ر

  • راد.اشرف بررسی و شناخت عوامل موثر بر تولید برنامه های خلاق در رادیو خراسان شمالی(شبکه اترک) [ دوره13, شماره 43 - زمستان سال 1397]
  • راد.فیروز بررسی رابطه سواد رسانه ای و سلامت اجتماعی بانوان شاغل در کارخانه های تبریز (مطالعه موردی: کارکنان زن شاغل در شرکت صنعتی داداش برادر "شونیز" و صنایع صبح پارلار آسیا) [ دوره13, شماره 43 - زمستان سال 1397]
  • راسته.مرتضی آثار و دستاوردهای فردی و اجتماعی حضور رسانه‌های خبری در جلسات دادرسی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • راضی.رضا الگوی نظارت شرعی بر تبلیغات رسانه ها [ دوره13, شماره 43 - زمستان سال 1397]
  • ربانی خوراسگانی.محمد الگوی تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اساس رفتارشناسی کاربران [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • ربانی خوراسگانی.محمد تولید محتوای رسانه‌های جمعی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و یادگیری افراد برای ارتقای سواد رسانه‌ای [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • رجبی.سجاد تحلیل بازنمایی فرهنگ اقتصادی در سینمای ایران؛ مورد مطالعه: پرفروش ترین فیلم های سال های 86 تا 96 [ دوره13, شماره 40 - بهار سال 1397]
  • رحمان زاده.سیدعلی تبیین نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی بر رفتار اقتصادی زنان تهرانی در دوره پسا تحریم با تأکید بر زنانه شدن اقتصاد خانگی [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • رحمان زاده.سیدعلی شناسایی و تبیین عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران (رویکرد کیفی) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • رحمان زاده.سیدعلی مقایسه گفتمان فرهنگی حاکم بر سینمای دهه قبل و پس از انقلاب اسلامی ایران [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • رحمان زاده.سیدعلی مروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • رحمانزاده.سید علی بررسی مقایسه ای ساختار و محتوای اخبار و مطالب مربوط به اعتیاد در روزنامه های ایران و همشهری در سال 1390 [ دوره9, شماره 25 - تابستان سال 1393]
  • رحمانزاده.سید علی رابطه بین میزان هوش فرهنگی مدیران استانی و توسعه مشارکت کارکنان در مراکز شهرستانی (مورد مطالعه: موسسه فرهنگی خبرگزاری فارس) [ دوره7, شماره 19 - زمستان سال 1391]
  • رحمانزاده.سید علی بررسی نقش رسانه ملی در توسعه ارتباطات بین فرهنگی در میان اقوام ایرانی از دیدگاه صاحب نظران [ دوره6, شماره 13 - تابستان سال 1390]
  • رحمتی.مجتبی نقش رسانه‌ها در افزایش مشارکت مردمی‌در مدیریت شهری (مطالعه موردی: منطقه 4 شهر تهران) [ دوره12, شماره 37 - پاییز سال 1396]
  • رحیمی.طاهره پرخاشگری در کاربران نوجوان بازیهای رایانهای خشن از دیدگاه والدین: تاثیر آموزش سواد رسانهای1391 [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • رزمجو.علی اکبر مقایسه گفتمان خبری صدای آمریکا و بی‌بی‌سی فارسی درباره پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • رزمجو.علی اکبر مطالعه استفاده از فناوری‌های نوین در دستگاه دروغ‌سنج در مناظره‌های انتخاباتی تلویزیونی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • رزمجو.علی اکبر ارائه راهبردهای پوشش خبری آسیب‌های اجتماعی برای رسانه ملی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • رزمجو.علی اکبر مطالعه الگوی پیشنهادی تولید تبلیغات تجاری در رادیو [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • رزمجو.محدثه مطالعه استفاده از فناوری‌های نوین در دستگاه دروغ‌سنج در مناظره‌های انتخاباتی تلویزیونی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • رزمجو.محمد شناسایی چالش‌های سیاست‌گذاری ساترا در زمینه مجوزدهی به رسانه‌ها [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • رسولی.محمد رضا تبیین ارتباط میان اقناع رسانه ای شبکه های اجتماعی و سبک زندگی – مورد کاوی تلگرام [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • رسولی.محمد رضا واکاوی ابعاد رسانه‌ای آیین‌های مذهبی (مطالعه موردی: راهپیمایی اربعین) [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • رسولی.