ف

  • فتحی.ابراهیم بازنمایی کووید 19 در پلتفرم تلگرام خبرگزاری صداوسیما و رقبای فارسی‌زبان ماهواره‌ای آن [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • فتحی.ابراهیم کاوشی برگفتمان‌های خبرگزاری صدا و سیما و شبکه ایران اینترنشنال در انتخابات مجلس یازدهم ایران [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • فتحی.ابراهیم ارائه راهبردهای پوشش خبری آسیب‌های اجتماعی برای رسانه ملی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • فتحی.سروش مروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • فخار نوغانی.وحیده مطالعه الگوی پیشنهادی تولید تبلیغات تجاری در رادیو [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • فراهانی.محمد جواد تحلیل فرایند اقتباس در فیلم سینمایی و کتاب شب‌های روشن بر مبنای گفتمان روایی ژنت [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • فربودنیا.بابک نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند [ دوره11, شماره 35 - زمستان سال 1395]
  • فرج اللهی.مهدی کنش گفتاری اقناعی شبکه اجتماعی اینستاگرام در مشارکت سیاسی کاربران (مورد مطالعه: انتخابات اسفند 1398) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • فرج نژاد.محمدحسین جریان ملی‌گرایی در انیمیشن و سینمای ژاپن «مطالعه موردی: تحلیل و بررسی انیمیشن سفرهای میتی کومون» [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • فرج‌نژاد.محمدحسین جریان‌ مقاومت در انیمیشن و سینمای ژاپن «مطالعه موردی: تحلیل و بررسی انیمیشن مدفن کرم‌های شب‌تاب» [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • فرجی پاک.مهدی اولویت بندی نقش زن در خانواده بر اساس رویکرد اسلامی مطالعه موردی: سریال تلوزیونی «کیمیا» [ دوره12, شماره 39 - زمستان سال 1396]
  • فرخی پور.سجاد بررسی زوال کلان ساختارها و الگوهای بلاغی در ترجمه رسانه ای و بیان راهبردها [ دوره13, شماره 42 - پاییز سال 1397]
  • فرخی.میثم کاوشی نظری پیرامون پدیده جهانی‌شدن و امپریالیسم فرهنگی- رسانه‌ای: یکسان‌سازی و همگونی فرهنگی [ دوره10, شماره 29 - تابستان سال 1394]
  • فردی.محمدحسین بررسی رابطه سواد رسانه‌ای با حفظ حریم خصوصی در فضای مجازی (مورد مطالعه: نوجوانان منطقه 5 تهران) [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • فرهنگی.علی اکبر سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران [ دوره8, شماره 22 - پاییز سال 1392]
  • فرهنگی.علی اکبر طراحی مدل شایستگی مدیریت رسانه‌ای [ دوره10, شماره 30 - پاییز سال 1394]
  • فرهنگی.علی اکبر دیپلماسی دیجیتال و روابط میان دولت ها در جوامع معاصر [ دوره9, شماره 24 - بهار سال 1393]
  • فرهنگی.علی اکبر رسانه‌های اجتماعی و مدیریت ارائه خدمات بانکی به نسل دیجیتال با رویکرد نظریه استفاده و رضایت‌مندی [ دوره9, شماره 27 - زمستان سال 1393]
  • فرهنگی.علی اکبر مدیریت نهادی سازی از طریق تلویزیون [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]
  • فرهنگی.علی اکبر از رئالیسم تا مدرنیسم ، انبوه انسان تنها در رمان های معاصر فارسی با تکیه بر ارتباطات انسانی [ دوره6, شماره 12 - بهار سال 1390]
  • فرهنگی.علی اکبر بررسی میزان و علل بهره مندی مخاطبان قائم شهری از تلویزیون های ماهواره ای [ دوره9, شماره 25 - تابستان سال 1393]
  • فرهنگی.علی اکبر بررسی نقش ارتباطات کلامی در ایجاد انگیزه بعنوان عاملی تاثیرگذار بر مدل تعالی سازمانی : EFQM [ دوره7, شماره 18 - پاییز سال 1391]
  • فرهنگی.علی اکبر اینستاگرام در تجربه زیسته کاربرانش [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • فرهنگی.علی اکبر طراحی الگوی تاثیر رسانه‌های سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • فرهنگی.علی اکبر طراحی مدل تقاضای شبکه های اجتماعی در ارتباطات میان فردی کاربران ایرانی [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • فرهنگی.علی اکبر نوآوری در برندسازی روزنامه‌ها و ارزش‌آفرینی مطلوب در کشور [ دوره13, شماره 43 - زمستان سال 1397]
  • فرهنگی.علی اکبر نقش برنامه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران در کاهش فقر انسانی [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • فرهنگی.علی اکبر تحلیل گفتمان انتقادی فیلم مرد پولادین با تکیه بر مباحث متافیزیکی پاردایم ترنس مدرنیسم [ دوره13, شماره 40 - بهار سال 1397]
  • فرهنگی.علی اکبر تأثیر شبکه‌های اجتماعی در مهارت‌های کارآفرینی و توسعه ملی (مطالعه موردی: مدیران استارت آپ‌های ایرانی) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • فرهنگی.علی اکبر الگوی نظارت شرعی بر تبلیغات رسانه ها [ دوره13, شماره 43 - زمستان سال 1397]
  • فرهنگی.علی اکبر نقش رسانۀ ملی در تغییر فرهنگ کارآفرینی در ایران امروز [ دوره12, شماره 37 - پاییز سال 1396]
  • فرهنگی.علی اکبر لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]
  • فرهنگی.علی اکبر ارتباط از نگاه مولوی – خودشناسی حلقه گمشده ارتباطات [ دوره6, شماره 12 - بهار سال 1390]
  • فرهنگی.علی اکبر نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند [ دوره11, شماره 35 - زمستان سال 1395]
  • فرهنگی.علی اکبر شناسایی نقش پیشرفت فناوری‌های حوزه رسانه در اقتصاد [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • فلاح.اکبر جایگاه رسانه در تحلیل رابطه بانک‌ها با سپرده‌گذاران در عقد وکالت [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • فیروزیان.ادریس استخراج و اولویت‌بندی مولفه‌های موثر بر کاهش انتشار محتوای مجرمانه اخلاق عمومی در تلگرام [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]