ی

  • یاری.زهرا طراحی مدل استراتژی‏های کارآفرینانه تأمین مالی شرکت‏های دانش‌بنیان در ایران [ دوره15, شماره 55 - زمستان سال 1402]
  • یاسینی.علی شناسایی عوامل مؤثر بر شکل گیری رفتار توده وار سرمایه‌گذاران بورس اوراق بهادار تهران [ دوره12, شماره 42 - پاییز سال 1399]
  • یاوری.شیما تاثیر محتوای پیام تبلیغاتی بر روی قصد خرید کارکنان ستادی شهرداری تهران [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • یزدانی.امیر عباس پایش وضعیت(CM)، تحولی در کاهش هزینه صنعت [ دوره1, شماره 0 - بهار سال 1388]
  • یزدانی.حمیدرضا طراحی الگوی سازمان مردم نهاد زیست محیطی با رویکرد رهبری اثربخش [ دوره14, شماره 48 - بهار سال 1401]
  • یزدانی.حمیدرضا طراحی مدل عوامل تعیین‌کننده ارزش ویژه برند شرکت [ دوره16, شماره 57 - تابستان سال 1403]
  • یعقوبی.علی ارائه مدلی جدید به منظور پیش بینی عملکرد واحدهای تصمیم گیرنده براساس تحلیل پوششی داده های تصادفی فازی [ دوره10, شماره 0 - زمستان سال 1397]
  • یعقوبی.نور محمد طراحی و تبیین الگوی سیستم ارزیابی عملکرد و پاداش مبتنی بر تمدن سازمانی دانش محور در دانشگاه های علوم پزشکی [ دوره13, شماره 0 - زمستان سال 1400]
  • یوسف نژاد.علیرضا سرمایه ‏گذاری به عنوان هزینه فرصت پیام‏ دهی سود تقسیمی [ دوره15, شماره 55 - زمستان سال 1402]
  • یوسفی.ثمین رابطه بین تعهد مدیریت به کیفیت خدمات و خروجی های سازمانی با توجه به نقش میانجی گر مشارکت مؤثر کارکنان در بانک های استان گیلان [ دوره7, شماره 20 - بهار سال 1394]
  • یوسفی.مرتضی بررسی عوامل اثرگذار بر سیستم ارگونومی در پاسخگویی به نیازهای مدیران و کارکنان مطالعه موردی: ایران خودرو [ دوره3, شماره 6 - بهار سال 1390]
  • یوسفی.مرتضی ارائه یک رویکرد هیبریدی فازی در مسئله انتخاب مواد با بکارگیری تکنیک WASPAS-F [ دوره13, شماره 46 - پاییز سال 1400]
  • یوسفی.مینو تاثیر سرمایه اجتماعی بر انتخاب نام تجاری مصرف‌کنندگان [ دوره9, شماره 31 - زمستان سال 1396]