ت

  • تاج پور.مهدی بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینانه [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • تاجیک اسماعیلی.سمیه رابطه سطح نیازهای دبیران با مهارت های اجتماعی آنان [ دوره8, شماره 22 - پاییز سال 1392]
  • تاجیک اسماعیلی.سمیه بررسی نقش رسانه های جمعی در شکل گیری افکار عمومی نسبت به هدفمندی یارانه ها [ دوره6, شماره 13 - تابستان سال 1390]
  • تاجیک اسماعیلی.سمیه علل گرایش مدیران و کارکنان روابط عمومی به استفاده از سامانه های پیامکی (مورد مطالعه شرکت مخابرات ایران) [ دوره8, شماره 20 - بهار سال 1392]
  • تاجیک اسماعیلی.سمیه شناسایی ابزارهای مؤثر تبلیغات فرش دست باف ایران از نگاه خریداران داخلی [ دوره8, شماره 21 - تابستان سال 1392]
  • تاجیک اسماعیلی.سمیه میزان و ابعاد اعتماد اجتماعی در میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [ دوره9, شماره 27 - زمستان سال 1393]
  • تاجیک اسماعیلی.سمیه تأثیر اینترنت بر هویت ملی در ایران [ دوره9, شماره 26 - پاییز سال 1393]
  • تاجیک اسماعیلی.سمیه بررسی رابطه میان تماشای تبلیغات تلویزیون با میزان مصرف گرایی [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • تاجیک اسماعیلی.سمیه نگرش به جهانی‌شدن و هویت دینی دانشجویان [ دوره10, شماره 28 - بهار سال 1394]
  • تاجیک اسماعیلی.سمیه هویت ملی در عصر جهانی شدن [ دوره7, شماره 18 - پاییز سال 1391]
  • تاجیک اسماعیلی.سمیه نقش سواد رسانه‌ای با میانجی‌گری سرمایه اجتماعی در روابط خانوادگی (مطالعه موردی: مددجویان 14 تا 18 سال تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی استان تهران) [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • تاجیک اسماعیلی.سمیه بررسی قابلیت های کارآفرینی در بازنشستگان، مقایسه زنان و مردان شهر تهران [ دوره12, شماره 38 - پاییز سال 1396]
  • تاجیک اسماعیلی.عزیزاله بررسی قابلیت های کارآفرینی در بازنشستگان، مقایسه زنان و مردان شهر تهران [ دوره12, شماره 38 - پاییز سال 1396]
  • تاجیک اسماعیلی.عزیزاله بررسی قابلیت‌های کارآفرینی در بازنشستگان (مقایسه زنان و مردان شهر تهران) [ دوره12, شماره 38 - پاییز سال 1396]
  • تاجیک.فاطمه بررسی مقایسه ای کارکردهای ارتباطی و اقتصادی شبکه های اجتماعی فیس بوک و کلوب [ دوره9, شماره 25 - تابستان سال 1393]
  • تارین.مصطفی مقایسه و بررسی میزان سواد رسانه ای و سواد اطلاعاتی در بین دانشجویان دختر و پسر [ دوره12, شماره 39 - زمستان سال 1396]
  • تراب زاده.لیلا سواد رسانه‌ای؛ ضامن حفظ و گسترش قلمرو سایبری [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • تربتی.سروناز بررسی میزان و عوامل اعتماد شهروندان جوان تهران به تلویزیون بی بی سی فارسی [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • تربتی.سروناز بررسی تأثیر کنش گفتاری بر تجربه ارتباطی در میان کاربران اینستاگرام [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • تربتی.سروناز نقش کهن الگوها در شکل گیری روابط اجتماعی بر اساس رویکرد یونگ [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • تربتی.سروناز بررسی رابطه میزان استفاده تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و سواد رسانه‌ای [ دوره9, شماره 26 - پاییز سال 1393]
