ب

  • بابازاده بائی.محمد بررسی تاثیر رضایت مشتری، اطمینان ادراک شده، ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول بر تمایل به خرید یک محصول جدید [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • بابای اهری.مهدی ارائه الگوی یکپارچه پیاده سازی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در بانک ملت [ دوره2, شماره 4 - بهار سال 1389]
  • بابایی.بهزاد طراحی الگوی فرهنگ سازمانی با رویکرد شبکه ای - میانداری [ دوره14, شماره 49 - تابستان سال 1401]
  • بابائی نیولوئی.فهیمه ارائه مدل نگاشت شناختی فازی سیستم انگیزش منابع انسانی در دانشگاه‌های نسل چهارم [ دوره15, شماره 54 - پاییز سال 1402]
  • بابائی نیولوئی.فهیمه پژوهشی پیرامون تأثیر مدیریت سرمایه فکری بر تصمیم¬گیری استراتژیک مدیران در شرکت¬های شهرک صنعتی [ دوره6, شماره 17 - تابستان سال 1393]
  • بادآور نهندی.یونس ارتباط بین حاکمیت شرکتی و رشد شرکت با تاکید بر نقش محدودیت مالی [ دوره10, شماره 32 - بهار سال 1397]
  • بازرگانی پیرپشته.حامد بررسی رابطه بین جهت‌گیری بین‌المللی و عملکرد صادرات شرکتهای ایرانی(صنعت مواد غذایی) [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • بازوند.فرهاد‌ مقایسه نتایج ارزیابی عملکرد به روش سنتی و بازخورد 360 درجه و رابطه آن با رضایت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی لرستان [ دوره3, شماره 6 - بهار سال 1390]
  • باقرزاده خداشهری.راضیه استعداد متنوع و قابلیت استخدامی: تحلیل نقش میانجی تحصیلات هوش‌مندانه [ دوره13, شماره 0 - زمستان سال 1400]
  • باقرزاده خواجه.مجید ارائه مدلی برای پیش بینی موفقیت طرح های سرمایه گذاری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با استفاده از تکنیک شبکه عصبی چندلایه پرسپترون [ دوره13, شماره 0 - زمستان سال 1400]
  • باقری لنکرانی.کامران طراحی چارچوب مفهومی توسعه مسیر شغلی پرستاران بالین [ دوره11, شماره 37 - تابستان سال 1398]
  • باقری.محمود تحلیل ساختار تنظیم بازار بیمه در ایران و راهکارهای مدیریت آن [ دوره12, شماره 43 - زمستان سال 1399]
  • بامداد صوفی.جهانیار ارائه ی سیستم پشتیبانی تصمیم در رابطه با انتخاب و ارزیابی تأمین کننده با استفاده از روش UTA [ دوره1, شماره 0 - بهار سال 1388]
  • بامنی مقدم.محمد بـررسی سطح رضایت مندی مسافرین از خدمات هواپیمـایی جمهوری اسلامی ایـران بـر اساس مدل چرخه حیات [ دوره4, شماره 11 - زمستان سال 1391]
  • باورصاد.بلقیس بررسی ارتباط میان مدیریت سبز و عملکرد پایدار شرکت های فعال در صنعت پتروشیمی [ دوره13, شماره 47 - زمستان سال 1400]
  • باهنر.زهرا هزینه یابی مبتنی بر فعالیت زمان گرا در بهداشت و درمان: بررسی سیستماتیک از تحقیقات [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • بختیاری.زینب بررسی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر قابلیت‌های چابکی نیروی کار [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • بختیاری.مرضیه بکارگیری روش علم سنجی در راستای آمایش آموزش عالی برای توسعه ی کارآفرینی دانشگاهی [ دوره11, شماره 38 - پاییز سال 1398]
  • بختیاری.مرضیه تحلیل وضعیت آینده‌نگاری کارآفرینی در ایران [ دوره10, شماره 0 - زمستان سال 1397]
