ابراهیمی. علی
ارائه الگوی بالندگی سازمانی کارکنان فراجا با تاکید بر رضایت مردم
[
دوره16,
شماره
58
- پاییزسال
1403]
ابراهیمی.محمد
توسعه و حل یک مدل تعیین اندازه انباشته دو سطحی با چند روش تولید بوسیله الگوریتم بهینه سازی میرایی ارتعاش
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
ابوالحسنی.داود
طراحی مدل تابآوری سازمانی در بانکهای دولتی
[
دوره15,
شماره
52
- بهارسال
1402]
ابویی اردکان.محمد
بررسی کاربرد نوعشناسی های قدرت و اجبار در حل مسائل پیچیدة سازمانی
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
احتشام راثی.رضا
حل مدل ریاضی چندهدفه تعادل بار آنلاین در خط تولید با روش ترکیبی الگوریتم ژنتیک و شیر مورچه
[
دوره15,
شماره
52
- بهارسال
1402]
احتشام راثی.رضا
طراحی مدل ریاضی برای بهینه سازی فرآیند برنامه ریزی تولید و کنترل موجودی در زنجیره تامین معکوس
[
دوره6,
شماره
18
- پاییزسال
1393]
احتشام راثی.رضا
بررسی رابطه میان جهتگیری استراتژیک بر میزان مسئولیت اجتماعی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
احتشام راثی.رضا
ارائه ی یک مدل ریاضی چند هدفه برای بهینهسازی زنجیرهتامین حلقه بسته تحت شرایط عدم قطعیت با الگوریتم ژنتیک
[
دوره15,
شماره
54
- پاییزسال
1402]
احتشام راثی.رضا
تاثیر چارچوب کنترل و ارزیابی فناوری اطلاعات بر کیفیت کنترل های داخلی وکیفیت گزارشگری مالی شرکت های موجود در صنعت داروسازی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
[
دوره9,
شماره
28
- بهارسال
1396]
احتشام راثی.رضا
نقش تعدیلگری انعطاف پذیری زنجیره تأمین بر رابطه بین عدم اطمینان محیطی و ریسک زنجیره تأمین با رویکرد کاهش ریسک زنجیره تأمین
[
دوره14,
شماره
48
- بهارسال
1401]
احتشام راثی.رضا
ارائه مدلی دادهمحور برای زمانبندی و تعیین توالی وظایف درسیستمهای تولید منطبق بر صنعت 4.0 با جریان کارگاهی
[
دوره16,
شماره
58
- پاییزسال
1403]
احتشام راثی.رضا
ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از دو رویکرد تلفیقی DEA-BSC و ANN-DEA
[
دوره12,
شماره
43
- زمستانسال
1399]
احتشام راثی.رضا
شناسایی و رتبهبندی عوامل توانمندساز در زنجیره تأمین هوشمند
[
دوره15,
شماره
53
- تابستانسال
1402]
احتشام راثی.رضا
بررسی ابعاد عملکرد کارافرینی سازمانی در کسب و کارهای کوچک و متوسط
[
دوره16,
شماره
56
- بهارسال
1403]
احتشام راثی.رضا
مدلی برای تعیین میزان تاثیر شخصیت و درک مشتریان بر استفاده از بیمه الکترونیکی
[
دوره9,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
احمد امیری خراسانی.علی اکبر
رتبهبندی الزامات کارکردی سازمان دوسوتوان در حوزه مدیریت منابع انسانی
[
دوره15,
شماره
52
- بهارسال
1402]
احمدزاده.مسعود
نتایج به کارگیری نقشه برداری جریان ارزش در شرکت قطعات الکتریکی با استفاده از شبیه ساز ARENA در ایران
[
دوره4,
شماره
8
- بهارسال
1391]
احمدلو.مجید
مروری بر عوامل موثر بر توانمندی های پویای کارکنان سازمان
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
احمدی الوار.زهرا
بررسی ارتباط بین ارزش ادراک شده مشتری با عملکرد مشتری
[
