تاج پور.مهدی
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینانه
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
تاجیک اسماعیلی.سمیه
رابطه سطح نیازهای دبیران با مهارت های اجتماعی آنان
[
دوره8,
شماره
22
- پاییزسال
1392]
تاجیک اسماعیلی.سمیه
بررسی نقش رسانه های جمعی در شکل گیری افکار عمومی نسبت به هدفمندی یارانه ها
[
دوره6,
شماره
13
- تابستانسال
1390]
تاجیک اسماعیلی.سمیه
علل گرایش مدیران و کارکنان روابط عمومی به استفاده از سامانه های پیامکی (مورد مطالعه شرکت مخابرات ایران)
[
دوره8,
شماره
20
- بهارسال
1392]
تاجیک اسماعیلی.سمیه
شناسایی ابزارهای مؤثر تبلیغات فرش دست باف ایران از نگاه خریداران داخلی
[
دوره8,
شماره
21
- تابستانسال
1392]
تاجیک اسماعیلی.سمیه
میزان و ابعاد اعتماد اجتماعی در میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران
[
دوره9,
شماره
27
- زمستانسال
1393]
تاجیک اسماعیلی.سمیه
تأثیر اینترنت بر هویت ملی در ایران
[
دوره9,
شماره
26
- پاییزسال
1393]
تاجیک اسماعیلی.سمیه
بررسی رابطه میان تماشای تبلیغات تلویزیون با میزان مصرف گرایی
[
دوره7,
شماره
17
- تابستانسال
1391]
تاجیک اسماعیلی.سمیه
نگرش به جهانیشدن و هویت دینی دانشجویان
[
دوره10,
شماره
28
- بهارسال
1394]
تاجیک اسماعیلی.سمیه
نقش سواد رسانهای با میانجیگری سرمایه اجتماعی در روابط خانوادگی (مطالعه موردی: مددجویان 14 تا 18 سال تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی استان تهران)
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
تاجیک اسماعیلی.سمیه
بررسی قابلیت های کارآفرینی در بازنشستگان، مقایسه زنان و مردان شهر تهران
[
دوره12,
شماره
38
- پاییزسال
1396]
تاجیک اسماعیلی.عزیزاله
بررسی قابلیت های کارآفرینی در بازنشستگان، مقایسه زنان و مردان شهر تهران
[
دوره12,
شماره
38
- پاییزسال
1396]
تاجیک اسماعیلی.عزیزاله
بررسی قابلیتهای کارآفرینی در بازنشستگان (مقایسه زنان و مردان شهر تهران)
[
دوره12,
شماره
38
- پاییزسال
1396]
تاجیک.فاطمه
بررسی مقایسه ای کارکردهای ارتباطی و اقتصادی شبکه های اجتماعی فیس بوک و کلوب
[
دوره9,
شماره
25
- تابستانسال
1393]
تارین.مصطفی
مقایسه و بررسی میزان سواد رسانه ای و سواد اطلاعاتی در بین دانشجویان دختر و پسر
[
دوره12,
شماره
39
- زمستانسال
1396]
تراب زاده.لیلا
سواد رسانهای؛ ضامن حفظ و گسترش قلمرو سایبری
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
تربتی.سروناز
بررسی میزان و عوامل اعتماد شهروندان جوان تهران به تلویزیون بی بی سی فارسی
[
دوره7,
شماره
17
- تابستانسال
1391]
تربتی.سروناز
بررسی تأثیر کنش گفتاری بر تجربه ارتباطی در میان کاربران اینستاگرام
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
تربتی.سروناز
نقش کهن الگوها در شکل گیری روابط اجتماعی بر اساس رویکرد یونگ
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
تربتی.سروناز
بررسی رابطه میزان استفاده تکنولوژیهای نوین ارتباطی و سواد رسانهای
[
دوره9,
شماره
26
- پاییزسال
1393]
ترزمی نژاد.سپیده
عوامل موثر در توسعه ارتباطات شبکه ای سازمانی به منظور تدوین یک الگو (در بین کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه علمی – کاربردی تهران)
