شهر در سال تحصیلی 89-88 [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1388]
  • ناموران گرمی.کبری بررسی مقایسه‌ای مهارت‌های تفکر انتقادی دانشجویان رشته‌های مختلف دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1401]
  • ناموران.کبری شناسایی ابعاد و مولفه‌های مهارت‌های نرم جهت آمادگی دانش آموزان فنی و حرفه ای برای ورود به بازار کار [ دوره16, شماره 64 , 0 - زمستان سال 1402]
  • نایبی.متینه اثربخشی آموزش آگاهی واج‌شناختی از طریق نرم‌افزار تلفن همراه بر مهارت‌های تنظیم رفتار، فراشناخت و بهبود عملکرد خواندن کودکان مبتلابه نارساخوانی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]
  • نجارپور استادی.سعید اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر خودتنظیمی تحصیلی و ابراز وجود دانش‌آموزان دختر [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • نجارپور استادی.سعید اثربخشی آموزش مهارت‌های روانی–اجتماعی دانش‌آموزان، بر درگیری و تاب‌آوری تحصیلی آنان [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1402]
  • نجارپور استادی.سعید بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی به شیوه گروهی بر مشکلات بین فردی و احساس تنهایی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم تبریز [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]
  • نجف زاده.محمد رحیم ارزیابی درونی گروه آموزشی تربیت‌بدنی و علوم‌ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز* [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1393]
  • نجفی.حسین فراتحلیل رابطه‌ی هوش‌هیجانی و پیشرفت‌تحصیلی در پایگاه‌های اطلاعاتی فارسی زبان [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1396]
  • نخستین گلدوست.اصغر مقایسه اثربخشی آموزش بارش مغزی و تریز بر درگیری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1402]
  • نریمانی.محمد رابطه ذهن آگاهی، سبک‌های مقابله‌ای و هوش هیجانی با سلامت روانی در دانشجویان [ دوره5, شماره 19 - پاییز سال 1391]
  • نظرزاده.مسعود مقایسه اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای فراشناختی و آموزش هم‌ شاگردی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی: دانشآموزان دوره متوسطه دوم [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]
  • نظری شاکر.حسین بررسی رابطه بین عادت‌های مطالعه و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پایه سوم راهنمایی شهرستان بابل [ دوره4, شماره 15 - پاییز سال 1390]
  • نقدی.صفا بررسی مقایسه‌ای صفات شخصیتی در افراد وسواسی ـ اجباری و بهنجار [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1392]
  • نقی زاده علمداری.ماهک اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر خودتنظیمی تحصیلی و ابراز وجود دانش‌آموزان دختر [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • نقی زاده.سیما استفاده از رگرسیون چندگانه در روش هارویچ برای تعیین نمره برش آزمون‌ها به عنوان جایگزینی برای روش‌های آنگوف و بوک‌مارک [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]
  • نکوئیان.طاهره مقایسه اثر بخشی آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر دانش فراشناختی و خودپنداره آموزشی دانش‌آموزان دختر پایه پنجم شهر شیراز [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]
  • نمازی زاده.مهدی تأثیر آموزش تکنیک‌های پایه فوتبال بر مهارت‌های ادراکی-شناختی در میدان: با تأکید بر یادگیری مشاهده‌ای و ضمنی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1387]
  • نورآبادی.سولماز ضرورت و امکان تغییر برنامه درسی مصوّب نظام آموزش عالی ایران به برنامه درسی تلفیقی (مطالعه موردی: گرایش مدیریت آموزشی، دوره کارشناسی) [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1393]
  • نوروزبخش حاجی کندی.راضیه اثربخشی بازتوانی شناختی بر ظرفیت حافظه کاری دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص (خواندن) با تعدیل‌گری جنسیت [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1400]
  • نوری زاده.اکبر طراحی الگوی مطلوب یادگیری ترکیبی در دانشگاه پیام‌نور [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1401]
  • نوظهوری.رامین امکان سنجی اجرای آموزش مبتنی بر یادگیری همراه (تلفن همراه) در دانشگاه‌‌ (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور شهرستان بوکان) [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1394]
  • نیکراهان.غلامرضا تعیین اثربخشی آموزش برنامه شادی لیوبو میرسکی بر شادکامی، امید، سلامت عمومی و رضایت از زندگی دانش‌آموزان دختر رشته تربیت کودک مقطع متوسطه [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]
  • نیلی.محمدرضا طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری‌معکوس برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]