ش

  • شاه بدیع زاده.محمد توسعه کارآفرینی رسانه ای سازمانی با استفاده از درگیرسازی مخاطب در پلتفرمهای اجتماعی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • شاه بدیع زاده.محمد شناسایی سنجه‌های اندازه‌گیری عملکرد پلتفرم‌های درگیرسازی مخاطبان مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی در صنعت خودروسازی کشور [ دوره13, شماره 43 - زمستان سال 1397]
  • شاه محمدی.عبدالرضا بررسی تاثیر مطبوعات در حفظ فرهنگ [ دوره6, شماره 15 - زمستان سال 1390]
  • شاه محمدی.عبدالرضا تأثیر دیپلماسی رسانه ای بر تبادل فرهنگی کشورها [ دوره7, شماره 19 - زمستان سال 1391]
  • شاه محمدی.عبدالرضا سنجش میزان توجه مردم شهر مشهد به تبلیغات بازرگانی پخش شده از سیمای محلی [ دوره6, شماره 13 - تابستان سال 1390]
  • شاه محمدی.عبدالرضا بررسی نگرش دانشجویان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران نسبت به کم و کیف مطبوعات ورزشی [ دوره5, شماره 11 - زمستان سال 1389]
  • شاه محمدی.عبدالرضا بررسی میزان تاثیر سبکهای ارتباطی مدیریت در تعامل میان فردی کارکنان [ دوره8, شماره 22 - پاییز سال 1392]
  • شاه محمدی.عبدالرضا بررسی میزان کاربرد مهارتهای ارتباطی اساتید ارتباطات [ دوره6, شماره 12 - بهار سال 1390]
  • شاه محمدی.عبدالرضا بررسی نقش رسانه ها در امنیت ملی [ دوره6, شماره 14 - پاییز سال 1390]
  • شاه محمدی.عبدالرضا بررسی نقاط ضعف تبلیغات [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • شاه منصوری.بیتا بررسی جامعه شناختی رابطه شبکه‌های اجتماعی و ارتباطات خانواده در مناطق روستایی شهرستان کاشمر [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • شاه منصوری.بیتا تحلیل محتوای گفتمان رایج موسیقی سنتی و موسیقی رپ [ دوره10, شماره 30 - پاییز سال 1394]
  • شاه منصوری.بیتا اعتبار رسانه ای به عنوان یک منبع استراتژیک بررسی تئوریک نقش اعتبار رسانه ای در مدل های مدیریت استراتژیک [ دوره7, شماره 19 - زمستان سال 1391]
  • شاه منصوری.بیتا لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]
  • شاه منصوری.بیتا بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی شرکت آب و فاضلاب استان تهران بر میزان صرفه جویی آب در میان شهروندان مناطق شش گانه آبفای تهران [ دوره9, شماره 24 - بهار سال 1393]
  • شجاعی.ثاراله پرخاشگری در کاربران نوجوان بازیهای رایانهای خشن از دیدگاه والدین: تاثیر آموزش سواد رسانهای1391 [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • شرف الدین.سیدحسین طراحی الگوی تصویرپردازی مبتنی بر آیات و روایات از مهدویت [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • شرف الدین.سیدحسین اسلام‌هراسی در رسانه‌های تصویری غرب [ دوره13, شماره 40 - بهار سال 1397]
  • شریفی.سعید الگوی مفهومی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • شریفی.سعید ارائه الگوی رسانه‌ای تاب‌آوری شبکه بانکی بر محور اقتصاد مقاومتی در قبال تهاجم رسانه‌ای و جنگ روانی شبکه‌های اجتماعی در خلال پاندمی کرونا: مطالعه گراندد تئوری [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • شریفی.طیبه بررسی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در شهرت رسانه‌ای کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • شریفی.فرزانه تأثیر فضای مجازی بر تحولات ارتباطات سیاسی [ دوره9, شماره 26 - پاییز سال 1393]
  • شریفی.فرزانه نقش رسانه‌های تخصصی حوزه حمل و نقل در توسعه گردشگری ملی [ دوره9, شماره 27 - زمستان سال 1393]
  • شریفی.فرزانه گفتمان پسا استعماری در ادبیات جهان(تحلیل گفتمان رمان ریشه ها) [ دوره12, شماره 38 - پاییز سال 1396]
  • شریفی.فرزانه گفتمان پسا استعماری در ادبیات جهان (تحلیل گفتمان رمان ریشه‌ها) [ دوره12, شماره 38 - پاییز سال 1396]
  • شعبانی.کریم روش‌های شناسایی اخبار جعلی: مطالعه مروری سیستماتیک [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • شعله کار.شیما رابطه بین فرهنگ سازمانی و به کارگیری فناوری های نوین ارتباطی با مورد کاوی در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران (رادیو) [ دوره9, شماره 25 - تابستان سال 1393]
  • شفقت.ندا مطالعه تطبیقی همخوانی تولیدات سینمایی کودک با اقتضائات سنی [ دوره12, شماره 39 - زمستان سال 1396]
  • شکرچی زاده.احمد رضا توسعه الگوی برندسازی برای شبکه‌های تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • شکرگزار.رضا شاخص‌های کارآمدی خبرگزاری‌ داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • شکری.مهدیه جایگاه حقوق و مسئولیت‌های اجتماعی روزنامه‌نگاران در مطبوعات امروز ایران (بررسی دیدگاه‌های روزنامه‌نگاران، استادان ارتباطات، حقوقدانان و مدیران مسئول روزنامه‌ها) [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • شوکتی.آیت تحلیل مدارهای هویت و دیگری در گفتمان اعتدال‌گرایی (مطالعه موردی: مستندهای انتخابات ریاست‌جمهوری دوره‌های یازدهم و دوازدهم) [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • شهرانی کرانی.نجمه تأثیر رسانههای جمعی در افزایش احساس ناامنی و ایجاد رویکردهای امنیتی [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]
  • شیخ الاسلامی.عباس الگوی جرم‌شناسی زنان در ارتباط با فضای مجازی و جرائم رایانه‌ای [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • شیخی.حبیب شناسایی عوامل مؤثر بر دیپلماسی فرهنگی در سینمای ایران [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • شیرعلی.اسماعیل هراس اجتماعی، چت GPT و سرقت علمی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • شیری.طهمورث بررسی موانع توسعه گردشگری در حوزه فضای مجازی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • شیری.طهمورث رعایت اخلاق حرفه ای در تلگرام خبری ( انتخابات ریاست جمهوری 1396 ) [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • شیری.طهمورث بررسی تطبیقی شعارها و برنامه‌های انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 در محتوای روزنامه‌های کیهان، اعتماد، رسالت و شرق [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]