کارآموزیان.مرتضی
شناسایی نقش پیشرفت فناوریهای حوزه رسانه در اقتصاد
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
کارگران.ابراهیم
جریان مقاومت در انیمیشن و سینمای ژاپن «مطالعه موردی: تحلیل و بررسی انیمیشن مدفن کرمهای شبتاب»
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
کارگران.ابراهیم
جریان ملیگرایی در انیمیشن و سینمای ژاپن «مطالعه موردی: تحلیل و بررسی انیمیشن سفرهای میتی کومون»
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
کاروانی.عبدالطیف
مطالعه جامعه شناختی رابطه بین شبکههای اجتماعی مجازی و هویت دینی دانشجویان: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان
[
دوره13,
شماره
42
- پاییزسال
1397]
کامیابی گل.عطیه
فضای مجازی و زبان فارسی: غیرمعیارهای نوشتاری در شبکه ی اجتماعی تلگرام
[
دوره12,
شماره
39
- زمستانسال
1396]
کاوه ئی.بهروز
موضع گیری رویترز، بلومبرگ و فاینانشیال تایمز در مورد صنعت نفت ایران در دورهی پس از تحریم
[
دوره12,
شماره
38
- پاییزسال
1396]
کاوه ئی.بهروز
بررسی نقش برنامههای شبکههای ماهوارهای پیرامون انجام جراحی زیبایی آقایان
[
دوره10,
شماره
30
- پاییزسال
1394]
کاوه ئی.بهروز
موضعگیری رویترز، بلومبرگ و فاینانشیال تایمز در مورد صنعت نفت ایران در دوره پس از تحریم
[
دوره12,
شماره
38
- پاییزسال
1396]
کاویانی.الهام
نگرش و سواد رایانهای معلمان مدارس هوشمند در استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیندهای آموزشی و اداری
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
کرم زاده.رنگین نگار
نقش رسانه ملی در شکل گیری افکار عمومی نسبت به ارزشهای دینی
[
دوره12,
شماره
38
- پاییزسال
1396]
کرم زاده.رنگین نگار
نقش رسانه ملی در شکلگیری افکار عمومی نسبت به ارزشهای دینی
[
دوره12,
شماره
38
- پاییزسال
1396]
کرمانی.حسین
تلگرام و دیگر هیچ: تحلیل و تبیین عوامل موثر بر استفاده از تلگرام به عنوان پیام رسان مرجح در ایران
[
دوره13,
شماره
40
- بهارسال
1397]
کرمانی.حسین
تحلیل گفتمان رئیس جمهور ایران در خصوص همهگیری کرونا؛ مطالعه موردی سخنرانیها در هیأت دولت و ستاد ملی کرونا
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
کرمی نومیوندی.سجاد
راهکارهای افزایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی معلمان
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
کرمی.غلامحسین
تحلیلی بر نقش هنر - رسانه پویانمایی در آموزش حفاظت محیطزیست
[
دوره10,
شماره
28
- بهارسال
1394]
کروبی.مهدی
بررسی نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر پیشبرد تبلیغات دهان به دهان الکترونیک مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: استان تهران)
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
کمالیان.نسا
بررسی تأثیر آزادی رسانه بر شاخص توسعه انسانی کشورهای جنوب غرب آسیا با رویکرد دینامیک
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
کولیوند.تقوی
تولید محتوای رسانههای جمعی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و یادگیری افراد برای ارتقای سواد رسانهای
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
کولیوند.تقوی
الگوی تولید محتوا در شبکههای اجتماعی مجازی بر اساس رفتارشناسی کاربران
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
کیا.علی اصغر
واکاوی نقش شبکههای مجازی در ترویج مد: سنخشناسی و آسیبشناسی با تأکید بر اینستاگرام
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
کیا.علی اصغر
ارائه مدل بهینه برای جلب اعتماد عمومی به سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
کیا.علی اصغر
واکاوی سواد رسانهای و اثربخشی رشتهی تحصیلی، در راستای بهبود مدیریت و سیاستگذاری (دانشجویان علوم پزشکی، مهندسی و انسانی دانشگاه رازی و علوم پزشکی کرمانشاه)
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]