مالکی.مجتبی
طراحی مفهوم سیستم پذیری شرکتی در پیاده سازی و اجرای رویکرد بازاریابی چابک
[
دوره16,
شماره
56
- بهارسال
1403]
مبلغی.مصطفی
اهمیت و نقش مسئولیت اجتماعی و عملکرد نوآوری در ارتباط میان سبک رهبری تحول گرا و عملکرد شرکت
[
دوره13,
شماره
44
- بهارسال
1400]
مبینی دهکردی.یوسف
شناسایی ویژگی های موردنیاز اعضا هیئت مدیره در بانکهای دولتی کشور
[
دوره13,
شماره
47
- زمستانسال
1400]
مبینی.محمد
شناسایی موانع پرداخت بر مبنای عملکرد در سازمان های دولتی ایران
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
مبینی.محمد
شناسایی موانع و پیش برنده های استقرار مالیات بر ارزش افزوده
[
دوره8,
شماره
24
- بهارسال
1395]
مبینی.محمد
بررسی میزان تاثیرگذاری دورههای آموزشی در تواناسازی کارکنانموضوع ماده 58 قانون مدیریت خدمات کشوری (مورد مطالعه: مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی)
[
دوره7,
شماره
21
- تابستانسال
1394]
متوسل.مرتضی
اثرات اجزای سود بر بازده سهام و ثبات سود در شرکتهای پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
مجرد آلمان آباد.علفت
تحلیل تأثیر معماری سازمانی و رهبری تحولآفرین بر ظرفیت یادگیری سازمانی (مطالعه موردی : سازمان تأمین اجتماعی استان آذربایجان غربی)
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
مجرد.ناهید
شناسایی استراتژی های منابع انسانی QIAU با رویکرد SRP
[
دوره5,
شماره
12
- بهارسال
1392]
مجیدی.سعیده
نقش اعتماد کارکنان به مدیران (اعتماد عمودی) بر موفقیت سیستم مدیریت دانش
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
مجیدی.مریم
طراحی مدل تابآوری سازمانی در بانکهای دولتی
[
دوره15,
شماره
52
- بهارسال
1402]
محب اهری.نرگس
بررسی ارتباط بین تفکر استراتژیک و خشونت در محیط کار
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
محتشمی.علی
ارائه یک الگوی پیش بینی فرار مالیاتی مشاغل مبتنی بر تکنیک های داده کاوی
[
دوره15,
شماره
52
- بهارسال
1402]
محجوب.علی
بررسی رابطه مدیریت کوانتومی با رضایت شغلی و اعتماد سازمانی
[
دوره10,
شماره
0
- زمستانسال
1397]
محدث خالصی.سیدمحمدرضا
شناسایی و اولویت بندی تاکتیک های جامعه پذیری نهادی در سازمان های دولتی
[
دوره14,
شماره
51
- زمستانسال
1401]
محرابی.جواد
مقایسه نتایج ارزیابی عملکرد به روش سنتی و بازخورد 360 درجه و رابطه آن با رضایت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی لرستان
[
دوره3,
شماره
6
- بهارسال
1390]
محرابی.جواد
مدلسازی عوامل اثرگذار بر مدیریت ترس از شکست کارآفرینی در کسب و کارهای نوپای ایرانی
[
دوره15,
شماره
54
- پاییزسال
1402]
محرابی.جواد
ارائه الگوی یکپارچه پیاده سازی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در بانک ملت
[
دوره2,
شماره
4
- بهارسال
1389]
محرابی.جواد
تبیین عوامل موثر بر مدیریت استراتژیک منابع انسانی مشتری مدار با نگاهی به مولفه های شایستگی های مدیران
[
دوره15,
شماره
53
- تابستانسال
1402]
محرابی.جواد
تبیین مدل مدیریت منابع انسانی نظام اداری ایران با محوریت سازمان اجتماعی چابک
[
دوره14,
شماره
49
- تابستانسال
1401]
محرابی.جواد
بررسی تاثیر پاسخگویی اجتماعی بر وفاداری مشتری با میانجی گری رضایت،اعتماد
[
دوره11,
شماره
39
- زمستانسال
1398]
محرابی.جواد
بررسی عوامل موثر بر بهبود عملکرد دورکاری در دستگاههای اجرایی کشور با رویکرد فصل اول قانون تحول اداری دولت
[
دوره10,
شماره
34
- پاییزسال
1397]
محرابی.جواد
شناسایی موانع اجرای ماده 36 قانون مدیریت خدمات کشوری در بانک ملی در ارتباط با اصلاح فرایندهای کاری
[
دوره10,
شماره
0
- زمستانسال
1397]
محرابی.جواد
شناسایی و رتبه بندی مولفه های نگهداشت منابع انسانی در سازمان های دانش بنیان بر اساس آنتروپی شانون
[
دوره15,
شماره
55
- زمستانسال
1402]
محرابی.جواد
بررسی روابط علت -معلولی معیارهای الگوی یکپارچه برنامه ریزی جانشین پروری مدیران
[
دوره16,
شماره
56
- بهارسال
1403]
محرابی.جواد
