شاه بدیع زاده.محمد
توسعه کارآفرینی رسانه ای سازمانی با استفاده از درگیرسازی مخاطب در پلتفرمهای اجتماعی
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
شاه بدیع زاده.محمد
شناسایی سنجههای اندازهگیری عملکرد پلتفرمهای درگیرسازی مخاطبان مبتنی بر رسانههای اجتماعی در صنعت خودروسازی کشور
[
دوره13,
شماره
43
- زمستانسال
1397]
شاه محمدی.عبدالرضا
بررسی تاثیر مطبوعات در حفظ فرهنگ
[
دوره6,
شماره
15
- زمستانسال
1390]
شاه محمدی.عبدالرضا
تأثیر دیپلماسی رسانه ای بر تبادل فرهنگی کشورها
[
دوره7,
شماره
19
- زمستانسال
1391]
شاه محمدی.عبدالرضا
سنجش میزان توجه مردم شهر مشهد به تبلیغات بازرگانی پخش شده از سیمای محلی
[
دوره6,
شماره
13
- تابستانسال
1390]
شاه محمدی.عبدالرضا
بررسی نگرش دانشجویان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران نسبت به کم و کیف مطبوعات ورزشی
[
دوره5,
شماره
11
- زمستانسال
1389]
شاه محمدی.عبدالرضا
بررسی میزان تاثیر سبکهای ارتباطی مدیریت در تعامل میان فردی کارکنان
[
دوره8,
شماره
22
- پاییزسال
1392]
شاه محمدی.عبدالرضا
بررسی میزان کاربرد مهارتهای ارتباطی اساتید ارتباطات
[
دوره6,
شماره
12
- بهارسال
1390]
شاه محمدی.عبدالرضا
بررسی نقش رسانه ها در امنیت ملی
[
دوره6,
شماره
14
- پاییزسال
1390]
شاه منصوری.بیتا
بررسی جامعه شناختی رابطه شبکههای اجتماعی و ارتباطات خانواده در مناطق روستایی شهرستان کاشمر
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
شاه منصوری.بیتا
تحلیل محتوای گفتمان رایج موسیقی سنتی و موسیقی رپ
[
دوره10,
شماره
30
- پاییزسال
1394]
شاه منصوری.بیتا
اعتبار رسانه ای به عنوان یک منبع استراتژیک بررسی تئوریک نقش اعتبار رسانه ای در مدل های مدیریت استراتژیک
[
دوره7,
شماره
19
- زمستانسال
1391]
شاه منصوری.بیتا
لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی
[
دوره7,
شماره
16
- بهارسال
1391]
شاه منصوری.بیتا
بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی شرکت آب و فاضلاب استان تهران بر میزان صرفه جویی آب در میان شهروندان مناطق شش گانه آبفای تهران
[
دوره9,
شماره
24
- بهارسال
1393]
شجاعی.ثاراله
پرخاشگری در کاربران نوجوان بازیهای رایانهای خشن از دیدگاه والدین: تاثیر آموزش سواد رسانهای1391
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
شرف الدین.سیدحسین
طراحی الگوی تصویرپردازی مبتنی بر آیات و روایات از مهدویت
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
شرف الدین.سیدحسین
اسلامهراسی در رسانههای تصویری غرب
[
دوره13,
شماره
40
- بهارسال
1397]
شریفی.سعید
الگوی مفهومی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
شریفی.سعید
ارائه الگوی رسانهای تابآوری شبکه بانکی بر محور اقتصاد مقاومتی در قبال تهاجم رسانهای و جنگ روانی شبکههای اجتماعی در خلال پاندمی کرونا: مطالعه گراندد تئوری
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
شریفی.طیبه
بررسی و اولویتبندی عوامل مؤثر در شهرت رسانهای کانالهای خبری در پیامرسانها
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
شریفی.فرزانه
تأثیر فضای مجازی بر تحولات ارتباطات سیاسی
[
دوره9,
شماره
26
- پاییزسال
1393]
شریفی.فرزانه
نقش رسانههای تخصصی حوزه حمل و نقل در توسعه گردشگری ملی
[
دوره9,
شماره
27
- زمستانسال
1393]
شعله کار.شیما
رابطه بین فرهنگ سازمانی و به کارگیری فناوری های نوین ارتباطی با مورد کاوی در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران (رادیو)
[
دوره9,
شماره
25
- تابستانسال
1393]
شکرچی زاده.احمد رضا
توسعه الگوی برندسازی برای شبکههای تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
شکری.مهدیه
جایگاه حقوق و مسئولیتهای اجتماعی روزنامهنگاران در مطبوعات امروز ایران (بررسی دیدگاههای روزنامهنگاران، استادان ارتباطات، حقوقدانان و مدیران مسئول روزنامهها)
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
شوکتی.آیت
تحلیل مدارهای هویت و دیگری در گفتمان اعتدالگرایی (مطالعه موردی: مستندهای انتخابات ریاستجمهوری دورههای یازدهم و دوازدهم)
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
شهرانی کرانی.نجمه
تأثیر رسانههای جمعی در افزایش احساس ناامنی و ایجاد رویکردهای امنیتی
[
دوره8,
شماره
23
- زمستانسال
1392]
شیخ الاسلامی.عباس
الگوی جرمشناسی زنان در ارتباط با فضای مجازی و جرائم رایانهای
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
شیخی.حبیب
شناسایی عوامل مؤثر بر دیپلماسی فرهنگی در سینمای ایران
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
شیرعلی.اسماعیل
هراس اجتماعی، چت GPT و سرقت علمی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
شیری.طهمورث
بررسی موانع توسعه گردشگری در حوزه فضای مجازی
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
شیری.طهمورث
رعایت اخلاق حرفه ای در تلگرام خبری ( انتخابات ریاست جمهوری 1396 )
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
شیری.طهمورث
بررسی تطبیقی شعارها و برنامههای انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 در محتوای روزنامههای کیهان، اعتماد، رسالت و شرق
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]