  • ترزمی نژاد.سپیده عوامل موثر در توسعه ارتباطات شبکه ای سازمانی به منظور تدوین یک الگو (در بین کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه علمی – کاربردی تهران) [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • ترزمی نژاد.وحیده مسئولیت مدنی رسانه های تصویری « نسبت به پخش برنامه های برون مرزی» [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]
  • ترزمی نژاد.وحیده نقش فن آوری اطلاعات در ارتباطات شبکه ای [ دوره8, شماره 20 - بهار سال 1392]
  • ترزمی نژاد.وحیده مطالعه رابطه بین نوع و میزان تماشای سریال‌های ترکی زبان اصلی و سبک زندگی (بین دانشجویان دختر مجرد 20 الی 25 سال دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه) [ دوره10, شماره 31 - زمستان سال 1394]
  • ترزمی نژاد.وحیده نقش رسانه و مطبوعات در تصمیمات کیفری قضات و اجرای احکام مبتنی بر عدالت [ دوره9, شماره 26 - پاییز سال 1393]
  • ترناس.غزاله پیش بینی میزان استفاده از شبکه‌های مجازی بر اساس سازگاری اجتماعی و کنترل عواطف در نوجوانان [ دوره13, شماره 40 - بهار سال 1397]
  • تفرجی.زینب رابطه میزان تماشای برنامه‌های شبکه استانی سبلان با تغییر رفتارهای زیست محیطی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • تفنگ‌چی.سینا نقش رسانه ملی در شکل گیری افکار عمومی نسبت به ارزش‌های دینی [ دوره12, شماره 38 - پاییز سال 1396]
  • تفنگ‌چی.سینا نقش رسانه ملی در شکل‌گیری افکار عمومی نسبت به ارزش‌های دینی [ دوره12, شماره 38 - پاییز سال 1396]
  • تفنگ‌چی.سینا تحلیل گفتمان انتقادی سیاست‌های رسانه‌ای بی‌بی‌سی فارسی (مطالعه موردی: برنامه «صفحه 2 آخر هفته») [ دوره12, شماره 37 - پاییز سال 1396]
  • تفنگ‌چی.سینا فرابرد انتقال اطلاعات در شهر هوشمند [ دوره10, شماره 31 - زمستان سال 1394]
  • تقوی رمضانی.فاطمه هویت‌سازی با تکیه بر رسانه‌های نوین [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • تقی پور ظهیر.علی ارائه مدل توسعه توانمندهای مدیریتی و آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران (مورد: مدیریت رسانه‌ای) [ دوره13, شماره 43 - زمستان سال 1397]
  • تقی پور.فائزه ادراک کاربران از امنیت فرهنگی در فضای مجازی (فضای مجازی امنیت آفرین یا امنیت ستان) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • تقی پور.فائزه آثار و دستاوردهای فردی و اجتماعی حضور رسانه‌های خبری در جلسات دادرسی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • تقی پور.فائزه پیامدهای شفافیت رسانه‌ای در ایران [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • تقی پور.فائزه الگوی ارتباطات رسانه ای برای ارتقاء سطح آگاهی کشاورزان و بهبود و توسعه کشاورزی (مورد مطالعه :رسانه های ترویجی) [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • تقی پور.فائزه تدوین الگوی بومی ساختاری - تفسیری شیوه‌های اقناعی به کار رفته در پیام‌های شبکه‌های اجتماعی و تأثیر آن در رفتار رأی‌دهی مردم در انتخابات شورای شهر (مطالعه‌ی موردی: شهروندان شهر اصفهان) [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • توسلی.غلام عباس تحلیل و بررسی ابعاد سرمایه اجتماعی در شبکه های اجتماعی مجازی (با تاکید بر تئوری شبکه) [ دوره7, شماره 18 - پاییز سال 1391]
  • توکلی.احمد مقایسۀ بین وبلاگنویسی و روزنامهنگاری از دیدگاه روزنامهنگارانِ وبلاگنویس [ دوره6, شماره 14 - پاییز سال 1390]