ابراهیم زاده دستجردی.رضا
گونهشناسی شخصیت برند سازمانهای رسانهای (مورد مطالعه: شبکههای تلویزیون ایران و فارسی زبان ماهواره)
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
ابراهیم زاده دستجردی.رضا
ارائه مدلی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهر اصفهان برمبنای رویکرد آمیخته اکتشافی
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
ابراهیم زاده.رضا
طراحی مدل اثر بخشی تبلیغات بومی شده در شبکههای اجتماعی با رویکرد تحلیل مضمون کیفی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ابراهیمی.نرجس
بررسی جامعه شناختی رابطه شبکههای اجتماعی و ارتباطات خانواده در مناطق روستایی شهرستان کاشمر
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ابطحی.عطا الله
راهبرد اقناعی تبلیغات در رسانههای اجتماعی
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
ابوحمزه.احمد
تاثیر فیلمهای آموزشی بر تغییر نگرش دانشآموزان دختر مقطع دبیرستان دماوند نسبت به سوء مصرف مواد مخدر
[
دوره12,
شماره
37
- پاییزسال
1396]
احمدپور ترکمانی.بابک
نقش شبکه های اجتماعی مجازی در جامعه پذیری سیاسی جوانان با تاکید بر دسترس پذیری رسانه ای و کاربر فعال
[
دوره13,
شماره
41
- تابستانسال
1397]
احمدزاده کرمانی.روح اله
منابع کسب خبر اصحاب رسانه و میزان اعتماد به این منابع
[
دوره12,
شماره
37
- پاییزسال
1396]
احمدی شادمهری.محمدطاهر
بررسی تأثیر آزادی رسانه بر شاخص توسعه انسانی کشورهای جنوب غرب آسیا با رویکرد دینامیک
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
احمدی.ثریا
رسانهها و مسأله هویت جنسیتی بازنمایی شده (رهیافتی تحلیلی به مناقشه تاریخی نقش رسانهها در بازتولید و ترویج نابرابری جنسیتی)
[
دوره10,
شماره
31
- زمستانسال
1394]
احمدی.خدابخش
نقش رسانه های ارتباط جمعی در آگاهی و پیشگیری از ایدز در بین دانشجویان
[
دوره8,
شماره
21
- تابستانسال
1392]
احمدی.محبوبه
رسانه و مخاطب در سپهر مدرنسیم و پست مدرنیسم
[
دوره5,
شماره
8
- بهارسال
1389]
ارباب.طاهره
تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکننده در بازاریابی موبایل
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ارشدی.آزاده
بررسی مؤلفهها و چالشهای اخلاق حرفهای در عکاسی خبری
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
ازکیا.مصطفی
نقش شبکه های اجتماعی مجازی در جامعه پذیری سیاسی جوانان با تاکید بر دسترس پذیری رسانه ای و کاربر فعال
[
دوره13,
شماره
41
- تابستانسال
1397]
اسدی طاری.محمدحسن
بررسی تطبیقی شعارها و برنامههای انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 در محتوای روزنامههای کیهان، اعتماد، رسالت و شرق
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
اسدی.سکینه
سیاستگذاری رسانهای برای ارتقا کیفیت سرگرمی در برنامههای تلویزیون جمهوری اسلامی ایران
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
اسدیان.مونا
گفتمان پسا استعماری در ادبیات جهان (تحلیل گفتمان رمان ریشهها)
[
دوره12,
شماره
38
- پاییزسال
1396]
اسلامی راد.حامد
نقش سامانه ارتباطی 137 در افزایش رضایتمندی شهروندان تهرانی نسبت به عملکرد شهرداری تهران
[
دوره11,
شماره
35
- زمستانسال
1395]
اسلامی.حسین
سواد رسانهای؛ ضامن حفظ و گسترش قلمرو سایبری
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
اسلامی.حسین
شناسایی نقش پیشرفت فناوریهای حوزه رسانه در اقتصاد
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
اسماعیل پور.حسن
بررسی عوامل توسعه نیافتگی صنعت توریسم
[
دوره6,
شماره
15
- زمستانسال
1390]
اسماعیلی.رضا
پیامدهای شفافیت رسانهای در ایران