  • بخشم.میلاد بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مدیریت کیفیت جامع [ دوره13, شماره 0 - زمستان سال 1400]
  • بخشی.فریبا بررسی تأثیر نوآوری بر رفتارهای مشارکت و شهروندی مشتری [ دوره15, شماره 53 - تابستان سال 1402]
  • بدیع زاده.علی شناسایی میزان رابطه ابعاد اندازه‌گیری کیفیت خدمات لجستیک در شرکت‌های حمل ونقل کالا در بازار ایران [ دوره10, شماره 33 - تابستان سال 1397]
  • بدیع زاده.علی تاثیر مشتری گرایی و خدمت گرایی کارکنان بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان فروشگاه هایپراستار [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • بدیع زاده.علی تاثیر ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک بر پذیرش آن در شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی قزوین [ دوره8, شماره 25 - تابستان سال 1395]
  • بدیع زاده.علی مدل ساختار علیّت بهره وری منابع انسانی، رضایت شغلی، رفتار شهروندی و تعهد سازمانی در صنعت آب و فاضلاب (مطالعه موردی: شرکت آب و فاضلاب استان البرز) [ دوره7, شماره 20 - بهار سال 1394]
  • بدیع زاده.علی اثر ویژگی‌های خدمات نرم‌افزاری تلفن همراه بر نگرش و رضایت مشتریان [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • بدیع زاده.علی شناسایی و اولویت بندی ابعاد توسعه اکوسیستم کارآفرینی در استان های مرزی ایران [ دوره13, شماره 46 - پاییز سال 1400]
  • بدیع زاده.علی ارائه مدل توسعه ی کارافرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش [ دوره13, شماره 45 - تابستان سال 1400]
  • بدیع زاده.علی پیش بینی نرخ ارز با استفاده از روش های آینده پژوهی و بررسی تاثیر نوسانات ارزی بر عملکرد شرکت ها: مطالعه موردی شرکت دخانیات ایران [ دوره14, شماره 49 - تابستان سال 1401]
  • بدیع زاده.علی تعاملات اجتماعی مشتریان در رسانه‌های دیجیتال و تاثیر آن بر کشف فرصت‌های کارآفرینانه سازمانی [ دوره14, شماره 48 - بهار سال 1401]
  • بدیع زاده.علی توسعه زیست بوم کارآفرینی دانشگاهی مبتنی بر فناوری دیجیتال [ دوره15, شماره 55 - زمستان سال 1402]
  • بدیع زاده.علی طراحی مدل تسهیل‌گری رشد کسب ‌و‌کارهای کارآفرینان قعر هرم [ دوره15, شماره 52 - بهار سال 1402]
  • بدیع زاده.علی مطالعه فراترکیب استفاده مداوم از تاکسی های اینترنتی [ دوره15, شماره 53 - تابستان سال 1402]
  • بذرافکن.محمدمهدی اثر رفتارهای درون‌نقشی و فرانقشی در شناسایی نام تجاری [ دوره11, شماره 38 - پاییز سال 1398]
  • براری جیرندهی.آذر تاب آوری کسب وکارهای نوآفرین مبتنی بر نقشه های علمی [ دوره15, شماره 52 - بهار سال 1402]
  • براری نوکاشتی.صغری مدل سازی پیش بینی کیفیت سود با استفاده از درخت تصمیم و ماشین بردار پشتیبان [ دوره15, شماره 54 - پاییز سال 1402]
  • برزگر قره باغ.جعفر بررسی نقش و میزان تأثیر فاکتورهای فردی کارکنان بر کیفیت تسهیم دانش (مطالعه موردی: اداره امور زندان¬ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان آذربایجان غربی) [ دوره4, شماره 11 - زمستان سال 1391]
  • برکت.غلامحسین شناسایی واولویت بندی عوامل اثرگذار بر مدیریت ارزش [ دوره11, شماره 36 - بهار سال 1398]
  • بریمانی.ابوالقاسم بررسی رابطه معنویت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با عملکرد سازمانی کارکنان [ دوره12, شماره 41 - تابستان سال 1399]
