فتحی.ابراهیم
بازنمایی کووید 19 در پلتفرم تلگرام خبرگزاری صداوسیما و رقبای فارسیزبان ماهوارهای آن
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
فتحی.ابراهیم
کاوشی برگفتمانهای خبرگزاری صدا و سیما و شبکه ایران اینترنشنال در انتخابات مجلس یازدهم ایران
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
فتحی.ابراهیم
ارائه راهبردهای پوشش خبری آسیبهای اجتماعی برای رسانه ملی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
فتحی.سروش
مروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
فخار نوغانی.وحیده
مطالعه الگوی پیشنهادی تولید تبلیغات تجاری در رادیو
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
فراهانی.محمد جواد
تحلیل فرایند اقتباس در فیلم سینمایی و کتاب شبهای روشن بر مبنای گفتمان روایی ژنت
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
فربودنیا.بابک
نقش شبکههای اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند
[
دوره11,
شماره
35
- زمستانسال
1395]
فرج اللهی.مهدی
کنش گفتاری اقناعی شبکه اجتماعی اینستاگرام در مشارکت سیاسی کاربران (مورد مطالعه: انتخابات اسفند 1398)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
فرج نژاد.محمدحسین
جریان ملیگرایی در انیمیشن و سینمای ژاپن «مطالعه موردی: تحلیل و بررسی انیمیشن سفرهای میتی کومون»
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
فرجنژاد.محمدحسین
جریان مقاومت در انیمیشن و سینمای ژاپن «مطالعه موردی: تحلیل و بررسی انیمیشن مدفن کرمهای شبتاب»
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
فرجی پاک.مهدی
اولویت بندی نقش زن در خانواده بر اساس رویکرد اسلامی مطالعه موردی: سریال تلوزیونی «کیمیا»
[
دوره12,
شماره
39
- زمستانسال
1396]
فرخی پور.سجاد
بررسی زوال کلان ساختارها و الگوهای بلاغی در ترجمه رسانه ای و بیان راهبردها
[
دوره13,
شماره
42
- پاییزسال
1397]
فرخی.میثم
کاوشی نظری پیرامون پدیده جهانیشدن و امپریالیسم فرهنگی- رسانهای: یکسانسازی و همگونی فرهنگی
[
دوره10,
شماره
29
- تابستانسال
1394]
فردی.محمدحسین
بررسی رابطه سواد رسانهای با حفظ حریم خصوصی در فضای مجازی (مورد مطالعه: نوجوانان منطقه 5 تهران)
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
فرهنگی.علی اکبر
سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران
[
دوره8,
شماره
22
- پاییزسال
1392]
فرهنگی.علی اکبر
طراحی الگوی تاثیر رسانههای سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
فرهنگی.علی اکبر
طراحی مدل تقاضای شبکه های اجتماعی در ارتباطات میان فردی کاربران ایرانی
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
فرهنگی.علی اکبر
نوآوری در برندسازی روزنامهها و ارزشآفرینی مطلوب در کشور
[
دوره13,
شماره
43
- زمستانسال
1397]
فرهنگی.علی اکبر
نقش برنامههای سیمای جمهوری اسلامی ایران در کاهش فقر انسانی
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
فرهنگی.علی اکبر
تحلیل گفتمان انتقادی فیلم مرد پولادین با تکیه بر مباحث متافیزیکی پاردایم ترنس مدرنیسم
[
دوره13,
شماره
40
- بهارسال
1397]
فرهنگی.علی اکبر
تأثیر شبکههای اجتماعی در مهارتهای کارآفرینی و توسعه ملی (مطالعه موردی: مدیران استارت آپهای ایرانی)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]