بابازاده بائی.محمد
بررسی تاثیر رضایت مشتری، اطمینان ادراک شده، ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول بر تمایل به خرید یک محصول جدید
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
بابای اهری.مهدی
ارائه الگوی یکپارچه پیاده سازی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در بانک ملت
[
دوره2,
شماره
4
- بهارسال
1389]
بابایی.بهزاد
طراحی الگوی فرهنگ سازمانی با رویکرد شبکه ای - میانداری
[
دوره14,
شماره
49
- تابستانسال
1401]
بابائی نیولوئی.فهیمه
ارائه مدل نگاشت شناختی فازی سیستم انگیزش منابع انسانی در دانشگاههای نسل چهارم
[
دوره15,
شماره
54
- پاییزسال
1402]
بادآور نهندی.یونس
ارتباط بین حاکمیت شرکتی و رشد شرکت با تاکید بر نقش محدودیت مالی
[
دوره10,
شماره
32
- بهارسال
1397]
بازرگانی پیرپشته.حامد
بررسی رابطه بین جهتگیری بینالمللی و عملکرد صادرات شرکتهای ایرانی(صنعت مواد غذایی)
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
بازوند.فرهاد
مقایسه نتایج ارزیابی عملکرد به روش سنتی و بازخورد 360 درجه و رابطه آن با رضایت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی لرستان
[
دوره3,
شماره
6
- بهارسال
1390]
باقرزاده خداشهری.راضیه
استعداد متنوع و قابلیت استخدامی: تحلیل نقش میانجی تحصیلات هوشمندانه
[
دوره13,
شماره
0
- زمستانسال
1400]
باقرزاده خواجه.مجید
ارائه مدلی برای پیش بینی موفقیت طرح های سرمایه گذاری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با استفاده از تکنیک شبکه عصبی چندلایه پرسپترون
[
دوره13,
شماره
0
- زمستانسال
1400]
باقری لنکرانی.کامران
طراحی چارچوب مفهومی توسعه مسیر شغلی پرستاران بالین
[
دوره11,
شماره
37
- تابستانسال
1398]
باقری.محمود
تحلیل ساختار تنظیم بازار بیمه در ایران و راهکارهای مدیریت آن
[
دوره12,
شماره
43
- زمستانسال
1399]
بامداد صوفی.جهانیار
ارائه ی سیستم پشتیبانی تصمیم در رابطه با انتخاب و ارزیابی تأمین کننده با استفاده از روش UTA
[
دوره1,
شماره
0
- بهارسال
1388]
بامنی مقدم.محمد
بـررسی سطح رضایت مندی مسافرین از خدمات هواپیمـایی جمهوری اسلامی ایـران بـر اساس مدل چرخه حیات
[
دوره4,
شماره
11
- زمستانسال
1391]
باورصاد.بلقیس
بررسی ارتباط میان مدیریت سبز و عملکرد پایدار شرکت های فعال در صنعت پتروشیمی
[
دوره13,
شماره
47
- زمستانسال
1400]
باهنر.زهرا
هزینه یابی مبتنی بر فعالیت زمان گرا در بهداشت و درمان: بررسی سیستماتیک از تحقیقات
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
بختیاری.زینب
بررسی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر قابلیتهای چابکی نیروی کار
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
بختیاری.مرضیه
بکارگیری روش علم سنجی در راستای آمایش آموزش عالی برای توسعه ی کارآفرینی دانشگاهی
[
دوره11,
شماره
38
- پاییزسال
1398]
بختیاری.مرضیه
تحلیل وضعیت آیندهنگاری کارآفرینی در ایران
[
دوره10,
شماره
0
- زمستانسال
1397]
بخشم.میلاد
بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکتها بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مدیریت کیفیت جامع
[
دوره13,
شماره
0
- زمستانسال
1400]
بخشی.فریبا
بررسی تأثیر نوآوری بر رفتارهای مشارکت و شهروندی مشتری
[
دوره15,
شماره
53
- تابستانسال
1402]
بدیع زاده.علی