محمد رضا بازتاب سبک زندگی دینی در سریال‌های خانوادگی ماه رمضان (مطالعه موردی: شبکه‌های 1، 2 و 3) [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • رسولی.محمد رضا پارادایم‌های دوگانه در گفتمان‌های رسانه‌ای برجام [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • رسولی.محمدرضا نقش شبکه های اجتماعی در توسعه کسب و کارهای خانگی (مطالعه موردی تلگرام و اینستاگرام) [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • رسولی.محمدرضا بررسی میزان رعایت اصول صحیح خبرنویسی در بین چهار روزنامه پرشمار صبح تهران [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • رسولی.محمدرضا تاثیر فیلم‌های آموزشی بر تغییر نگرش دانش‌آموزان دختر مقطع دبیرستان دماوند نسبت به سوء مصرف مواد مخدر [ دوره12, شماره 37 - پاییز سال 1396]
  • رشتبر.سمانه تدوین مدل ساختاری نقش سواد رسانه بر ارزش‌های فردی با میانجی‌گری انعطاف‌پذیری شناختی زنان شهر تهران [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • رشیدپور.علی الگوی مفهومی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • رضایی.مریم تأثیر جهانی‌شدن ارتباطات بر گرایش شهروندان به حفظ محیط زیست (مورد تجربی ساکنین شهر تهران) [ دوره12, شماره 38 - پاییز سال 1396]
  • رضایی.مریم تاثیر جهانی شدن ارتباطات بر گرایش شهروندان به حفظ محیط زیست مورد تجربی ساکنین شهر تهران [ دوره12, شماره 38 - پاییز سال 1396]
  • رضائی.مصطفی استراتژی‌های مدیریت دانش در صنعت نشر [ دوره10, شماره 28 - بهار سال 1394]
  • رضائی.مصطفی ارائه الگوی مطلوب مدیریت ارتباط رسانه ملی با اقوام ایرانی [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • رضائیان.محمد جواد (مجید) شاخص‌های کارآمدی خبرگزاری‌ داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • رضوانی.مهران بررسی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در شهرت رسانه‌ای کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • رضوی دینانی.ابتسام رسانه ای شدن سیاست [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • رضوی دینانی.ابتسام نظریه شبکه و کاربرد آن در خانواده [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]
  • رضوی.سید علی محمد مهارت های شناختی تفکر انتقادی در کاربران شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه شبکه اجتماعی تلگرام) [ دوره13, شماره 40 - بهار سال 1397]
  • روشن دل اربطانی.طاهر ارائه مدلی برای بررسی تأثیر رسانه‌ها در ایجاد رغبت به سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار از طریق پیام‌های تبلیغاتی [ دوره10, شماره 29 - تابستان سال 1394]
  • روشندل اربطانی.طاهر اولویت‌بندی راهبردهای مطلوب شبکه آموزش سیما با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [ دوره13, شماره 41 - تابستان سال 1397]
  • روشندل اربطانی.طاهر آسیب‌شناسی صنعت مطبوعات کشور با هدف ارائه الگوی تحولی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • روشندل اربطانی.طاهر طراحی چارچوب سنجش اثربخشی تبلیغات شرکت‌های تولیدی محصولات بهداشتی ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • روشندل اربطانی.طاهر بررسی نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی با استفاده از چارچوب تیلور و اوکازاکی (مطالعه موردی) [ دوره12, شماره 39 - زمستان سال 1396]
  • روشندل اربطانی.طاهر الگوی مطلوب مدیریت خبر در خبرگزاری فارس؛ چگونه به قطب خبری تبدیل شویم [ دوره12, شماره 38 - پاییز سال 1396]
  • روشندل اربطانی.طاهر الگوی مطلوب مدیریت خبر در خبرگزاری فارس ,چگونه به قطب خبری تبدیل شویم [ دوره12, شماره 39 - زمستان سال 1396]
  • روشندل اربطانی.طاهر تدوین مأموریت و چشم انداز مطلوب سازمان رسانه ای، مورد مطالعه؛ شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [ دوره13, شماره 43 - زمستان سال 1397]
  • رونقی نوتاش.مهناز از رئالیسم تا مدرنیسم ، انبوه انسان تنها در رمان های معاصر فارسی با تکیه بر ارتباطات انسانی [ دوره6, شماره 12 - بهار سال 1390]