ص

  • صابر سمیعی.دانیال بررسی پاسخ مغز به طعم محصول در مواجهه با برندهای شکلات [ دوره13, شماره 0 - زمستان سال 1400]
  • صابرمعاش.نوید بررسی نقش تعدیلگر تعهد سازمانی در رابطه میان سرمایه اجتماعی و عملکرد شغلی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • صابری.سید محمود تاثیر محتوای پیام تبلیغاتی بر روی قصد خرید کارکنان ستادی شهرداری تهران [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • صابری.نرگس ارائه مدلی جهت حل مسئله انتخاب تأمین‌کنندگان با استفاده از روش تصمیم‌گیری خاکستری و تحلیل ‌عاملی (مورد مطالعه: شرکت سازه گستر سایپا) [ دوره4, شماره 9 - تابستان سال 1391]
  • صادق فیضی.جعفر بررسی نقش و میزان تأثیر فاکتورهای فردی کارکنان بر کیفیت تسهیم دانش (مطالعه موردی: اداره امور زندان¬ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان آذربایجان غربی) [ دوره4, شماره 11 - زمستان سال 1391]
  • صادقی کلیدسر.زهرا بررسی رابطه بین توسعه بازار سهام و رشد اقتصادی در ایران با الگوی غیرخطی [ دوره10, شماره 34 - پاییز سال 1397]
  • صادقی.ابوالفضل طراحی مدل ریاضی زنجیره تأمین حلقه بسته با تاکید برتوانمندسازی قابلیت های زیست محیطی و افزایش سود آوری [ دوره14, شماره 50 - پاییز سال 1401]
  • صادقی.آرزو بررسی رابطه بین هوش هیجانی و سبک های تصمیم گیری مدیران کارخانه پلی اکریل اصفهان [ دوره6, شماره 19 - زمستان سال 1393]
  • صادقی.فریدون تعیین روابط ساختاری و رتبه بندی عوامل موثر بر خروج کارآفرینانه در شرکت‌های دانش بنیان حوزه زیست فناوری [ دوره12, شماره 43 - زمستان سال 1399]
  • صادقی.منصوره بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری بر خط از ادغام دومدل پذیرش فناوری و تئوری رفتار برنامه‌ریزی شده با ریسک درک شده و مفید بودن ادراک شده [ دوره10, شماره 0 - زمستان سال 1397]
  • صادقی.مهدی بررسی تطبیقی مدیریت در اسلام با غرب در حوزه فرآیند مدیریت [ دوره10, شماره 0 - زمستان سال 1397]
  • صادقی.ناهید ارزیابی نقش های مدیران ورزشی و رابطه آن با رضایت شغلی کارکنان [ دوره5, شماره 14 - پاییز سال 1392]
  • صافی.زهرا تاثیر توانمند سازی روانشناختی بر رضایت شغلی [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • صالحی.سید علیرضا طراحی مدل ارزیابی کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان در بانک های دولتی ایران [ دوره5, شماره 14 - پاییز سال 1392]
  • صالحی.علی اکبر ارتقای کارآفرینی در بخش دولتی؛ بررسی عوامل ساختاری [ دوره4, شماره 10 - پاییز سال 1391]
  • صالحی.مسلم شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر توانمندسازی نیروی انسانی در راستای بهره وری با استفاده از روش دیمتل [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • صانعی.مهدی الماس رهبری معنوی در نظام اداری ایران [ دوره3, شماره 7 - تابستان سال 1390]
  • صانعی.مهدی بررسی رابطه شادکامی کارکنان و نوآوری در سازمان های دانش بنیان [ دوره6, شماره 19 - زمستان سال 1393]
  • صائبی.محمد بهسازی رفتارهای شهروندی سازمانی با ایجاد محیط سازمانی مطلوب [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • صحرائی.ابراهیم طراحی مدل محرک های پیچیدگی موثر برارزیابی عملکردسازمان های پیچیده دولتی ایران [ دوره13, شماره 46 - پاییز سال 1400]
  • صدیقی.حسن طراحی الگوی صلاحیت مدیران با تاکید برمدیریت تغییر فرانوگرا در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی [ دوره7, شماره 21 - تابستان سال 1394]
  • صرافها.کیوان ارائه مدلی به منظور برنامه ریزی یکپارچه تولید - توزیع در یک زنجیره تأمین [ دوره6, شماره 19 - زمستان سال 1393]
  • صرافی زاده.اصغر بررسی تأثیر اتوماسیون اداری بر کارایی [ دوره4, شماره 9 - تابستان سال 1391]
