گل محمد نژاد بهرامی.غلامرضا
طراحی و ساخت پرسشنامه علاقه به مدرسه در بین دانشآموزان مقطع ابتدایی
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1400]
گل محمد نژاد بهرامی.غلامرضا
اثر بخشی واقعیت درمانی بر کاهش اضطراب اجتماعی و اضطراب امتحانی دانشآموزان دختر دوره متوسطه
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1402]
گل محمد نژاد بهرامی.غلامرضا
طراحی و توسعه پرسشنامه ثباتپذیری تحصیلی در بین دانشآموزان دوره ابتدایی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
گل محمد نژاد.غلامرضا
اثر بخشی آموزش مهارتهای زندگی در دوران بارداری بر سلامت روان مادران باردار
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1393]
گل محمد نژاد.غلامرضا
رابطه بین انگیزه پیشرفت و منبع کنترل با عملکرد مدیران دبیرستان های دخترانه و پسرانه شهر تبریز
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1387]
گل محمد نژاد.غلامرضا
شناسایی بدساختاری دانش علوم تجربی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی بر اساس رویکرد شناختی- تشخیصی
[
دوره17,
شماره
65
- بهارسال
1403]
گل محمدنژاد.غلامرضا
بررسی رابطه سبکهای هویت با ارتباط همسالان در بین همسالان دبیرستانهای شهرستان میاندوآب
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1390]
گلپرور.محسن
اثربخشی آموزش مهارتهای روانی- اجتماعی ویژه دختران فراری بر صمیمیت اجتماعی و احساس تنهایی آنان
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1398]
گلپرور.محسن
پیشبینی سبکهای دلبستگی فرزندان بر اساس شیوههای فرزندپروری والدین
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1393]
گلپور.رضا
رابطه ذهن آگاهی، سبکهای مقابلهای و هوش هیجانی با سلامت روانی در دانشجویان
[
دوره5,
شماره
19
- پاییزسال
1391]
گلمحمدنژادبهرامی.غلامرضا
مقایسه اثر بخشی آموزش مهارت حل مسأله و آموزش هوش هیجانی بر کاهش پرخاشگری دانشآموزان دختر دوره اول متوسطه تبریز
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
گلمحمدنژادبهرامی.غلامرضا
مقایسه اثر بخشی یادگیری مشارکتی و سنتی بر مهارتهای ارتباطی و خودکارآمدی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1397]
گلمحمدنژادبهرامی.غلامرضا
ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه فلسفه زندگی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1399]
گلمکانی.دکتر گلمکانی
بررسی میزان آگاهی معلمان دوره ی ابتدایی از اصول تعلیم و تربیت به منظور ارائه الگوی مطلوب جهت ارتقای سطح آگاهی آنها از اصول تعلیم وتربیت در استان کردستان
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1389]
گلمکانی.دکتر گلمکانی
موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه (با تاکید بر مهارتهای تجزیه و تحلیل، ترکیب، ارزشیابی و قضاوت)
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1388]
گنجی فرد.ملیحه
اثربخشی آموزش ذهن¬آگاهی بر امید و سازگاری با مدرسه در دانشآموزان دارای انتخاب رشته اجباری علوم ریاضی و فنی
[
دوره16,
شماره
64
,
0
- زمستانسال
1402]
گنجی.حمزه
اثربخشی آموزش سخترویی (مدل کوباسا و مدی) بر اضطراب امتحان و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان
[
دوره8,
شماره
29
- بهارسال
1394]
گنجی.حمزه
اثربخشی آموزش الگوی خوشبینی به روش قصهگویی بر افزایش پیشرفت تحصیلی در کودکان دبستانی
[
دوره5,
شماره
18
- تابستانسال
1391]