زارع.حسین
بررسی پایایی و روایی پرسشنامه انگیزش یادگیری علم
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1392]
زارع.حسین
رابطه هوش هیجانی مدیران با توانمندسازی نیروی انسانی دانشگاه پیامنور
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1390]
زارع.حسین
اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر کاهش پرخاشگری فیزیکی دانشجویان دانشگاه پیام نور
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1397]
زارع.فاطمه
نقش واسطهای یادگیری خودتنظیمی در رابطه بین نیازهای اساسی روانشناختی و تعللورزی تحصیلی در دانشجویان
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
زارع.معصومه
رابطة ساختاری منشهای مثبت اخلاقی و سازگاری تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شیراز
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1400]
زارعی زوارکی.اسماعیل
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیریمعکوس برای دانشآموزان مقطع ابتدایی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
زارعی.حیدرعلی
الگوی ساختاری بهزیستی تحصیلی براساس کنجکاوی معرفت شناختی و معنای زندگی با میانجی گری درگیری تحصیلی در دانشجویان
[
دوره16,
شماره
64
,
0
- زمستانسال
1402]
زارعی.حیدرعلی
تأثیر آموزش ایمنسازی در مقابل استرس بر کاهش اضطراب امتحان و افزایش عملکرد تحصیلی در درس فیزیک
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1396]
زارعی.حیدرعلی
اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر انگیزش تحصیلی و اضطراب امتحان در دانشآموزان
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1397]
زاهد.عادل
نقش هوش هیجانی و سبک های رهبری در پیش بینی بازدهی های رهبری مدیران گروه های آموزشی دانشگاه
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1389]
زمانی.فاطمه
پیشبینی رضایت تحصیلی براساس نیازهای روانشناختی با نقش میانجی هیجانهای کلاس درس و طرحوارههای ناسازگار اولیه
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1401]
زندی.سعید
آموزش مهارتهای زندگی در هنرستانها: راهبردی ضروری و مؤثر جهت کاهش پرخاشگری و قلدری
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1396]
زوار.تقی
رابطه فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1393]
زهراکار.کیانوش
بررسی اثربخشی معنادرمانی گروهی بر عزت نفس دانشجویان دختر خوابگاههای دانشگاه علومپزشکی تبریزسال تحصیلی 87-86
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1387]
زیرک پور نامی ور.مریم
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی به شیوه گروهی بر مشکلات بین فردی و احساس تنهایی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم تبریز
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1400]
زین الدینی میمند.زهرا
بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس توانمندسازی معلمان
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1402]
زینالی.علی
نقش فراشناخت، فراحافظه و فراهیجان در پیشبینی یادگیری خودراهبر دانشآموزان
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1400]
زینالی.علی
مدل رفتار مدنی تحصیلی بر اساس جو عاطفی مدرسه و تجارب مثبت در مدرسه با میانجیگری شکفتگی تحصیلی در دانشآموزان دبیرستانی
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1402]
زینالی.علی
نقش ارضای نیازهای اساسی روانشناختی و جهتگیری هدف در پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانشجویان
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]