ساروخانی.باقر
نقش شبکه های اجتماعی مجازی در جامعه پذیری سیاسی جوانان با تاکید بر دسترس پذیری رسانه ای و کاربر فعال
[
دوره13,
شماره
41
- تابستانسال
1397]
ساعی.محمد حسین
ارائه راهکارهای عملیاتی برای خبرگزاری صدا و سیما در مدیریت هیجانات اجتماعی منفی
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
ساکی.امیر
بررسی و شناخت عوامل موثر بر تولید برنامه های خلاق در رادیو خراسان شمالی(شبکه اترک)
[
دوره13,
شماره
43
- زمستانسال
1397]
ساکی.امیر
بررسی نقش شبکه استانی آفتاب در افزایش سرمایه اجتماعی در بین کارگران شهر اراک
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
ساکی.امیر
تأثیر برنامه های ماهواره بر سبک زندگی مردم استان مرکزی (شهر اراک)
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
ساکی.امیر
بررسی نقش شبکه استانی آفتاب در مشارکت سیاسی مردم استان مرکزی (شهر اراک)
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
سالاری.اکرم
واکاوی شرایط و زمینههای شکلگیری بینش مشتریان بانک صادرات: یک مطالعه دادهبنیاد
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
سام بند.میثم
نقش برنامههای سیمای جمهوری اسلامی ایران در کاهش فقر انسانی
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
سبیلان اردستانی.حسن
تعریف جدید از تبلیغات دینی اسلامی
[
دوره11,
شماره
33
- تابستانسال
1395]
سپهری.محمدباقر
بازنمایی آسیب های اجتماعی در سریال های تلویزیونی (تحلیل محتوای سریال های شبکه سبلان اردبیل در طی سالهای 95-1385)
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
سجادی.محمدسجاد
الگوی جرمشناسی زنان در ارتباط با فضای مجازی و جرائم رایانهای
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
سدرپوشان.نجمه
تولید محتوای رسانههای جمعی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و یادگیری افراد برای ارتقای سواد رسانهای
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
سدرپوشان.نجمه
الگوی تولید محتوا در شبکههای اجتماعی مجازی بر اساس رفتارشناسی کاربران
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
سرابی.سعید
ارائه راهکارهای اجرایی برای عوامل اعتمادساز در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران از منظر استادان، مدیران و خبرنگاران رسانه
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
سعیدی.سید رحیم
نقش فناوری های نوین ارتباطی بر درگیرشدگی مدنی شهروندان شهر اردبیل
[
دوره13,
شماره
41
- تابستانسال
1397]
سقایی.عباس
پیش بینی فروش فیلم های سینمایی در ایران با استفاده از شبکه های عصبی و مقایسه آن با روش های آماری
[
دوره5,
شماره
11
- زمستانسال
1389]
سلام زاده.آیدین
بررسی تاثیر گسترش شبکههای اجتماعی بر توسعه کارآفرینی: تبیین نقش تعدیلگر زیرساختهای فناوریهای دیجیتال و هنجارهای اجتماعی
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
سلام زاده.آیدین
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینانه
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
سلطانی بهرام.سعید
بررسی رابطه رسانه های جمعی با بیگانگی اجتماعی(مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه تبریز)
[
دوره13,
شماره
42
- پاییزسال
1397]
سلطانی بیرامی.اسماعیل
الگوی مفهومی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
سلطانی فر.محمد
ارزیابی پیشرفت و پسرفت رسانههای چاپی با استفاده از شاخص بهرهوری مالمکوئیست در تحلیل پوششی دادهها
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
سلطانی فر.محمد
هویتسازی با تکیه بر رسانههای نوین
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
سلطانی فر.محمد
نقش شبکههای اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند
[
دوره11,
شماره
35
- زمستانسال
1395]
سلطانی فر.محمد
بررسی رابطه نگرش شغلی و توانمندسازی و ارائه مدل برای توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامه های سراسری چاپ تهران
[
دوره13,
شماره
42
- پاییزسال
1397]
سلطانی فر.محمد
نوآوری در برندسازی روزنامهها و ارزشآفرینی مطلوب در کشور
[
دوره13,
شماره
43
- زمستانسال
