س

  • ساروخانی.باقر نقش شبکه های اجتماعی مجازی در جامعه پذیری سیاسی جوانان با تاکید بر دسترس پذیری رسانه ای و کاربر فعال [ دوره13, شماره 41 - تابستان سال 1397]
  • ساعی.محمد حسین ارائه راهکارهای عملیاتی برای خبرگزاری صدا و سیما در مدیریت هیجانات اجتماعی منفی [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • ساکی.امیر بررسی و شناخت عوامل موثر بر تولید برنامه های خلاق در رادیو خراسان شمالی(شبکه اترک) [ دوره13, شماره 43 - زمستان سال 1397]
  • ساکی.امیر بررسی نقش شبکه استانی آفتاب در افزایش سرمایه اجتماعی در بین کارگران شهر اراک [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • ساکی.امیر تأثیر برنامه های ماهواره بر سبک زندگی مردم استان مرکزی (شهر اراک) [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • ساکی.امیر بررسی نقش شبکه استانی آفتاب در مشارکت سیاسی مردم استان مرکزی (شهر اراک) [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • سالاری.اکرم واکاوی شرایط و زمینه‌های شکل‌گیری بینش مشتریان بانک صادرات: یک مطالعه داده‌بنیاد [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • سام بند.میثم نقش برنامه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران در کاهش فقر انسانی [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • سبیلان اردستانی.حسن تعریف جدید از تبلیغات دینی اسلامی [ دوره11, شماره 33 - تابستان سال 1395]
  • سپهری.محمدباقر بازنمایی آسیب های اجتماعی در سریال های تلویزیونی (تحلیل محتوای سریال های شبکه سبلان اردبیل در طی سالهای 95-1385) [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • سجادی.محمدسجاد الگوی جرم‌شناسی زنان در ارتباط با فضای مجازی و جرائم رایانه‌ای [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سدرپوشان.نجمه تولید محتوای رسانه‌های جمعی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و یادگیری افراد برای ارتقای سواد رسانه‌ای [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • سدرپوشان.نجمه الگوی تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اساس رفتارشناسی کاربران [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • سرابی.سعید ارائه راهکارهای اجرایی برای عوامل اعتمادساز در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران از منظر استادان، مدیران و خبرنگاران رسانه [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • سعیدی.سید رحیم نقش فناوری های نوین ارتباطی بر درگیرشدگی مدنی شهروندان شهر اردبیل [ دوره13, شماره 41 - تابستان سال 1397]
  • سقایی.عباس پیش بینی فروش فیلم های سینمایی در ایران با استفاده از شبکه های عصبی و مقایسه آن با روش های آماری [ دوره5, شماره 11 - زمستان سال 1389]
  • سلام زاده.آیدین بررسی تاثیر گسترش شبکه‌های اجتماعی بر توسعه کارآفرینی: تبیین نقش تعدیل‌گر زیرساخت‌های فناوری‌های دیجیتال و هنجارهای اجتماعی [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • سلام زاده.آیدین بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینانه [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • سلطانی بهرام.سعید بررسی رابطه رسانه های جمعی با بیگانگی اجتماعی(مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه تبریز) [ دوره13, شماره 42 - پاییز سال 1397]
  • سلطانی بیرامی.اسماعیل الگوی مفهومی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • سلطانی فر.محمد ارزیابی پیشرفت و پسرفت رسانه‌های چاپی با استفاده از شاخص بهره‌وری مالم‌کوئیست در تحلیل پوششی داده‌ها [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • سلطانی فر.محمد هویت‌سازی با تکیه بر رسانه‌های نوین [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سلطانی فر.محمد نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند [ دوره11, شماره 35 - زمستان سال 1395]
  • سلطانی فر.محمد بررسی رابطه نگرش شغلی و توانمندسازی و ارائه مدل برای توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامه های سراسری چاپ تهران [ دوره13, شماره 42 - پاییز سال 1397]
  • سلطانی فر.محمد نوآوری در برندسازی روزنامه‌ها و ارزش‌آفرینی مطلوب در کشور [ دوره13, شماره 43 - زمستان سال 1397]
