ر

  • ربانی خوراسگانی.محمد الگوی تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اساس رفتارشناسی کاربران [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • رحمان زاده.سیدعلی مقایسه گفتمان فرهنگی حاکم بر سینمای دهه قبل و پس از انقلاب اسلامی ایران [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • رحمان زاده.سیدعلی شناسایی و تبیین عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران (رویکرد کیفی) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • رزمجو.علی اکبر مطالعه استفاده از فناوری‌های نوین در دستگاه دروغ‌سنج در مناظره‌های انتخاباتی تلویزیونی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • رزمجو.علی اکبر ارائه راهبردهای پوشش خبری آسیب‌های اجتماعی برای رسانه ملی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • رزمجو.محدثه مطالعه استفاده از فناوری‌های نوین در دستگاه دروغ‌سنج در مناظره‌های انتخاباتی تلویزیونی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • رسولی.محمد رضا واکاوی ابعاد رسانه‌ای آیین‌های مذهبی (مطالعه موردی: راهپیمایی اربعین) [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]