شادمند.سید کاظم
پیشبینی انگیزش تحصیلی دانشآموزان براساس نوع بازخورد معلم با در نظر گرفتن نقش میانجی ذهنیت دانشآموزان
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1402]
شاکری.رقیه
بررسی اثربخشی نرمافزار آموزشی میشا و کوشا بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی و خلاقیت دانشآموزان دختر پایه پنجم ابتدایی شهر سنندج
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
شاه حسینی.سعید
تأثیر آموزش برنامهنویسی با نرمافزار اسکرچ بر مهارت حل مسئله دانشآموزان
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1399]
شاه طالبی.بدری
بررسی میزان استفاده اعضای هیات علمی از بانکهای اطلاعاتی الکترونیکی در فعالیتهای آموزشی و پژوهشی ( مطالعه موردی دانشگاه اصفهان)
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1388]
شاه طالبی.بدری
بررسی وضعیت تعهد شغلی و اعتماد درون سازمانی در دبیرستان های شهر اصفهان
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1388]
شاهطالبی.بدری
مؤلفههای آموزش فرهنگ شهروندی برای دانشآموزان دوره راهنمایی تحصیلی با تأکید بر حیطه آموزههای دینی و شهروند الکترونیک*
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1389]
شاهورانی1.احمد
شناسایی عوامل مؤثر بر یادگیری ریاضی دانشآموزان به کمک فراترکیب و نظرات متخصصین آموزش ریاضی
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
شاهی.رضا
اثربخشی روش تدریس کلاس معکوس بر مؤلفههای خوشبینی تحصیلی در درس ریاضی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
شجاعی.خه بات
بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری مدیران با بهره وری آنان در مدارس شهرستان سردشت در سال تحصیلی 1388ـ 1387
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1388]
شریعتمداری.علی
بررسی میزان آگاهی معلمان دوره ی ابتدایی از اصول تعلیم و تربیت به منظور ارائه الگوی مطلوب جهت ارتقای سطح آگاهی آنها از اصول تعلیم وتربیت در استان کردستان
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1389]
شریعتمداری.علی
بررسی میزان تقویت توانمندسازی شغلی در برنامه درسی دانش آموزان کم توان ذهنی، از دیدگاه کارشناسان ستادی، متخصصان برنامه ریزی درسی و دبیران ذیربط
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1388]
شریعتمداری.علی
موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه (با تاکید بر مهارتهای تجزیه و تحلیل، ترکیب، ارزشیابی و قضاوت)
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1388]
شریعتمداری.مهدی
بررسی رابطة بین سلامت سازمانی با اثربخشی مدیران مدارس مدیریت آموزش و پرورش شهرتهران
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1388]
شریعتی.فاطمه
نقش ارضای نیازهای اساسی روانشناختی و جهتگیری هدف در پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانشجویان
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
شریفی رهنمو.مجید
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر مهارتهای ارتباطی، امنیت روانی-اجتماعی و وابستگی به شبکههای اجتماعی در دانشآموزان دختر دارای اعتیاد به فضای مجازی
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1402]
شریفی.سعید
مؤلفههای آموزش فرهنگ شهروندی برای دانشآموزان دوره راهنمایی تحصیلی با تأکید بر حیطه آموزههای دینی و شهروند الکترونیک*
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1389]
شریفی.طیبه
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای فراشناختی و آموزش هم شاگردی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی: دانشآموزان دوره متوسطه دوم
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
شریفی.طیبه
مقایسه اثر بخشی آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر دانش فراشناختی و خودپنداره آموزشی دانشآموزان دختر پایه پنجم شهر شیراز
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1399]
شعاعی.لیلا
نقش تعدیلکننده اضطراب امتحان در تأثیر آموزش همشاگردی بر اهمالکاری تحصیلی: فایده اضطراب امتحان
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
شعبانی.اکرم
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت خدمات آموزشی با استفاده از رویکرد تلفیقی ویکور فازی و مدلسازی ساختاری تفسیری(ISM)
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1395]
شفقتی.سعید
پیشبینی اضطراب امتحان بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی و تنظیم شناختی هیجان بین دانشجویان دانشگاه فرهنگیان
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1398]
شفیع آبادی.عبدالله
اثربخشی آموزش توانمندسازی شغلی مبتنی بر الگوی چند محوری بر بهبود اشتیاق شغلی زنان سرپرست خانواده شهر تهران
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
شفیع آبادی.عبدالله
اثربخشی آموزش توانمندسازی شغلی مبتنی بر الگوی چند محوری بر بهبود اشتیاق شغلی زنان سرپرست خانواده شهر تهران
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
شفیعآبادی.عبدالله
اثربخشی برنامه توانمندسازی شغلی مبتنی بر نظریه رشدی سوپر بر کاهش تعارض متقابل کار- خانواده و نشانگان فرسودگی شغلی دانشجویان
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1395]
شفیعپور مطلق.فرهاد
رابطه استرس تحصیلی، بیانگیزگی تحصیلی و خودپنداره منفی تحصیلی با احساس بیهویتی اجتماعی مبتنی بر واسطهگری ناامیدی تحصیلی
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1397]
شفیعی.حسن
مدل علی سرزندگی تحصیلی بر اساس راهبردهای خودتنظیمی تحصیلی و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان با نقش واسطهای اضطراب کرونا
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1402]
شفیعی.محمد
تأثیر آموزش سخترویی بر نشانگان وانمودگرایی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
شکراله پور.لیلی
مقایسه مهارتهای اجتماعی، هوش هیجانی و افسردگی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری و عادی در مدارس ابتدائی شهر مراغه
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1402]
شکری.امید
تأثیر برنامه توانمندسازی روانشناختی معلم بر تعامل معلم ـ دانشآموز، هیجانات و خوشبینی تحصیلی معلمان
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1400]
شکری.امید
تحلیل عاملی تأییدی و همسانی درونی نسخة فارسی پرسشنامة تعامل معلم
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1398]
شکوهی.محمدجعفر
نقش واسطهای خودکارآمدی و خودتنظیمی تحصیلی در رابطه عزت نفس با شادکامی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
شهبازی.شهرام
بررسی میزان استفاده اعضای هیات علمی از بانکهای اطلاعاتی الکترونیکی در فعالیتهای آموزشی و پژوهشی ( مطالعه موردی دانشگاه اصفهان)
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1388]
شهرام.شهرام
اثربخشی آموزش سخترویی (مدل کوباسا و مدی) بر اضطراب امتحان و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان
[
دوره8,
شماره
29
- بهارسال
1394]
شهنی ییلاق.منیجه
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه توانمندی اجتماعی-هیجانی و ارتباط آن با سرزندگی تحصیلی در دانشآموزان دوره اول متوسطه ایرانی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1400]
شیخ زاده.مصطفی
ارزیابی تجربههای زیسته معلمان و دانشآموزان درباره نقش اثر موجی کودکان رهبر در محیط کلاس
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1395]
شیخالاسلامی.راضیه
نقش واسطهای جهتگیری هدف در رابطه ابعاد کمالگرایی و اضطراب امتحان
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1397]
شیخعلیزاده.سیاووش
طراحی و ساخت پرسشنامه علاقه به مدرسه در بین دانشآموزان مقطع ابتدایی
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1400]
شیرزاد.بهارک
رابطه نوع ساختار سازمانی و میزان هوش هیجانی در بین مدیران مناطق آموزش و پرورش شهر تهران
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1392]
شیرکرمی.جواد
ارزیابی نابرابریها در دستیابی به فرصتهای آموزشی: با مطالعه موردی مقطع ابتدایی شهرستان دهلران درسال تحصیلی91-1390*
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1393]