آب خیز.شلر
آموزش از راه دور اضطراری و چالشهای معلمان ابتدایی: تحلیل موضوعی
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1402]
آخوندزاده آرانی.علی
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری بر خودناتوانسازی تحصیلی و یادگیری خودراهبر دانشآموزان کنکوری
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1400]
آراسته.حمیدرضا
ارائه مدلی برای نهادینه کردن رهبری تسهیمی در دانشگاه آزاد اسلامی، مورد: واحدهای مستقر در استان آذربایجانغربی
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1402]
آربزی.محسن
رابطه امید به تحصیل با بهزیستی تحصیلی در دوران آموزش مجازی: بررسی نقش واسطهای خودتنظیمی تحصیلی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
آربزی.محسن
رابطة ساختاری منشهای مثبت اخلاقی و سازگاری تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شیراز
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1400]
آریانپور.حمیدرضا
ویژگیهای روانسنجی مقیاس منبع کنترل تحصیلی در دانشآموزان دوره متوسطه
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1399]
آزموده.معصومه
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای خودتنظیمی انگیزشی و آموزش مهارتهای هیجانی- اجتماعی بر سرزندگی تحصیلی، تابآوری و درگیری تحصیلی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوره اول دارای عملکرد تحصیلی پایین ناحیه پنج تبریز
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1400]
آزموده.معصومه
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی تحصیلی و خودتنظیمی انگیزشی بر اضطراب امتحان
[
دوره17,
شماره
65
- بهارسال
1403]
آزموده.معصومه
بررسی میزان خودکارآمدی،اضطراب اجتماعی و سرسختی روانشناختی در دانشآموزان دبیرستانی با سطوح شادکامی متفاوت
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
آزموده.معصومه
نقش ادراک از جهتگیری هدفی والدین، ناهماهنگی خانه و دانشگاه و فضای محل زندگی در رفتارهای تقلب تحصیلی دانشجویان
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1395]
آزموده.معصومه
اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر نشانههای اضطراب، نارسایی توجه و مهارتهای اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی در تبریز
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1399]
آزموده.معصومه
مدل ساختاری نقش واسطهای تنظیم هیجان منفی در رابطه بین طرحوارههای ناسازگار اولیه با تجربه آشفتگی روانشناختی نوجوانان
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
آزموده.معصومه
اثربخشی مداخله ذهنآگاهی مبتنی بر روایتدرمانی گروهی بر بهبود بازدههای شناختی، در دانشآموزان دارای نشانگان افسردگی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1400]
آغبلاقی.نازیلا
مقایسة اثربخشی آموزش گروهی مدیریت خشم مبتنی بر بازسازی شناختی و کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی (MBSR) بر استرس ادراک شده، خستگی روانی و تنظیم هیجان پرستاران ارومیه
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
آق آتابای.آمنه
رابطه ویژگیهای شخصیت و سبک رهبری کلاس درس با کیفیت تدریس اساتید دانشگاه به روش خود ارزیابی: ارائه یک مدل ساختاری
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1396]
آقایی جشوقانی.اصغر
اثربخشی آموزش مهارتهای روانی- اجتماعی ویژه دختران فراری بر صمیمیت اجتماعی و احساس تنهایی آنان
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1398]
آهنچیان.محمدرضا
کاربست آموزش در دانشگاه فردوسی مشهد: شناسایی عوامل مربوط به ویژگیهای فراگیر و فرایند آموزش
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1395]
آهنگر انزابی.احد
مقایسة اثربخشی آموزش گروهی مدیریت خشم مبتنی بر بازسازی شناختی و کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی (MBSR) بر استرس ادراک شده، خستگی روانی و تنظیم هیجان پرستاران ارومیه
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
آهنگری.سعیده
تأثیر تدریس مهارتهای تفکر انتقادی بر انگیزه زبانآموزان سطح پبشرفته ایرانی
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1396]
آیتاله فتحی.آیتاله آیتاله فتحی
اثربخشی آموزش هوشهیجانی بر پرخاشگری و سازگاری فردی و اجتماعی دانشآموزان
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
آیتاله فتحی.آیتاله آیتاله فتحی
تأثیر روش کیفیت آموزشی گروهی (QCT) بر امنیت روانی اجتماعی نوجوانان دختر بیسرپرست
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1400]