ع

  • عارفی.مژگان ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس شیفتگی تحصیلی در دانشجویان [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1397]
  • عافی.الهه اثربخشی آموزش مبتنی بر بازتوانی شناختی در بهبود حافظه دیداری و شنیداری کودکان با اختلالات یادگیری همراه با بیش‌فعالی و اختلالات یادگیری بدون بیش‌فعالی [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1397]
  • عظیم‌پور.احسان مدل علّی تأثیر انگیزش شغلی خودتعیین‌گری معلمان بر بکارگیری راهبردهای آموزشی و انضباطی [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1397]
  • علوی.زینب اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی(CMST) بر خودکارآمدی خلاق و اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1397]