ع

  • عامری.علی راهبرد اقناعی تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • عبدلی سلطان احمدی.جواد بررسی تاثیر آموزش سواد رسانهای بر مهارتهای تفکر انتقادی دانش آموزان پایه هشتم متوسطه در شهرستان ارومیه [ دوره13, شماره 40 - بهار سال 1397]
  • عبدلی.مجید طراحی و اعتبارسنجی الگوی اثربخش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در صنعت شیر تهران [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • عصاره نژاد دفولی.سینا استخراج و اولویت‌بندی مولفه‌های موثر بر کاهش انتشار محتوای مجرمانه اخلاق عمومی در تلگرام [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • عصاره نژاد دفولی.سینا استخراج و سطح‌بندی مولفه‌های موثر بر افزایش اثربخشی تبلیغات اینترنتی [ دوره13, شماره 43 - زمستان سال 1397]
  • عقیلی.سید وحید رسانه‌ها و مسأله هویت جنسیتی بازنمایی شده (رهیافتی تحلیلی به مناقشه تاریخی نقش رسانه‌ها در بازتولید و ترویج نابرابری جنسیتی) [ دوره10, شماره 31 - زمستان سال 1394]
  • عقیلی.سید وحید طراحی چارچوب سنجش اثربخشی تبلیغات شرکت‌های تولیدی محصولات بهداشتی ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • عقیلی.سید وحید شناسایی و تبیین عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران (رویکرد کیفی) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • عقیلی.سید وحید واکاوی ابعاد رسانه‌ای آیین‌های مذهبی (مطالعه موردی: راهپیمایی اربعین) [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • عقیلی.وحید بررسی نقش برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای پیرامون انجام جراحی زیبایی آقایان [ دوره10, شماره 30 - پاییز سال 1394]
  • علی پور.ابراهیم بررسی و ارزیابی نقش رسانه ها بر توسعه گردشگری شهری با استفاده از تکنیک تحلیل مسیر [ دوره13, شماره 40 - بهار سال 1397]
  • علی شریفی.مهدی شناسایی و تبیین عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران (رویکرد کیفی) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • علیخانی.پریسا ارائه الگو در استفاده از رسم الخط فارسی در طراحی رابط کاربری بازی های موبایلی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • علیزاده اقدم.محمدباقر بررسی رابطه رسانه های جمعی با بیگانگی اجتماعی(مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه تبریز) [ دوره13, شماره 42 - پاییز سال 1397]
  • علیزاده نظری.محمد مقابله با تاکتیک عملیات روانی ایجاد تفرقه مذهبی و الزامات سیاستگذاری رسانه ای (مطالعه موردی: خبرگزاری تقریب، تسنیم و ایکنا) [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • علیزاده.رقیه بررسی تاثیر آموزش سواد رسانهای بر مهارتهای تفکر انتقادی دانش آموزان پایه هشتم متوسطه در شهرستان ارومیه [ دوره13, شماره 40 - بهار سال 1397]
  • علیزاده.علی فضای مجازی و زبان فارسی: غیرمعیارهای نوشتاری در شبکه ی اجتماعی تلگرام [ دوره12, شماره 39 - زمستان سال 1396]
  • علیشیری.بهرام آسیب‌شناسی صنعت مطبوعات کشور با هدف ارائه الگوی تحولی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • علیشیری.بهرام ارائه الگوی مطلوب مدیریت ارتباط رسانه ملی با اقوام ایرانی [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • عیسی زاده.عباس اسلام‌هراسی در رسانه‌های تصویری غرب [ دوره13, شماره 40 - بهار سال 1397]