خ

  • خاشعی.وحید اولویت‌بندی راهبردهای مطلوب شبکه آموزش سیما با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [ دوره13, شماره 41 - تابستان سال 1397]
  • خانی.ناصر توسعه الگوی برندسازی برای شبکه‌های تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • خانیکی.هادی بررسی وضعیت جامعه مدنی و تحول مطبوعات در شش دوره انقلاب اسلامی ایران [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • خانیکی.هادی ابعاد چهارگانه سلامتی در محتوای برنامه های سلامت محور رادیو استانی (باتأکید برمیزان استفاده و سبک زندگی شهروندان شهر همدان) [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • خانیکی.هادی مطالعه ابعاد زیست مجازی دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم؛ تحلیل دسترسی، نگرش به رسانه‌های اجتماعی، یادگیری و تعاملات آنلاین [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • خجسته باقرزاده.حسن مطالعه الگوی پیشنهادی تولید تبلیغات تجاری در رادیو [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • خجسته.آیسان بازارسازی در سیما ، راهبرد ارتقاء کیفیت و کنترل هزینه های تولید [ دوره12, شماره 38 - پاییز سال 1396]
  • خجسته.آیسان مقایسه گفتمان فرهنگی حاکم بر سینمای دهه قبل و پس از انقلاب اسلامی ایران [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • خجسته.آیسان بازارسازی در سیما، راهبرد ارتقاء کیفیت و کنترل هزینه‌های تولید [ دوره12, شماره 38 - پاییز سال 1396]
  • خجسته.حسن بررسی رابطه نگرش شغلی و توانمندسازی و ارائه مدل برای توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامه های سراسری چاپ تهران [ دوره13, شماره 42 - پاییز سال 1397]
  • خدادادی.فضل الله عناصر ایجاد تعلیق به‌واسطۀ روایت دَوَرانی در سینما و ادبیات داستانی [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • خدایاری.عباس تحلیل مولفه های انگیزه دیدن برنامه های ورزشی از طریق رسانه های دیجیتال آنلاین [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • خرازی محمدوندی اذر.زهرا مدیریت جریان سازی خبری در روابط عمومی سازمان های دولتی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • خلجی.علی ارائه راهکارهای عملیاتی برای خبرگزاری صدا و سیما در مدیریت هیجانات اجتماعی منفی [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • خمامی.محمدجواد ارائه الگوی رسانه‌ای تاب‌آوری شبکه بانکی بر محور اقتصاد مقاومتی در قبال تهاجم رسانه‌ای و جنگ روانی شبکه‌های اجتماعی در خلال پاندمی کرونا: مطالعه گراندد تئوری [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • خمامی.محمدجواد ارائه الگوی رسانه‌ای تاب‌آوری شبکه بانکی بر محور اقتصاد مقاومتی در قبال تهاجم رسانه‌ای و جنگ روانی شبکه‌های اجتماعی در خلال پاندمی کرونا: مطالعه گراندد تئوری [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • خواجه نوری.نسترن نقش سامانه ارتباطی 137 در افزایش رضایت‌مندی شهروندان تهرانی نسبت به عملکرد شهرداری تهران [ دوره11, شماره 35 - زمستان سال 1395]
  • خواجه ئیان.داتیس چهار رویکرد به روش‌شناسی مقاله‌های مفهومی [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • خواجه ئیان.داتیس توسعه کارآفرینی رسانه ای سازمانی با استفاده از درگیرسازی مخاطب در پلتفرمهای اجتماعی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • خواجه ئیان.داتیس شناسایی سنجه‌های اندازه‌گیری عملکرد پلتفرم‌های درگیرسازی مخاطبان مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی در صنعت خودروسازی کشور [ دوره13, شماره 43 - زمستان سال 1397]
  • خوش زبان.علی «نقش مؤلفه‌های شناختی و زیبایی شناختی سواد رسانه‌ای در توسعه سرمایه اجتماعی در بین شهروندان تهرانی» [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • خوشنویس.ناهید رعایت اخلاق حرفه ای در تلگرام خبری ( انتخابات ریاست جمهوری 1396 ) [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • خیرالهی.محمد علی جایگاه رسانه در تحلیل رابطه بانک‌ها با سپرده‌گذاران در عقد وکالت [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • خیری.بهرام بررسی تاثیر قبیله‌های مجازی بر پیامدهای پست مدرن رفتار مصرف‌کننده در رسانه‌های اجتماعی [ دوره11, شماره 33 - تابستان سال 1395]