شناسایی میزان رابطه ابعاد اندازهگیری کیفیت خدمات لجستیک در شرکتهای حمل ونقل کالا در بازار ایران
[
دوره10,
شماره
33
- تابستانسال
1397]
بدیع زاده.علی
تاثیر مشتری گرایی و خدمت گرایی کارکنان بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان فروشگاه هایپراستار
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
بدیع زاده.علی
تاثیر ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک بر پذیرش آن در شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی قزوین
[
دوره8,
شماره
25
- تابستانسال
1395]
بدیع زاده.علی
مدل ساختار علیّت بهره وری منابع انسانی، رضایت شغلی، رفتار شهروندی و تعهد سازمانی در صنعت آب و فاضلاب (مطالعه موردی: شرکت آب و فاضلاب استان البرز)
[
دوره7,
شماره
20
- بهارسال
1394]
بدیع زاده.علی
اثر ویژگیهای خدمات نرمافزاری تلفن همراه بر نگرش و رضایت مشتریان
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
بدیع زاده.علی
شناسایی و اولویت بندی ابعاد توسعه اکوسیستم کارآفرینی در استان های مرزی ایران
[
دوره13,
شماره
46
- پاییزسال
1400]
بدیع زاده.علی
ارائه مدل توسعه ی کارافرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش
[
دوره13,
شماره
45
- تابستانسال
1400]
بدیع زاده.علی
پیش بینی نرخ ارز با استفاده از روش های آینده پژوهی و بررسی تاثیر نوسانات ارزی بر عملکرد شرکت ها: مطالعه موردی شرکت دخانیات ایران
[
دوره14,
شماره
49
- تابستانسال
1401]
بدیع زاده.علی
تعاملات اجتماعی مشتریان در رسانههای دیجیتال و تاثیر آن بر کشف فرصتهای کارآفرینانه سازمانی
[
دوره14,
شماره
48
- بهارسال
1401]
بدیع زاده.علی
توسعه زیست بوم کارآفرینی دانشگاهی مبتنی بر فناوری دیجیتال
[
دوره15,
شماره
55
- زمستانسال
1402]
بدیع زاده.علی
مطالعه فراترکیب استفاده مداوم از تاکسی های اینترنتی
[
دوره15,
شماره
53
- تابستانسال
1402]
بذرافکن.محمدمهدی
اثر رفتارهای دروننقشی و فرانقشی در شناسایی نام تجاری
[
دوره11,
شماره
38
- پاییزسال
1398]
براری جیرندهی.آذر
تاب آوری کسب وکارهای نوآفرین مبتنی بر نقشه های علمی
[
دوره15,
شماره
52
- بهارسال
1402]
براری نوکاشتی.صغری
مدل سازی پیش بینی کیفیت سود با استفاده از درخت تصمیم و ماشین بردار پشتیبان
[
دوره15,
شماره
54
- پاییزسال
1402]
برزگر قره باغ.جعفر
بررسی نقش و میزان تأثیر فاکتورهای فردی کارکنان بر کیفیت تسهیم دانش (مطالعه موردی: اداره امور زندان¬ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان آذربایجان غربی)
[
دوره4,
شماره
11
- زمستانسال
1391]
برکت.غلامحسین
شناسایی واولویت بندی عوامل اثرگذار بر مدیریت ارزش
[
دوره11,
شماره
36
- بهارسال
1398]
بریمانی.ابوالقاسم
بررسی رابطه معنویت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با عملکرد سازمانی کارکنان
[
دوره12,
شماره
41
- تابستانسال
1399]
بریمانی.خدیجه
تبیین مؤلفههای اثرگذار بر ارتباط صنعت و دانشگاه؛ گامی به سوی دانشگاه کارآفرین
[
دوره13,
شماره
47
- زمستانسال
1400]
بزرگی نژاد.مهرداد
شناسایی و تبیین ابعاد خدمات عمومی نوین در چرخه خط مشی گذاری شهرداری تهران با رویکرد استتناج عصبی - فازی
[
دوره13,
شماره
44
- بهارسال
1400]
بشکوه.مهدی
رابطه بین توانایی مدیران و حقالزحمه حسابرسان
[
دوره12,
شماره
43
- زمستانسال
1399]
بشکوه.مهدی
بررسی تأثیرادراک از فساد بر رفتار تمکین مالیاتی
[
دوره15,
شماره
54
- پاییزسال
1402]