دوره9,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
احمدی زاده.عفت
تاثیر سطح نگهداشت وجه نقد شرکت و بحران مالی بر سرریز ریسک مالی
[
دوره12,
شماره
40
- بهارسال
1399]
احمدی قراچه.خدیجه
بررسی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر قابلیتهای چابکی نیروی کار
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
احمدی.رقیه
بررسی و رتبهبندی مهمترین علل تمایل مصرفکنندگان داخلی در انتخاب محصولات جایگزین خارجی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
احمدی.زهرا
ارزیابی عملکرد شعبات بیمه نوین با استفاده از الگوی BSC و روش Topsis
[
دوره4,
شماره
10
- پاییزسال
1391]
احمدی.سمانه
شناسایی موانع پرداخت بر مبنای عملکرد در سازمان های دولتی ایران
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
احمدی.سیدعلی اکبر
بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت، اعتماد و وفاداری در میان مشتریان (مورد مطالعه: شرکت های مسافربری فعال در پایانه های شهر تهران)
[
دوره7,
شماره
23
- زمستانسال
1394]
احمدی.شهلا
برآورد تابع مصرف بخش خصوصی در اقتصاد ایران طی دوره ( 1385-1338)
[
دوره4,
شماره
8
- بهارسال
1391]
احمدی.علی
طراحی مدل ریاضی زنجیره تأمین حلقه بسته با تاکید برتوانمندسازی قابلیت های زیست محیطی و افزایش سود آوری
[
دوره14,
شماره
50
- پاییزسال
1401]
احمدی.علی
بررسی عوامل مؤثر بر کارآفرینی سازمانی در هیئت مدیره های سازمان نظام پرستاری ایران
[
دوره6,
شماره
0
- زمستانسال
1393]
احمدی.علی اکبر
بررسی تاثیر اقدامات مدیریت دانش بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی)
[
دوره9,
شماره
28
- بهارسال
1396]
احمدی.غلامرضا
بررسی تأثیر پیوندهای بازاریابی رابطهمند بر رضایت و سهم مشتری در صنعت بانکداری
[
دوره11,
شماره
36
- بهارسال
1398]
احمدی.کیومرث
مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی و ضرورت طراحی ساز وکاری جهت ارزیابی آن در بخش دولتی ایران
[
دوره5,
شماره
14
- پاییزسال
1392]
احمدی.مونا
بررسی تاثیرکاربردهای تکنولوژی و نیازهای اطلاعاتی بر مدیریت زنجیره تامین با نقش میانجی فناوری بلاکچین در گردشگری
[
دوره15,
شماره
54
- پاییزسال
1402]
احمدی.مهشید
شناسایی میزان رابطه ابعاد اندازهگیری کیفیت خدمات لجستیک در شرکتهای حمل ونقل کالا در بازار ایران
[
دوره10,
شماره
33
- تابستانسال
1397]
احمدیان.الهه
تبیین عوامل مرتبط با اجرای خطمشیهای اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و ارائه مدلی مطلوب
[
دوره10,
شماره
34
- پاییزسال
1397]
اخباری آزاد.مینا
بهره گیری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در راستای سنجش سطح وفاداری مشتری و تاثیر آن بر تصویر برند (مطالعه موردی: شرکت دوان صنعت شیراز)
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
اخباری آزاد.مینا
نقش مدیریت زنجیره تامین سبز بر عملکرد نوآورانه و رقابت پذیری شرکت ها
[
دوره13,
شماره
0
- زمستانسال
1400]
ادیبی.محمدامین
دستهبندی دادههای جریانی فازی با استفاده از تحلیل پوششی دادهها
[
دوره8,
شماره
26
- پاییزسال
