آ

  • آب خیز.شلر آموزش از راه دور اضطراری و چالش‌های معلمان ابتدایی: تحلیل موضوعی [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1402]
  • آخوندزاده آرانی.علی تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری بر خودناتوان‌سازی تحصیلی و یادگیری خودراهبر دانش‌آموزان کنکوری [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]
  • آراسته.حمیدرضا ارائه مدلی برای نهادینه کردن رهبری تسهیمی در دانشگاه آزاد اسلامی، مورد: واحدهای مستقر در استان آذربایجان‌غربی [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1402]
  • آربزی.محسن رابطه امید به تحصیل با بهزیستی تحصیلی در دوران آموزش مجازی: بررسی نقش واسطه‌ای خودتنظیمی تحصیلی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]
  • آربزی.محسن رابطة ساختاری منش‌های مثبت اخلاقی و سازگاری تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شیراز [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1400]
  • آریانپور.حمیدرضا ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس منبع کنترل تحصیلی در دانش‌آموزان دوره متوسطه [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1399]
  • آزموده.معصومه مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتنظیمی انگیزشی و آموزش مهارت‌های هیجانی- اجتماعی بر سرزندگی تحصیلی، تاب‌آوری و درگیری تحصیلی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوره اول دارای عملکرد تحصیلی پایین ناحیه پنج تبریز [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1400]
  • آزموده.معصومه مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی تحصیلی و خودتنظیمی انگیزشی بر اضطراب امتحان [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]
  • آزموده.معصومه بررسی میزان خودکارآمدی،اضطراب اجتماعی و سرسختی روانشناختی در دانش‌آموزان دبیرستانی با سطوح شادکامی متفاوت [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]
  • آزموده.معصومه نقش ادراک از جهت‌گیری هدفی والدین، ناهماهنگی خانه و دانشگاه و فضای محل زندگی در رفتارهای تقلب تحصیلی دانشجویان [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1395]
  • آزموده.معصومه اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر نشانه‌های اضطراب، نارسایی توجه و مهارت‌های اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی در تبریز [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]
  • آزموده.معصومه مدل ساختاری نقش واسطه‌ای تنظیم هیجان منفی در رابطه بین طرحواره‌های ناسازگار اولیه با تجربه آشفتگی روانشناختی نوجوانان [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • آزموده.معصومه اثربخشی مداخله ذهن‌آگاهی مبتنی بر روایت‌درمانی گروهی بر بهبود بازده‌های شناختی، در دانش‌آموزان دارای نشانگان افسردگی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1400]
  • آغبلاقی.نازیلا مقایسة اثربخشی آموزش گروهی مدیریت خشم مبتنی بر بازسازی شناختی و کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی (MBSR) بر استرس ادراک شده، خستگی روانی و تنظیم هیجان پرستاران ارومیه [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]
  • آق آتابای.آمنه رابطه ویژگی‌های شخصیت و سبک رهبری کلاس درس با کیفیت تدریس اساتید دانشگاه به روش خود ارزیابی: ارائه یک مدل ساختاری [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1396]
  • آقایی جشوقانی.اصغر اثربخشی آموزش مهارت‌های روانی- اجتماعی ویژه دختران فراری بر صمیمیت اجتماعی و احساس تنهایی آنان [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1398]
  • آهنچیان.محمدرضا کاربست آموزش‌ در دانشگاه فردوسی مشهد‌: شناسایی عوامل مربوط به ویژگی‌های فراگیر و فرایند آموزش [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1395]
  • آهنگر انزابی.احد مقایسة اثربخشی آموزش گروهی مدیریت خشم مبتنی بر بازسازی شناختی و کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی (MBSR) بر استرس ادراک شده، خستگی روانی و تنظیم هیجان پرستاران ارومیه [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]
  • آهنگری.سعیده تأثیر تدریس مهارت‌های تفکر انتقادی بر انگیزه زبان‌آموزان سطح پبشرفته ایرانی [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1396]
  • آیت‌اله فتحی.آیت‌اله آیت‌اله فتحی اثربخشی آموزش هوش‌هیجانی بر پرخاشگری و سازگاری فردی و اجتماعی دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]
  • آیت‌اله فتحی.آیت‌اله آیت‌اله فتحی تأثیر روش کیفیت آموزشی گروهی (QCT) بر امنیت روانی اجتماعی نوجوانان دختر بی‌سرپرست [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]