و

  • واحدی.شهرام تحلیل محتوای کتاب‌های درسی فارسی دوره‌ی ابتدایی براساس مؤلفه‌های هوش‌های چندگانه: روش آنتروپی شانون [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1397]
  • واحدی.شهرام اثربخشی مداخله ذهن‌آگاهی مبتنی بر روایت‌درمانی گروهی بر بهبود بازده‌های شناختی، در دانش‌آموزان دارای نشانگان افسردگی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1400]
  • واحدی.شهرام رابطه ساختارهای هدف ادراکی کلاس درس با جهت‌گیری شخصی هدف چیرگی(تبحر) دانشجویان [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1389]
  • واصفیان.فرزانه اثربخشی روش تدریس مبتنی بر شبیه‌سازی درس فیزیک بر خلاقیت دانش‌آموزان متوسطه دوم شهر اصفهان در سال تحصیلی 98-1397 [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]
  • واعظ‌موسوی.سیدمحمدکاظم تأثیر آموزش تکنیک‌های پایه فوتبال بر مهارت‌های ادراکی-شناختی در میدان: با تأکید بر یادگیری مشاهده‌ای و ضمنی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1387]
  • واله.مونا تأثیر برنامه توانمندسازی روان‌شناختی معلم بر تعامل معلم ـ دانش‌آموز، هیجانات و خوش‌بینی تحصیلی معلمان [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1400]
  • وحدت.رقیه مقایسه تأثیر آموزش مطالعه و برنامه‌ریزی با استفاده از محتوی الکترونیکی و روش متداول بر پیشرفت تحصیلی درس زیست‌شناسی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1396]
  • وزیری.بهرام ارزشیابی برنامه درسی آموزش معماری ایران بر اساس رویکرد راهبردی با تأکید بر پیوند نظریه و عمل [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]
  • وزیری.سعید طراحی و اعتبارسنجی الگوی انگیزش تحصیلی شفقت‌محور ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم از دیدگاه متخصصین [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1402]
  • ویسکرمی.حسنعلی رابطه خودکارآمدی تحصیلی با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجی‌گرانه نیازهای روانشناختی پایه [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]