دادرس.کیوان
طراحی یک مدل سیستم داینامیک برای مدیریت وجوه نقد شرکت های بازرگانی
[
دوره7,
شماره
23
- زمستانسال
1394]
دادگران.محمد
الگوی تاثیر تکنولوژی های نوین ارتباطی بر چابک سازی سازمان های رسانه ای
[
دوره13,
شماره
45
- تابستانسال
1400]
دارابی.رویا
ریسک دنباله دار بر بازده سهام : نقش احساسی بازار
[
دوره14,
شماره
51
- زمستانسال
1401]
دارائی.مهدی
انتخاب استراتژی نگهداری و تعمیرات مناسب بویلرهای فایر تیوب در کارخانجات رنگرزی با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی فازی
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
دامغانیان.حسین
تأثیر نقض قرارداد روانشناختی بر خستگی عاطفی کارکنان با توجه به نقش میانجی تعهد مؤثر به سازمان و سرپرست
[
دوره11,
شماره
38
- پاییزسال
1398]
داناصفهانی.زهره
شناسایی عوامل مؤثر بر اجرای فصل نهم قانون مدیریت خدمات کشوری (توانمند سازی کارکنان) در سازمان های دولتی
[
دوره4,
شماره
11
- زمستانسال
1391]
دانایی فرد.حسن
ارتقای کارآفرینی در بخش دولتی؛ بررسی عوامل ساختاری
[
دوره4,
شماره
10
- پاییزسال
1391]
دانایی فرد.حسن
چالش های فرهنگی مدیریت توسعه در ایران: پژوهش ترکیبی
[
دوره9,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
دانش فرد.کرم ا...
بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی با عملکردکارکنان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین
[
دوره6,
شماره
17
- تابستانسال
1393]
دانش فرد.کرم اله
طراحی الگوی شفافیت سازمانی در سازمانهای دولتی
[
دوره13,
شماره
45
- تابستانسال
1400]
دانش فرد.کرم اله
آسیبشناسی شکاف اجرای خطمشی برنامه جامع اصلاح نظام اداری
[
دوره14,
شماره
48
- بهارسال
1401]
دانش فرد.کرم اله
بررسی تعیین استراتژی مرسوم در نظام بودجه ریزی ایران
[
دوره12,
شماره
41
- تابستانسال
1399]
داوری.علی
تاب آوری کسب وکارهای نوآفرین مبتنی بر نقشه های علمی
[
دوره15,
شماره
52
- بهارسال
1402]
دباغ.سروش
بهرهگیری از سیاستهای طرف تقاضا در اخلاق کسب و کار
[
دوره3,
شماره
6
- بهارسال
1390]
درخشان.زهرا
بررسی تأثیرگذاری سیستم های کاری با عملکرد بالا بر رضایت شغلی با تأکید بر نقش میانجی تعلق خاطر کاری
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
درخشان.سیدعلیرضا
شناسایی و رتبهبندی ابعاد و عوامل مدل کسبوکار پلتفرمهای چندوجهی تولید محصولات فرهنگی با رویکرد تولید اجتماعی
[
دوره15,
شماره
55
- زمستانسال
1402]
درخشان.مژگان
الگوی مهار فساد اداری مبتنی بر اهداف، وظایف و اختیارات دیوان محاسبات ایران
[
دوره13,
شماره
45
- تابستانسال
1400]
درستی.علی
بررسی رابطه توانمندسازی روانشناختی با یادگیری سازمانی مطالعه موردی: بانک پارسیان (شعبه مرکزی تهران)
[
دوره6,
شماره
17
- تابستانسال
1393]
درگاهی نژاد.امید
تحلیل وضعیت آیندهنگاری کارآفرینی در ایران
[
دوره10,
شماره
0
- زمستانسال
1397]
درگاهی.معصومه
عوامل اثر گذار بر نوسازی استراتژیک در سازمان ها:یک مطالعه فراترکیب
[
دوره16,
شماره
57
- تابستانسال
1403]
درودی.هما
ارائه یک رویکرد هیبریدی فازی در مسئله انتخاب مواد با بکارگیری تکنیک WASPAS-F
[
دوره13,
شماره
46
- پاییزسال
1400]
درودیان.محمود
.تعامل بین سازمان یادگیرنده –یاد دهنده
[
دوره13,
شماره
46
- پاییزسال
1400]
درویش متولی.محمدحسین
مدل ترکیبی تحلیل پوششی دادههای شبکه ای و داده کاوی برای پیش بینی کارایی در زنجیره تامین سبز
[
دوره15,
شماره
53
- تابستانسال
1402]
درویش.حسن
الزامات طراحی نظام پرداخت مبتنی بر عملکرد در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
[
دوره16,
شماره
58
- پاییزسال
1403]
دستگیر.محسن
ارزیابی تاثیر چرخه عمر، فرصت رشد و کیفیت گزارشگری مالی در کاهش اثرات محدود کننده سود تقسیمی بر سرمایه گذاری
[
دوره13,
شماره
47
- زمستانسال
1400]
دستگیر.محسن
نیکویی برازش مدلهای نوین پیشبینی بازده سهام با استفاده از بتای دوگانه شرطی
[
دوره13,
شماره
46
- پاییزسال
1400]
دستگیر.محسن
تاثیر سرمایهگذاری شرکت برنوسانات آتی بازده سهام با در نظر گرفتن اثر تعدیلی محافظه کاری حسابداری
[
دوره12,
شماره
43