1395]
اسماعیل زاده مقری.علی
بررسی موانع مالی و غیرمالی خصوصی سازی و اجرای اصل 44 قانون اساسی در ایران با استفاده از روش فراترکیب (متاسنتز)
[
دوره13,
شماره
44
- بهارسال
1400]
اسماعیلی علی آبادی.دانیال
بهبود الگوریتم رقابتی کلونی استعمارگران با استفاده از عملگر یادگیری استعمارگران وکاربرد آن در حل مساله فروشنده دوره گرد
[
دوره7,
شماره
22
- پاییزسال
1394]
اشرفی.مجید
ارائه مدل اقتصادی اجتماعی پایدار از طریق سرمایهگذاری مخاطرهپذیر با استفاده از روش دلفی (مطالعه موردی: شرکتهای سرمایه گذاری خطرپذیر
[
دوره16,
شماره
58
- پاییزسال
1403]
اشرفی.مجید
تعیین روابط ساختاری و رتبه بندی عوامل موثر بر خروج کارآفرینانه در شرکتهای دانش بنیان حوزه زیست فناوری
[
دوره12,
شماره
43
- زمستانسال
1399]
اشرفی.مجید
ارائه الگوی مفهومی و ترسیم نقشه استراتژیک سازمان کارآفرین با رویکردهای تصمیمگیری چندمعیاره فازی (FMCDM)
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
اشکان پور.معصومه
عملکردکارکنان درموقعیت های استخدامی مختلف: شواهدی از شبکه بهداشت شهرستان رشت
[
دوره4,
شماره
8
- بهارسال
1391]
اصغری اقدم.بهرام
بررسی رابطه مدیریت کوانتومی با رضایت شغلی و اعتماد سازمانی
[
دوره10,
شماره
0
- زمستانسال
1397]
اصل فلاح.حوریا
تبیین طراحی الگوی نهادینهسازی فرهنگ مربیگری در راستای توسعه کارآفرینی سازمانی
[
دوره14,
شماره
49
- تابستانسال
1401]
اصلی زاده.احمد
استخراج شاخصها و آسیب شناسی ارائه خدمات ارتباطی بر روی شبکه ملی اطلاعات
[
دوره9,
شماره
28
- بهارسال
1396]
اعتباریان.اکبر
تعیین نقش استراتژی بر مدیریت عملکرد سازمانهای فرهنگی
[
دوره10,
شماره
35
- زمستانسال
1397]
اعتباریان.اکبر
نوعشناسی رفتار کارکنان خشنود سازمان های فرهنگی ایران براساس باورمندی (سطحی/عمیق) و رفتار(فعالانه/منفعلانه)
[
دوره13,
شماره
46
- پاییزسال
1400]
اعتباریان.اکبر
بررسی رابطه بین هوش هیجانی و سبک های تصمیم گیری مدیران کارخانه پلی اکریل اصفهان
[
دوره6,
شماره
19
- زمستانسال
1393]
اعتمادی.احمدرضا
بکارگیری روش تلفیقیQFD-AHP در راستای بهبود ارائه سرویسهای اینترنتی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
اعتمادی.احمدرضا
تبیین الگوی عوامل موثر بر ناب بودن زنجیره تأمین در حوزه فراساحل صنعت نفت و گاز
[
دوره10,
شماره
35
- زمستانسال
1397]
اعرابی.سید محمد
رویکردی نوین از دیدگاه مبتنی بر منابع به استراتژی سطح شرکتی در شرکتهای مادر
[
دوره1,
شماره
0
- پاییزسال
1388]
افتخاری گیفان.رضا
شناسایی و رتبه بندی مهمترین معیارهای کیفیت خدمات الکترونیکی بانکداری اینترنتی (تلفیق مدل DEMATEL و ANP)
[
دوره8,
شماره
26
- پاییزسال
1395]
افرازه.عباس
برون سپاری مدیریت پروژه در پروژه های نفت و گاز ایران
[
دوره16,
شماره
58
- پاییزسال
1403]
افراسیابی.فاطمه
بررسی نقش میانجیگرانه مسئولیت اجتماعی سازمان بر تأثیر ابعاد عدالت سازمانی ادراک شده بر تعهد سازمانی (موردی مطالعه: سازمان برنامه و بودجه کشور)
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
افشار کاظمی.محمد علی
