ک

  • کارآموزیان.مرتضی شناسایی نقش پیشرفت فناوری‌های حوزه رسانه در اقتصاد [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • کارگران.ابراهیم جریان‌ مقاومت در انیمیشن و سینمای ژاپن «مطالعه موردی: تحلیل و بررسی انیمیشن مدفن کرم‌های شب‌تاب» [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • کارگران.ابراهیم جریان ملی‌گرایی در انیمیشن و سینمای ژاپن «مطالعه موردی: تحلیل و بررسی انیمیشن سفرهای میتی کومون» [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • کاروانی.عبدالطیف مطالعه جامعه شناختی رابطه بین شبکه‌های اجتماعی مجازی و هویت دینی دانشجویان: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [ دوره13, شماره 42 - پاییز سال 1397]
  • کامیابی گل.عطیه فضای مجازی و زبان فارسی: غیرمعیارهای نوشتاری در شبکه ی اجتماعی تلگرام [ دوره12, شماره 39 - زمستان سال 1396]
  • کاوه ئی.بهروز موضع گیری رویترز، بلومبرگ و فاینانشیال تایمز در مورد صنعت نفت ایران در دوره‌ی پس از تحریم [ دوره12, شماره 38 - پاییز سال 1396]
  • کاوه ئی.بهروز بررسی نقش برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای پیرامون انجام جراحی زیبایی آقایان [ دوره10, شماره 30 - پاییز سال 1394]
  • کاوه ئی.بهروز موضع‌گیری رویترز، بلومبرگ و فاینانشیال ‌تایمز در مورد صنعت نفت ایران در دوره پس از تحریم [ دوره12, شماره 38 - پاییز سال 1396]
  • کاویانی.الهام نگرش و سواد ‌رایانه‌ای معلمان مدارس هوشمند در استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیندهای آموزشی و اداری [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • کرم زاده.رنگین نگار نقش رسانه ملی در شکل گیری افکار عمومی نسبت به ارزش‌های دینی [ دوره12, شماره 38 - پاییز سال 1396]
  • کرم زاده.رنگین نگار نقش رسانه ملی در شکل‌گیری افکار عمومی نسبت به ارزش‌های دینی [ دوره12, شماره 38 - پاییز سال 1396]
  • کرمانی.حسین تلگرام و دیگر هیچ: تحلیل و تبیین عوامل موثر بر استفاده از تلگرام به عنوان پیام رسان مرجح در ایران [ دوره13, شماره 40 - بهار سال 1397]
  • کرمانی.حسین تحلیل گفتمان رئیس جمهور ایران در خصوص همه‌گیری کرونا؛ مطالعه موردی سخنرانی‌ها در هیأت دولت و ستاد ملی کرونا [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • کرمی نومیوندی.سجاد راهکارهای افزایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی معلمان [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • کرمی.غلامحسین تحلیلی بر نقش هنر - رسانه پویانمایی در آموزش حفاظت محیط‌زیست [ دوره10, شماره 28 - بهار سال 1394]
  • کروبی.مهدی بررسی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پیشبرد تبلیغات دهان به دهان الکترونیک مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: استان تهران) [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • کریمی.بهزاد اینستاگرام در تجربه زیسته کاربرانش [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • کمالیان.نسا بررسی تأثیر آزادی رسانه بر شاخص توسعه انسانی کشورهای جنوب غرب آسیا با رویکرد دینامیک [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • کولیوند.تقوی تولید محتوای رسانه‌های جمعی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و یادگیری افراد برای ارتقای سواد رسانه‌ای [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • کولیوند.تقوی الگوی تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اساس رفتارشناسی کاربران [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • کیا.علی اصغر واکاوی نقش شبکه‌های مجازی در ترویج مد: سنخ‌شناسی و آسیب‌شناسی با تأکید بر اینستاگرام [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • کیا.علی اصغر ارائه مدل بهینه برای جلب اعتماد عمومی به سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • کیا.علی اصغر واکاوی سواد رسانه‌ای و اثربخشی رشته‌ی تحصیلی، در راستای بهبود مدیریت و سیاست‌گذاری (دانشجویان علوم پزشکی، مهندسی و انسانی دانشگاه رازی و علوم پزشکی کرمانشاه) [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]