آ

  • آدوسی.علی طراحی الگوی تاثیر رسانه‌های سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • آذربرزین.الهام ارائه الگو در استفاده از رسم الخط فارسی در طراحی رابط کاربری بازی های موبایلی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • آزاد.ناصر آسیب‌شناسی صنعت مطبوعات کشور با هدف ارائه الگوی تحولی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • آقازاده.هاشم ارائه مدلی برای بررسی تأثیر رسانه‌ها در ایجاد رغبت به سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار از طریق پیام‌های تبلیغاتی [ دوره10, شماره 29 - تابستان سال 1394]
  • آقامحسنی.وحید چند صفحه نمایشی شدن مصرف رسانه‌ای و استراتژی‌های پیش رو [ دوره11, شماره 33 - تابستان سال 1395]
  • آل قیس.علیرضا تبیین ارتباط میان اقناع رسانه ای شبکه های اجتماعی و سبک زندگی – مورد کاوی تلگرام [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]