زابلی زاده.اردشیر
نحوۀ برجستهسازی مهمترین مسائل اجتماعی جامعۀ ایران در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران (مطالعۀ موردی: بخش خبری 30 :20)
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
زابلی زاده.اردشیر
راهکارهای افزایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی معلمان
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
زاده غلام.زهرا
بررسی قابلیت های کارآفرینی در بازنشستگان، مقایسه زنان و مردان شهر تهران
[
دوره12,
شماره
38
- پاییزسال
1396]
زاده غلام.زهرا
بررسی قابلیتهای کارآفرینی در بازنشستگان (مقایسه زنان و مردان شهر تهران)
[
دوره12,
شماره
38
- پاییزسال
1396]
زارع کهن.نفیسه
بررسی وضعیت جامعه مدنی و تحول مطبوعات در شش دوره انقلاب اسلامی ایران
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
زارع.حسین
ارزیابی برنامه های تلویزیونی ورزشی منتخب در ایران بر اساس چارچوب برندسازی برنامه ای
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
زارعی متین.حسن
طراحی الگوی تصویرپردازی مبتنی بر آیات و روایات از مهدویت
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
زارعی.علی
تحلیل مولفه های انگیزه دیدن برنامه های ورزشی از طریق رسانه های دیجیتال آنلاین
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
زرین کفش.لیلا
الگوی موجود و مطلوب ساختار تشکیلاتی روابط عمومی دانشگاههای دولتی (بررسی دیدگاه مدیران روابط عمومی)
[
دوره13,
شماره
42
- پاییزسال
1397]
زمانی.عباس
تجارب کاربران زن از همذاتپنداری با جراحیهای زیبایی در محتواهای اینستاگرام
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
زمانی.عباس
پیامدهای شفافیت رسانهای در ایران
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
زند وکیلی.محمدتقی
بررسی رابطه بین اعتیاد به گوشی های هوشمند و استرس با نقش میانجی حمایت اجتماعی در دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی واحد بجنورد
[
دوره12,
شماره
39
- زمستانسال
1396]
زینلی.حنانه
بررسی نقش شبکههای اجتماعی موبایلی بر صنعت روزنامهنگاری
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]