1397]
سلطانی فر.محمد
شناسایی عوامل مؤثر بر دیپلماسی فرهنگی در سینمای ایران
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
سلطانی فر.محمد
تبیین و شناسایی عوامل شکلدهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
سلطانی فر.محمد
اثربخشی دیپلماسی رسانهای با رویکرد توسعه گردشگری خارجی
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
سلطانی فر.محمد
تاثیرات و پیامدهای منفی شبکههای اجتماعی (فیس بوک، توییتر،لاین، وایبر) بر هویت اجتماعی کاربران
[
دوره10,
شماره
30
- پاییزسال
1394]
سلطانی فر.محمد
مروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
سلطانی فر.محمد
بررسی فرهنگ و زندگی روزمره در شبکه اجتماعی فیس بوک
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
سلطانی فر.محمد
ملاک های بازدارنده خبر در مطبوعات ایران
[
دوره6,
شماره
13
- تابستانسال
1390]
سلطانی فر.محمد
بررسی شیوه های تبلیغات سیاسی در فضای مجازی از نظر دانشجویان ارتباطات
[
دوره7,
شماره
16
- بهارسال
1391]
سلطانی فر.محمد
طراحی مدل ارزشیابی عملکرد روابط عمومی موسسات اقتصادی – تجاری
[
دوره7,
شماره
19
- زمستانسال
1391]
سلطانی فر.محمد
حق مولف در دنیای الکترونیک
[
دوره6,
شماره
15
- زمستانسال
1390]
سلطانی فر.محمد
تحلیل برنامه های شبکه ماهواره ای ام.بی.سی فارسی به منظور دستیابی به فرهنگ و تکنیک های ارتباطی بکار گرفته شده در انتقال پیام
[
دوره8,
شماره
20
- بهارسال
1392]
سلطانی فر.محمد
فرابرد انتقال اطلاعات در شهر هوشمند
[
دوره10,
شماره
31
- زمستانسال
1394]
سلطانی فر.محمد
بررسی نقش شبکههای اجتماعی موبایلی بر صنعت روزنامهنگاری
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
سلطانی فر.محمد
بررسی شیوه های تبلیغات انتخاباتی مجلس نهم در استان های عشیر های و غیرعشیر های ازدیدگاه استادان دانشگاه های ایلام وتهران
[
دوره9,
شماره
25
- تابستانسال
1393]
سلطانی فر.محمد
بررسی تاثیر تکنولوژیهای جدید ارتباطی بر مخاطبان نمونه موردی: (شبکههای اجتماعی فیسبوک و توییتر)
[
دوره10,
شماره
28
- بهارسال
1394]
سلطانی فر.محمد
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامههای سراسری چاپ تهران
[
دوره10,
شماره
29
- تابستانسال
1394]
سلطانی فر.محمد
بررسی مشکلات، موانع و راهکارهایی در جهت ایجاد و بهبود روابط عمومی الکترونیک
[
دوره9,
شماره
24
- بهارسال
1393]
سلطانی.ایرج
بررسی و الویتبندی عوامل موثر برکاهش شکاف دیجیتالی درایران با تاکید برنقش دفاتر ICT روستائی (مورد مطالعه: روستاهای استان قم)
[
دوره9,
شماره
26
- پاییزسال
1393]
سلطانی.جلیل
عوامل مؤثر بر گرایش ساکنین شهر شهریار به تماشای برنامههای ماهوارهای
[
دوره9,
شماره
26
- پاییزسال
1393]
سلطانی.علیرضا
موضع گیری رویترز، بلومبرگ و فاینانشیال تایمز در مورد صنعت نفت ایران در دورهی پس از تحریم
[
دوره12,
شماره
38
- پاییزسال
1396]
سلطانی.علیرضا
موضعگیری رویترز، بلومبرگ و فاینانشیال تایمز در مورد صنعت نفت ایران در دوره پس از تحریم
[
دوره12,
شماره
38
- پاییزسال
1396]
سلمان زاده.جعفر
جبران خسارت ناشی از نقض حریم خصوصی در رسانهها و رویکرد حقوق ایران و کامنلا در قبال آن
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
سلیمانی تپه سری.بهاره
ارزیابی برنامه های تلویزیونی ورزشی منتخب در ایران بر اساس چارچوب برندسازی برنامه ای
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
سلیمانی.ندا
تحلیل ارزشیابی بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد فضای مجازی پس از تشکیل شورای عالی فضای مجازی
[
دوره11,
شماره
33
- تابستانسال
1395]
سلیمانی.ندا
راهبرد اقناعی تبلیغات در رسانههای اجتماعی
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
سیاح.احمد
طراحی الگوی تصویرپردازی مبتنی بر آیات و روایات از مهدویت
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
سیادتان.محمد
بررسی نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر پیشبرد تبلیغات دهان به دهان الکترونیک مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: استان تهران)
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]