م

  • محمدپور.سارا عوامل اجتماعی مؤثر در تأثیرپذیری کودکان از تلویزیون [ دوره7, شماره 18 - پاییز سال 1391]
  • مظفری.افسانه بررسی شیوه های تبلیغات سیاسی در فضای مجازی از نظر دانشجویان ارتباطات [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]
  • مظفری.افسانه بررسی میزان بهرهمندی دانشجویان کارشناسی رشته ارتباطات اجتماعی شهر تهران از برنامه های شبکههای رادیویی ایران [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • ملکیان.نازنین نقش ارتباطات الکترونیک بر فرآیند ارتباطات سازمانی [ دوره7, شماره 18 - پاییز سال 1391]
  • ملکیان.نازنین بررسی رابطه میان تماشای تبلیغات تلویزیون با میزان مصرف گرایی [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • میر اسماعیلی.بی بی سادات بررسی تاثیر همگرایی رسانه ای بر سیاستگذاری های رسانه ها از دیدگاه متخصصان مدیریت و تکنولوژی [ دوره7, شماره 18 - پاییز سال 1391]
  • میر اسماعیلی.بی بی سادات همگرایی رسانه [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]
  • میرزاخانیان.آنی بررسی مدیریت سازمانی روزنامه های دنیای اقتصاد و سرمایه [ دوره7, شماره 19 - زمستان سال 1391]