تبیین امنیت فرایندهای کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات در اینترنت اشیاء با شبیه سازی فرایندها
[
دوره16,
شماره
57
- تابستانسال
1403]
محرابی.جواد
شناسایی موانع اجرای ماده 58 قانون مدیریت خدمات کشوری در راستای ارتقای توانمندی کارکنان بمنظور ارتقای کارایی و اثربخشی سازمان (مورد مطالعه: بانک ملی)
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
محرابی.جواد
شناسایی عوامل موثر بر اجرای آئیننامه دورکاری در دستگاههای اجرایی قزوین و ارائه راهکارهای عملی
[
دوره6,
شماره
0
- زمستانسال
1393]
محرابی.جواد
بررسی ارتباط بین امنیت شغلی با رفتار شهروند سازمانی کارکنان دائمی و موقت در دانشگاه علوم پزشکی قزوین
[
دوره7,
شماره
21
- تابستانسال
1394]
محرابی.جواد
بررسی موانع توسعه صنعت گردشگری در جمهوری اسلامی ایران
[
دوره4,
شماره
9
- تابستانسال
1391]
محرابی.جواد
ارائه الگوی بالندگی سازمانی کارکنان فراجا با تاکید بر رضایت مردم
[
دوره16,
شماره
58
- پاییزسال
1403]
محقر.علی
الگوی ساختاری رابطه کیفیت خدمات خارجی بر رضایت مشتریان در زنجیره تأمین صنعت هتلداری
[
دوره10,
شماره
0
- زمستانسال
1397]
محقق.منیره
واکنش شکایت آمیز دانشجویان از خدمات موجود در دانشگاه در محیط های آنلاین و آفلاین (مورد مطالعه: دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد قزوین)
[
دوره6,
شماره
16
- بهارسال
1393]
محمد زاه.سعید
ارایه مدل وصول عادلانه مالیات درکشور
[
دوره16,
شماره
57
- تابستانسال
1403]
محمدابراهیم زاده سپاسگذار.فاطمه
بررسی عوامل تاثیرگذار بر پذیرش فناوریهای دیجیتال در سیستم بانکی،
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
محمدابراهیم زاده سپاسگزار.صمد
بررسی عوامل تاثیرگذار بر پذیرش فناوریهای دیجیتال در سیستم بانکی،
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
محمدبیگی.بهنام
توسعه مدل تراکم در تحلیل پوششی دادههای فازی
[
دوره9,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
محمدخانی.الهه
بررسی تأثیر شخصیت پویای مدیران بر نوآوری و بهبود خدمات با میانجیگری پویش محیطی و سرمایه اجتماعی
[
دوره10,
شماره
0
- زمستانسال
1397]
محمدخانی.کامران
رسانه های اجتماعی و استراتژی های ارتباطی بازاریابی در بانکداری نوین
[
دوره9,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
محمددوست.کاظم
الگوی بومی بازارگرایی برای شرکتهای دانش بنیان ایران
[
دوره13,
شماره
0
- زمستانسال
1400]
محمدزاده سالطه.حیدر
نقش سازه های محیطی بر تاب آوری شرکت ها در بازار سرمایه ایران
[
دوره13,
شماره
45
- تابستانسال
1400]
محمدزاده.امیر
پیش بینی نوسانات روزانه و ارزش در معرض خطر برای دادههای با فراوانی بالا
[
دوره8,
شماره
27
- زمستانسال
1395]
محمدزاده.امیر
شناسایی و الویت بندی موانع وصول مطالبات معوق بانکی با استفاده از مدل ترکیبی دیمتل شبکه ای و ویکور
[
دوره6,
شماره
16
- بهارسال
1393]
محمدزاده.امیر
مقایسه تاثیر کووید 19 بر محدودیتهای مالی و سیاست پرداخت سود سهام شرکت‎های دولتی و غیردولتی بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره16,
شماره
56
- بهارسال
1403]
محمدزاده.امیر
بررسی و تحلیل نتایج خصوصیسازی در شرکتهای بیمه البرز، آسیا و دانا با رویکرد سنجش عملکرد
[
دوره10,
شماره
0
- زمستانسال
1397]
محمدزاده.امیر
بررسی تأثیر حاکمیت شرکتی بر عملکرد مالی و بحران مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره10,
شماره
32
- بهارسال
1397]
محمدزاده.امیر
ساختارهای پیچیده مالکیت و عملکرد شرکت
[
دوره11,
شماره
37
- تابستانسال
1398]
محمدزاده.امیر
بررسی قدرت پیش بینی شاخص های بورس اوراق بهادار برای فعالیت های اقتصادی آینده در حوزه ی فرکانس
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
محمدزاده.امیر
طراحی مدل سیاست های مالیاتی مشوق کارآفرینی مولد در ایران
[
دوره14,
شماره
48
- بهارسال
1401]
محمدی زاده.محسن
بررسی سیستمهای پشتیبانی تعمیر و نگهداری ماشینآلات پروژههای راهسازی و ساختمانی
[
دوره10,
شماره
35
- زمستانسال
1397]
محمدی فاتح.عمران
