هادی زاده.مرتضی
بررسی تاثیر گسترش شبکههای اجتماعی بر توسعه کارآفرینی: تبیین نقش تعدیلگر زیرساختهای فناوریهای دیجیتال و هنجارهای اجتماعی
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
هاشم زهی.نوروز
شناسایی و تبیین عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران (رویکرد کیفی)
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
هاشم زهی.نوروز
عوامل موثر بر اعتماد به عملکرد روابط عمومی قوه قضائیه
[
دوره8,
شماره
23
- زمستانسال
1392]
هاشم زهی.نوروز
عوامل مؤثّر بر اعتماد شهروندان کرمانی به اخبار شبکۀ یک تلویزیون
[
دوره7,
شماره
18
- پاییزسال
1391]
هاشمخانلو.محمدحسن
شرایط سیاسی سینمای ایران در دهۀ هفتاد؛ تحلیل گفتمان شفاهی فیلم «موج مرده»
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
هاشمی زاده.سیدرضا
بازنمایی هویت ایرانی در سریال پرمخاطب هزاردستان با رویکرد تحلیل نشانه شناختی
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
هاشمی فشارکی.دیبا
ارائه مدلی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهر اصفهان برمبنای رویکرد آمیخته اکتشافی
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
هاشمی.سید محمود
هوش فرهنگی کارکنان و نقش آن در توسعه فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه
[
دوره9,
شماره
26
- پاییزسال
1393]
هاشمی.سید محمود
رابطه بین ارزشهای دینی و توسعه روابط عمومی در سازمان های هزاره سوم
[
دوره8,
شماره
23
- زمستانسال
1392]
هاشمی.سید محمود
اهمیت آموزش سواد رسانه ای در قرن بیست و یکم
[
دوره7,
شماره
18
- پاییزسال
1391]
هاشمی.سید محمود
نقش مؤلفه های فرهنگی دراستقرار مدیریت دانایی در دانشگاه آزاد اسلامی 1
[
دوره9,
شماره
24
- بهارسال
1393]
هاشمی.سید محمود
رابطه فناوری های نوین اطلاعاتی و توسعه مدیریت منابع انسانی الکترونیکی
[
دوره6,
شماره
15
- زمستانسال
1390]
هاشمی.سید محمود
امکان سنجی پیاده سازی روابط عمومی الکترونیک دردانشگاه آزاد اسلامی(موردمطالعه: واحد تهران شرق- قیام دشت)
[
دوره7,
شماره
17
- تابستانسال
1391]
هاشمی.سید محمود
ارزیابی نقش رسانه ملی درتحقق مهندسیِ فرهنگ سازمانی
[
دوره6,
شماره
13
- تابستانسال
1390]
هاشمی.سیدمحمود
بررسی نقش اینتر نت در توسعه فرهنگی دانشگاه (مطالعه موردی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق)
[
دوره6,
شماره
14
- پاییزسال
1390]
هاشمی.شهناز
تاثیرات و پیامدهای منفی شبکههای اجتماعی (فیس بوک، توییتر،لاین، وایبر) بر هویت اجتماعی کاربران
[
دوره10,
شماره
30
- پاییزسال
1394]
هاشمی.شهناز
مهمترین مسائل شبکههای اجتماعی مجازی در افق 1404 ایران بر مبنای آینده پژوهی مرکز ترند وان (با تأکید بر مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی)
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
هاشمی.شهناز
ارائه مدل بهینه برای جلب اعتماد عمومی به سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
هاشمی.شهناز
مدل مفهومی استفاده از فضای اینترنت توسط مخاطبان
[
دوره6,
شماره
13
- تابستانسال
1390]
هاشمی.شهناز
بررسی شیوه های تبلیغات سیاسی در فضای مجازی از نظر دانشجویان ارتباطات
[
دوره7,
شماره
16
- بهارسال
1391]
هاشمیان.سیدمحمدحسین
طراحی الگوی تصویرپردازی مبتنی بر آیات و روایات از مهدویت
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
هدایت مفیدی.مسیحه
فضای مجازی و زبان فارسی: غیرمعیارهای نوشتاری در شبکه ی اجتماعی تلگرام
[
دوره12,
شماره
39
- زمستانسال
1396]
هراتیان.فرزانه
بررسی و تحلیل نشانههای اعتماد به نفس در تصاویر فیلم "کناره غربی" با استفاده از رویکرد کرس و ونلیوون
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
هرمزی زاده.محمد علی
شناسایی چالشهای سیاستگذاری ساترا در زمینه مجوزدهی به رسانهها
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
همایون.محمد هادی
استخراج و سطحبندی مولفههای موثر بر افزایش اثربخشی تبلیغات اینترنتی
[
دوره13,
شماره
43
- زمستانسال
1397]