ن

  • نادریان.مسعود نقش رسانه های جمعی در ارتقای آگاهی از مسئولیت مدنی ورزشی [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • نجاتی حسینی.محمود مقایسه گفتمان فرهنگی حاکم بر سینمای دهه قبل و پس از انقلاب اسلامی ایران [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • نجاتی حسینی.محمود پارادایم‌های دوگانه در گفتمان‌های رسانه‌ای برجام [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • نجاتی.میثم ارائه راهکارهای اجرایی برای عوامل اعتمادساز در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران از منظر استادان، مدیران و خبرنگاران رسانه [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • نجف بیگی.رضا طراحی الگوی تاثیر رسانه‌های سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • نجف بیگی.رضا مدیریت نهادی سازی از طریق تلویزیون [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]
  • نخعی.مریم نحوه کاربرد مولفه‌های جامعه شناختی - معنایی در هویت دهی به کارگزاران اجتماعی در روزنامه‌های داخلی و خارجی پیرامون برنامه هسته‌ای ایران [ دوره13, شماره 41 - تابستان سال 1397]
  • نرگسیان.عباس بررسی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در شهرت رسانه‌ای کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • نسیمی.محمدعلی رویکرد کیفی مدل اثربخشی جایگذاری برند ورزشی در رسانه [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • نسیمی.مهرشاد رویکرد کیفی مدل اثربخشی جایگذاری برند ورزشی در رسانه [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • نصراللهی كاسماني.اکبر ارزیابی پیشرفت و پسرفت رسانه‌های چاپی با استفاده از شاخص بهره‌وری مالم‌کوئیست در تحلیل پوششی داده‌ها [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • نصراللهی كاسماني.اکبر شاخص‌های کارآمدی خبرگزاری‌ داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • نصراللهی كاسماني.اکبر بررسی موانع توسعه گردشگری در حوزه فضای مجازی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • نصراللهی كاسماني.اکبر نقش شبکه های اجتماعی در توسعه کسب و کارهای خانگی (مطالعه موردی تلگرام و اینستاگرام) [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • نصراللهی.اکبر تأثیر فضای مجازی بر تحولات ارتباطات سیاسی [ دوره9, شماره 26 - پاییز سال 1393]
  • نصراللهی.اکبر نقش رسانه‌های تخصصی حوزه حمل و نقل در توسعه گردشگری ملی [ دوره9, شماره 27 - زمستان سال 1393]
  • نصراللهی.محمدصادق شناسایی چالش‌های سیاست‌گذاری ساترا در زمینه مجوزدهی به رسانه‌ها [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • نصیری.بهاره اهمیت آموزش سواد رسانه ای در قرن بیست و یکم [ دوره7, شماره 18 - پاییز سال 1391]
  • نصیری.بهاره سیمای زنان در رسانه های کشور ترکیه [ دوره8, شماره 20 - بهار سال 1392]
  • نصیری.بهاره صورت بندی نظری فمینیسم درمطالعات رسانه ای ( باارائه مدل) [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]
  • نصیری.بهاره عوامل مؤثر بر گرایش ساکنین شهر شهریار به تماشای برنامه‌های ماهواره‌ای [ دوره9, شماره 26 - پاییز سال 1393]
  • نصیری.بهاره رابطه شیوه‌های فرزندپروری با پرخاشگری و اضطراب کودکان پیش دبستانی شهر فردیس کرج [ دوره9, شماره 27 - زمستان سال 1393]
  • نصیری.بهاره نگره‌ای بر چالش‌های سایبر فمینیسم از فناوری‌های نوین اطلاعاتی [ دوره10, شماره 29 - تابستان سال 1394]
  • نظامی.پریسا بررسی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در شهرت رسانه‌ای کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • نظری منظم.هادی مقایسه گفتمان خبری صدای آمریکا و بی‌بی‌سی فارسی درباره پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • نعمت الهی.پویا پارادایم‌های دوگانه در گفتمان‌های رسانه‌ای برجام [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • نعمت الهی.پویا موضع‌گیری رویترز، بلومبرگ و فاینانشیال ‌تایمز در مورد صنعت نفت ایران در دوره پس از تحریم [ دوره12, شماره 38 - پاییز سال 1396]
  • نعمت الهی.پویا موضع گیری رویترز، بلومبرگ و فاینانشیال تایمز در مورد صنعت نفت ایران در دوره‌ی پس از تحریم [ دوره12, شماره 38 - پاییز سال 1396]
