د

  • دادخواه.مهتاب مقایسه عوامل مؤثر برنگرش دانش‌آموزان در ورود باستان‌شناسی به محتوای درسی مدارس هوشمند و عادی شهر خرم‌آباد [ دوره9, شماره 27 - زمستان سال 1393]
  • دادگران.سید محمد بازتاب سبک زندگی دینی در سریال‌های خانوادگی ماه رمضان (مطالعه موردی: شبکه‌های 1، 2 و 3) [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • دادگران.سید محمد نقش رسانه ها در تبیین هویت ایرانی [ دوره5, شماره 8 - بهار سال 1389]
  • دادگران.سید محمد بررسی عوامل موثر بر توان صنعت سینمای ایران برای ورود به بازارهای جهانی [ دوره6, شماره 15 - زمستان سال 1390]
  • دادگران.سید محمد بررسی وضعیت پویانمایی داخلی ایران از دید کارشناسان حوزه مؤسسات پویانمایی [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]
  • دادگران.سید محمد بررسی تأثیر نقش فرهنگی سینمای ایران بر پایبندی ارزش‌های اخلاقی جوانان (مطالعه موردی: تهران منطقه 5) [ دوره10, شماره 30 - پاییز سال 1394]
  • دادگران.سید محمد بررسی جایگاه اجتماعی زن در آثار فیلمسازان زن و مرد(کافه ترانزیت و زیر پوست شهر) [ دوره6, شماره 13 - تابستان سال 1390]
  • دادگران.سیدمحمد نقش کهن الگوها در شکل گیری روابط اجتماعی بر اساس رویکرد یونگ [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • دادگران.سیدمحمد تبیین ارتباط میان اقناع رسانه ای شبکه های اجتماعی و سبک زندگی – مورد کاوی تلگرام [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • دادگران.محمد مقایسه چالشها و فرصتهای شغلی زنان روزنامهنگار با زنان غیر روزنامهنگار در حوزه ارتباطات [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • دادگرپناه.ژیلا ارائه مدل توسعه توانمندهای مدیریتی و آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران (مورد: مدیریت رسانه‌ای) [ دوره13, شماره 43 - زمستان سال 1397]
  • داودی.عنایت ارائه مدل بهینه برای جلب اعتماد عمومی به سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • دبیری.فرهاد رسانه ها و توسعه حقوق محیط زیست [ دوره6, شماره 13 - تابستان سال 1390]
  • درزیان ستمی.حسن هویت‌سازی با تکیه بر رسانه‌های نوین [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • درودی.هما نقش پیام تبلیغاتی رسانه بر اساس مدل (A. I. D. A) بر روی رفتار مصرف کننده (در فروشگاه های عرضه کننده لوازم خانگی، غرب تهران) [ دوره8, شماره 21 - تابستان سال 1392]
  • درودی.هما یکمطالعه تطبیقیدر مروری بر عوامل زمینه ساز یکسازمان دانش- محور در چند سازمان رسانه ای (رادیو – تلویزیونی) کارآمد در چند کشور مختلفو مقایسه آن با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامیایران [ دوره6, شماره 12 - بهار سال 1390]
  • درودی.هما بررسی تاثیر خصوصیات ادراک شده ازتوصیه کننده تبلیغات افواهی (ارتباط گفتاری) بر انتخاب برند محصولات تکنولوژی ارتباطی [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]
  • درودی.هما بررسی رابطه بین ارتباطات غیرکلامی و رضایت مندی مشتریان در نمایندگی های شرکت خودروسازی تویوتا در شهر تهران [ دوره8, شماره 22 - پاییز سال 1392]
  • درودی.هما عملیات روانی و رسانه‌ها [ دوره5, شماره 8 - بهار سال 1389]
  • درودی.هما بررسی نقش تلویزیون در تحکیم ارزش‌های ادبیات کودکان و نوجوانان [ دوره10, شماره 29 - تابستان سال 1394]
  • دشتی.امیر حسام بررسی و ارزیابی نقش رسانه ها بر توسعه گردشگری شهری با استفاده از تکنیک تحلیل مسیر [ دوره13, شماره 40 - بهار سال 1397]
  • دلاور.علی صورت‌بندی‌های گفتمانی قهرمان در سینمای حادثه‌ای بعد از انقلاب تحلیل گفتمان فیلم‌های افعی و سناتور [ دوره12, شماره 37 - پاییز سال 1396]
  • دلاور.علی عوامل موثر در توسعه ارتباطات شبکه ای سازمانی به منظور تدوین یک الگو (در بین کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه علمی – کاربردی تهران) [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • دلاور.علی بررسی رابطه نگرش شغلی و توانمندسازی و ارائه مدل برای توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامه های سراسری چاپ تهران [ دوره13, شماره 42 - پاییز سال 1397]