تأثیر رهبری اخلاقی بر خلاقیت کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجیگیری آوای کارکنان
[
دوره10,
شماره
0
- زمستانسال
1397]
محمدی کیا.اکبر
.تعامل بین سازمان یادگیرنده –یاد دهنده
[
دوره13,
شماره
46
- پاییزسال
1400]
محمدی مقدم.یوسف
طراحی و تبیین مدل افشاگری سازمانی در سازمانهای دولتی
[
دوره16,
شماره
58
- پاییزسال
1403]
محمدی ملقرنی.عطا الله
تاثیر مدیریت ریسک بر توسعه حسابرسی دولتی با رویکرد ترکیبی
[
دوره15,
شماره
54
- پاییزسال
1402]
محمدی.بهاره
ارزیابی ریسک اعتباری در سیستمهای بانکی با استفاده از تکنیکهای دادهکاوی
[
دوره10,
شماره
0
- زمستانسال
1397]
محمدی.حامد
سنجش وضعیت و رتبهبندی عوامل موثر بر نهادینه شدن اخلاق اداری
[
دوره12,
شماره
42
- پاییزسال
1399]
محمدی.حامد
تبیین الگوی اثربخش مدیریت دولتی با استفاده از منطق فازی
[
دوره9,
شماره
28
- بهارسال
1396]
محمدی.حسین
اثر وجود برنامهریزی استراتژیک بر سودآوری شرکتهای صنایع غذایی مشهد
[
دوره10,
شماره
0
- زمستانسال
1397]
محمدی.سید فرزاد
کاربرد مدل ساختاری تفسیری برای سطحبندی زنجیره نوآوری و فناوری در دانشگاه علوم پزشکی تهران
[
دوره9,
شماره
28
- بهارسال
1396]
محمدی.صغری
طراحی و آزمون مدل پیشایندهای اخلاقی مؤثر بر کاهش رفتارهای ضد سلامت اداری در نظام آموزشی
[
دوره15,
شماره
55
- زمستانسال
1402]
محمدی.محمد
برنامه ریزی خطوط هواپیمایی با در نظر گرفتن محدودیتهای عملیاتی
[
دوره9,
شماره
28
- بهارسال
1396]
محمدی.محمدحسن
بررسی تأثیرادراک از فساد بر رفتار تمکین مالیاتی
[
دوره15,
شماره
54
- پاییزسال
1402]
محمدی.محمود
بهینهسازی خطوط مونتاژ مختلط U شکل با رویکرد فراابتکاری الگوریتم جمعیت ملخها
[
دوره13,
شماره
44
- بهارسال
1400]
محمدی.مهدی
تعیین روابط ساختاری و رتبه بندی عوامل موثر بر خروج کارآفرینانه در شرکتهای دانش بنیان حوزه زیست فناوری
[
دوره12,
شماره
43
- زمستانسال
1399]
محمدی.نازیلا
شناسایی ابعاد و مؤلفههای اجرای خطمشیهای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات
[
دوره16,
شماره
56
- بهارسال
1403]
محمدی.نبی اله
ارائه یک رویکرد هیبریدی فازی در مسئله انتخاب مواد با بکارگیری تکنیک WASPAS-F
[
دوره13,
شماره
46
- پاییزسال
1400]
محمدیان.محمود
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر قابلیت بازاریابی پویا با رویکرد سلسله مراتبی
[
دوره10,
شماره
32
- بهارسال
1397]
محمودی خوشرو.امید
تاثیر مدیریت ریسک بر توسعه حسابرسی دولتی با رویکرد ترکیبی
[
دوره15,
شماره
54
- پاییزسال
1402]
محمودی.مریم سادات
بررسی تأثیر اتوماسیون اداری بر کارایی
[
دوره4,
شماره
9
- تابستانسال
1391]
مختاری بایع کلایه.مهران
شناسایی و اولویت بندی تاکتیک های جامعه پذیری نهادی در سازمان های دولتی
[
دوره14,
شماره
51
- زمستانسال
1401]
مدبرنیا.یاسمن
ارائه مدل رفتاری مشتریان در میزان پذیرش و شیوه استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک با توسعه و تحلیل تئوری UTAUT
[
دوره12,
شماره
43
- زمستانسال
1399]
مدرس خیابانی.فرزین
ارائه مدلی برای پیش بینی موفقیت طرح های سرمایه گذاری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با استفاده از تکنیک شبکه عصبی چندلایه پرسپترون
[
دوره13,
شماره
0
- زمستانسال
1400]
مدهوشی.مهرداد
تحلیل نقش استراتژیک دانشگاهها و مراکز علمی در توسعة خوشههای صنعتی؛ مطالعة موردی خوشة صنعتی پلیاتیلن کرمانشاه
[
دوره9,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
مدهوشی.مهرداد
شناسایی چالشها و راهکارهای الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی با رویکرد تولید در کلاس جهانی
[
دوره9,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
مدیری.محمود
طراحی مدل تولید پایدار در صنعت خودرو در شرایط تحریم و با رویکرد کلاس جهانی
[
دوره14,
شماره
48
- بهارسال
1401]
مدیری.محمود
ارایه و رتبه بنـدی الگـوهـایی مطلوب بـه منظور بهبـود خط مشی سرویس دهی به مشتریان با رویکرد شبیه سازی سیستم های صف و MCDM
[
دوره5,
شماره
12
- بهارسال
1392]
مدیری.محمود
