راد.اشرف
بررسی و شناخت عوامل موثر بر تولید برنامه های خلاق در رادیو خراسان شمالی(شبکه اترک)
[
دوره13,
شماره
43
- زمستانسال
1397]
راد.فیروز
بررسی رابطه سواد رسانه ای و سلامت اجتماعی بانوان شاغل در کارخانه های تبریز (مطالعه موردی: کارکنان زن شاغل در شرکت صنعتی داداش برادر "شونیز" و صنایع صبح پارلار آسیا)
[
دوره13,
شماره
43
- زمستانسال
1397]
راسته.مرتضی
آثار و دستاوردهای فردی و اجتماعی حضور رسانههای خبری در جلسات دادرسی
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ربانی خوراسگانی.محمد
الگوی تولید محتوا در شبکههای اجتماعی مجازی بر اساس رفتارشناسی کاربران
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
ربانی خوراسگانی.محمد
تولید محتوای رسانههای جمعی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و یادگیری افراد برای ارتقای سواد رسانهای
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
رجبی.سجاد
تحلیل بازنمایی فرهنگ اقتصادی در سینمای ایران؛ مورد مطالعه: پرفروش ترین فیلم های سال های 86 تا 96
[
دوره13,
شماره
40
- بهارسال
1397]
رحمان زاده.سیدعلی
تبیین نقش شبکههای اجتماعی مجازی بر رفتار اقتصادی زنان تهرانی در دوره پسا تحریم با تأکید بر زنانه شدن اقتصاد خانگی
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
رحمان زاده.سیدعلی
شناسایی و تبیین عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران (رویکرد کیفی)
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
رحمان زاده.سیدعلی
مقایسه گفتمان فرهنگی حاکم بر سینمای دهه قبل و پس از انقلاب اسلامی ایران
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
رحمان زاده.سیدعلی
مروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
رحمانزاده.سید علی
بررسی مقایسه ای ساختار و محتوای اخبار و مطالب مربوط به اعتیاد در روزنامه های ایران و همشهری در سال 1390
[
دوره9,
شماره
25
- تابستانسال
1393]
رحمانزاده.سید علی
رابطه بین میزان هوش فرهنگی مدیران استانی و توسعه مشارکت کارکنان در مراکز شهرستانی (مورد مطالعه: موسسه فرهنگی خبرگزاری فارس)
[
دوره7,
شماره
19
- زمستانسال
1391]
رحمانزاده.سید علی
بررسی نقش رسانه ملی در توسعه ارتباطات بین فرهنگی در میان اقوام ایرانی از دیدگاه صاحب نظران
[
دوره6,
شماره
13
- تابستانسال
1390]
رحمتی.مجتبی
نقش رسانهها در افزایش مشارکت مردمیدر مدیریت شهری (مطالعه موردی: منطقه 4 شهر تهران)
[
دوره12,
شماره
37
- پاییزسال
1396]
رحیمی.طاهره
پرخاشگری در کاربران نوجوان بازیهای رایانهای خشن از دیدگاه والدین: تاثیر آموزش سواد رسانهای1391
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
رزمجو.علی اکبر
مقایسه گفتمان خبری صدای آمریکا و بیبیسی فارسی درباره پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
رزمجو.علی اکبر
مطالعه استفاده از فناوریهای نوین در دستگاه دروغسنج در مناظرههای انتخاباتی تلویزیونی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
رزمجو.علی اکبر
ارائه راهبردهای پوشش خبری آسیبهای اجتماعی برای رسانه ملی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
رزمجو.علی اکبر
مطالعه الگوی پیشنهادی تولید تبلیغات تجاری در رادیو
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
رزمجو.محدثه
مطالعه استفاده از فناوریهای نوین در دستگاه دروغسنج در مناظرههای انتخاباتی تلویزیونی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
رزمجو.محمد
شناسایی چالشهای سیاستگذاری ساترا در زمینه مجوزدهی به رسانهها
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
رسولی.محمد رضا
تبیین ارتباط میان اقناع رسانه ای شبکه های اجتماعی و سبک زندگی – مورد کاوی تلگرام
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
رضوی دینانی.ابتسام
نظریه شبکه و کاربرد آن در خانواده
[
دوره7,
شماره
16
- بهارسال
1391]
رضوی.سید علی محمد
مهارت های شناختی تفکر انتقادی در کاربران شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه شبکه اجتماعی تلگرام)
[
دوره13,
شماره
40
- بهارسال
1397]
روشن دل اربطانی.طاهر
ارائه مدلی برای بررسی تأثیر رسانهها در ایجاد رغبت به سرمایهگذاری در بورس اوراق بهادار از طریق پیامهای تبلیغاتی
[
دوره10,
شماره
29
- تابستانسال
1394]
روشندل اربطانی.طاهر
اولویتبندی راهبردهای مطلوب شبکه آموزش سیما با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
[
دوره13,
شماره
41
- تابستانسال
1397]
روشندل اربطانی.طاهر
آسیبشناسی صنعت مطبوعات کشور با هدف ارائه الگوی تحولی
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
روشندل اربطانی.طاهر
طراحی چارچوب سنجش اثربخشی تبلیغات شرکتهای تولیدی محصولات بهداشتی ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
روشندل اربطانی.طاهر
بررسی نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی با استفاده از چارچوب تیلور و اوکازاکی (مطالعه موردی)
[
دوره12,
شماره
39
- زمستانسال
1396]
روشندل اربطانی.طاهر
الگوی مطلوب مدیریت خبر در خبرگزاری فارس؛ چگونه به قطب خبری تبدیل شویم
[
دوره12,
شماره
38
- پاییزسال
1396]
روشندل اربطانی.طاهر
الگوی مطلوب مدیریت خبر در خبرگزاری فارس ,چگونه به قطب خبری تبدیل شویم
[
دوره12,
شماره
39
- زمستانسال
1396]
روشندل اربطانی.طاهر
تدوین مأموریت و چشم انداز مطلوب سازمان رسانه ای، مورد مطالعه؛ شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران
[
دوره13,
شماره
43
- زمستانسال
1397]
رونقی نوتاش.مهناز
از رئالیسم تا مدرنیسم ، انبوه انسان تنها در رمان های معاصر فارسی با تکیه بر ارتباطات انسانی
[
دوره6,
شماره
12
- بهارسال
1390]