- زمستانسال
1399]
دستگیر.محسن
تاثیر رتبه مسئولیتپذیری اجتماعی بر برآورد سرمایهگذاران از ارزش بنیادی شرکت
[
دوره10,
شماره
33
- تابستانسال
1397]
دستگیر.محسن
تاثیر عوامل فرهنگی و تجاری بر اجتناب مالیاتی شرکتی
[
دوره11,
شماره
38
- پاییزسال
1398]
دستگیر.محسن
نیکویی برازش مدلهای نوین پیشبینی بازده سهام با استفاده از بتای دوگانه شرطی
[
دوره13,
شماره
46
- پاییزسال
1400]
دستگیر.محسن
نیکویی برازش مدلهای نوین پیشبینی بازده سهام با استفاده از بتای دوگانه شرطی
[
دوره13,
شماره
46
- پاییزسال
1400]
دل افروز.نرگس
بررسی تطبیقی تأثیر کیفیت خدمات، تصویر شرکت و رضایت بر نیات رفتاری مشتریان
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
دل انگیزان.سهراب
بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد سازمان های چابک بر اساس الگوی گلدمن و ناگل
[
دوره8,
شماره
24
- بهارسال
1395]
دلافروز.نرگس
تعامل تأثیر میزان شکست خدمات و اقدام به شکایت مشتری بر اعتبار برند
[
دوره10,
شماره
35
- زمستانسال
1397]
دلاور.علی
رسانه های اجتماعی و استراتژی های ارتباطی بازاریابی در بانکداری نوین
[
دوره9,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
دلشاد.زهرا
شناسایی و تأثیر محرکها بر عملکردهای مدیریت زنجیره تأمین سبز
[
دوره10,
شماره
0
- زمستانسال
1397]
دلشاد.زهرا
شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر توسعه نوآوری در نظام پیشنهادات با روش AHP فازی
[
دوره9,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
دلشاد.زهرا
مدل پویایی سیستم جهت ارزیابی معیارهای رفع انتظارات مشتریان در سطح مدیریت کیفیت جامع
[
دوره11,
شماره
36
- بهارسال
1398]
دلشاد.زهرا
مدلسازی ساختاری تفسیری برای ارزیابی محرکهای شناسایی شده در اجرای مدیریت زنجیره تأمین سبز
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
دلشاد.زهرا
ارائه مدل مفهومی زنجیره تأمین سبز جهت توسعه پایدار محیط زیست با رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه دادهبنیاد
[
دوره14,
شماره
50
- پاییزسال
1401]
دلشاد.مهیار
رابطه بین تعهد مدیریت به کیفیت خدمات و خروجی های سازمانی با توجه به نقش میانجی گر مشارکت مؤثر کارکنان در بانک های استان گیلان
[
دوره7,
شماره
20
- بهارسال
1394]
دلوی اصفهانی.محمدرضا
شناسایی ویژگی های موردنیاز اعضا هیئت مدیره در بانکهای دولتی کشور
[
دوره13,
شماره
47
- زمستانسال
1400]
دلوی.محمد رضا
بررسی رابطه بین فرهنگ نوآوری و عملکرد بازار با در نظر گرفتن ابداع محصول و بازاریابی
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
دلوی.محمد رضا
طراحی و تدوین مدل راهبردهای نوین سرمایه انسانی مبتنی بر تحول فناوری دیجیتال
[
دوره13,
شماره
44
- بهارسال
1400]
دلوی.محمدرضا
عوامل مؤثر بر جذب واستخدام ویژه کارکنان نسل z
[
دوره15,
شماره
53
- تابستانسال
1402]
دلوی.محمدرضا
بررسی اثرات بازیابی خدمات بر رضایت مشتری از بهبود خدمات
[
دوره10,
شماره
33
- تابستانسال
1397]
دودانگه.حمید رضا
بررسی نقش سرمایه اجتماعی بر بهبود عملکرد شرکت های تولیدی (مطالعه موردی صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی)
[
دوره5,
شماره
14
- پاییزسال
1392]
دوستار.محمد
تبیین طراحی الگوی نهادینهسازی فرهنگ مربیگری در راستای توسعه کارآفرینی سازمانی
[
دوره14,
شماره
49
- تابستانسال
1401]
دهقان پوده.حسین
تاثیر فرهنگ سازمانی بر ظرفیتها و محرکهای نوآوری دفاعی
[
دوره8,
شماره
27
- زمستانسال
1395]
دهقان دهنوی.حسن
ارائه مدل مفهومی زنجیره تأمین سبز جهت توسعه پایدار محیط زیست با رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه دادهبنیاد
[
دوره14,
شماره
50
- پاییزسال
1401]
دهقان دهنوی.حسن
مدل پویایی سیستم جهت ارزیابی معیارهای رفع انتظارات مشتریان در سطح مدیریت کیفیت جامع
[
دوره11,
شماره
36
- بهارسال
1398]
دهقان.داریوش
عوامل مؤثر بر جذب واستخدام ویژه کارکنان نسل z
[
دوره15,
شماره
53
- تابستانسال
1402]
دیانت نژاد.نسرین
بررسی تاثیر تفکر استراتژیک بر نوآوری سازمانی
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]