ح

  • حاجی زاده.کریم مقایسه عوامل مؤثر برنگرش دانش‌آموزان در ورود باستان‌شناسی به محتوای درسی مدارس هوشمند و عادی شهر خرم‌آباد [ دوره9, شماره 27 - زمستان سال 1393]
  • حاجی مینه.رحمت رویکردی انتقادی به پدیده تروریسم: نظریه سنتی و انتقادی [ دوره9, شماره 24 - بهار سال 1393]
  • حاجی.حامد بررسی کارکرد روابط عمومی سازمانها در مدیریت بحران بلایای طبیعی مطالعه موردی عملکرد روابط عمومی بنیاد مسکن استان تهران در بازسازی مناطق زلزله زده قصر شیرین [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • حاجیوند دستگردی.مهرداد نحوۀ برجسته‌سازی مهمترین مسائل اجتماعی جامعۀ ایران در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران (مطالعۀ موردی: بخش خبری 30 :20) [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • حامدی.محمد عوامل اجتماعی - فرهنگی مرتبط با سواد رسانه ای دانشجویان (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران شرق) [ دوره7, شماره 19 - زمستان سال 1391]
  • حامی.محمد ارزیابی برنامه های تلویزیونی ورزشی منتخب در ایران بر اساس چارچوب برندسازی برنامه ای [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • حایک.مریم الگوسازی فرهنگی در برنامه های گفت و گو محور (نمونه موردی: برنامه زنده رود شبکه اصفهان) [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • حبیبی.اوین جایگاه رسانه‌های ارتباط جمعی در آموزش نگرش و اخلاق زیست محیطی [ دوره12, شماره 37 - پاییز سال 1396]
  • حبیبی.اوین بررسی اهمیت و جایگاه رسانه در حفاظت از محیط زیست با رویکرد توسعه پایدار [ دوره11, شماره 33 - تابستان سال 1395]
  • حداد.زهرا بررسی تاثیر آموزش سواد رسانهای بر مهارتهای تفکر انتقادی دانش آموزان پایه هشتم متوسطه در شهرستان ارومیه [ دوره13, شماره 40 - بهار سال 1397]
  • حسن زاده سبلویی.نسرین جایگاه "رویکرد ارتباطی"در آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌زبانان (بررسی دیدگاه استادان باسابقه) [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • حسنقلی پور.طهمورث طراحی الگوی تاثیر رسانه‌های سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • حسنقلی پور.طهمورث سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران [ دوره8, شماره 22 - پاییز سال 1392]
  • حسین زاده.حمیده تدوین مدل ساختاری نقش سواد رسانه بر ارزش‌های فردی با میانجی‌گری انعطاف‌پذیری شناختی زنان شهر تهران [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • حسین زاده.محمدصالح بررسی و تحلیل نقش فرهنگی رسانه‌های جبهه مقاومت در مدیریت افکار عمومی (مطالعه موردی: بحران سوریه) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • حسین نیای سلیمی.زکیه بررسی و تحلیل نشانه‌های اعتماد به نفس در تصاویر فیلم "کناره غربی" با استفاده از رویکرد کرس و ون‌لیوون [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • حسینی دانا.حمید رضا مدیریت امنیت مجازی خدمات بانکی اینترنتی و تاثیر آن بر جذب مشتریان بانک تجارت [ دوره11, شماره 35 - زمستان سال 1395]
  • حسینی دانا.حمیدرضا هویت‌سازی با تکیه بر رسانه‌های نوین [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • حسینی دانا.حمیدرضا نقش مطبوعات در ترویج فرهنگ کارآفرینی [ دوره8, شماره 22 - پاییز سال 1392]
  • حسینی دانا.حمیدرضا بررسی پیامد های تکنولوژی های نوین ارتباطی بر فرآیند یادگیری [ دوره9, شماره 25 - تابستان سال 1393]
  • حسینی دانا.حمیدرضا نقش و جایگاه شبکه‌های اجتماعی در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران [ دوره9, شماره 26 - پاییز سال 1393]
  • حسینی دانا.حمیدرضا طراحی مدل تقاضای شبکه های اجتماعی در ارتباطات میان فردی کاربران ایرانی [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • حسینی دانا.حمیدرضا راهکارها‌ی بهینه سازی نظام اطلاع رسانی شهرداری تهران با رویکرد استفاده از نخبگان مردمی در توسعۀ اقتصاد شهری [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • حسینی دانا.حمیدرضا بررسی جامعه شناختی رابطه شبکه‌های اجتماعی و ارتباطات خانواده در مناطق روستایی شهرستان کاشمر [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • حسینی.الهه بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینانه [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • حسینی.محمد بررسی نقاط ضعف تبلیغات [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • حقیقی نیا.هانیه ارزیابی پیشرفت و پسرفت رسانه‌های چاپی با استفاده از شاخص بهره‌وری مالم‌کوئیست در تحلیل پوششی داده‌ها [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • حقیقی.محمد رضا موسیقی، رسانه‌ای در حفظ و اشاعه فرهنگ ملی در میان مخاطبان نسل سوم [ دوره11, شماره 33 - تابستان سال 1395]
  • حقیقی.محمدرضا نقش رسانه‌های تخصصی حوزه حمل و نقل در توسعه گردشگری ملی [ دوره9, شماره 27 - زمستان سال 1393]
  • حقیقی.محمدرضا عوامل موثردر افزایش اثربخشی شبکههای اجتماعی مجازی درسازمانهای رسانه ای (موردمطالعه: انجمن مدیران روابط عمومی ایران) [ دوره8, شماره 21 - تابستان سال 1392]
  • حقیقی.محمدرضا صورت بندی نظری فمینیسم درمطالعات رسانه ای ( باارائه مدل) [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]
  • حقیقی.محمدرضا تأثیر فضای مجازی بر تحولات ارتباطات سیاسی [ دوره9, شماره 26 - پاییز سال 1393]
  • حقیقی.محمدرضا راهکارهای توسعه روابط عمومی الکترونیک در سازمانهای رسانه ای (موردمطالعه: مدیران انجمن روابط عمومی ایران) [ دوره7, شماره 19 - زمستان سال 1391]
  • حقیقی.محمدرضا بررسی تاثیر ماهواره بر هویت فرهنگی جوانان (مورد مطالعه: مدیران انجمن روابط عمومی ایران) [ دوره7, شماره 18 - پاییز سال 1391]
  • حمیدی.حجت اله تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده در بازاریابی موبایل [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • حیدری.مجتبی بررسی اثر رسانه ای شبکه ماهواره ای فارسی 1 بر نگرش مخا طب [ دوره7, شماره 18 - پاییز سال 1391]
  • حیدری.مجید نقش رسانه‌های اجتماعی در بازاریابی و تأثیر بر ساختار سازمانی [ دوره10, شماره 28 - بهار سال 1394]
  • حیدری.مجید رسانه‌های اجتماعی و مدیریت ارائه خدمات بانکی به نسل دیجیتال با رویکرد نظریه استفاده و رضایت‌مندی [ دوره9, شماره 27 - زمستان سال 1393]