شناسایی و اولویتبندی عوامل انگیزشی مؤثر برتسهیم دانش بین کارکنان دانشی با رویکرد تصمیمگیری چندمعیاره فازی(F-MCDM)
[
دوره6,
شماره
18
- پاییزسال
1393]
مدیری.محمود
بهبود یک مدل تصمیمگیری ردهای در فرآیند برونسپاری کسب و کار(IT) با استفاده از رویکرد MCDM
[
دوره4,
شماره
10
- پاییزسال
1391]
مدیری.محمود
شناسایی موانع بهره وری سازمان های دولتی ایران
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
مدیری.محمود
طراحی مدل فرایندی نیل به مدیریت منابع انسانی باتعهد بالا در سازمانهای دولتی
[
دوره10,
شماره
33
- تابستانسال
1397]
مرادی دیزگرانی.میلاد
تحلیل نقش استراتژیک دانشگاهها و مراکز علمی در توسعة خوشههای صنعتی؛ مطالعة موردی خوشة صنعتی پلیاتیلن کرمانشاه
[
دوره9,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
مرادی.هادی
تبیین ارزشهای مصرفی مالکان خوردوهای سواری و تاثیر آن بر انتخاب نام تجاری(مورد مطالعه شرکت ایران خودرو)
[
دوره6,
شماره
18
- پاییزسال
1393]
مران جوری.مهدی
ارائه مدلی از مؤثرترین عوامل پیش برنده بلاک چین در توسعه کسب و کار
[
دوره14,
شماره
48
- بهارسال
1401]
مرتضوی.مهدی
بررسی تاثیر نوآوری سازمانی و استراتژی عمومی رهبری هزینه بر عملکرد سازمان از طریق مزیت رقابتی
[
دوره8,
شماره
27
- زمستانسال
1395]
مرتضوی.مهدی
بررسی تاثیر مدیریت دانش بر خلاقیت سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان شرکت مخابرات استان همدان)
[
دوره7,
شماره
20
- بهارسال
1394]
مرتضوی.مهدی
ارائه مدلی جهت پیشبرد خط مشیهای توسعه پایدار بر مبنای موفقیت های جزئی در ایران
[
دوره16,
شماره
58
- پاییزسال
1403]
مرتضوی.مهدی
بررسی عوامل اثرگذار بر ارزیابی عملکرد ذیحسابان
[
دوره13,
شماره
47
- زمستانسال
1400]
مرتضوی.مهدی
تعامل با ذینفعان راهبردی از طریق مدل تعاملی
[
دوره10,
شماره
33
- تابستانسال
1397]
مرتضوی.مهدی
طراحی مدل مدیریت منابع انسانی در سازمان های داوطلبانه
[
دوره15,
شماره
54
- پاییزسال
1402]
مرجانی.محمدرضا
بررسی رابطه بین مؤلفههای تابآوری سازمانی با موفقیت و تداوم کسب و کار بانکها
[
دوره12,
شماره
40
- بهارسال
1399]
مردانی.محمدرضا
ارائه شاخص های فرهنگ معنویت دینی و اخلاق حرفهای سرمایه انسانی با رویکرد تحول و توسعه منابع انسانی در سازمان
[
دوره16,
شماره
58
- پاییزسال
1403]
مرزدشتی.طاهره
تبیین عوامل موثر بر مدیریت استراتژیک منابع انسانی مشتری مدار با نگاهی به مولفه های شایستگی های مدیران
[
دوره15,
شماره
53
- تابستانسال
1402]
مسرور.لیلا
بررسی ارتباط بین رقابت در بازار محصول، مدیریت سود و پایداری سود
[
دوره10,
شماره
0
- زمستانسال
1397]
مسعودزادگان.سحر
پیش بینی نوسانات روزانه و ارزش در معرض خطر برای دادههای با فراوانی بالا
[
دوره8,
شماره
27
- زمستانسال
1395]
مسگر.محمد
تأثیر رشد و عملکرد شرکت بر مدیریت سود فصلی تعدیل شده جونز
[
دوره13,
شماره
47
- زمستانسال
1400]
مسلمی.طیبه
شناسایی عوامل سازمانی موثر بر اجرای مطلوب سیستم مدیریت دانش (مطالعه موردی شرکت همکاران سیستم)
[
دوره1,
شماره
0
- بهارسال
1388]
مشبکی.اصغر
تعامل با ذینفعان راهبردی از طریق مدل تعاملی
[
دوره10,
شماره
33
- تابستانسال
1397]
مشهدی جعفر نظری.سحر
تاثیر چارچوب کنترل و ارزیابی فناوری اطلاعات بر کیفیت کنترل های داخلی وکیفیت گزارشگری مالی شرکت های موجود در صنعت داروسازی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
[
دوره9,
شماره
28
- بهارسال
1396]
مصدق.محمد جواد
عوامل موثر بر اثربخشی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات
[
دوره10,
شماره
33
- تابستانسال
1397]
مصطفوی.اعظم السادات
بررسی تاثیر آموزش های ضمن خدمت بر توانمند سازی کارکنان از دیدگاه فراگیران در استانداری قزوین
[
دوره7,
شماره
23
- زمستانسال
1394]
مطلبیان.مجتبی
تاثیر تصدی حسابرس بر کیفیت سود در شرایط عدم تقارن اطلاعاتی بین حسابرس و مدیر
[
دوره13,
شماره
45
- تابستانسال
1400]
مظفری.محمد مهدی
ارائه مدل رفتار خریداران و مصرف کنندگان در مراکز خرید ایران
[
دوره13,
شماره
47
- زمستانسال
