نادری.عزت اله
بررسی میزان تقویت توانمندسازی شغلی در برنامه درسی دانش آموزان کم توان ذهنی، از دیدگاه کارشناسان ستادی، متخصصان برنامه ریزی درسی و دبیران ذیربط
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1388]
نادری.محمدمهدی
بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس توانمندسازی معلمان
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1402]
نادی.محمد علی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس تجارب عاطفی مثبت و منفی اسپین در دانشآموزان دختر پایه سوم دبیرستانهای تهران
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1395]
نادی.محمد علی
ساختار عاملی، روایی، پایایی و هنجاریابی مقیاس معلم مثبت ارییلماز در دانشآموزان دختر پایه دهم دوره دوم متوسطه
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
نادی.محمد علی
ساختار عاملی، روایی، پایایی و هنجاریابی مقیاس خشونت معلم (دانشآموزان دبیرستانها و پیش دانشگاهیهای شهر گچساران)
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1396]
نادی.محمد علی
اثر بخشی آموزش مداخله شناختی-هیجانی-اجتماعی حافظه فعال بر بهبود تنظیم شناختی هیجان دانشآموزان دختر پایه پنجم دبستانهای تهران
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
نادی.محمدعلی
بررسی ساختار عاملی، روایی، اعتبار و هنجاریابی مقیاس ابعاد سازمان یادگیرنده در دانشگاه: مقیاس دانشگاه یادگیرنده
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1389]
نادی.محمدعلی
تحلیل رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و سطوح یادگیری سازمانی در بین اعضاء هیئت علمی دانشگاه اصفهان در سال تحصیلی 89-1388
[
دوره4,
شماره
13
- بهارسال
1390]
نادی.محمدعلی
تحلیل رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و سطوح یادگیری سازمانی در بین اعضاء هیئت علمی دانشگاه اصفهان در سال تحصیلی 89-1388
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1389]
ناطقی.فائزه
ارزیابی وضعیت برنامه درسی دوره کارشناسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از منظر جامعه محوری (الگوی هاردن)
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1402]
نامور.یوسف
بررسی و مقایسه اثر بخشی اجرای ارزشیابی کیفی توصیفی و ارزشیابی سنتی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان ابتدایی*
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1389]
نامور.یوسف
بررسی عوامل مرتبط با میزان استفاده معلمان راهنمایی از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی و یادگیری
[
دوره4,
شماره
13
- بهارسال
1390]
نامور.یوسف
بررسی و مقایسه اثربخشی اجرای ارزشیابی کیفی توصیفی و ارزشیابی سنتی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان ابتدایی*
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1389]
نامور.یوسف
رابطه ی رضایت شغلی با خودکارآمدی معلمان راهنمایی شهرستان مشگین شهر در سال تحصیلی 89-88
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1388]
ناموران گرمی.کبری
بررسی مقایسهای مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان رشتههای مختلف دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1401]
ناموران.کبری
شناسایی ابعاد و مولفههای مهارتهای نرم جهت آمادگی دانش آموزان فنی و حرفه ای برای ورود به بازار کار
[
دوره16,
شماره
64
,
0
- زمستانسال
1402]
نایبی.متینه
اثربخشی آموزش آگاهی واجشناختی از طریق نرمافزار تلفن همراه بر مهارتهای تنظیم رفتار، فراشناخت و بهبود عملکرد خواندن کودکان مبتلابه نارساخوانی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
نجارپور استادی.سعید
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر خودتنظیمی تحصیلی و ابراز وجود دانشآموزان دختر
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
نجارپور استادی.سعید
اثربخشی آموزش مهارتهای روانی–اجتماعی دانشآموزان، بر درگیری و تابآوری تحصیلی آنان
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1402]
نجارپور استادی.سعید
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی به شیوه گروهی بر مشکلات بین فردی و احساس تنهایی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم تبریز
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1400]
نجف زاده.محمد رحیم
ارزیابی درونی گروه آموزشی تربیتبدنی و علومورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز*
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1393]
نجفی.حسین
فراتحلیل رابطهی هوشهیجانی و پیشرفتتحصیلی در پایگاههای اطلاعاتی فارسی زبان
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1396]
نخستین گلدوست.اصغر
مقایسه اثربخشی آموزش بارش مغزی و تریز بر درگیری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1402]
نریمانی.محمد
رابطه ذهن آگاهی، سبکهای مقابلهای و هوش هیجانی با سلامت روانی در دانشجویان
[
دوره5,
شماره
19
- پاییزسال
1391]
نظرزاده.مسعود
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای فراشناختی و آموزش هم شاگردی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی: دانشآموزان دوره متوسطه دوم
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
نظری شاکر.حسین
بررسی رابطه بین عادتهای مطالعه و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانشآموزان پایه سوم راهنمایی شهرستان بابل
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1390]
نقدی.صفا
بررسی مقایسهای صفات شخصیتی در افراد وسواسی ـ اجباری و بهنجار
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1392]
نقی زاده علمداری.ماهک
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر خودتنظیمی تحصیلی و ابراز وجود دانشآموزان دختر
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
نقی زاده.سیما
استفاده از رگرسیون چندگانه در روش هارویچ برای تعیین نمره برش آزمونها به عنوان جایگزینی برای روشهای آنگوف و بوکمارک
[
دوره17,
شماره
65
- بهارسال
1403]
نکوئیان.طاهره
مقایسه اثر بخشی آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر دانش فراشناختی و خودپنداره آموزشی دانشآموزان دختر پایه پنجم شهر شیراز
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1399]
نمازی زاده.مهدی
تأثیر آموزش تکنیکهای پایه فوتبال بر مهارتهای ادراکی-شناختی در میدان: با تأکید بر یادگیری مشاهدهای و ضمنی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1387]
نورآبادی.سولماز
ضرورت و امکان تغییر برنامه درسی مصوّب نظام آموزش عالی ایران به برنامه درسی تلفیقی (مطالعه موردی: گرایش مدیریت آموزشی، دوره کارشناسی)
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1393]
نوروزبخش حاجی کندی.راضیه
اثربخشی بازتوانی شناختی بر ظرفیت حافظه کاری دانشآموزان پایه سوم ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص (خواندن) با تعدیلگری جنسیت
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1400]
نوری زاده.اکبر
طراحی الگوی مطلوب یادگیری ترکیبی در دانشگاه پیامنور
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1401]
نوظهوری.رامین
امکان سنجی اجرای آموزش مبتنی بر یادگیری همراه (تلفن همراه) در دانشگاه (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور شهرستان بوکان)
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1394]
نیکراهان.غلامرضا
تعیین اثربخشی آموزش برنامه شادی لیوبو میرسکی بر شادکامی، امید، سلامت عمومی و رضایت از زندگی دانشآموزان دختر رشته تربیت کودک مقطع متوسطه
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
نیلی.محمدرضا
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیریمعکوس برای دانشآموزان مقطع ابتدایی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]