حاجی زاده.کریم
مقایسه عوامل مؤثر برنگرش دانشآموزان در ورود باستانشناسی به محتوای درسی مدارس هوشمند و عادی شهر خرمآباد
[
دوره9,
شماره
27
- زمستانسال
1393]
حاجی مینه.رحمت
رویکردی انتقادی به پدیده تروریسم: نظریه سنتی و انتقادی
[
دوره9,
شماره
24
- بهارسال
1393]
حاجی.حامد
بررسی کارکرد روابط عمومی سازمانها در مدیریت بحران بلایای طبیعی مطالعه موردی عملکرد روابط عمومی بنیاد مسکن استان تهران در بازسازی مناطق زلزله زده قصر شیرین
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
حاجیوند دستگردی.مهرداد
نحوۀ برجستهسازی مهمترین مسائل اجتماعی جامعۀ ایران در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران (مطالعۀ موردی: بخش خبری 30 :20)
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
حامدی.محمد
عوامل اجتماعی - فرهنگی مرتبط با سواد رسانه ای دانشجویان (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران شرق)
[
دوره7,
شماره
19
- زمستانسال
1391]
حامی.محمد
ارزیابی برنامه های تلویزیونی ورزشی منتخب در ایران بر اساس چارچوب برندسازی برنامه ای
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
حایک.مریم
الگوسازی فرهنگی در برنامه های گفت و گو محور (نمونه موردی: برنامه زنده رود شبکه اصفهان)
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
حبیبی.اوین
جایگاه رسانههای ارتباط جمعی در آموزش نگرش و اخلاق زیست محیطی
[
دوره12,
شماره
37
- پاییزسال
1396]
حبیبی.اوین
بررسی اهمیت و جایگاه رسانه در حفاظت از محیط زیست با رویکرد توسعه پایدار
[
دوره11,
شماره
33
- تابستانسال
1395]
حداد.زهرا
بررسی تاثیر آموزش سواد رسانهای بر مهارتهای تفکر انتقادی دانش آموزان پایه هشتم متوسطه در شهرستان ارومیه
[
دوره13,
شماره
40
- بهارسال
1397]
حسن زاده سبلویی.نسرین
جایگاه "رویکرد ارتباطی"در آموزش زبان فارسی به غیر فارسیزبانان (بررسی دیدگاه استادان باسابقه)
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
حسنقلی پور.طهمورث
طراحی الگوی تاثیر رسانههای سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
حسنقلی پور.طهمورث
سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران
[
دوره8,
شماره
22
- پاییزسال
1392]
حسین زاده.حمیده
تدوین مدل ساختاری نقش سواد رسانه بر ارزشهای فردی با میانجیگری انعطافپذیری شناختی زنان شهر تهران
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
حسین زاده.محمدصالح
بررسی و تحلیل نقش فرهنگی رسانههای جبهه مقاومت در مدیریت افکار عمومی (مطالعه موردی: بحران سوریه)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
حسین نیای سلیمی.زکیه
بررسی و تحلیل نشانههای اعتماد به نفس در تصاویر فیلم "کناره غربی" با استفاده از رویکرد کرس و ونلیوون
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
حسینی دانا.حمید رضا
مدیریت امنیت مجازی خدمات بانکی اینترنتی و تاثیر آن بر جذب مشتریان بانک تجارت
[
دوره11,
شماره
35
- زمستانسال
1395]
حسینی دانا.حمیدرضا
هویتسازی با تکیه بر رسانههای نوین
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
حسینی دانا.حمیدرضا
نقش مطبوعات در ترویج فرهنگ کارآفرینی
[
دوره8,
شماره
22
- پاییزسال
1392]
حسینی دانا.حمیدرضا
بررسی پیامد های تکنولوژی های نوین ارتباطی بر فرآیند یادگیری
[
دوره9,
شماره
25
- تابستانسال
1393]
حسینی دانا.حمیدرضا
نقش و جایگاه شبکههای اجتماعی در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران
[
دوره9,
شماره
26
- پاییزسال
1393]
حسینی دانا.حمیدرضا
طراحی مدل تقاضای شبکه های اجتماعی در ارتباطات میان فردی کاربران ایرانی
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
حسینی دانا.حمیدرضا
راهکارهای بهینه سازی نظام اطلاع رسانی شهرداری تهران با رویکرد استفاده از نخبگان مردمی در توسعۀ اقتصاد شهری
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
حسینی دانا.حمیدرضا
بررسی جامعه شناختی رابطه شبکههای اجتماعی و ارتباطات خانواده در مناطق روستایی شهرستان کاشمر
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
حسینی.الهه
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینانه
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
حسینی.محمد
بررسی نقاط ضعف تبلیغات
[
دوره7,
شماره
17
- تابستانسال
1391]
حقیقی نیا.هانیه
ارزیابی پیشرفت و پسرفت رسانههای چاپی با استفاده از شاخص بهرهوری مالمکوئیست در تحلیل پوششی دادهها
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
حقیقی.محمد رضا
موسیقی، رسانهای در حفظ و اشاعه فرهنگ ملی در میان مخاطبان نسل سوم
[
دوره11,
شماره
33
- تابستانسال
1395]
حقیقی.محمدرضا
نقش رسانههای تخصصی حوزه حمل و نقل در توسعه گردشگری ملی
[
دوره9,
شماره
27
- زمستانسال
1393]
حقیقی.محمدرضا
عوامل موثردر افزایش اثربخشی شبکههای اجتماعی مجازی درسازمانهای رسانه ای (موردمطالعه: انجمن مدیران روابط عمومی ایران)
[
دوره8,
شماره
21
- تابستانسال
1392]
حقیقی.محمدرضا
صورت بندی نظری فمینیسم درمطالعات رسانه ای ( باارائه مدل)
[
دوره8,
شماره
23
- زمستانسال
1392]
حقیقی.محمدرضا
تأثیر فضای مجازی بر تحولات ارتباطات سیاسی
[
دوره9,
شماره
26
- پاییزسال
1393]
حقیقی.محمدرضا
راهکارهای توسعه روابط عمومی الکترونیک در سازمانهای رسانه ای (موردمطالعه: مدیران انجمن روابط عمومی ایران)
[
دوره7,
شماره
19
- زمستانسال
1391]
حقیقی.محمدرضا
بررسی تاثیر ماهواره بر هویت فرهنگی جوانان (مورد مطالعه: مدیران انجمن روابط عمومی ایران)
[
دوره7,
شماره
18
- پاییزسال
1391]
حمیدی.حجت اله
تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکننده در بازاریابی موبایل
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
حیدری.مجتبی
بررسی اثر رسانه ای شبکه ماهواره ای فارسی 1 بر نگرش مخا طب
[
دوره7,
شماره
18
- پاییزسال
1391]
حیدری.مجید
نقش رسانههای اجتماعی در بازاریابی و تأثیر بر ساختار سازمانی
[
دوره10,
شماره
28
- بهارسال
1394]
حیدری.مجید
رسانههای اجتماعی و مدیریت ارائه خدمات بانکی به نسل دیجیتال با رویکرد نظریه استفاده و رضایتمندی
[
دوره9,
شماره
27
- زمستانسال
1393]