ارائه الگوی ابعاد و مؤلفه های موثر بر بهینه سازی استقرار مدیریت الکترونیک منابع انسانی
[
دوره13,
شماره
0
- زمستانسال
1400]
افشار کاظمی.محمد علی
تشخیص k پست اثرگذار برمبنای یادگیری عمیق در جهت بهبود مدیریت دانش
[
دوره14,
شماره
50
- پاییزسال
1401]
افشار کاظمی.محمد علی
توسعه پایدار اجتماعی در سطح ایران و جهان: با رویکرد داده کاوی
[
دوره12,
شماره
41
- تابستانسال
1399]
افشار کاظمی.محمدعلی
طراحی الگوریتمی پویا برای کاوش در دادهها و پیشبینی صحیح پاسخ مشتری
[
دوره10,
شماره
35
- زمستانسال
1397]
افشار کاظمی.محمدعلی
جایگاه نقاط بی تفاوتی در مسائل تصمیم گیری چند معیاره
[
دوره11,
شماره
37
- تابستانسال
1398]
افشار.محمدعلی
مدل سازی دینامیکی توسعه سیستم های اجتماعی در ایران
[
دوره5,
شماره
13
- تابستانسال
1392]
افشارکاظمی.محمدعلی
طراحی و تشریح مدل قیمت گذاری در زنجیره تأمین چهار سطحی حلقه بسته با در نظر گرفتن عدم قطعیت در صنعت کاغذ
[
دوره15,
شماره
55
- زمستانسال
1402]
افشین مهر.فرانک
ارائه مدل بازاریابی الکترونیک بانکداری دیجیتال در ایران
[
دوره15,
شماره
52
- بهارسال
1402]
اقبالی.مهدی
ادغام نظرات مدیریت و مشتریان در تعیین ترکیب تولید به کمک تئوری محدودیت های اصلاح شده فازی
[
دوره6,
شماره
17
- تابستانسال
1393]
اقوامی.فرشاد
تحلیل اثربخشی عوامل مؤثر بر اشتغال و راهاندازی کسبوکار معلولین
[
دوره11,
شماره
39
- زمستانسال
1398]
اکبرزاده.مرتضی
تبیین ارزشهای مصرفی مالکان خوردوهای سواری و تاثیر آن بر انتخاب نام تجاری(مورد مطالعه شرکت ایران خودرو)
[
دوره6,
شماره
18
- پاییزسال
1393]
اکبری مقدم.بیت الله
تبیین طراحی الگوی نهادینهسازی فرهنگ مربیگری در راستای توسعه کارآفرینی سازمانی
[
دوره14,
شماره
49
- تابستانسال
1401]
اکبری مقدم.بیت الله
اثر ریسکهای محیط، استراتژی شرکت و ساختار سرمایه بر عملکرد شرکتها در صنعت پتروشیمی
[
دوره1,
شماره
0
- بهارسال
1388]
اکبری مقدم.بیت اللّه
بررسی تأثیر مکانیزم های حاکمیت شرکتی بر ساختار سرمایه شرکت ها
[
دوره3,
شماره
7
- تابستانسال
1390]
اکبری مقدم.بیت اله
بررسی کاربرد شیوه های پیچیده بودجه بندی سرمایه ای در صنعت پتروشیمی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
[
دوره2,
شماره
4
- بهارسال
1389]
اکبری مقدم.بیت اله
نقش تبلیغات اینترنتی بر اثربخشی خدمات بانکداری الکترونیکی
[
دوره4,
شماره
11
- زمستانسال
1391]
اکبری مقدم.بیت اله
تبیین نقش مفهوم لمس در رفتار خرید مشتریان فروشگاههای فیزیکی و آنلاین
[
دوره15,
شماره
55
- زمستانسال
1402]
اکبری.آمنه
بررسی و تجزیه وتحلیل اثر بخشی دوره های آموزشی کارکنان ( مطالعه موردی: شرکت تولیدی والا قطعه)
[
دوره3,
شماره
6
- بهارسال
1390]
اکبری.فاطمه
ارائه مدل یادگیری سازمانی بر اساس جانشین پروری در سازمانهای دولتی (مورد مطالعه: آموزش و پرورش استان قزوین)
[
دوره16,
شماره
56
- بهارسال
1403]
اکرامی.محموده
ارائه مدل توسعه کارآفرینی بر پایه مدیریت دانش
[
دوره8,
شماره
24
- بهارسال
1395]
البرزی.محمود
طراحی مدل ریاضی برای بهینه سازی فرآیند برنامه ریزی تولید و کنترل موجودی در زنجیره تامین معکوس
[
دوره6,
شماره
18
- پاییزسال
