عامری.علی
راهبرد اقناعی تبلیغات در رسانههای اجتماعی
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
عبدلی سلطان احمدی.جواد
بررسی تاثیر آموزش سواد رسانهای بر مهارتهای تفکر انتقادی دانش آموزان پایه هشتم متوسطه در شهرستان ارومیه
[
دوره13,
شماره
40
- بهارسال
1397]
عبدلی.مجید
طراحی و اعتبارسنجی الگوی اثربخش بازاریابی رسانههای اجتماعی در صنعت شیر تهران
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
عصاره نژاد دفولی.سینا
استخراج و اولویتبندی مولفههای موثر بر کاهش انتشار محتوای مجرمانه اخلاق عمومی در تلگرام
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
عصاره نژاد دفولی.سینا
استخراج و سطحبندی مولفههای موثر بر افزایش اثربخشی تبلیغات اینترنتی
[
دوره13,
شماره
43
- زمستانسال
1397]
عقیلی.سید وحید
رسانهها و مسأله هویت جنسیتی بازنمایی شده (رهیافتی تحلیلی به مناقشه تاریخی نقش رسانهها در بازتولید و ترویج نابرابری جنسیتی)
[
دوره10,
شماره
31
- زمستانسال
1394]
عقیلی.سید وحید
طراحی چارچوب سنجش اثربخشی تبلیغات شرکتهای تولیدی محصولات بهداشتی ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
عقیلی.سید وحید
شناسایی و تبیین عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران (رویکرد کیفی)
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
عقیلی.سید وحید
روش شناسی دانش ارتباطات؛ درآمدی بر روش شناسی اسلامی
[
دوره6,
شماره
13
- تابستانسال
1390]
عقیلی.سید وحید
بررسی دیپلماسی کره جنوبی در استقبال مردم ایران از فرهنگ و کالای این کشور
[
دوره8,
شماره
21
- تابستانسال
1392]
عقیلی.سید وحید
بررسی تطبیقی میزان بهره مندی استفاده کنندگان از برنامه های تلویزیون ماهواره ای و سیمای جمهوری اسلامی ایران
[
دوره5,
شماره
11
- زمستانسال
1389]
عقیلی.سید وحید
نقش اینترنت در توسعه سیاسی
[
دوره7,
شماره
19
- زمستانسال
1391]
عقیلی.سید وحید
ارتباط از نگاه مولوی – خودشناسی حلقه گمشده ارتباطات
[
دوره6,
شماره
12
- بهارسال
1390]