ق

  • قادرپور.ادریس نقش رسانه های جمعی در ارتقای آگاهی از مسئولیت مدنی ورزشی [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • قاسمی.طیبه بررسی نقش اینترنت بر ارزش های خانواده (مورد مطالعه: جوانان منطقه 15 تهران) [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]
  • قانع.احمدعلی استخراج و اولویت‌بندی مولفه‌های موثر بر کاهش انتشار محتوای مجرمانه اخلاق عمومی در تلگرام [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • قائدامینی هارونی.عباس شناسایی موانع فرهنگی توسعه علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال [ دوره13, شماره 42 - پاییز سال 1397]
  • قائدی.محمدرضا نقش برنامه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران در کاهش فقر انسانی [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • قرائتی.علیرضا اثربخشی دیپلماسی رسانه‌ای با رویکرد توسعه گردشگری خارجی [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • قرائتی.علیرضا تأثیر دیپلماسی رسانه ای بر تبادل فرهنگی کشورها [ دوره7, شماره 19 - زمستان سال 1391]
  • قرائتی.علیرضا نقش رسانه‌های اجتماعی در بازاریابی و تأثیر بر ساختار سازمانی [ دوره10, شماره 28 - بهار سال 1394]
  • قرائتی.علیرضا بررسی دیپلماسی کره جنوبی در استقبال مردم ایران از فرهنگ و کالای این کشور [ دوره8, شماره 21 - تابستان سال 1392]
  • قرائتی.علیرضا دیپلماسی دیجیتال و روابط میان دولت ها در جوامع معاصر [ دوره9, شماره 24 - بهار سال 1393]
  • قره خانی.محسن تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده در بازاریابی موبایل [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • قزل سفلی.ماریه تبلیغات بر بدنه محصولات، رسانه ای همگرا [ دوره13, شماره 41 - تابستان سال 1397]
  • قلی پور.آرین مدیریت نهادی سازی از طریق تلویزیون [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]
  • قلی پور.آرین الگوی برنامه ریزی برای برنامه سازی موفق در تلویزیون [ دوره8, شماره 22 - پاییز سال 1392]
  • قلی زاده گللو.شهریار تحلیل ساختار و محتوای مطبوعات محلی از حیث توجه به اصول روزنامه نگاری حرفه ای و توسعه ای(مورد مطالعه:نشریات استان اردبیل) [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • قنبرآبادی.مرتضی بررسی و شناخت عوامل موثر بر تولید برنامه های خلاق در رادیو خراسان شمالی(شبکه اترک) [ دوره13, شماره 43 - زمستان سال 1397]
  • قهرمانی تولابی.حدید نگرش و سواد ‌رایانه‌ای معلمان مدارس هوشمند در استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیندهای آموزشی و اداری [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • قیتانی.البرز ارائه مدلی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهر اصفهان برمبنای رویکرد آمیخته اکتشافی [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • قیومی.احمد طراحی مدل تقاضای شبکه های اجتماعی در ارتباطات میان فردی کاربران ایرانی [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]