ط

  • طالبی.محمد مقایسه متون اخبار تلویزیونی با رسانه های مکتوب [ دوره6, شماره 12 - بهار سال 1390]
  • طاهری.آرش نشانه‌شناسی تبلیغات اخلاقی در سطح شهر تهران مطالعه موردی " جنگ، کار تا پیروزی... " [ دوره9, شماره 27 - زمستان سال 1393]
  • طاهری.علی بررسی سازوکارهای ارتباطی پست مدرن در فیلم آلزایمر [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • طاهریان.مریم تاثیر فیلم‌های آموزشی بر تغییر نگرش دانش‌آموزان دختر مقطع دبیرستان دماوند نسبت به سوء مصرف مواد مخدر [ دوره12, شماره 37 - پاییز سال 1396]
  • طاهریان.مریم ببو و بادو [ دوره8, شماره 20 - بهار سال 1392]
  • طاهریان.مریم بررسی میزان استفاده از تکنولوژی‌های نوین ارتباطی در دستگاه‌های اجرایی شهرستان دماوند [ دوره9, شماره 26 - پاییز سال 1393]
  • طاهریان.مریم بررسی ساختارشبکه های اجتماعی فلیکسترو فتکی [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • طاهریان.مریم فروش "محتوای آموزشی" جدیدترین شیوه درآمد زایی در اقتصاد رسانه ای [ دوره6, شماره 14 - پاییز سال 1390]
  • طباطبائی.سید محمد واکاوی ابعاد رسانه‌ای آیین‌های مذهبی (مطالعه موردی: راهپیمایی اربعین) [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • طبیبی.سید جمال الدین تحلیل گفتمان انتقادی فیلم مرد پولادین با تکیه بر مباحث متافیزیکی پاردایم ترنس مدرنیسم [ دوره13, شماره 40 - بهار سال 1397]
  • طبیعی.منصور مطالعه جامعه شناختی رابطه بین شبکه‌های اجتماعی مجازی و هویت دینی دانشجویان: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [ دوره13, شماره 42 - پاییز سال 1397]
  • ططری.خدیجه نقش حقوق مالکیت معنوی در شبکه های اجتماعی [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • طلوعی اشلقی.عباس پیش بینی فروش فیلم های سینمایی در ایران با استفاده از شبکه های عصبی و مقایسه آن با روش های آماری [ دوره5, شماره 11 - زمستان سال 1389]
  • طوطیان اصفهانی.صدیقه ارتباط بین توانمندسازی و بهره وری منابع انسانی در دانشگاه آزاداسلامی( واحد تهران شرق) [ دوره9, شماره 25 - تابستان سال 1393]