1400]
مظفری.محمد مهدی
به کارگیری مدل DEAدر QFD به منظور طراحی محصول در صنایع تولید تلویزیون ( مطالعه موردی شرکت پارس الکتریک)
[
دوره2,
شماره
5
- پاییزسال
1389]
مظلومی.محسن
ارائه بوم مدل کسبوکارهای کوچک و متوسط(SMEs) مبتنی بر شبکه خلق ارزش با رویکرد مدلسازی تجاری پویا
[
دوره15,
شماره
55
- زمستانسال
1402]
معبودی تمای.مصطفی
توسعه زیست بوم کارآفرینی دانشگاهی مبتنی بر فناوری دیجیتال
[
دوره15,
شماره
55
- زمستانسال
1402]
معتدل.محمدرضا
تبیین مدل مدیریت ارتباط با مشتریان با استفاده از سیستم دینامیک
[
دوره16,
شماره
58
- پاییزسال
1403]
معدنچی زاج.مهدی
تاثیر نقدشوندگی و متنوعسازی بر انتخاب سبد بهینه سرمایهگذاری
[
دوره15,
شماره
52
- بهارسال
1402]
معروفی.رضا
کاوش و رتبهبندی پیشایندها و پسایندهای سبک رهبری مشترک در نظام آموزشی
[
دوره16,
شماره
57
- تابستانسال
1403]
معصومی نژاد.فرانک
مدلسازی پیشرانهای نشاط سازمانی کارکنان دانشی به روش تحلیل تماتیک
[
دوره13,
شماره
47
- زمستانسال
1400]
معطوفی.علیرضا
تاثیر مدیریت دانش و بازارمحوری بر عملکرد: مورد، بنگاه های کوچک استان مازندران
[
دوره7,
شماره
23
- زمستانسال
1394]
معمار زاده طهران.غلامرضا
بررسی تاثیر مدل بومی تعالی سازمانی (طراحی شده) در سازمانهای دولتی ایران
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
معمارزاده طهران.غلامرضا
ارائه الگوی ابعاد و مؤلفه های موثر بر بهینه سازی استقرار مدیریت الکترونیک منابع انسانی
[
دوره13,
شماره
0
- زمستانسال
1400]
معمارزاده طهران.غلامرضا
شناسایی موانع اجرای خط مشیها در سازمان امور مالیاتی
[
دوره13,
شماره
0
- زمستانسال
1400]
معمارزاده طهران.غلامرضا
آسیبشناسی شکاف اجرای خطمشی برنامه جامع اصلاح نظام اداری
[
دوره14,
شماره
48
- بهارسال
1401]
معمارزاده طهران.غلامرضا
ارائه مدل سه وجهی مسئولیت اجتماعی سازمانهای دولتی ایران (رهیافت ایرانی-اسلامی)
[
دوره13,
شماره
47
- زمستانسال
1400]
معمارزاده طهران.غلامرضا
ارائه مدل مدیریت منابع انسانی عملکرد بالا در نیروی انتظامی
[
دوره15,
شماره
54
- پاییزسال
1402]
معمارزاده طهران.غلامرضا
ارائه الگوی بومی مدیریت توسعه پایدار گردشگری در ایران
[
دوره15,
شماره
52
- بهارسال
1402]
معمارزاده طهران.غلامرضا
مدلهای غیر خطی، تحولی در بهینه یابی جعبه های سیاه در رابطه بین شیوه های منابع انسانی و عملکرد سازمان
[
دوره14,
شماره
51
- زمستانسال
1401]
معمارزاده طهران.غلامرضا
طراحی مدل فرایندی نیل به مدیریت منابع انسانی باتعهد بالا در سازمانهای دولتی
[
دوره10,
شماره
33
- تابستانسال
1397]
معمارزاده طهران.غلامرضا
مدلسازی پویای توسعه سرمایه انسانی در سازمان های دولتی
[
دوره10,
شماره
35
- زمستانسال
1397]
معمارزاده طهران.غلامرضا
طراحی مدلِ تعالیِ اخلاقِ سازمانی برای سازمانهای دولتی ایران
[
دوره13,
شماره
45
- تابستانسال
1400]
معمارزاده طهران.غلامرضا
شناسایی و تبیین ابعاد خدمات عمومی نوین در چرخه خط مشی گذاری شهرداری تهران با رویکرد استتناج عصبی - فازی
[
دوره13,
شماره
44
- بهارسال
1400]
معمارزاده طهران.غلامرضا
طراحی و آزمون مدل پیشایندهای اخلاقی مؤثر بر کاهش رفتارهای ضد سلامت اداری در نظام آموزشی
[
دوره15,
شماره
55
- زمستانسال
1402]
معمارزاده طهران.غلامرضا
شناسایی ابعاد و مؤلفههای اجرای خطمشیهای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات
[
دوره16,
شماره
56
- بهارسال
1403]
معمارزاده طهران.غلامرضا
ارائه الگوی بالندگی سازمانی کارکنان فراجا با تاکید بر رضایت مردم
[
دوره16,
شماره
58
- پاییزسال
1403]
معمارزاده طهران.غلامرضا
شناسایی موانع بهره وری سازمان های دولتی ایران
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
معمارزاده طهران.غلامرضا
بررسی میزان تاثیرگذاری دورههای آموزشی در تواناسازی کارکنانموضوع ماده 58 قانون مدیریت خدمات کشوری (مورد مطالعه: مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی)
[
دوره7,
شماره
21
- تابستانسال
1394]
معمارزاده طهران.غلامرضا
تبیین مؤلفههای پیرو معنوی با استفاده از شبکههای عصبی فازی انطباق پذیر