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
اسماعیلی.رضا
ادراک کاربران از امنیت فرهنگی در فضای مجازی (فضای مجازی امنیت آفرین یا امنیت ستان)
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
اسماعیلی.رضا
تدوین الگوی بومی ساختاری - تفسیری شیوههای اقناعی به کار رفته در پیامهای شبکههای اجتماعی و تأثیر آن در رفتار رأیدهی مردم در انتخابات شورای شهر (مطالعهی موردی: شهروندان شهر اصفهان)
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
اسماعیلی.رفیع الدین
تحلیل نشانهشناسی گفتمانی جریان سینمای روشن فکری (مطالعه موردی فیلم سینمایی خانهای روی آب)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
اسماعیلی.رفیع الدین
جریان ملیگرایی در انیمیشن و سینمای ژاپن «مطالعه موردی: تحلیل و بررسی انیمیشن سفرهای میتی کومون»
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
اسماعیلی.فاطمه
ارائه راهبردهای پوشش خبری آسیبهای اجتماعی برای رسانه ملی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
اسمعیل نژاد.معصومه
مدیریت رسانه در رادیو؛ معنای رادیو برای رادیوییها
[
دوره10,
شماره
31
- زمستانسال
1394]
اشرفی.سپیده
تحلیلی بر تأثیر بحران کرونا بر عملکرد روزنامههای چاپی سراسری غیردولتی ایران
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
اصغری صارم.علی
موانع تمایل سرمایهگذاران به سرمایهگذاری در برنامههای تلویزیونی (مورد مطالعه شبکه استانی همدان)
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
اصلانی.زینب
جبران خسارت ناشی از نقض حریم خصوصی در رسانهها و رویکرد حقوق ایران و کامنلا در قبال آن
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
اصلی زاده.احمد
اثر توسعه سیستم عامل بر گسترش استفاده از برنامههای کاربردی تلفن همراه هوشمند
[
دوره11,
شماره
35
- زمستانسال
1395]
اعتباریان.اکبر
ارائه مدلی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهر اصفهان برمبنای رویکرد آمیخته اکتشافی
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
اعتباریان.اکبر
الگوی مفهومی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
اعتمادی نسب.الهام
تأثیر شبکههای اجتماعی در مهارتهای کارآفرینی و توسعه ملی (مطالعه موردی: مدیران استارت آپهای ایرانی)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
افرند خلیل آباد.مجتبی
نقش رسانه های جمعی در ارتقای آگاهی از مسئولیت مدنی ورزشی
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
اکبری وند.نادر
تبیین و شناسایی عوامل شکلدهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
اکبری.زهرا
تحلیل محتوای گفتمان رایج موسیقی سنتی و موسیقی رپ
[
دوره10,
شماره
30
- پاییزسال
1394]
الوندی.محمد
تحلیل ارزشیابی بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد فضای مجازی پس از تشکیل شورای عالی فضای مجازی
[
دوره11,
شماره
33
- تابستانسال
1395]
الوندی.هومن
مهمترین مسائل شبکههای اجتماعی مجازی در افق 1404 ایران بر مبنای آینده پژوهی مرکز ترند وان (با تأکید بر مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی)
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
الوندی.هومن
بررسی رابطه هویت اسلامی، فضای مجازی وجهانی شدن
[
دوره7,
شماره
19
- زمستانسال
1391]
الوندی.هومن
شفافیت اطلاعاتی، کارویژة اصلی رسانه های جمعی در برابرافکارعمومی (باتاکیدبرهدفمندی یارانه ها)
[
دوره7,
شماره
17
- تابستانسال
1391]
الوندی.هومن
بررسی نقش رسانه های جمعی در شکل گیری افکار عمومی نسبت به هدفمندی یارانه ها
[
دوره6,
شماره
13
- تابستانسال
1390]