نجاتی.میثم
ارائه راهکارهای اجرایی برای عوامل اعتمادساز در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران از منظر استادان، مدیران و خبرنگاران رسانه
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
نجف بیگی.رضا
طراحی الگوی تاثیر رسانههای سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
نجف بیگی.رضا
مدیریت نهادی سازی از طریق تلویزیون
[
دوره8,
شماره
23
- زمستانسال
1392]
نخعی.مریم
نحوه کاربرد مولفههای جامعه شناختی - معنایی در هویت دهی به کارگزاران اجتماعی در روزنامههای داخلی و خارجی پیرامون برنامه هستهای ایران
[
دوره13,
شماره
41
- تابستانسال
1397]
نرگسیان.عباس
بررسی و اولویتبندی عوامل مؤثر در شهرت رسانهای کانالهای خبری در پیامرسانها
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
نصراللهی كاسماني.اکبر
ارزیابی پیشرفت و پسرفت رسانههای چاپی با استفاده از شاخص بهرهوری مالمکوئیست در تحلیل پوششی دادهها
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
نوابخش.مهرداد
تبیین مدل فضای اجتماعی در توسعه مطبوعات محلی : مطبوعات محلی استان یزد
[
دوره6,
شماره
15
- زمستانسال
1390]
نوربخش.مهوش
تحلیل مولفه های انگیزه دیدن برنامه های ورزشی از طریق رسانه های دیجیتال آنلاین
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
نوروزگندشمین.یوسف
تدوین مأموریت و چشم انداز مطلوب سازمان رسانه ای، مورد مطالعه؛ شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران
[
دوره13,
شماره
43
- زمستانسال
1397]
نوروزگندشمین.یوسف
اولویتبندی راهبردهای مطلوب شبکه آموزش سیما با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
[
دوره13,
شماره
41
- تابستانسال
1397]
نوری راد.فاطمه
بازنمایی مضامین و مفاهیم سنت گرایی دینی در آثار سید رضا میرکریمی (با تأکید بر فیلم زیر نور ماه و اینجا چراغی روشن است)
[
دوره13,
شماره
41
- تابستانسال
1397]
نوری راد.فاطمه
مطالعه ابعاد زیست مجازی دانشآموزان متوسطه اول و دوم؛ تحلیل دسترسی، نگرش به رسانههای اجتماعی، یادگیری و تعاملات آنلاین
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
نوری ممرآبادی.علی
مقایسه گفتمان خبری صدای آمریکا و بیبیسی فارسی درباره پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
نیرومند.لیلا
اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی هاو رضایت کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی (استان تهران)
[
دوره8,
شماره
23
- زمستانسال
1392]
نیرومند.لیلا
بررسی رابطه میان تماشای تبلیغات تلویزیون با میزان مصرف گرایی
[
دوره7,
شماره
17
- تابستانسال
1391]
نیرومند.لیلا
بررسی نقش رسانه های جمعی در شکل گیری افکار عمومی نسبت به هدفمندی یارانه ها
[
دوره6,
شماره
13
- تابستانسال
1390]
نیرومند.لیلا
رسانه ها و روش های نوین مشارکت شهروندی
[
دوره6,
شماره
12
- بهارسال
1390]
نیرومند.لیلا
بررسی رابطه بین اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی هاو رضایت کارکنان (مورد مطالعه: کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی واقع در استان تهران)
[
دوره8,
شماره
21
- تابستانسال
1392]
نیرومند.لیلا
بررسی عوامل موثر بر میزان حضور زنان در شبکههای اجتماعی مجازی مورد مطالعه: زنان ساکن شهر تهران
[
دوره10,
شماره
28
- بهارسال
1394]
نیرومند.لیلا
بررسی تاثیر برنامههای ماهوارهای بر رشد اجتماعی نوجوانان دبیرستانهای دخترانه و پسرانه مهرشهر کرج
[
دوره10,
شماره
29
- تابستانسال
1394]
نیرومند.لیلا
عوامل موثر بر حضور زنان تهرانی در شبکههای اجتماعی مجازی
[
دوره9,
شماره
26
- پاییزسال
1393]
نیرومند.مهین
تاثیر میزان تماشای برنامههای ماهواره در سبک زندگی دختران نوجوان 15 الی 18 سال ناحیه 2 منطقه 6
[
دوره10,
شماره
30
- پاییزسال
1394]
نیرومند.مهین
نقش سواد رسانهای با میانجیگری سرمایه اجتماعی در روابط خانوادگی (مطالعه موردی: مددجویان 14 تا 18 سال تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی استان تهران)
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
نیرومند.مهین
کنش گفتاری اقناعی شبکه اجتماعی اینستاگرام در مشارکت سیاسی کاربران (مورد مطالعه: انتخابات اسفند 1398)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
نیکخواه قمصری.نرگس
تاملی بر رابطه فضای مجازی و هویت جنسیتی مطالعه موردی کاربران اینترنت در شهر کاشان
[
دوره9,
شماره
27
- زمستانسال
1393]