1393]
البرزی.محمود
مدلسازی پویای توسعه سرمایه انسانی در سازمان های دولتی
[
دوره10,
شماره
35
- زمستانسال
1397]
البرزی.محمود
تبیین مؤلفههای پیرو معنوی با استفاده از شبکههای عصبی فازی انطباق پذیر
[
دوره7,
شماره
22
- پاییزسال
1394]
البرزی.محمود
طراحی یک مدل سیستم داینامیک برای مدیریت وجوه نقد شرکت های بازرگانی
[
دوره7,
شماره
23
- زمستانسال
1394]
الفت.لعیا
بهبود توان عملیاتی بندر شهید رجایی با استفاده از شبیه سازی و تصمیم گیری های چند معیاره
[
دوره2,
شماره
4
- بهارسال
1389]
الوانی.سید مهدی
بررسی تاثیر مدل بومی تعالی سازمانی (طراحی شده) در سازمانهای دولتی ایران
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
الوانی.سید مهدی
بررسی تأثیر راهبردهای مدیریت منابع انسانی بر توانمندسازی کارکنان سازمانهای دولتی ایران
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
الوانی.سید مهدی
عوامل شغلی و سازمانی موثر بر انگیزش خدمات عمومی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قزوین
[
دوره13,
شماره
46
- پاییزسال
1400]
الوانی.سید مهدی
توسعه ابزاری برای ارزیابی مدیریت منابع انسانی پایدار در نظام اداری ایران
[
دوره14,
شماره
50
- پاییزسال
1401]
الوانی.سید مهدی
جایگاه استراتژیهای خطرپذیر جدید بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه در شرکتهای کارآفرین
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
الوانی.سید مهدی
مدلهای غیر خطی، تحولی در بهینه یابی جعبه های سیاه در رابطه بین شیوه های منابع انسانی و عملکرد سازمان
[
دوره14,
شماره
51
- زمستانسال
1401]
الوانی.سید مهدی
مدلسازی پیشرانهای نشاط سازمانی کارکنان دانشی به روش تحلیل تماتیک
[
دوره13,
شماره
47
- زمستانسال
1400]
الوانی.سید مهدی
ارائه الگوی ابعاد و مؤلفه های موثر بر بهینه سازی استقرار مدیریت الکترونیک منابع انسانی
[
دوره13,
شماره
0
- زمستانسال
1400]
الوانی.سید مهدی
شناسایی شاخصهای اصلی ارزیابی عملکرد کارکنان صف بیمارستانهای دولتی استان گیلان
[
دوره10,
شماره
0
- زمستانسال
1397]
الوانی.سید مهدی
رتبهبندی الزامات کارکردی سازمان دوسوتوان در حوزه مدیریت منابع انسانی
[
دوره15,
شماره
52
- بهارسال
1402]
الوانی.سید مهدی
شناسایی ابعاد فرهنگی موثر بر جذب مشتریان ایرانی به خدمات بانکداری الکترونیک
[
دوره14,
شماره
49
- تابستانسال
1401]
الوانی.سید مهدی
طراحی مدل شایستگی های بنیادی و فناورانه مدیران حوزه فناوری اطلاعات
[
دوره12,
شماره
40
- بهارسال
1399]
الوانی.سید مهدی
بررسی تأثیر نگرش شغلی بر تسهیم دانش و ارتباط آن با رفتار شهروندی سازمانی در بانک قوامین
[
دوره7,
شماره
20
- بهارسال
1394]
الوانی.سید مهدی
بررسی رابطه مدیریت چنگال کیفیت با ارتقاء کیفیت عملکرد کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور
[
دوره13,
شماره
0
- زمستانسال
1400]
الوانی.سید مهدی
شناسایی و اولویت بندی جانشینهای رهبری در سازمان برنامه و بودجه با نگاه به ماموریتهای سازمانی بر اساس مدل حاکمیتی هیل و هوپ
[
دوره13,
شماره
0
- زمستانسال
1400]
الوانی.سید مهدی
بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بانک ملت با وفاداری مشتریان با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری
[
دوره6,
شماره
0
- زمستانسال
1393]
الوانی.سیدمهدی
تبیین الگوی اثربخش مدیریت دولتی با استفاده از منطق فازی
[
دوره9,
شماره
28
- بهارسال
1396]
الوانی.سیدمهدی
بررسی اثرات فراموشی سازمانی بر یادگیری و پذیرش نوآوریهای فناوری اطلاعات
[
دوره10,
شماره
32
- بهارسال
1397]
الوانی.سیدمهدی
تبیین مؤلفههای پیرو معنوی با استفاده از شبکههای عصبی فازی انطباق پذیر
[
دوره7,
شماره
22
- پاییزسال
1394]
الوانی.سیدمهدی
مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی و ضرورت طراحی ساز وکاری جهت ارزیابی آن در بخش دولتی ایران
[
دوره5,
شماره
14
- پاییزسال
1392]
الوانی.سیدمهدی
طراحی الگوی مربیگری تعاملی در سازمان های دولتی ایران
[
دوره14,
شماره
48
- بهارسال
1401]
الوانی.سیدمهدی
شناسایی موانع بهره وری سازمان های دولتی ایران
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
الوندی.محسن
بررسی مقایسه ای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)سه بانک ایرانی با رویکرد مدل سوئیفت
[
دوره1,
شماره
0
- بهارسال
1388]
الوندی.محسن
نتایج به کارگیری نقشه برداری جریان ارزش در شرکت قطعات الکتریکی با استفاده از شبیه ساز ARENA در ایران
[
دوره4,
شماره
8
- بهارسال
1391]
الوندی.محسن
مقایسه الگوی مدیریت راهبردی یک شرکت با چهار الگوی نظری (مطالعه موردی: شرکت ملی ساختمان)
[
دوره2,
شماره
4
- بهارسال
1389]
الهی.علیرضا
قابلیت یادگیری سازمانی به عنوان پیش بینی برای کارآفرینی سازمانی در ادارات ورزش و جوانان شمال ایران
[
دوره11,
شماره
38
- پاییزسال
1398]
الیاسی.مهدی
تعیین روابط ساختاری و رتبه بندی عوامل موثر بر خروج کارآفرینانه در شرکتهای دانش بنیان حوزه زیست فناوری
[
دوره12,
شماره
43
- زمستانسال
1399]
امامزاده.داود
تبیین مدل مدیریت منابع انسانی نظام اداری ایران با محوریت سازمان اجتماعی چابک
[
دوره14,
شماره
49
- تابستانسال
1401]
امامقلی.فاطمه
نقش سرمایه اجتماعی در عملکرد سازمانی(مطالعه موردی: مدیریت شعب بانک تجارت استان قزوین)
[
دوره3,
شماره
7
- تابستانسال
1390]
امامی صالح.کوروش
تاثیر جهتگیری استراتژیک بر عملکرد توسعه محصول جدید
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
امامی.لطیف
شناسایی عوامل مؤثر بر رشد بانکداری الکترونیک ( با استفاده از تکنیک دلفی )
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
امیدواری.منوچهر
ارائه الگویی برای بررسی بحران¬های ناشی از زلزله احتمالی با شدت های مختلف با توجه به استحکام ساختمان از دیدگاه ایمنی بهداشت محیط زیست در مراکز آموزش عالی (مطالعه موردی دانشکده عمران دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
[
دوره5,
شماره
13
- تابستانسال
1392]
امیربیکی لنگرودی.حبیب
تاثیر سطح نگهداشت وجه نقد شرکت و بحران مالی بر سرریز ریسک مالی
[
دوره12,
شماره
40
- بهارسال
1399]
امیرتیموری.علیرضا
انتخاب تأمینکننده بر اساس دیدگاههای خوشبینانه و بدبینانه
[
دوره9,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