[
دوره7,
شماره
22
- پاییزسال
1394]
معمارزاده طهران.غلامرضا
تبیین الگوی اثربخش مدیریت دولتی با استفاده از منطق فازی
[
دوره9,
شماره
28
- بهارسال
1396]
معمارزاده طهران.غلامرضا
شناسایی موانع و پیش برنده های استقرار مالیات بر ارزش افزوده
[
دوره8,
شماره
24
- بهارسال
1395]
معمارزاده طهران.غلامرضا
شناسایی عوامل اثرگذار بر تحول سلامت اداری
[
دوره9,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
معمارزاده طهران.غلامرضا
طراحی مدل مدیریت استعداد با محوریت مشارکت کارکنان
[
دوره16,
شماره
57
- تابستانسال
1403]
معمارزاده.غلامرضا
تبیین مدل مدیریت منابع انسانی نظام اداری ایران با محوریت سازمان اجتماعی چابک
[
دوره14,
شماره
49
- تابستانسال
1401]
معماریان.سارا
طراحی الگوی کیفیت زیبایی شناختی و عملکردی در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
[
دوره13,
شماره
0
- زمستانسال
1400]
معین الدین.محمود
ترسیم نقشه روند تحقیقاتی حوزه سوادمالی نمایهشده در پایگاه وبآوساینس با استفاده از تکنیکهای علمسنجی
[
دوره16,
شماره
56
- بهارسال
1403]
مقامی دولت اباد.مهری
بررسی تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان با تأکید بر نقش رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد در شهر تهران)
[
دوره13,
شماره
0
- زمستانسال
1400]
مقیمی.زهرا
بررسی رابطه شادکامی کارکنان و نوآوری در سازمان های دانش بنیان
[
دوره6,
شماره
19
- زمستانسال
1393]
مقیمی.زهرا
طراحی مدل بهینه جذب نخبگان در سازمان های دولتی
[
دوره13,
شماره
0
- زمستانسال
1400]
مکوندی.پیام
بررسی ارتباط بین تفکر استراتژیک و خشونت در محیط کار
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
مکوندی.فواد
واکاوی مفهوم انرژی سازمانی وطراحی مدل فرآیندآزادسازی آن در سازمان
[
دوره12,
شماره
41
- تابستانسال
1399]
مکوندی.محمد
آسیب شناسی شیوه مستندسازی دانش فنی کارکنان و مدیران شرکت های تولیدی منطقه آزاد اروند
[
دوره11,
شماره
39
- زمستانسال
1398]
ملاحسینی.علی
شناسایی و رتبه بندی مهمترین معیارهای کیفیت خدمات الکترونیکی بانکداری اینترنتی (تلفیق مدل DEMATEL و ANP)
[
دوره8,
شماره
26
- پاییزسال
1395]
ملک اخلاق.اسماعیل
بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر بهبود روابط با مشتریان صنعتی(قطعه سازان خودرو مستقر در شهرک های صنعتی قزوین)
[
دوره7,
شماره
20
- بهارسال
1394]
ملک اخلاق.اسماعیل
ارزیابی عملکرد نیروی فروش بر اساس شاخص های کلیدی عملکرد با رویکرد تحلیل پوششی دادهها (DEA)
[
دوره8,
شماره
26
- پاییزسال
1395]
ملکی ورکی.سحر
ارائه الگوی بومی مدیریت توسعه پایدار گردشگری در ایران
[
دوره15,
شماره
52
- بهارسال
1402]
ملکی.زهره
شناسایی راه های رفع موانع ارتقای شغلی زنان در سازمانهای دولتی(مورد مطالعه: امور مالیاتی قزوین)
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
ملکی.عباس
ارائه الگوی داده کاوی مبتنی بر شاخص توسعه پایدار در مدیریت شهری کلانشهر تهران متاثر از همهگیری کووید-19
[
دوره15,
شماره
55
- زمستانسال
1402]
ملکی.محمدحسن
ارائه چارچوبی برای شناسایی عوامل موثر روی ارتقاء بازار سرمایه ایران
[
دوره13,
شماره
0
- زمستانسال
1400]
ملکی.مرتضی
تاثیر تبلیغات پیامکی بر ارزش ویژه برند و قصد خرید
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
ملکی.مهری
طراحی مدل مدیریت استعداد با محوریت مشارکت کارکنان
[
دوره16,
شماره
57
- تابستانسال
1403]
منصوری موید.فرشته
بررسی عوامل موثر بر خریدهای ناگهانی و وسواسی با نقش تعدیل کنندگی ارزش شادمندی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
منصوری.مهرداد
ارائه شاخص های فرهنگ معنویت دینی و اخلاق حرفهای سرمایه انسانی با رویکرد تحول و توسعه منابع انسانی در سازمان
[
دوره16,
شماره
58
- پاییزسال
1403]
منوچهری راد.رضا
نقش تاب آوری سازمان در نوآوری مدل کسب وکار در محیط کسب وکار ایران
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
منیریان.فرزانه
