خ

  • خانی.ناصر توسعه الگوی برندسازی برای شبکه‌های تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • خانیکی.هادی ابعاد چهارگانه سلامتی در محتوای برنامه های سلامت محور رادیو استانی (باتأکید برمیزان استفاده و سبک زندگی شهروندان شهر همدان) [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • خجسته باقرزاده.حسن مطالعه الگوی پیشنهادی تولید تبلیغات تجاری در رادیو [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • خدادادی.فضل الله عناصر ایجاد تعلیق به‌واسطۀ روایت دَوَرانی در سینما و ادبیات داستانی [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]