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
ترزمی نژاد.وحیده
مسئولیت مدنی رسانه های تصویری « نسبت به پخش برنامه های برون مرزی»
[
دوره7,
شماره
16
- بهارسال
1391]
ترزمی نژاد.وحیده
نقش فن آوری اطلاعات در ارتباطات شبکه ای
[
دوره8,
شماره
20
- بهارسال
1392]
ترزمی نژاد.وحیده
مطالعه رابطه بین نوع و میزان تماشای سریالهای ترکی زبان اصلی و سبک زندگی (بین دانشجویان دختر مجرد 20 الی 25 سال دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه)
[
دوره10,
شماره
31
- زمستانسال
1394]
ترزمی نژاد.وحیده
نقش رسانه و مطبوعات در تصمیمات کیفری قضات و اجرای احکام مبتنی بر عدالت
[
دوره9,
شماره
26
- پاییزسال
1393]
ترناس.غزاله
پیش بینی میزان استفاده از شبکههای مجازی بر اساس سازگاری اجتماعی و کنترل عواطف در نوجوانان
[
دوره13,
شماره
40
- بهارسال
1397]
تفرجی.زینب
رابطه میزان تماشای برنامههای شبکه استانی سبلان با تغییر رفتارهای زیست محیطی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
تفنگچی.سینا
نقش رسانه ملی در شکل گیری افکار عمومی نسبت به ارزشهای دینی
[
دوره12,
شماره
38
- پاییزسال
1396]
تفنگچی.سینا
نقش رسانه ملی در شکلگیری افکار عمومی نسبت به ارزشهای دینی
[
دوره12,
شماره
38
- پاییزسال
1396]
تفنگچی.سینا
تحلیل گفتمان انتقادی سیاستهای رسانهای بیبیسی فارسی (مطالعه موردی: برنامه «صفحه 2 آخر هفته»)
[
دوره12,
شماره
37
- پاییزسال
1396]
تفنگچی.سینا
فرابرد انتقال اطلاعات در شهر هوشمند
[
دوره10,
شماره
31
- زمستانسال
1394]
تقوی رمضانی.فاطمه
هویتسازی با تکیه بر رسانههای نوین
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
تقی پور ظهیر.علی
ارائه مدل توسعه توانمندهای مدیریتی و آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران (مورد: مدیریت رسانهای)
[
دوره13,
شماره
43
- زمستانسال
1397]
تقی پور.فائزه
ادراک کاربران از امنیت فرهنگی در فضای مجازی (فضای مجازی امنیت آفرین یا امنیت ستان)
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
تقی پور.فائزه
آثار و دستاوردهای فردی و اجتماعی حضور رسانههای خبری در جلسات دادرسی
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
تقی پور.فائزه
پیامدهای شفافیت رسانهای در ایران
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
تقی پور.فائزه
الگوی ارتباطات رسانه ای برای ارتقاء سطح آگاهی کشاورزان و بهبود و توسعه کشاورزی (مورد مطالعه :رسانه های ترویجی)
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
تقی پور.فائزه
تدوین الگوی بومی ساختاری - تفسیری شیوههای اقناعی به کار رفته در پیامهای شبکههای اجتماعی و تأثیر آن در رفتار رأیدهی مردم در انتخابات شورای شهر (مطالعهی موردی: شهروندان شهر اصفهان)
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
توسلی.غلام عباس
تحلیل و بررسی ابعاد سرمایه اجتماعی در شبکه های اجتماعی مجازی (با تاکید بر تئوری شبکه)
[
دوره7,
شماره
18
- پاییزسال
1391]
توکلی.احمد
مقایسۀ بین وبلاگنویسی و روزنامهنگاری از دیدگاه روزنامهنگارانِ وبلاگنویس
[
دوره6,
شماره
14
- پاییزسال
1390]