بررسی تاثیر مدیریت دانش بر خلاقیت سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان شرکت مخابرات استان همدان)
[
دوره7,
شماره
20
- بهارسال
1394]
موتمنی.علیرضا
تبیین ارزشهای مصرفی مالکان خوردوهای سواری و تاثیر آن بر انتخاب نام تجاری(مورد مطالعه شرکت ایران خودرو)
[
دوره6,
شماره
18
- پاییزسال
1393]
موتمنی.علیرضا
امکان سنجی استقرار نظام مدیریت دانش با استفاده از تحلیل شبکه ای فازی
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
موسوی تطفی.سیده سپیده
ارائه مدل مدیریت منابع انسانی عملکرد بالا در نیروی انتظامی
[
دوره15,
شماره
54
- پاییزسال
1402]
موسوی شیری.محمود
ارتباط بین معیارهای کیفیت اطلاعات حسابداری در واکنش به مولفه های انگیزشی مدیران
[
دوره13,
شماره
45
- تابستانسال
1400]
موسوی کاشی.زهره
تبیین ارکان مدل ارزیابی عملکردجهت بهبود و کارایی نیروی انسانی
[
دوره10,
شماره
0
- زمستانسال
1397]
موسی خانی.مرتضی
ارائه ی مدل کارآفرینی سازمانی مبتنی بر حاکمیت شرکتی در صنعت بانکداری
[
دوره15,
شماره
53
- تابستانسال
1402]
موسی خانی.مرتضی
شناسایی شاخصهای ارزش خدمات دولت الکترونیک بر اساس ماده 37 قانون مدیریت خدمات کشوری
[
دوره13,
شماره
0
- زمستانسال
1400]
موسی خانی.مرتضی
نقش تاب آوری سازمان در نوآوری مدل کسب وکار در محیط کسب وکار ایران
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
موسی خانی.مرتضی
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند دانشگاه ( مورد مطالعه : دانشگاه آزاد اسلامی قزوین )
[
دوره10,
شماره
35
- زمستانسال
1397]
موسی خانی.مرتضی
تحلیل محتوای ریشههای فساد در بخش دولتی جوامع درحال توسعه
[
دوره10,
شماره
34
- پاییزسال
1397]
موسی خانی.مرتضی
واکاوی عوامل موثر بر استقرار مربیگری در سازمان با رویکرد کیفی
[
دوره13,
شماره
0
- زمستانسال
1400]
موسی خانی.مرتضی
بررسی و تجزیه وتحلیل اثر بخشی دوره های آموزشی کارکنان ( مطالعه موردی: شرکت تولیدی والا قطعه)
[
دوره3,
شماره
6
- بهارسال
1390]
موسی خانی.مرتضی
بررسی رابطه بین توانمندسازی کارکنان و تحقق بانکداری الکترونیکی
[
دوره3,
شماره
7
- تابستانسال
1390]
موسی خانی.مرتضی
ارائه الگویی به منظور سنجش میزان آمادگی مدیران برای اجرای نظام ارزیابی عملکرد در دانشگاه آزاد
[
دوره4,
شماره
10
- پاییزسال
1391]
موسی خانی.مرتضی
علم سنجی مدرسه کارآفرین مبتنی بر توسعه نگرش کارآفرینانه
[
دوره14,
شماره
51
- زمستانسال
1401]
موسی خانی.مرتضی
ارائه روشی برای تحلیل احساسات مشتری در رسانه های اجتماعی جهت استفاده در سامانه های تبلیغات
[
دوره15,
شماره
54
- پاییزسال
1402]
موسی خانی.مرتضی
شناسایی و اولویت بندی ابعاد مولفه های شایشتگی کارآفرینانه سرمایه گذاری در مناطق آزاد ایران
[
دوره13,
شماره
46
- پاییزسال
1400]
موسی خانی.مرتضی
ارائه مدل بومی تشخیص و بهره برداری از فرصتهای کارآفرینانه در حوزه تجارت الکترونیک
[
دوره13,
شماره
44
- بهارسال
1400]
موسی خانی.مرتضی
ارائه مدل بومی تشخیص و بهره برداری از فرصتهای کارآفرینانه در حوزه تجارت الکترونیک
[
دوره13,
شماره
44
- بهارسال
1400]
موسی خانی.مرتضی
بکارگیری روش علم سنجی در راستای آمایش آموزش عالی برای توسعه ی کارآفرینی دانشگاهی
[
دوره11,
شماره
38
- پاییزسال
1398]
موسی خانی.مرتضی
توسعه ابزاری برای ارزیابی مدیریت منابع انسانی پایدار در نظام اداری ایران
[
دوره14,
شماره
50
- پاییزسال
1401]
مهدوی.سالار
تاثیر نقش واسط سوگیری روانشناختی بر سکوت سازمانی و رفتارهای انحرافی کارکنان
[
دوره11,
شماره
37
- تابستانسال
1398]
مهدی زاده.مهران
شناسایی و طبقه بندی تنگناها و چالش های فعالیت های تحقیق و توسعه ای در نظام اداری
[
دوره8,
شماره
25
- تابستانسال
1395]
مهدیان.محمد جعفر
بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیک و رضایت مشتریان بانک ملت استان لرستان
[
دوره4,
شماره
10
- پاییزسال
1391]
مهرابی.علی
بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در کاهش فساد اداری مالی
[
دوره10,
شماره
34
- پاییزسال
1397]
مهرانی.هرمز