امیرزاده.مهدی
بررسی رابطه بین هزینههای تحقیق، توسعه و سودآوری واحدهای صنعتی برگزیده استان کرمان
[
دوره8,
شماره
27
- زمستانسال
1395]
امیرنژاد.قنبر
واکاوی مفهوم انرژی سازمانی وطراحی مدل فرآیندآزادسازی آن در سازمان
[
دوره12,
شماره
41
- تابستانسال
1399]
امیرنژاد.قنبر
تأثیر استراتژیهای منابع انسانی برکسب مزیت رقابتی با نقش میانجی چابکی سازمانی
[
دوره11,
شماره
37
- تابستانسال
1398]
امیری دوانی.مهرناز
بهره گیری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در راستای سنجش سطح وفاداری مشتری و تاثیر آن بر تصویر برند (مطالعه موردی: شرکت دوان صنعت شیراز)
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
امیری.افلاطون
ارائه مدل جبران خدمات مادی و غیرمادی با رویکرد بهره وری نیروی انسانی
[
دوره12,
شماره
40
- بهارسال
1399]
امیری.سمیه
رابطه ی بین عدم تقارن اطلاعاتی و تجدید ارائه صورت های مالی: با رویکردی بر شکاف قیمت مؤثر
[
دوره8,
شماره
27
- زمستانسال
1395]
امیری.کیومرث
بررسی رابطه بین سود نقدی و استقلال هیات مدیره بر اجتناب مالیاتی شرکت در چارچوب نظام مالیاتی کشور
[
دوره13,
شماره
44
- بهارسال
1400]
امیری.مقصود
ارایه یک مدل جدید چندهدفه فازی برای انتخاب تأمین کنندگان در زنجیرة تأمین
[
دوره5,
شماره
15
- زمستانسال
1392]
امیری.مقصود
ارزیابی فنی و اقتصادی طرح های متقاضی وام با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه ای فازی(FANP)
[
دوره7,
شماره
20
- بهارسال
1394]
امیری.مقصود
انتخاب استراتژیک تأمین کنندگان به کمک تحلیل عاملی تصحیح شده با رویکرد تحلیل پوششی داده ها
[
دوره5,
شماره
12
- بهارسال
1392]
امیری.مقصود
توسعه و حل یک مدل تعیین اندازه انباشته دو سطحی با چند روش تولید بوسیله الگوریتم بهینه سازی میرایی ارتعاش
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
امیری.هادی
تاثیر تصدی حسابرس بر کیفیت سود در شرایط عدم تقارن اطلاعاتی بین حسابرس و مدیر
[
دوره13,
شماره
45
- تابستانسال
1400]
امیریان زاده.مژگان
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر توانمندسازی نیروی انسانی در راستای بهره وری با استفاده از روش دیمتل
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
امین خاکی.علیرضا
بررسی عوامل مؤثر بر شکاف مالیاتی در مؤدیان بازرگان استان گیلان از دیدگاه مأموران مالیاتی
[
دوره13,
شماره
0
- زمستانسال
1400]
امین خاکی.علیرضا
طراحی مدل سیاست های مالیاتی مشوق کارآفرینی مولد در ایران
[
دوره14,
شماره
48
- بهارسال
1401]
امین زاده واحدی. میثم
تبیین نقش مفهوم لمس در رفتار خرید مشتریان فروشگاههای فیزیکی و آنلاین
[
دوره15,
شماره
55
- زمستانسال
1402]
امین نژاد.خدیجه
بررسی میزان تاثیرگذاری دورههای آموزشی در تواناسازی کارکنانموضوع ماده 58 قانون مدیریت خدمات کشوری (مورد مطالعه: مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی)
[
دوره7,
شماره
21
- تابستانسال
1394]
امینی سابق.زین العابدین
ارائه شاخص های فرهنگ معنویت دینی و اخلاق حرفهای سرمایه انسانی با رویکرد تحول و توسعه منابع انسانی در سازمان
