ط

  • طاعتی.مریم ارائه الگوی یکپارچه پیاده سازی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در بانک ملت [ دوره2, شماره 4 - بهار سال 1389]
  • طالقانی.محمد تأثیر به کارگیری فناوری اطلاعات (IT) بر بهره وری شرکت برق منطقه ی استان گیلان [ دوره6, شماره 19 - زمستان سال 1393]
  • طالقانی.محمد شناسایی و طبقه بندی تنگناها و چالش های فعالیت های تحقیق و توسعه ای در نظام اداری [ دوره8, شماره 25 - تابستان سال 1395]
  • طالقانی.محمد طراحی سیستم ارزیـابی عملکرد بـر مبنای شاخص¬های الزامات صنایع خـودروسـازی با استفاده از مدل تلفیقی 1AHP و 2 TOPSISو منطق رادار در مدل تعالی سازمانی EFQM3 (موردکاوی: تأمین-کنندگان شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودروی ایران) [ دوره4, شماره 11 - زمستان سال 1391]
  • طالقانی.محمد ارائه یک چارچوب برای پذیرش بانکداری موبایلی با استفاده از توسعه مدل پذیرش فناوری [ دوره9, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • طاوسی.جمال رابطه بین اهرم مالی، رشد شرکت و قدرت مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره11, شماره 39 - زمستان سال 1398]
  • طاوسی.جمال تنوع سازی تحقیقات مالی: از مالی سازی بسوی پایداری [ دوره9, شماره 29 - تابستان سال 1396]
  • طاهرپور کلانتری.حبیب اله تبیین رفتارهای کارآفرینانه در موفقیت کسب و کارها [ دوره15, شماره 53 - تابستان سال 1402]
  • طاهرپور.حبیب اله شناسایی عوامل مؤثر بر اجرای فصل نهم قانون مدیریت خدمات کشوری (توانمند سازی کارکنان) در سازمان های دولتی [ دوره4, شماره 11 - زمستان سال 1391]
  • طاهرخانی.رویا بررسی رابطه مدیریت چنگال کیفیت با ارتقاء کیفیت عملکرد کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور [ دوره13, شماره 0 - زمستان سال 1400]
  • طاهرخانی.مریم ارزیابی اثربخشی دوره‌های آموزش ضمن خدمت در افزایش توانمندی کارکنان [ دوره12, شماره 41 - تابستان سال 1399]
  • طاهری روزبهانی.محمد بررسی تاثیر مدل بومی تعالی سازمانی (طراحی شده) در سازمانهای دولتی ایران [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • طاهری روزبهانی.محمد بکارگیری روش علم سنجی در راستای آمایش آموزش عالی برای توسعه ی کارآفرینی دانشگاهی [ دوره11, شماره 38 - پاییز سال 1398]
  • طاهری کیا.فریبز بررسی برخی از عوامل اثرگذار بر تمایل به خرید تفننی [ دوره4, شماره 9 - تابستان سال 1391]
  • طاهری.فاطمه تبیین و آزمون برنامه های وفاداری بر تصمیم گیری خرید مشتریان(مطالعه موردی) [ دوره6, شماره 18 - پاییز سال 1393]
  • طاهری.فاطمه ارائه ی سیستم پشتیبانی تصمیم در رابطه با انتخاب و ارزیابی تأمین کننده با استفاده از روش UTA [ دوره1, شماره 0 - بهار سال 1388]
  • طاهری.فاطمه رابطه هوش رقابتی و بازاریابی رابطه مند استراتژیک با وفاداری مشتریان بانک کارآفرین [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • طاهری.مها شناسایی موانع اجرای خط مشی‌ها در سازمان امور مالیاتی [ دوره13, شماره 0 - زمستان سال 1400]
  • طایفه.سیامک تاثیر عوامل فرهنگی و تجاری بر اجتناب مالیاتی شرکتی [ دوره11, شماره 38 - پاییز سال 1398]
  • طباطبایی مزرعه نو.سید جمال الدین ترسیم نقشه روند تحقیقاتی حوزه سوادمالی نمایه‌شده در پایگاه وب‌‌آو‌ساینس با استفاده از تکنیک‌های علم‌سنجی [ دوره16, شماره 56 - بهار سال 1403]
  • طباطبائی.سید غلامحسن طراحی مدل زمینه‌ای معماری سازمانی بر پایه حاکمیت فناوری اطلاعات [ دوره11, شماره 38 - پاییز سال 1398]
  • طبری.مجتبی سنجش وضعیت و رتبه‌بندی عوامل موثر بر نهادینه شدن اخلاق اداری [ دوره12, شماره 42 - پاییز سال 1399]
  • طرلانی.ثریا شناسایی عوامل موثر بر اجرای آئیننامه دورکاری در دستگاههای اجرایی قزوین و ارائه راهکارهای عملی [ دوره6, شماره 0 - زمستان سال 1393]
  • طلوعی اشلقی.عباس طراحی و تشریح مدل قیمت گذاری در زنجیره تأمین چهار سطحی حلقه بسته با در نظر گرفتن عدم قطعیت در صنعت کاغذ [ دوره15, شماره 55 - زمستان سال 1402]
  • طلوعی اشلقی.عباس ارائه روشی برای تحلیل احساسات مشتری در رسانه های اجتماعی جهت استفاده در سامانه های تبلیغات [ دوره15, شماره 54 - پاییز سال 1402]
  • طلوعی اشلقی.عباس طراحی مدل ریاضی برای بهینه سازی فرآیند برنامه ریزی تولید و کنترل موجودی در زنجیره تامین معکوس [ دوره6, شماره 18 - پاییز سال 1393]
  • طلوعی اشلقی.عباس تبیین مدل مدیریت ارتباط با مشتریان با استفاده از سیستم دینامیک [ دوره16, شماره 58 - پاییز سال 1403]
  • طوطیان.صدیقه شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های اجرای خط‌مشی‌های توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات [ دوره16, شماره 56 - بهار سال 1403]
  • طهماسبی.پریوش تأثیر رهبری اخلاقی بر خلاقیت کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی‌گیری آوای کارکنان [ دوره10, شماره 0 - زمستان سال 1397]
  • طهوری.مالک نتایج به کارگیری نقشه برداری جریان ارزش در شرکت قطعات الکتریکی با استفاده از شبیه ساز ARENA در ایران [ دوره4, شماره 8 - بهار سال 1391]
  • طیبی.سعید بررسی موانع اجرای استراتژی در سازمان امور مالیاتی استان گلستان [ دوره4, شماره 9 - تابستان سال 1391]
  • طیبی.مهدی اهمیت و نقش مسئولیت اجتماعی و عملکرد نوآوری در ارتباط میان سبک رهبری تحول گرا و عملکرد شرکت [ دوره13, شماره 44 - بهار سال 1400]