یاری.زهرا
طراحی مدل استراتژی‏های کارآفرینانه تأمین مالی شرکت‏های دانشبنیان در ایران
[
دوره15,
شماره
55
- زمستانسال
1402]
یاسینی.علی
شناسایی عوامل مؤثر بر شکل گیری رفتار توده وار سرمایهگذاران بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره12,
شماره
42
- پاییزسال
1399]
یاوری.شیما
تاثیر محتوای پیام تبلیغاتی بر روی قصد خرید کارکنان ستادی شهرداری تهران
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
یزدانی.امیر عباس
پایش وضعیت(CM)، تحولی در کاهش هزینه صنعت
[
دوره1,
شماره
0
- بهارسال
1388]
یزدانی.حمیدرضا
طراحی الگوی سازمان مردم نهاد زیست محیطی با رویکرد رهبری اثربخش
[
دوره14,
شماره
48
- بهارسال
1401]
یزدانی.حمیدرضا
طراحی مدل عوامل تعیینکننده ارزش ویژه برند شرکت
[
دوره16,
شماره
57
- تابستانسال
1403]
یعقوبی.علی
ارائه مدلی جدید به منظور پیش بینی عملکرد واحدهای تصمیم گیرنده براساس تحلیل پوششی داده های تصادفی فازی
[
دوره10,
شماره
0
- زمستانسال
1397]
یعقوبی.نور محمد
طراحی و تبیین الگوی سیستم ارزیابی عملکرد و پاداش مبتنی بر تمدن سازمانی دانش محور در دانشگاه های علوم پزشکی
[
دوره13,
شماره
0
- زمستانسال
1400]
یوسف نژاد.علیرضا
سرمایه ‏گذاری به عنوان هزینه فرصت پیام‏ دهی سود تقسیمی
[
دوره15,
شماره
55
- زمستانسال
1402]
یوسفی.ثمین
رابطه بین تعهد مدیریت به کیفیت خدمات و خروجی های سازمانی با توجه به نقش میانجی گر مشارکت مؤثر کارکنان در بانک های استان گیلان
[
دوره7,
شماره
20
- بهارسال
1394]
یوسفی.مرتضی
بررسی عوامل اثرگذار بر سیستم ارگونومی در پاسخگویی به نیازهای مدیران و کارکنان مطالعه موردی: ایران خودرو
[
دوره3,
شماره
6
- بهارسال
1390]
یوسفی.مرتضی
ارائه یک رویکرد هیبریدی فازی در مسئله انتخاب مواد با بکارگیری تکنیک WASPAS-F
[
دوره13,
شماره
46
- پاییزسال
1400]
یوسفی.مینو
تاثیر سرمایه اجتماعی بر انتخاب نام تجاری مصرفکنندگان
[
دوره9,
شماره
31
- زمستانسال
1396]