دادخواه.مهتاب
مقایسه عوامل مؤثر برنگرش دانشآموزان در ورود باستانشناسی به محتوای درسی مدارس هوشمند و عادی شهر خرمآباد
[
دوره9,
شماره
27
- زمستانسال
1393]
دادگران.سید محمد
بازتاب سبک زندگی دینی در سریالهای خانوادگی ماه رمضان (مطالعه موردی: شبکههای 1، 2 و 3)
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
دادگران.سید محمد
نقش رسانه ها در تبیین هویت ایرانی
[
دوره5,
شماره
8
- بهارسال
1389]
دادگران.سید محمد
بررسی عوامل موثر بر توان صنعت سینمای ایران برای ورود به بازارهای جهانی
[
دوره6,
شماره
15
- زمستانسال
1390]
دادگران.سید محمد
بررسی وضعیت پویانمایی داخلی ایران از دید کارشناسان حوزه مؤسسات پویانمایی
[
دوره7,
شماره
16
- بهارسال
1391]
دادگران.سید محمد
بررسی تأثیر نقش فرهنگی سینمای ایران بر پایبندی ارزشهای اخلاقی جوانان (مطالعه موردی: تهران منطقه 5)
[
دوره10,
شماره
30
- پاییزسال
1394]
دادگران.سید محمد
بررسی جایگاه اجتماعی زن در آثار فیلمسازان زن و مرد(کافه ترانزیت و زیر پوست شهر)
[
دوره6,
شماره
13
- تابستانسال
1390]
دادگران.سیدمحمد
نقش کهن الگوها در شکل گیری روابط اجتماعی بر اساس رویکرد یونگ
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
دادگران.سیدمحمد
تبیین ارتباط میان اقناع رسانه ای شبکه های اجتماعی و سبک زندگی – مورد کاوی تلگرام
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
دادگران.محمد
مقایسه چالشها و فرصتهای شغلی زنان روزنامهنگار با زنان غیر روزنامهنگار در حوزه ارتباطات
[
دوره7,
شماره
17
- تابستانسال
1391]
دادگرپناه.ژیلا
ارائه مدل توسعه توانمندهای مدیریتی و آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران (مورد: مدیریت رسانهای)
[
دوره13,
شماره
43
- زمستانسال
1397]
داودی.عنایت
ارائه مدل بهینه برای جلب اعتماد عمومی به سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
دبیری.فرهاد
رسانه ها و توسعه حقوق محیط زیست
[
دوره6,
شماره
13
- تابستانسال
1390]
درزیان ستمی.حسن
هویتسازی با تکیه بر رسانههای نوین
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
درودی.هما
نقش پیام تبلیغاتی رسانه بر اساس مدل (A. I. D. A) بر روی رفتار مصرف کننده (در فروشگاه های عرضه کننده لوازم خانگی، غرب تهران)
[
دوره8,
شماره
21
- تابستانسال
1392]
درودی.هما
یکمطالعه تطبیقیدر مروری بر عوامل زمینه ساز یکسازمان دانش- محور در چند سازمان رسانه ای (رادیو – تلویزیونی) کارآمد در چند کشور مختلفو مقایسه آن با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامیایران
[
دوره6,
شماره
12
- بهارسال
1390]
درودی.هما
بررسی تاثیر خصوصیات ادراک شده ازتوصیه کننده تبلیغات افواهی (ارتباط گفتاری) بر انتخاب برند محصولات تکنولوژی ارتباطی
[
دوره7,
شماره
16
- بهارسال
1391]
درودی.هما
بررسی رابطه بین ارتباطات غیرکلامی و رضایت مندی مشتریان در نمایندگی های شرکت خودروسازی تویوتا در شهر تهران
[
دوره8,
شماره
22
- پاییزسال
1392]
درودی.هما
بررسی نقش تلویزیون در تحکیم ارزشهای ادبیات کودکان و نوجوانان
[
دوره10,
شماره
29
- تابستانسال
1394]
دشتی.امیر حسام
بررسی و ارزیابی نقش رسانه ها بر توسعه گردشگری شهری با استفاده از تکنیک تحلیل مسیر
[
دوره13,
شماره
40
- بهارسال
1397]
دلاور.علی
صورتبندیهای گفتمانی قهرمان در سینمای حادثهای بعد از انقلاب تحلیل گفتمان فیلمهای افعی و سناتور
[
دوره12,
شماره
37
- پاییزسال
1396]
دلاور.علی
عوامل موثر در توسعه ارتباطات شبکه ای سازمانی به منظور تدوین یک الگو (در بین کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه علمی – کاربردی تهران)
