رضایی.اکبر
رابطه بین هوشهای چندگانه و ویژگیهای شخصیتی با رویکردهای یادگیری راهبردی، سطحی و عمقی دانشجویان
[
دوره5,
شماره
17
- بهارسال
1391]
رضایی.اکبر
رابطه دانش فراشناخت، نظریههای ضمنی هوش و نگرش به رفتارهای کمک طلبی با عملکرد ریاضی دانشآموزان دختر پایه سوم راهنمایی شهر تبریز
[
دوره5,
شماره
18
- تابستانسال
1391]
رضائی.اکبر
بررسی رابطه سبکهای شناختی (وابسته به زمینه، نابسته به زمینه) با یادگیری و شیوههای مطالعه در بین دانشآموزان دختر پایه سوم رشتههای نظری دبیرستانهای شهر تبریز در سال تحصیلی90-89
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1391]