ه

  • هادی زاده.مرتضی بررسی تاثیر گسترش شبکه‌های اجتماعی بر توسعه کارآفرینی: تبیین نقش تعدیل‌گر زیرساخت‌های فناوری‌های دیجیتال و هنجارهای اجتماعی [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • هاشم زهی.نوروز شناسایی و تبیین عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران (رویکرد کیفی) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • هاشم زهی.نوروز عوامل موثر بر اعتماد به عملکرد روابط عمومی قوه قضائیه [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]
  • هاشم زهی.نوروز عوامل مؤثّر بر اعتماد شهروندان کرمانی به اخبار شبکۀ یک تلویزیون [ دوره7, شماره 18 - پاییز سال 1391]
  • هاشم‌خانلو.محمدحسن شرایط سیاسی سینمای ایران در دهۀ هفتاد؛ تحلیل گفتمان شفاهی فیلم «موج مرده» [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • هاشمی زاده.سیدرضا بازنمایی هویت ایرانی در سریال پرمخاطب هزاردستان با رویکرد تحلیل نشانه شناختی [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • هاشمی فشارکی.دیبا ارائه مدلی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهر اصفهان برمبنای رویکرد آمیخته اکتشافی [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • هاشمی.سید محمود هوش فرهنگی کارکنان و نقش آن در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه [ دوره9, شماره 26 - پاییز سال 1393]
  • هاشمی.سید محمود رابطه بین ارزشهای دینی و توسعه روابط عمومی در سازمان های هزاره سوم [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]
  • هاشمی.سید محمود اهمیت آموزش سواد رسانه ای در قرن بیست و یکم [ دوره7, شماره 18 - پاییز سال 1391]
  • هاشمی.سید محمود نقش مؤلفه های فرهنگی دراستقرار مدیریت دانایی در دانشگاه آزاد اسلامی 1 [ دوره9, شماره 24 - بهار سال 1393]
  • هاشمی.سید محمود رابطه فناوری های نوین اطلاعاتی و توسعه مدیریت منابع انسانی الکترونیکی [ دوره6, شماره 15 - زمستان سال 1390]
  • هاشمی.سید محمود امکان سنجی پیاده سازی روابط عمومی الکترونیک دردانشگاه آزاد اسلامی(موردمطالعه: واحد تهران شرق- قیام دشت) [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • هاشمی.سید محمود ارزیابی نقش رسانه ملی درتحقق مهندسیِ فرهنگ سازمانی [ دوره6, شماره 13 - تابستان سال 1390]
  • هاشمی.سیدمحمود بررسی نقش اینتر نت در توسعه فرهنگی دانشگاه (مطالعه موردی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق) [ دوره6, شماره 14 - پاییز سال 1390]
  • هاشمی.شهناز تاثیرات و پیامدهای منفی شبکه‌های اجتماعی (فیس بوک، توییتر،لاین، وایبر) بر هویت اجتماعی کاربران [ دوره10, شماره 30 - پاییز سال 1394]
  • هاشمی.شهناز مهمترین مسائل شبکه‌های اجتماعی مجازی در افق 1404 ایران بر مبنای آینده پژوهی مرکز ترند وان (با تأکید بر مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی) [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • هاشمی.شهناز ارائه مدل بهینه برای جلب اعتماد عمومی به سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • هاشمی.شهناز روش‌های شناسایی اخبار جعلی: مطالعه مروری سیستماتیک [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • هاشمی.شهناز مدل مفهومی استفاده از فضای اینترنت توسط مخاطبان [ دوره6, شماره 13 - تابستان سال 1390]
  • هاشمی.شهناز بررسی شیوه های تبلیغات سیاسی در فضای مجازی از نظر دانشجویان ارتباطات [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]
  • هاشمیان.سیدمحمدحسین طراحی الگوی تصویرپردازی مبتنی بر آیات و روایات از مهدویت [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • هدایت مفیدی.مسیحه فضای مجازی و زبان فارسی: غیرمعیارهای نوشتاری در شبکه ی اجتماعی تلگرام [ دوره12, شماره 39 - زمستان سال 1396]
  • هراتیان.فرزانه بررسی و تحلیل نشانه‌های اعتماد به نفس در تصاویر فیلم "کناره غربی" با استفاده از رویکرد کرس و ون‌لیوون [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • هرمزی زاده.محمد علی شناسایی چالش‌های سیاست‌گذاری ساترا در زمینه مجوزدهی به رسانه‌ها [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • همایون.محمد هادی استخراج و سطح‌بندی مولفه‌های موثر بر افزایش اثربخشی تبلیغات اینترنتی [ دوره13, شماره 43 - زمستان سال 1397]