واحدی.شهرام
تحلیل محتوای کتابهای درسی فارسی دورهی ابتدایی براساس مؤلفههای هوشهای چندگانه: روش آنتروپی شانون
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1397]
واحدی.شهرام
اثربخشی مداخله ذهنآگاهی مبتنی بر روایتدرمانی گروهی بر بهبود بازدههای شناختی، در دانشآموزان دارای نشانگان افسردگی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1400]
واحدی.شهرام
رابطه ساختارهای هدف ادراکی کلاس درس با جهتگیری شخصی هدف چیرگی(تبحر) دانشجویان
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1389]
واصفیان.فرزانه
اثربخشی روش تدریس مبتنی بر شبیهسازی درس فیزیک بر خلاقیت دانشآموزان متوسطه دوم شهر اصفهان در سال تحصیلی 98-1397
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
واعظموسوی.سیدمحمدکاظم
تأثیر آموزش تکنیکهای پایه فوتبال بر مهارتهای ادراکی-شناختی در میدان: با تأکید بر یادگیری مشاهدهای و ضمنی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1387]
واله.مونا
تأثیر برنامه توانمندسازی روانشناختی معلم بر تعامل معلم ـ دانشآموز، هیجانات و خوشبینی تحصیلی معلمان
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1400]
وحدت.رقیه
مقایسه تأثیر آموزش مطالعه و برنامهریزی با استفاده از محتوی الکترونیکی و روش متداول بر پیشرفت تحصیلی درس زیستشناسی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1396]
وزیری.بهرام
ارزشیابی برنامه درسی آموزش معماری ایران بر اساس رویکرد راهبردی با تأکید بر پیوند نظریه و عمل
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
وزیری.سعید
طراحی و اعتبارسنجی الگوی انگیزش تحصیلی شفقتمحور ویژه دانشآموزان مقطع متوسطه دوم از دیدگاه متخصصین
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1402]
ویسکرمی.حسنعلی
رابطه خودکارآمدی تحصیلی با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجیگرانه نیازهای روانشناختی پایه
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]