محمدپور.سارا
عوامل اجتماعی مؤثر در تأثیرپذیری کودکان از تلویزیون
[
دوره7,
شماره
18
- پاییزسال
1391]
مظفری.افسانه
بررسی شیوه های تبلیغات سیاسی در فضای مجازی از نظر دانشجویان ارتباطات
[
دوره7,
شماره
16
- بهارسال
1391]
مظفری.افسانه
بررسی میزان بهرهمندی دانشجویان کارشناسی رشته ارتباطات اجتماعی شهر تهران از برنامه های شبکههای رادیویی ایران
[
دوره7,
شماره
17
- تابستانسال
1391]
ملکیان.نازنین
نقش ارتباطات الکترونیک بر فرآیند ارتباطات سازمانی
[
دوره7,
شماره
18
- پاییزسال
1391]
ملکیان.نازنین
بررسی رابطه میان تماشای تبلیغات تلویزیون با میزان مصرف گرایی
[
دوره7,
شماره
17
- تابستانسال
1391]
میر اسماعیلی.بی بی سادات
بررسی تاثیر همگرایی رسانه ای بر سیاستگذاری های رسانه ها از دیدگاه متخصصان مدیریت و تکنولوژی
[
دوره7,
شماره
18
- پاییزسال
1391]