غ

  • غریب پور.افرا سنجش و ارزیابی میزان استفاده از شاخصه‌های فرهنگ ایرانی-اسلامی در طراحی تمرین‌های دروس مقدمات طراحی معماری (نمونه موردی: دانشگاه تهران) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]
  • غریبی.حسن اثربخشی آموزش مهارت حل مسأله بر خودتنظیمی تحصیلی و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1394]
  • غریبی.حسن اثربخشی آموزش حل مسأله بر نگرش‌های ناکارآمد و باورهای غیرمنطقی دانش‌آموزان دختر دبیرستانی شهر سنندج [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1396]
  • غضنفری.احمد مقایسه اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای فراشناختی و آموزش هم‌ شاگردی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی: دانشآموزان دوره متوسطه دوم [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]
  • غضنفری.احمد مقایسه اثر بخشی آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر دانش فراشناختی و خودپنداره آموزشی دانش‌آموزان دختر پایه پنجم شهر شیراز [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]
  • غضنفری.فیروزه اثربخشی درمان فراشناختی (MCT) در تغییر سطح باورهای فراشناختی و نگرانی از تصویر بدنی دانش‌آموزان دختر افسرده [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1396]
  • غفاری.عذرا طراحی بسته آموزشی اخلاق شهروندی و بررسی اثربخشی آن بر بهبود نوع‌دوستی و رفتار اجتماعی مطلوب در نوجوانان [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1402]
  • غفوری.ناصر اثرات عملکردی نفوذ استاد و عدم نفوذ استاد بر تمایل زبان آموزان به برقراری ارتباط [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1395]
  • غلامحسین زاده.مهسا مدل‌سازی معادله ساختاری اثربخشی تدریس معلمان ریاضی دوره متوسطه شرق استان مازندران در سال تحصیلی 95 -1394 [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1396]
  • غلامی.خلیل آموزش تاریخ محلی در برنامه‌ی درسی تاریخ از دیدگاه معلمان تاریخ و دانش‌آموزان دوره متوسطه (مطالعه موردی استان کهکیلویه و بویراحمد) [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1396]
  • غلامی.یونس بررسی رابطه هوش سازمانی و یادگیری سازمانی در بین کارکنان و اعضای هیات علمی منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه الگویی جهت ارتقاء یادگیری سازمانی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1387]
  • غلیلو.اکبر شناسایی بدساختاری دانش علوم تجربی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی بر اساس رویکرد شناختی- تشخیصی [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]