ب

  • بابایی مبارکه.معصومه تحلیل مولفه های انگیزه دیدن برنامه های ورزشی از طریق رسانه های دیجیتال آنلاین [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • بابائی.ارسام فارسی یا پینگلیش؛ عوامل مؤثر بر گزینش خط در ارتباطات نوشتاری کاربران تلگرام و واتس‌آپ [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • بازغی.نازنین تاثیر رسانه ای جنبش دانشجویی دهه 60 بر شکل گیری اجلاس انسان و محیط زیست استهکلم 1972 [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]
  • باقرپور.پیمان ارائه راهکارهای اجرایی برای عوامل اعتمادساز در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران از منظر استادان، مدیران و خبرنگاران رسانه [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • باقری.معصومه تحلیل جامعه‌شناختی عوامل مؤثر بر خودشیفتگی دختران در شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر شبکه اجتماعی اینستاگرام [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • باقری.مهدی استخراج و سطح‌بندی مولفه‌های موثر بر افزایش اثربخشی تبلیغات اینترنتی [ دوره13, شماره 43 - زمستان سال 1397]
  • بای.علیرضا بررسی موانع توسعه گردشگری در حوزه فضای مجازی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • ببران.صدیقه بررسی میزان استفاده از تکنولوژی‌های نوین ارتباطی در دستگاه‌های اجرایی شهرستان دماوند [ دوره9, شماره 26 - پاییز سال 1393]
  • ببران.صدیقه جرائم سایبر [ دوره5, شماره 8 - بهار سال 1389]
  • ببران.صدیقه بررسی دیپلماسی رسانه ای ایران در افغانستان پس از سقوط طالبان [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]
  • بختیاری.آمنه بررسی تاثیر فناوری‌های نوین ارتباطی بر جوانان (اینترنت) [ دوره10, شماره 29 - تابستان سال 1394]
  • بختیاری.آمنه بررسی هنجارهای اخلاقی در فضازی مجازی(اینترنت) [ دوره7, شماره 19 - زمستان سال 1391]
  • بختیاری.آمنه صورت بندی نظری فمینیسم درمطالعات رسانه ای ( باارائه مدل) [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]
  • بختیاری.زهرا بررسی بازتاب مطبوعاتی شرایط بحران آب شرب در تهران در روزنامه‌های کثیرالانتشار (ایران و جام جم) [ دوره10, شماره 31 - زمستان سال 1394]
  • بخشی.جهانگیر نقش حقوق مالکیت معنوی در شبکه های اجتماعی [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • بخشی.جهانگیر بررسی تاثیر تکنولوژی‌های جدید ارتباطی بر مخاطبان نمونه موردی: (شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و توییتر) [ دوره10, شماره 28 - بهار سال 1394]
  • بخشی.مهدیه بررسی تأثیر کنش گفتاری بر تجربه ارتباطی در میان کاربران اینستاگرام [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • بخشی.مهدیه نقش کهن الگوها در شکل گیری روابط اجتماعی بر اساس رویکرد یونگ [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • بدوی.فاطمه سیمای زنان در رسانه های کشور ترکیه [ دوره8, شماره 20 - بهار سال 1392]
  • برجعلی زاده.محمد بررسی نقش ساختار ‌‌سازمانی بر کمیت و کیفیت اخبار تلویزیون در اتاق خبر از دیدگاه کارشناسان واحد مرکزی خبر سازمان صدا و سیما [ دوره10, شماره 30 - پاییز سال 1394]
  • برزگر.کیهان رویکردی انتقادی به پدیده تروریسم: نظریه سنتی و انتقادی [ دوره9, شماره 24 - بهار سال 1393]
  • برزویی.محمدرضا تحلیل بازنمایی فرهنگ اقتصادی در سینمای ایران؛ مورد مطالعه: پرفروش ترین فیلم های سال های 86 تا 96 [ دوره13, شماره 40 - بهار سال 1397]
  • بروجردی علوی.مهدخت الگوی موجود و مطلوب ساختار تشکیلاتی روابط عمومی دانشگاههای دولتی (بررسی دیدگاه مدیران روابط عمومی) [ دوره13, شماره 42 - پاییز سال 1397]
  • بروجردی علوی.مهدخت جایگاه حقوق و مسئولیت‌های اجتماعی روزنامه‌نگاران در مطبوعات امروز ایران (بررسی دیدگاه‌های روزنامه‌نگاران، استادان ارتباطات، حقوقدانان و مدیران مسئول روزنامه‌ها) [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • بزاززادگان.نیما تبیین نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی بر رفتار اقتصادی زنان تهرانی در دوره پسا تحریم با تأکید بر زنانه شدن اقتصاد خانگی [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • بشیر.حسن شرایط سیاسی سینمای ایران در دهۀ هفتاد؛ تحلیل گفتمان شفاهی فیلم «موج مرده» [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • بشیر.حسن تحلیل گفتمان علمای شیعه در مواجهه با بحران کرونا [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • بصیری.علی جایگاه رسانه در تحلیل رابطه بانک‌ها با سپرده‌گذاران در عقد وکالت [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • بصیریان.حسین مقابله با تاکتیک عملیات روانی ایجاد تفرقه مذهبی و الزامات سیاستگذاری رسانه ای (مطالعه موردی: خبرگزاری تقریب، تسنیم و ایکنا) [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • بلادیان.سید مصطفی استخراج و سطح‌بندی مولفه‌های موثر بر افزایش اثربخشی تبلیغات اینترنتی [ دوره13, شماره 43 - زمستان سال 1397]
  • بنی هاشمی.سید محسن توسعه الگوی برندسازی برای شبکه‌های تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • بنی هاشمی.سید محسن ارائه الگوی مطلوب مدیریت ارتباط رسانه ملی با اقوام ایرانی [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • بنی هاشمی.محسن تاثیر سواد رسانه ای بر سرمایه فرهنگی مطالعه موردی موسسات فرهنگی قرآنی اصفهان [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • بهادریان.مهدی موانع تمایل سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در برنامه‌های تلویزیونی (مورد مطالعه شبکه استانی همدان) [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • بهراد.مسیح نقش شبکه های اجتماعی در توسعه کسب و کارهای خانگی (مطالعه موردی تلگرام و اینستاگرام) [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • بهرامی.فرشته تاثیر بازی های رایانه ای برپرخاشگری بازیکنان حرفه ای نوجوان پسر گروه سنی 16 تا 20 سال شهرکرج [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]
  • بی بک آبادی.غزال بررسی فرهنگ و زندگی روزمره در شبکه اجتماعی فیس بوک [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • بیابانی.آبتین بررسی واکاوی مسئولیت‌های اجتماعی رسانه [ دوره12, شماره 38 - پاییز سال 1396]
  • بیابانی.آبتین بررسی و واکاوی مسئولیت های اجتماعی رسانه [ دوره12, شماره 38 - پاییز سال 1396]
  • بیابانی.آبتین نقش مهارت‌های انسانی مدیران بر عملکرد کارکنان فوریت‌های پزشکی [ دوره13, شماره 41 - تابستان سال 1397]
  • بیوته.احد بررسی و ارزیابی نقش رسانه ها بر توسعه گردشگری شهری با استفاده از تکنیک تحلیل مسیر [ دوره13, شماره 40 - بهار سال 1397]