ا

  • ابراهیم زاده دستجردی.رضا گونه‌شناسی شخصیت برند سازمان‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: شبکه‌های تلویزیون ایران و فارسی زبان ماهواره) [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • ابراهیم زاده دستجردی.رضا ارائه مدلی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهر اصفهان برمبنای رویکرد آمیخته اکتشافی [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • ابراهیم زاده.رضا طراحی مدل اثر بخشی تبلیغات بومی شده در شبکه‌های اجتماعی با رویکرد تحلیل مضمون کیفی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • ابراهیمی.نرجس بررسی جامعه شناختی رابطه شبکه‌های اجتماعی و ارتباطات خانواده در مناطق روستایی شهرستان کاشمر [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • ابطحی.عطا الله راهبرد اقناعی تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • ابوحمزه.احمد تاثیر فیلم‌های آموزشی بر تغییر نگرش دانش‌آموزان دختر مقطع دبیرستان دماوند نسبت به سوء مصرف مواد مخدر [ دوره12, شماره 37 - پاییز سال 1396]
  • احمدپور ترکمانی.بابک نقش شبکه های اجتماعی مجازی در جامعه پذیری سیاسی جوانان با تاکید بر دسترس پذیری رسانه ای و کاربر فعال [ دوره13, شماره 41 - تابستان سال 1397]
  • احمدزاده کرمانی.روح اله منابع کسب خبر اصحاب رسانه و میزان اعتماد به این منابع [ دوره12, شماره 37 - پاییز سال 1396]
  • احمدی شادمهری.محمدطاهر بررسی تأثیر آزادی رسانه بر شاخص توسعه انسانی کشورهای جنوب غرب آسیا با رویکرد دینامیک [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • احمدی.ثریا رسانه‌ها و مسأله هویت جنسیتی بازنمایی شده (رهیافتی تحلیلی به مناقشه تاریخی نقش رسانه‌ها در بازتولید و ترویج نابرابری جنسیتی) [ دوره10, شماره 31 - زمستان سال 1394]
  • احمدی.خدابخش نقش رسانه های ارتباط جمعی در آگاهی و پیشگیری از ایدز در بین دانشجویان [ دوره8, شماره 21 - تابستان سال 1392]
  • احمدی.محبوبه رسانه و مخاطب در سپهر مدرنسیم و پست مدرنیسم [ دوره5, شماره 8 - بهار سال 1389]
  • احمدی.محمد مهدی تاثیر ویژگی‌های روان‌شناختی در شکل‌گیری استرس تکنولوژی مورد مطالعه: کاربران گوشی‌های هوشمند [ دوره10, شماره 28 - بهار سال 1394]
  • ارباب.طاهره تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده در بازاریابی موبایل [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • ارشدی.آزاده بررسی مؤلفه‌ها و چالش‌های اخلاق حرفه‌ای در عکاسی خبری [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • ازکیا.مصطفی نقش شبکه های اجتماعی مجازی در جامعه پذیری سیاسی جوانان با تاکید بر دسترس پذیری رسانه ای و کاربر فعال [ دوره13, شماره 41 - تابستان سال 1397]
  • اسدی طاری.محمدحسن بررسی تطبیقی شعارها و برنامه‌های انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 در محتوای روزنامه‌های کیهان، اعتماد، رسالت و شرق [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • اسدی.سکینه سیاست‌گذاری رسانه‌ای برای ارتقا کیفیت سرگرمی در برنامه‌های تلویزیون جمهوری اسلامی ایران [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • اسدیان.مونا گفتمان پسا استعماری در ادبیات جهان(تحلیل گفتمان رمان ریشه ها) [ دوره12, شماره 38 - پاییز سال 1396]
  • اسدیان.مونا گفتمان پسا استعماری در ادبیات جهان (تحلیل گفتمان رمان ریشه‌ها) [ دوره12, شماره 38 - پاییز سال 1396]
  • اسلامی راد.حامد نقش سامانه ارتباطی 137 در افزایش رضایت‌مندی شهروندان تهرانی نسبت به عملکرد شهرداری تهران [ دوره11, شماره 35 - زمستان سال 1395]
  • اسلامی.حسین سواد رسانه‌ای؛ ضامن حفظ و گسترش قلمرو سایبری [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • اسلامی.حسین شناسایی نقش پیشرفت فناوری‌های حوزه رسانه در اقتصاد [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • اسماعیل پور.حسن بررسی عوامل توسعه نیافتگی صنعت توریسم [ دوره6, شماره 15 - زمستان سال 1390]
  • اسماعیلی.رضا پیامدهای شفافیت رسانه‌ای در ایران [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • اسماعیلی.رضا ادراک کاربران از امنیت فرهنگی در فضای مجازی (فضای مجازی امنیت آفرین یا امنیت ستان) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • اسماعیلی.رضا تدوین الگوی بومی ساختاری - تفسیری شیوه‌های اقناعی به کار رفته در پیام‌های شبکه‌های اجتماعی و تأثیر آن در رفتار رأی‌دهی مردم در انتخابات شورای شهر (مطالعه‌ی موردی: شهروندان شهر اصفهان) [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • اسماعیلی.رفیع الدین تحلیل نشانه‌شناسی گفتمانی جریان سینمای روشن فکری (مطالعه موردی فیلم سینمایی خانه‌ای روی آب) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • اسماعیلی.رفیع الدین جریان ملی‌گرایی در انیمیشن و سینمای ژاپن «مطالعه موردی: تحلیل و بررسی انیمیشن سفرهای میتی کومون» [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • اسماعیلی.فاطمه ارائه راهبردهای پوشش خبری آسیب‌های اجتماعی برای رسانه ملی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • اسمعیل نژاد.معصومه مدیریت رسانه در رادیو؛ معنای رادیو برای رادیویی‏ها [ دوره10, شماره 31 - زمستان سال 1394]