  • صرافی زاده.اصغر امکان سنجی ارائه محصولات بیمه ای موجود به صورت الکترونیک در شرکت های بیمه پارسیان، آسیا، البرز، رازی، توسعه، سینا و معلم [ دوره3, شماره 7 - تابستان سال 1390]
  • صفاریان همدانی.سعید تبیین و اعتبارسنجی الگوی کسب‌وکارهای متوسط وکوچک صنعت مرغداری با رویکرد آمیخته [ دوره14, شماره 50 - پاییز سال 1401]
  • صفاریان همدانی.سعید رابطه هوش رقابتی و بازاریابی رابطه مند استراتژیک با وفاداری مشتریان بانک کارآفرین [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • صفایی انارکی.سمیه بررسی رابطه بین فرهنگ نوآوری و عملکرد بازار با در نظر گرفتن ابداع محصول و بازاریابی [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • صفاییان.میترا بررسی رابطه بین جهت‌گیری بین‌المللی و عملکرد صادرات شرکتهای ایرانی(صنعت مواد غذایی) [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • صفردوست.عاطیه رابطه بین فرهنگ یادگیری و عملکرد سازمانی با میانجی گری قابلیت پویا و مزیت رقابتی [ دوره13, شماره 0 - زمستان سال 1400]
  • صفردوست.عاطیه تاثیر فناوری اطلاعات بر رفتار سازمانی (بررسی نقش میزان مجازی بودن بر رفتار اعضای تیم) [ دوره7, شماره 23 - زمستان سال 1394]
  • صفی خانی.فهیمه نقش تعدیلگری انعطاف پذیری زنجیره تأمین بر رابطه بین عدم اطمینان محیطی و ریسک زنجیره تأمین با رویکرد کاهش ریسک زنجیره تأمین [ دوره14, شماره 48 - بهار سال 1401]
  • صفی خانی.محمدرضا نقش تعدیلگری انعطاف پذیری زنجیره تأمین بر رابطه بین عدم اطمینان محیطی و ریسک زنجیره تأمین با رویکرد کاهش ریسک زنجیره تأمین [ دوره14, شماره 48 - بهار سال 1401]
  • صلواتی.عادل ساخت و هنجاریابی پرسشنامه استعداد محوری سازمان‌های دولتی [ دوره12, شماره 41 - تابستان سال 1399]
  • صلواتی.عادل طراحی و تبیین مدل افشاگری سازمانی در سازمان‌های دولتی [ دوره16, شماره 58 - پاییز سال 1403]
  • صمدی میارکلائی.حسین تبیین نقش کنترل سازمانی بر ارزش‌های مدیران دولتی و مولفه‌های آن [ دوره10, شماره 0 - زمستان سال 1397]
  • صمدی میارکلائی.حمزه تبیین نقش کنترل سازمانی بر ارزش‌های مدیران دولتی و مولفه‌های آن [ دوره10, شماره 0 - زمستان سال 1397]
  • صمدی.سیده لیلا روشهای مدیریت کیفیت و تأثیر آنها بر عملکرد مالی شرکتها (بررسی موردی مدل تعالی EFQM) [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • صمیمی.مهدی ارائه مدل نیازسنجی آموزشی با رویکرد توسعه استراتژیک منابع انسانی [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • صوفی.پرهام ارایه یک مدل جدید چندهدفه فازی برای انتخاب تأمین کنندگان در زنجیرة تأمین [ دوره5, شماره 15 - زمستان سال 1392]
  • صوفی.زهرا طراحی - سیستم خبره فازی سلسله‌مراتبی به منظور ارزیابی ریسک منابع انسانی با تأکید بر ارتقاء بهره‌وری [ دوره15, شماره 55 - زمستان سال 1402]
  • صیادی تورانلو.حسین بررسی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر قابلیت‌های چابکی نیروی کار [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • صیادی نیک.کامران کاربرد الگوریتمهای مختلف یادگیری در پیشبینی قیمت سهام با استفاده از شبکه عصبی [ دوره6, شماره 0 - زمستان سال 1393]
  • صیادی.سعید شناخت و توصیف الگوی مطلوب معنویت محیط کار و مدیریت ارتباط با مشتری وکیفیت زندگی کاری [ دوره12, شماره 43 - زمستان سال 1399]
  • صیادی.سعید ارائه مدل جبران خدمات مادی و غیرمادی با رویکرد بهره وری نیروی انسانی [ دوره12, شماره 40 - بهار سال 1399]
  • صیادی.محمد کاظم ارزیابی کیفیت خدمات و وفاداری الکترونیکی و تأثیر تعدیل کننده ها در خرید آنلاین [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • صیدآبادی.محسن بررسی تاثیر پاسخگویی اجتماعی بر وفاداری مشتری با میانجی گری رضایت،اعتماد [ دوره11, شماره 39 - زمستان سال 1398]
  • صیقلی.محسن شناسایی و اولویت بندی عوامل الگوی پول هوشمند در بازار سهام ایران [ دوره14, شماره 51 - زمستان سال 1401]