  • نعمتی اقدم.کریم واکاوی نقش شبکه‌های مجازی در ترویج مد: سنخ‌شناسی و آسیب‌شناسی با تأکید بر اینستاگرام [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • نعمتی آهنگر.ذبیح اله آسیب‌شناسی صنعت مطبوعات کشور با هدف ارائه الگوی تحولی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • نعمتی فر.سیدنصرت اله مهارت های شناختی تفکر انتقادی در کاربران شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه شبکه اجتماعی تلگرام) [ دوره13, شماره 40 - بهار سال 1397]
  • نقیب السادات.سید رضا مطالعه تطبیقی همخوانی تولیدات سینمایی کودک با اقتضائات سنی [ دوره12, شماره 39 - زمستان سال 1396]
  • نوابخش.مهرداد تبیین مدل فضای اجتماعی در توسعه مطبوعات محلی : مطبوعات محلی استان یزد [ دوره6, شماره 15 - زمستان سال 1390]
  • نوربخش.مهوش تحلیل مولفه های انگیزه دیدن برنامه های ورزشی از طریق رسانه های دیجیتال آنلاین [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • نوروزگندشمین.یوسف تدوین مأموریت و چشم انداز مطلوب سازمان رسانه ای، مورد مطالعه؛ شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [ دوره13, شماره 43 - زمستان سال 1397]
  • نوروزگندشمین.یوسف اولویت‌بندی راهبردهای مطلوب شبکه آموزش سیما با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [ دوره13, شماره 41 - تابستان سال 1397]
  • نوری راد.فاطمه بازنمایی مضامین و مفاهیم سنت گرایی دینی در آثار سید رضا میرکریمی (با تأکید بر فیلم زیر نور ماه و اینجا چراغی روشن است) [ دوره13, شماره 41 - تابستان سال 1397]
  • نوری راد.فاطمه مطالعه ابعاد زیست مجازی دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم؛ تحلیل دسترسی، نگرش به رسانه‌های اجتماعی، یادگیری و تعاملات آنلاین [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • نوری ممرآبادی.علی مقایسه گفتمان خبری صدای آمریکا و بی‌بی‌سی فارسی درباره پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • نیرومند.لیلا اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی هاو رضایت کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی (استان تهران) [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]
  • نیرومند.لیلا بررسی رابطه میان تماشای تبلیغات تلویزیون با میزان مصرف گرایی [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • نیرومند.لیلا بررسی نقش رسانه های جمعی در شکل گیری افکار عمومی نسبت به هدفمندی یارانه ها [ دوره6, شماره 13 - تابستان سال 1390]
  • نیرومند.لیلا رسانه ها و روش های نوین مشارکت شهروندی [ دوره6, شماره 12 - بهار سال 1390]
  • نیرومند.لیلا بررسی رابطه بین اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی هاو رضایت کارکنان (مورد مطالعه: کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی واقع در استان تهران) [ دوره8, شماره 21 - تابستان سال 1392]
  • نیرومند.لیلا بررسی عوامل موثر بر میزان حضور زنان در شبکه‌های اجتماعی مجازی مورد مطالعه: زنان ساکن شهر تهران [ دوره10, شماره 28 - بهار سال 1394]
  • نیرومند.لیلا بررسی تاثیر برنامه‌های ماهواره‌ای بر رشد اجتماعی نوجوانان دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه مهرشهر کرج [ دوره10, شماره 29 - تابستان سال 1394]
  • نیرومند.لیلا میزان تاثیر گذاری تبلیغات تجاری تلویزیون بر مصرف گرایی مخاطبان [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]
  • نیرومند.لیلا عوامل موثر بر حضور زنان تهرانی در شبکه‌های اجتماعی مجازی [ دوره9, شماره 26 - پاییز سال 1393]
  • نیرومند.مهین تاثیر میزان تماشای برنامه‌های ماهواره در سبک زندگی دختران نوجوان 15 الی 18 سال ناحیه 2 منطقه 6 [ دوره10, شماره 30 - پاییز سال 1394]
  • نیرومند.مهین نقش سواد رسانه‌ای با میانجی‌گری سرمایه اجتماعی در روابط خانوادگی (مطالعه موردی: مددجویان 14 تا 18 سال تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی استان تهران) [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • نیرومند.مهین کنش گفتاری اقناعی شبکه اجتماعی اینستاگرام در مشارکت سیاسی کاربران (مورد مطالعه: انتخابات اسفند 1398) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • نیکخواه قمصری.نرگس تاملی بر رابطه فضای مجازی و هویت جنسیتی مطالعه موردی کاربران اینترنت در شهر کاشان [ دوره9, شماره 27 - زمستان سال 1393]