  • اشرفی.سپیده تحلیلی بر تأثیر بحران کرونا بر عملکرد روزنامه‌های چاپی سراسری غیردولتی ایران [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • اصغری صارم.علی موانع تمایل سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در برنامه‌های تلویزیونی (مورد مطالعه شبکه استانی همدان) [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • اصلانی.زینب جبران خسارت ناشی از نقض حریم خصوصی در رسانه‌ها و رویکرد حقوق ایران و کامن‌لا در قبال آن [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • اصلی زاده.احمد اثر توسعه سیستم عامل بر گسترش استفاده از برنامه‌های کاربردی تلفن همراه هوشمند [ دوره11, شماره 35 - زمستان سال 1395]
  • اعتباریان.اکبر ارائه مدلی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهر اصفهان برمبنای رویکرد آمیخته اکتشافی [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • اعتباریان.اکبر الگوی مفهومی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • اعتمادی نسب.الهام تأثیر شبکه‌های اجتماعی در مهارت‌های کارآفرینی و توسعه ملی (مطالعه موردی: مدیران استارت آپ‌های ایرانی) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • افرند خلیل آباد.مجتبی نقش رسانه های جمعی در ارتقای آگاهی از مسئولیت مدنی ورزشی [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • افشانی.سید علیرضا واکاوی شرایط و زمینه‌های شکل‌گیری بینش مشتریان بانک صادرات: یک مطالعه داده‌بنیاد [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • اکبری وند.نادر تبیین و شناسایی عوامل شکل‌دهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • اکبری.زهرا تحلیل محتوای گفتمان رایج موسیقی سنتی و موسیقی رپ [ دوره10, شماره 30 - پاییز سال 1394]
  • الوندی.محمد تحلیل ارزشیابی بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد فضای مجازی پس از تشکیل شورای عالی فضای مجازی [ دوره11, شماره 33 - تابستان سال 1395]
  • الوندی.هومن مهمترین مسائل شبکه‌های اجتماعی مجازی در افق 1404 ایران بر مبنای آینده پژوهی مرکز ترند وان (با تأکید بر مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی) [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • الوندی.هومن بررسی رابطه هویت اسلامی، فضای مجازی وجهانی شدن [ دوره7, شماره 19 - زمستان سال 1391]
  • الوندی.هومن شفافیت اطلاعاتی، کارویژة اصلی رسانه های جمعی در برابرافکارعمومی (باتاکیدبرهدفمندی یارانه ها) [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • الوندی.هومن بررسی نقش رسانه های جمعی در شکل گیری افکار عمومی نسبت به هدفمندی یارانه ها [ دوره6, شماره 13 - تابستان سال 1390]
  • امامی.سید مجتبی ارزیابی انتقادی مطالعات تاثیر رسانه: مرور سیستماتیک [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • امانی کلاریجانی.امرالله تحلیل و بررسی ابعاد سرمایه اجتماعی در شبکه های اجتماعی مجازی (با تاکید بر تئوری شبکه) [ دوره7, شماره 18 - پاییز سال 1391]
  • امانی کلاریجانی.امرالله بررسی رابطه بین تعاملات اینترنت (چت) و تعاملات بین فردی [ دوره9, شماره 25 - تابستان سال 1393]
  • امرائی.محمدحسن پیش بینی میزان استفاده از شبکه‌های مجازی بر اساس سازگاری اجتماعی و کنترل عواطف در نوجوانان [ دوره13, شماره 40 - بهار سال 1397]
  • امیرخانی.زیبا طراحی مدل شایستگی مدیریت رسانه‌ای [ دوره10, شماره 30 - پاییز سال 1394]
  • امیرنژاد.سعید رویکرد کیفی مدل اثربخشی جایگذاری برند ورزشی در رسانه [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • امیری.جهاندار راهکارهای افزایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی معلمان [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • امیری.جهاندار کاوشی برگفتمان‌های خبرگزاری صدا و سیما و شبکه ایران اینترنشنال در انتخابات مجلس یازدهم ایران [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • ایمانی.جاوید سواد رسانه‌ای؛ ضامن حفظ و گسترش قلمرو سایبری [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • ایمانی.جاوید مدیریت نهادی سازی از طریق تلویزیون [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]
  • ایمانی.جاوید الگوی برنامه ریزی برای برنامه سازی موفق در تلویزیون [ دوره8, شماره 22 - پاییز سال 1392]
  • ایمانی.زلفا زبان‌شناسی رایانشی: رویکردی توصیفی به کاربردها و تکنیک‌های آن [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]