  • سلطانی فر.محمد شناسایی عوامل مؤثر بر دیپلماسی فرهنگی در سینمای ایران [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • سلطانی فر.محمد تبیین و شناسایی عوامل شکل‌دهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • سلطانی فر.محمد اثربخشی دیپلماسی رسانه‌ای با رویکرد توسعه گردشگری خارجی [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • سلطانی فر.محمد تاثیرات و پیامدهای منفی شبکه‌های اجتماعی (فیس بوک، توییتر،لاین، وایبر) بر هویت اجتماعی کاربران [ دوره10, شماره 30 - پاییز سال 1394]
  • سلطانی فر.محمد مروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • سلطانی فر.محمد بررسی فرهنگ و زندگی روزمره در شبکه اجتماعی فیس بوک [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • سلطانی فر.محمد ملاک های بازدارنده خبر در مطبوعات ایران [ دوره6, شماره 13 - تابستان سال 1390]
  • سلطانی فر.محمد بررسی شیوه های تبلیغات سیاسی در فضای مجازی از نظر دانشجویان ارتباطات [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]
  • سلطانی فر.محمد طراحی مدل ارزشیابی عملکرد روابط عمومی موسسات اقتصادی – تجاری [ دوره7, شماره 19 - زمستان سال 1391]
  • سلطانی فر.محمد حق مولف در دنیای الکترونیک [ دوره6, شماره 15 - زمستان سال 1390]
  • سلطانی فر.محمد چگونگی تاثیرگذاری برنامه های رسانه ای، برمیزان نوسازی شهری ( از دیدگاه شهرندان تهرانی ) [ دوره5, شماره 11 - زمستان سال 1389]
  • سلطانی فر.محمد تحلیل برنامه های شبکه ماهواره ای ام.بی.سی فارسی به منظور دستیابی به فرهنگ و تکنیک های ارتباطی بکار گرفته شده در انتقال پیام [ دوره8, شماره 20 - بهار سال 1392]
  • سلطانی فر.محمد فرابرد انتقال اطلاعات در شهر هوشمند [ دوره10, شماره 31 - زمستان سال 1394]
  • سلطانی فر.محمد بررسی نقش شبکه‌های اجتماعی موبایلی بر صنعت روزنامه‌نگاری [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • سلطانی فر.محمد بررسی شیوه های تبلیغات انتخاباتی مجلس نهم در استان های عشیر های و  غیرعشیر های ازدیدگاه استادان دانشگاه های ایلام وتهران [ دوره9, شماره 25 - تابستان سال 1393]
  • سلطانی فر.محمد بررسی تاثیر تکنولوژی‌های جدید ارتباطی بر مخاطبان نمونه موردی: (شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و توییتر) [ دوره10, شماره 28 - بهار سال 1394]
  • سلطانی فر.محمد بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامه‌های سراسری چاپ تهران [ دوره10, شماره 29 - تابستان سال 1394]
  • سلطانی فر.محمد بررسی مشکلات، موانع و راهکارهایی در جهت ایجاد و بهبود روابط عمومی الکترونیک [ دوره9, شماره 24 - بهار سال 1393]
  • سلطانی.ایرج بررسی و الویت‌بندی عوامل موثر برکاهش شکاف دیجیتالی درایران با تاکید برنقش دفاتر ICT روستائی (مورد مطالعه: روستاهای استان قم) [ دوره9, شماره 26 - پاییز سال 1393]
  • سلطانی.جلیل عوامل مؤثر بر گرایش ساکنین شهر شهریار به تماشای برنامه‌های ماهواره‌ای [ دوره9, شماره 26 - پاییز سال 1393]
  • سلطانی.علیرضا موضع گیری رویترز، بلومبرگ و فاینانشیال تایمز در مورد صنعت نفت ایران در دوره‌ی پس از تحریم [ دوره12, شماره 38 - پاییز سال 1396]
  • سلطانی.علیرضا موضع‌گیری رویترز، بلومبرگ و فاینانشیال ‌تایمز در مورد صنعت نفت ایران در دوره پس از تحریم [ دوره12, شماره 38 - پاییز سال 1396]
  • سلمان زاده.جعفر جبران خسارت ناشی از نقض حریم خصوصی در رسانه‌ها و رویکرد حقوق ایران و کامن‌لا در قبال آن [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • سلیمانی تپه سری.بهاره ارزیابی برنامه های تلویزیونی ورزشی منتخب در ایران بر اساس چارچوب برندسازی برنامه ای [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • سلیمانی.ندا تحلیل ارزشیابی بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد فضای مجازی پس از تشکیل شورای عالی فضای مجازی [ دوره11, شماره 33 - تابستان سال 1395]
  • سلیمانی.ندا راهبرد اقناعی تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • سیاح.احمد طراحی الگوی تصویرپردازی مبتنی بر آیات و روایات از مهدویت [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • سیادتان.محمد بررسی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پیشبرد تبلیغات دهان به دهان الکترونیک مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: استان تهران) [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]