ش

  • شاه محمدی.عبدالرضا تأثیر دیپلماسی رسانه ای بر تبادل فرهنگی کشورها [ دوره7, شماره 19 - زمستان سال 1391]
  • شاه محمدی.عبدالرضا بررسی نقاط ضعف تبلیغات [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • شاه منصوری.بیتا لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]
  • شاه منصوری.بیتا اعتبار رسانه ای به عنوان یک منبع استراتژیک بررسی تئوریک نقش اعتبار رسانه ای در مدل های مدیریت استراتژیک [ دوره7, شماره 19 - زمستان سال 1391]