گ

  • گرانمایه پور.علی روش‌های شناسایی اخبار جعلی: مطالعه مروری سیستماتیک [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • گرانمایه پور.علی بررسی موانع توسعه گردشگری در حوزه فضای مجازی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • گرانمایه پور.علی بررسی نقش تفاوت مهارتهای ارتباطی زنان و مردان و تاثیر آن بر رضایت شغلی کارکنان [ دوره8, شماره 21 - تابستان سال 1392]
  • گرانمایه پور.علی نوآوری در برندسازی روزنامه‌ها و ارزش‌آفرینی مطلوب در کشور [ دوره13, شماره 43 - زمستان سال 1397]
  • گل رسان.مرتضی الگوی مطلوب مدیریت خبر در خبرگزاری فارس ,چگونه به قطب خبری تبدیل شویم [ دوره12, شماره 39 - زمستان سال 1396]
  • گل رسان.مرتضی الگوی مطلوب مدیریت خبر در خبرگزاری فارس؛ چگونه به قطب خبری تبدیل شویم [ دوره12, شماره 38 - پاییز سال 1396]
  • گلدوزیان.بابک مروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • گودرزی.محمد طراحی چارچوب سنجش اثربخشی تبلیغات شرکت‌های تولیدی محصولات بهداشتی ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • گوهری.حمیده بررسی شیوه‌های بازنمایی قومیت‌های ایرانی در شبکه‌های اجتماعی مجازی [ دوره9, شماره 27 - زمستان سال 1393]
  • گیوریان.حسن بررسی تأثیر رسانه بر سرمایه اجتماعی [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]
  • گیوریان.حسن بررسی تأثیر رسانه برمسئولیت اجتماعی سازمان های دولتی ایران [ دوره6, شماره 12 - بهار سال 1390]
  • گیوریان.حسن نقش منشوراخلاقی در بهبودرفتارسازمانهای رسانه ای [ دوره5, شماره 11 - زمستان سال 1389]
  • گیوریان.حسن بررسی موانع موجود در عدم تحقق تحول در جامعه اطلاعاتی [ دوره6, شماره 13 - تابستان سال 1390]
  • گیوریان.حسن نقش رسانه های جمعی در کنترل فساد اداری [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • گیوریان.حسن جهانی شدن وارتباطات فرهنگی [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]
  • گیوریان.حسن نقش رسانه ها برفرهنگ سازی [ دوره8, شماره 20 - بهار سال 1392]