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری بر خط از ادغام دومدل پذیرش فناوری و تئوری رفتار برنامهریزی شده با ریسک درک شده و مفید بودن ادراک شده
[
دوره10,
شماره
0
- زمستانسال
1397]
مهربان.سارا
تأثیر تناسب خودپنداره، ذهنی کارکردی و تعلق عاطفی بر وفاداری مشتریان
[
دوره12,
شماره
41
- تابستانسال
1399]
مهربان.سارا
بررسی تاثیر لوگوی شرکت بر تصویر ذهنی و شهرت شرکت
[
دوره10,
شماره
0
- زمستانسال
1397]
مهرداد.حسین
بررسی رابطه بین سبک تفکر و پذیرش تغییر مدیران مدارس راهنمایی پسرانه شهر خرم آباد در سال تحصیلی 90-1389
[
دوره4,
شماره
8
- بهارسال
1391]
مهرعلیان.فاطمه
مقایسه تاثیر کووید 19 بر محدودیتهای مالی و سیاست پرداخت سود سهام شرکت‎های دولتی و غیردولتی بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره16,
شماره
56
- بهارسال
1403]
مهرگان.فرهاد
نقش مشارکت سیاسی و نظام دموکراتیک در شکلدهی فرهنگ سیاسی
[
دوره11,
شماره
39
- زمستانسال
1398]
مهرگاه.محمدرضا
ارائه یک مدل تصمیم گیری چند شاخصه جهت برون سپاری فرآیندهای کسب و کار با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل شبکه¬ای
[
دوره3,
شماره
6
- بهارسال
1390]
مهرگاه.محمدرضا
بررسی کاربرد نوعشناسی های قدرت و اجبار در حل مسائل پیچیدة سازمانی
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
مهرمنش.حسن
بهینهسازی خطوط مونتاژ مختلط U شکل با رویکرد فراابتکاری الگوریتم جمعیت ملخها
[
دوره13,
شماره
44
- بهارسال
1400]
مهری نمک آورانی.امید
شناسایی و رتبهبندی عوامل توانمندساز در زنجیره تأمین هوشمند
[
دوره15,
شماره
53
- تابستانسال
1402]
میر.علی
طراحی و آزمون مدل توسعه سرمایه اجتماعی بازاریابی بانکها با رویکرد کیفی پدیدارشناسی و نقش آن در وفاداری مشتریان
[
دوره12,
شماره
40
- بهارسال
1399]
میرابی.محمد
مدلسازی ساختاری تفسیری برای ارزیابی محرکهای شناسایی شده در اجرای مدیریت زنجیره تأمین سبز
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
میرابی.وحیدرضا
تدوین مدل توسعه کارآفرینی با رویکرد پاسخگویی اجتماعی در آموزش عالی
[
دوره14,
شماره
49
- تابستانسال
1401]
میراحمدی.سید محمد رضا
بررسی میزان تاثیر منابع دانشی بر قابلیت های پویا
[
دوره13,
شماره
0
- زمستانسال
1400]
میرزامحمدی.کبری
ساختارهای پیچیده مالکیت و عملکرد شرکت
[
دوره11,
شماره
37
- تابستانسال
1398]
میرسپاسی.ناصر
نقش مشارکت سیاسی و نظام دموکراتیک در شکلدهی فرهنگ سیاسی
[
دوره11,
شماره
39
- زمستانسال
1398]
میرشاهی.علیرضا
ارائه مدل اقتصادی اجتماعی پایدار از طریق سرمایهگذاری مخاطرهپذیر با استفاده از روش دلفی (مطالعه موردی: شرکتهای سرمایه گذاری خطرپذیر
[
دوره16,
شماره
58
- پاییزسال
1403]
میرکمالی.سید محمد
رابطه فلات شغلی با تمایل به ترک خدمت، استرس شغلی و فرسودگی شغلی کارکنان
[
دوره11,
شماره
36
- بهارسال
1398]
میرمحمدی.سیدکاظم
تحلیل نگرش های شغلی کارکنان و تبیین جو سکوت سازمانی و رفتار سکوت سازمانی
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
میرمحمدی.محمد
هزینه یابی مبتنی بر فعالیت زمان گرا در بهداشت و درمان: بررسی سیستماتیک از تحقیقات
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
میری اصل.محمد
ارائه مدل ترکیبی تصمیم گیری چند معیاره با رویکرد فازی جهت اولویت بندی و انتخاب استراتژی های نگهداری و تعمیرات
[
دوره9,
شماره
28
- بهارسال
1396]
میری.عبدالرضا
بررسی نقش تعاملات فرا اجتماعی بر رفتار خرید آنی مصرفکننده در تجارت اجتماعی
[
دوره11,
شماره
37
- تابستانسال
1398]
میری.عبدالرضا
شناسایی حد بهینه معنویت سازمانی در رابطه با حداکثر نمودن عملکرد کارکنان موردکاوی استانداری قزوین
[
دوره6,
شماره
0
- زمستانسال
1393]
میری.عبدالرضا
بررسی تأثیر شاخصهای بازاریابی درونی بر پیادهسازی مدیریت دانش با تأکید بر خلق دانش (موردکاوی شرکت ایپکو)
[
دوره5,
شماره
15
- زمستانسال
1392]
میری.عبدالرضا
بررسی عوامل مؤثر بر توانمندسازی منابع انسانیِ شرکت ملی پخش فرآورده¬های نفتی ایران (منطقه تهران)
[
دوره3,
شماره
6
- بهارسال
1390]