ربانی خوراسگانی.محمد
الگوی تولید محتوا در شبکههای اجتماعی مجازی بر اساس رفتارشناسی کاربران
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
رحمان زاده.سیدعلی
مقایسه گفتمان فرهنگی حاکم بر سینمای دهه قبل و پس از انقلاب اسلامی ایران
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
رحمان زاده.سیدعلی
شناسایی و تبیین عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران (رویکرد کیفی)
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
رزمجو.علی اکبر
مطالعه استفاده از فناوریهای نوین در دستگاه دروغسنج در مناظرههای انتخاباتی تلویزیونی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
رزمجو.علی اکبر
ارائه راهبردهای پوشش خبری آسیبهای اجتماعی برای رسانه ملی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
رزمجو.محدثه
مطالعه استفاده از فناوریهای نوین در دستگاه دروغسنج در مناظرههای انتخاباتی تلویزیونی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]