ز

  • زابلی زاده.اردشیر نحوۀ برجسته‌سازی مهمترین مسائل اجتماعی جامعۀ ایران در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران (مطالعۀ موردی: بخش خبری 30 :20) [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • زابلی زاده.اردشیر راهکارهای افزایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی معلمان [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • زاده غلام.زهرا بررسی قابلیت های کارآفرینی در بازنشستگان، مقایسه زنان و مردان شهر تهران [ دوره12, شماره 38 - پاییز سال 1396]
  • زاده غلام.زهرا بررسی قابلیت‌های کارآفرینی در بازنشستگان (مقایسه زنان و مردان شهر تهران) [ دوره12, شماره 38 - پاییز سال 1396]
  • زارع کهن.نفیسه بررسی وضعیت جامعه مدنی و تحول مطبوعات در شش دوره انقلاب اسلامی ایران [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • زارع.حسین ارزیابی برنامه های تلویزیونی ورزشی منتخب در ایران بر اساس چارچوب برندسازی برنامه ای [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • زارعی متین.حسن طراحی الگوی تصویرپردازی مبتنی بر آیات و روایات از مهدویت [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • زارعی.علی تحلیل مولفه های انگیزه دیدن برنامه های ورزشی از طریق رسانه های دیجیتال آنلاین [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • زرین کفش.لیلا الگوی موجود و مطلوب ساختار تشکیلاتی روابط عمومی دانشگاههای دولتی (بررسی دیدگاه مدیران روابط عمومی) [ دوره13, شماره 42 - پاییز سال 1397]
  • زمانی.عباس تجارب کاربران زن از همذات‌پنداری با جراحی‌های زیبایی در محتواهای اینستاگرام [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • زمانی.عباس پیامدهای شفافیت رسانه‌ای در ایران [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • زند وکیلی.محمدتقی بررسی رابطه بین اعتیاد به گوشی های هوشمند و استرس با نقش میانجی حمایت اجتماعی در دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی واحد بجنورد [ دوره12, شماره 39 - زمستان سال 1396]
  • زینلی.حنانه بررسی نقش شبکه‌های اجتماعی موبایلی بر صنعت روزنامه‌نگاری [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]