  • بریمانی.خدیجه تبیین مؤلفه‌های اثرگذار بر ارتباط صنعت و دانشگاه؛ گامی به سوی دانشگاه کارآفرین [ دوره13, شماره 47 - زمستان سال 1400]
  • بزرگی نژاد.مهرداد شناسایی و تبیین ابعاد خدمات عمومی نوین در چرخه خط مشی گذاری شهرداری تهران با رویکرد استتناج عصبی - فازی [ دوره13, شماره 44 - بهار سال 1400]
  • بشکوه.مهدی رابطه بین توانایی مدیران و حق‌الزحمه حسابرسان [ دوره12, شماره 43 - زمستان سال 1399]
  • بشکوه.مهدی بررسی تأثیرادراک از فساد بر رفتار تمکین مالیاتی [ دوره15, شماره 54 - پاییز سال 1402]
  • بشکوه.مهدی سرمایه مدیریتی و ارزش‌آفرینی [ دوره11, شماره 38 - پاییز سال 1398]
  • بشکوه.مهدی رابطه ی بین عدم تقارن اطلاعاتی و تجدید ارائه صورت های مالی: با رویکردی بر شکاف قیمت مؤثر [ دوره8, شماره 27 - زمستان سال 1395]
  • بصیرت.مهدی مدیریت دانش: حلقۀ ارتباطی میان رهبری تحول‌آفرین و رفتار شهروندی سازمانی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • بناگر.علیرضا نقش میانجی گری انگیزش شغلی کارکنان در رابطه ی میان مرشدیت و کارآفرینی سازمانی (مطالعه ی موردی شرکت زرین سوله آمل) [ دوره9, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • بناگر.علیرضا نقش سبک رهبری خدمت‌گزار بر خلق‌و‌خو و عملکرد کارکنان در خلق شهرت هتل‌ها [ دوره10, شماره 32 - بهار سال 1397]
  • بوجاری.حسین بررسی رفتار خرید مصرف کنندگان نسبت به برندهای خارجی در مقابل برندهای داخلی [ دوره4, شماره 8 - بهار سال 1391]
  • بودلایی.حسن در باب معنای کارآفرینی: مطالعه پدیدارشناختی کارآفرینی در ایران [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • بهاروند.هاشم واکاوی مفهوم انرژی سازمانی وطراحی مدل فرآیندآزادسازی آن در سازمان [ دوره12, شماره 41 - تابستان سال 1399]
  • بهبودی.، مهدی نقش تبلیغات اینترنتی بر اثربخشی خدمات بانکداری الکترونیکی [ دوره4, شماره 11 - زمستان سال 1391]
  • بهرامی پور.امیر مدل فازی ارزیابی طرح های کسب و کار متمرکز بر توسعه محصولات جدید [ دوره14, شماره 51 - زمستان سال 1401]
  • بهرامی جاه.آزاده بررسی انگیزه های خرید مصرف کنندگان ایرانی [ دوره7, شماره 22 - پاییز سال 1394]
  • بهرامی.آذر بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری و مراحل مسیر شغلی (کارکنان سازمان ذوب آهن اصفهان) [ دوره5, شماره 12 - بهار سال 1392]
  • بهرامی.حمیدرضا بررسی تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک در افزایش منابع بانک ملت استان لرستان [ دوره7, شماره 21 - تابستان سال 1394]
  • بهرامی.زهرا نقش مدیریت زنجیره تامین سبز بر عملکرد نوآورانه و رقابت پذیری شرکت ها [ دوره13, شماره 0 - زمستان سال 1400]
  • بیات.نرگس انتخاب مدل کسب و کار برای شرکتهای دانش‌ بنیان مستقر در مراکز رشد [ دوره8, شماره 26 - پاییز سال 1395]
  • بیرانوند.پری بررسی رابطه بین سبک تفکر و پذیرش تغییر مدیران مدارس راهنمایی پسرانه شهر خرم آباد در سال تحصیلی 90-1389 [ دوره4, شماره 8 - بهار سال 1391]
  • بیگ محمدلو.وحید شناسایی موانع جانشین پروری در ورزش قهرمانی کشور(مورد مطالعه: ورزش ووشو) [ دوره13, شماره 0 - زمستان سال 1400]
  • بیگلر.کیومرث الگوی رفتار منصفانه مدیران و تاثیر آن بر گزارشگری مالی [ دوره16, شماره 57 - تابستان سال 1403]