خاشعی.وحید
اولویتبندی راهبردهای مطلوب شبکه آموزش سیما با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
[
دوره13,
شماره
41
- تابستانسال
1397]
خانی.ناصر
توسعه الگوی برندسازی برای شبکههای تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
خانیکی.هادی
بررسی وضعیت جامعه مدنی و تحول مطبوعات در شش دوره انقلاب اسلامی ایران
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
خانیکی.هادی
ابعاد چهارگانه سلامتی در محتوای برنامه های سلامت محور رادیو استانی (باتأکید برمیزان استفاده و سبک زندگی شهروندان شهر همدان)
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
خانیکی.هادی
مطالعه ابعاد زیست مجازی دانشآموزان متوسطه اول و دوم؛ تحلیل دسترسی، نگرش به رسانههای اجتماعی، یادگیری و تعاملات آنلاین
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
خجسته باقرزاده.حسن
مطالعه الگوی پیشنهادی تولید تبلیغات تجاری در رادیو
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
خجسته.آیسان
بازارسازی در سیما ، راهبرد ارتقاء کیفیت و کنترل هزینه های تولید
[
دوره12,
شماره
38
- پاییزسال
1396]
خجسته.آیسان
مقایسه گفتمان فرهنگی حاکم بر سینمای دهه قبل و پس از انقلاب اسلامی ایران
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
خجسته.آیسان
بازارسازی در سیما، راهبرد ارتقاء کیفیت و کنترل هزینههای تولید
[
دوره12,
شماره
38
- پاییزسال
1396]
خجسته.حسن
بررسی رابطه نگرش شغلی و توانمندسازی و ارائه مدل برای توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامه های سراسری چاپ تهران
[
دوره13,
شماره
42
- پاییزسال
1397]
خدادادی.فضل الله
عناصر ایجاد تعلیق بهواسطۀ روایت دَوَرانی در سینما و ادبیات داستانی
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
خدایاری.عباس
تحلیل مولفه های انگیزه دیدن برنامه های ورزشی از طریق رسانه های دیجیتال آنلاین
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
خرازی محمدوندی اذر.زهرا
مدیریت جریان سازی خبری در روابط عمومی سازمان های دولتی
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
خلجی.علی
ارائه راهکارهای عملیاتی برای خبرگزاری صدا و سیما در مدیریت هیجانات اجتماعی منفی
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
خمامی.محمدجواد
ارائه الگوی رسانهای تابآوری شبکه بانکی بر محور اقتصاد مقاومتی در قبال تهاجم رسانهای و جنگ روانی شبکههای اجتماعی در خلال پاندمی کرونا: مطالعه گراندد تئوری
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
خمامی.محمدجواد
ارائه الگوی رسانهای تابآوری شبکه بانکی بر محور اقتصاد مقاومتی در قبال تهاجم رسانهای و جنگ روانی شبکههای اجتماعی در خلال پاندمی کرونا: مطالعه گراندد تئوری
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
خواجه نوری.نسترن
نقش سامانه ارتباطی 137 در افزایش رضایتمندی شهروندان تهرانی نسبت به عملکرد شهرداری تهران
[
دوره11,
شماره
35
- زمستانسال
1395]
خواجه ئیان.داتیس
چهار رویکرد به روششناسی مقالههای مفهومی
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
خواجه ئیان.داتیس
توسعه کارآفرینی رسانه ای سازمانی با استفاده از درگیرسازی مخاطب در پلتفرمهای اجتماعی
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
خواجه ئیان.داتیس
شناسایی سنجههای اندازهگیری عملکرد پلتفرمهای درگیرسازی مخاطبان مبتنی بر رسانههای اجتماعی در صنعت خودروسازی کشور
[
دوره13,
شماره
43
- زمستانسال
1397]
خوش زبان.علی
«نقش مؤلفههای شناختی و زیبایی شناختی سواد رسانهای در توسعه سرمایه اجتماعی در بین شهروندان تهرانی»
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
خوشنویس.ناهید
رعایت اخلاق حرفه ای در تلگرام خبری ( انتخابات ریاست جمهوری 1396 )
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
خیرالهی.محمد علی
جایگاه رسانه در تحلیل رابطه بانکها با سپردهگذاران در عقد وکالت
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
خیری.بهرام
بررسی تاثیر قبیلههای مجازی بر پیامدهای پست مدرن رفتار مصرفکننده در رسانههای اجتماعی
[
دوره11,
شماره
33
- تابستانسال
1395]