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
دلاور.علی
بررسی رابطه نگرش شغلی و توانمندسازی و ارائه مدل برای توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامه های سراسری چاپ تهران
[
دوره13,
شماره
42
- پاییزسال
1397]
دلاور.علی
ارزیابی عناصر ساختاری معماری در انتقال پیام های مذهبی به مخاطب
[
دوره9,
شماره
24
- بهارسال
1393]
دلاور.علی
بازنمایی هویت ایرانی در سریال پرمخاطب هزاردستان با رویکرد تحلیل نشانه شناختی
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
دلاور.علی
نوآوری در برندسازی روزنامهها و ارزشآفرینی مطلوب در کشور
[
دوره13,
شماره
43
- زمستانسال
1397]
دلاور.علی
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامههای سراسری چاپ تهران
[
دوره10,
شماره
29
- تابستانسال
1394]
دلاور.علی
بررسی فرهنگ و زندگی روزمره در شبکه اجتماعی فیس بوک
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
دلاور.علی
تحلیل محتوای پیام های مستتر در رپ اجتماعی فارسی
[
دوره6,
شماره
12
- بهارسال
1390]
دلاور.علی
مقایسه چالشها و فرصتهای شغلی زنان روزنامهنگار با زنان غیر روزنامهنگار در حوزه ارتباطات
[
دوره7,
شماره
17
- تابستانسال
1391]
دهداری.طاهره
پرخاشگری در کاربران نوجوان بازیهای رایانهای خشن از دیدگاه والدین: تاثیر آموزش سواد رسانهای1391
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
دهداری.طاهره
پرخاشگری در کاربران نوجوان بازیهای رایانهای خشن از دیدگاه والدین: تاثیر آموزش سواد رسانهای1391
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
دهقان شاد.حوریه
بررسی ضرورت آموزش سواد رسانه ای کودکان و نوجوانان از نگاه متخصصان آموزش و پرورش شهر تهران
[
دوره7,
شماره
16
- بهارسال
1391]
دهقانان.حامد
تاثیر ویژگیهای روانشناختی در شکلگیری استرس تکنولوژی مورد مطالعه: کاربران گوشیهای هوشمند
[
دوره10,
شماره
28
- بهارسال
1394]
دهقانی.زلیخا
طراحی مدل اثر بخشی تبلیغات بومی شده در شبکههای اجتماعی با رویکرد تحلیل مضمون کیفی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
دیندار فرکوش.فیروز
بررسی میزان تاثیر استرس و فشارهای روانی بر عملکرد خبرنگاران شهر تهران در 5 خبرگزاری (دانا پرس، موج، خبرآنلاین، مهر و آنا)
[
دوره9,
شماره
27
- زمستانسال
1393]
دیندار فرکوش.فیروز
عملکرد روزنامه های ایران و همشهری از دیدگاه مخاطبان
[
دوره9,
شماره
24
- بهارسال
1393]
دیندار فرکوش.فیروز
استراتژیهای مدیریت دانش در صنعت نشر
[
دوره10,
شماره
28
- بهارسال
1394]
دیندار فرکوش.فیروز
بررسی میزان رضامندی مخاطبان از عملکرد روزنامه های ایران و همشهری
[
دوره9,
شماره
25
- تابستانسال
1393]
دیندار فرکوش.فیروز
بررسی وضعیت و کارکرد خبرگزاری های ایران
[
دوره5,
شماره
11
- زمستانسال
1389]
دیندار فرکوش.فیروز
بررسی تأثیر تبلیغات تجاری شبکه های ماهواره ای فارسی زبان بر نگرش مخاطبین و اقدام آنها به خرید
[
دوره6,
شماره
12
- بهارسال
1390]
دیندار فرکوش.فیروز
مدل مفهومی استفاده از فضای اینترنت توسط مخاطبان
[
دوره6,
شماره
13
- تابستانسال
1390]
دیندار فرکوش.فیروز
بررسی رابطه استفاده از اخبار ساعت 21 شبکه یک سیما و مشارکت سیاسی (موردمطالعه دانشجویان دانشگاه تهران شرق)
[
دوره8,
شماره
20
- بهارسال
1392]
دیندار فرکوش.فیروز
بررسی نحوه نگرش مدیران ارشد دانشگاهها، پژوهشگاهها و پارکهای علم و فناوری در مورد نقش و جایگاه روابط عمومی و ملاکهای انتصاب مدیر روابط عمومی
[
دوره7,
شماره
18
- پاییزسال
1391]