  • دلاور.علی ارزیابی عناصر ساختاری معماری در انتقال پیام های مذهبی به مخاطب [ دوره9, شماره 24 - بهار سال 1393]
  • دلاور.علی بازنمایی هویت ایرانی در سریال پرمخاطب هزاردستان با رویکرد تحلیل نشانه شناختی [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • دلاور.علی اینستاگرام در تجربه زیسته کاربرانش [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • دلاور.علی نوآوری در برندسازی روزنامه‌ها و ارزش‌آفرینی مطلوب در کشور [ دوره13, شماره 43 - زمستان سال 1397]
  • دلاور.علی بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامه‌های سراسری چاپ تهران [ دوره10, شماره 29 - تابستان سال 1394]
  • دلاور.علی بررسی فرهنگ و زندگی روزمره در شبکه اجتماعی فیس بوک [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • دلاور.علی تحلیل محتوای پیام های مستتر در رپ اجتماعی فارسی [ دوره6, شماره 12 - بهار سال 1390]
  • دلاور.علی مقایسه چالشها و فرصتهای شغلی زنان روزنامهنگار با زنان غیر روزنامهنگار در حوزه ارتباطات [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • دهداری.طاهره پرخاشگری در کاربران نوجوان بازیهای رایانهای خشن از دیدگاه والدین: تاثیر آموزش سواد رسانهای1391 [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • دهداری.طاهره پرخاشگری در کاربران نوجوان بازیهای رایانهای خشن از دیدگاه والدین: تاثیر آموزش سواد رسانهای1391 [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • دهقان شاد.حوریه بررسی ضرورت آموزش سواد رسانه ای کودکان و نوجوانان از نگاه متخصصان آموزش و پرورش شهر تهران [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]
  • دهقانان.حامد تاثیر ویژگی‌های روان‌شناختی در شکل‌گیری استرس تکنولوژی مورد مطالعه: کاربران گوشی‌های هوشمند [ دوره10, شماره 28 - بهار سال 1394]
  • دهقانی.زلیخا طراحی مدل اثر بخشی تبلیغات بومی شده در شبکه‌های اجتماعی با رویکرد تحلیل مضمون کیفی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • دیندار فرکوش.فیروز بررسی میزان تاثیر استرس و فشارهای روانی بر عملکرد خبرنگاران شهر تهران در 5 خبرگزاری (دانا پرس، موج، خبرآنلاین، مهر و آنا) [ دوره9, شماره 27 - زمستان سال 1393]
  • دیندار فرکوش.فیروز عملکرد روزنامه های ایران و همشهری از دیدگاه مخاطبان [ دوره9, شماره 24 - بهار سال 1393]
  • دیندار فرکوش.فیروز استراتژی‌های مدیریت دانش در صنعت نشر [ دوره10, شماره 28 - بهار سال 1394]
  • دیندار فرکوش.فیروز بررسی میزان رضامندی مخاطبان از عملکرد روزنامه های ایران و همشهری [ دوره9, شماره 25 - تابستان سال 1393]
  • دیندار فرکوش.فیروز بررسی وضعیت و کارکرد خبرگزاری های ایران [ دوره5, شماره 11 - زمستان سال 1389]
  • دیندار فرکوش.فیروز بررسی تأثیر تبلیغات تجاری شبکه های ماهواره ای فارسی زبان بر نگرش مخاطبین و اقدام آنها به خرید [ دوره6, شماره 12 - بهار سال 1390]
  • دیندار فرکوش.فیروز شفافیت اطلاعاتی، کارویژة اصلی رسانه های جمعی در برابرافکارعمومی (باتاکیدبرهدفمندی یارانه ها) [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • دیندار فرکوش.فیروز مدل مفهومی استفاده از فضای اینترنت توسط مخاطبان [ دوره6, شماره 13 - تابستان سال 1390]
  • دیندار فرکوش.فیروز بررسی رابطه استفاده از اخبار ساعت 21 شبکه یک سیما و مشارکت سیاسی (موردمطالعه دانشجویان دانشگاه تهران شرق) [ دوره8, شماره 20 - بهار سال 1392]
  • دیندار فرکوش.فیروز بررسی نحوه نگرش مدیران ارشد دانشگاهها، پژوهشگاهها و پارکهای علم و فناوری در مورد نقش و جایگاه روابط عمومی و ملاکهای انتصاب مدیر روابط عمومی [ دوره7, شماره 18 - پاییز سال 1391]