[
دوره16,
شماره
58
- پاییزسال
1403]
امینی.سعید
بررسی رابطه میان جهتگیری استراتژیک بر میزان مسئولیت اجتماعی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
امینی.سعید
مدلی برای تعیین میزان تاثیر شخصیت و درک مشتریان بر استفاده از بیمه الکترونیکی
[
دوره9,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
امینی.مختار
مقایسه تاثیر ساختار مالکیت (خانوادگی- غیرخانوادگی) و ریسک عملیاتی بر عملکرد شرکت ها
[
دوره6,
شماره
0
- زمستانسال
1393]
امینی.وحید
مدلی برای تعیین میزان تاثیر شخصیت و درک مشتریان بر استفاده از بیمه الکترونیکی
[
دوره9,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
امینی.وحید
بررسی رابطه میان جهتگیری استراتژیک بر میزان مسئولیت اجتماعی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
انبارلویی.مونا
پژوهش پیرامون رابطه تأثیر و تأثری نگرشهای شغلی و ارتباط آنها با عملکردکارکنان
[
دوره5,
شماره
12
- بهارسال
1392]
انصاری رنانی.قاسم
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه استعداد محوری سازمانهای دولتی
[
دوره12,
شماره
41
- تابستانسال
1399]
انصاری فرشاد.علی
بهبود یک مدل تصمیمگیری ردهای در فرآیند برونسپاری کسب و کار(IT) با استفاده از رویکرد MCDM
[
دوره4,
شماره
10
- پاییزسال
1391]
انصاری.محسن
برون سپاری مدیریت پروژه در پروژه های نفت و گاز ایران
[
دوره16,
شماره
58
- پاییزسال
1403]
انواری رستمی.علی اصغر
بررسی رابطه بین سود نقدی و استقلال هیات مدیره بر اجتناب مالیاتی شرکت در چارچوب نظام مالیاتی کشور
[
دوره13,
شماره
44
- بهارسال
1400]
انوری.شاپور
تبیین رفتارهای کارآفرینانه در موفقیت کسب و کارها
[
دوره15,
شماره
53
- تابستانسال
1402]
انوری.نورالدین
ارایه و رتبه بنـدی الگـوهـایی مطلوب بـه منظور بهبـود خط مشی سرویس دهی به مشتریان با رویکرد شبیه سازی سیستم های صف و MCDM
[
دوره5,
شماره
12
- بهارسال
1392]
اوشک سرایی.مریم
مدل سازی پیش بینی کیفیت سود با استفاده از درخت تصمیم و ماشین بردار پشتیبان
[
دوره15,
شماره
54
- پاییزسال
1402]
اهنگ.فرحناز
بررسی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر قابلیتهای چابکی نیروی کار
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
ایجادی مقصودی.آبتین
رتبهبندی و ارزشیابی روشهای سنتی ارزیابی عملکرد سازمانی با محتوای تئوری و با استفاده از یک روش تصمیمگیری ادغامی
[
دوره10,
شماره
32
- بهارسال
1397]
ایران زاده.سلیمان
تاثیر نقش واسط سوگیری روانشناختی بر سکوت سازمانی و رفتارهای انحرافی کارکنان
[
دوره11,
شماره
37
- تابستانسال
1398]
ایرانی.ندا
بررسی نقش ارزش مبتنیبر فایده و لذتجویانه در رضایت مصرفکنندگان از خرید پوشاک در ایران
[
دوره3,
شماره
7
- تابستانسال
1390]
ایرج پور.علیرضا
ارائه مدل ترکیبی چند هدفه دوسطحی برای مساله مدیریت موجودی یک فروشنده و چند خرده فروش با استفاده از دو الگوریتم فرا ابتکاری چندهدفه مبتنی بر پارتو
[
دوره9,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
ایرج پور.علیرضا
بررسی استقرار نظام بودجه ریزی عملیاتی در یک سازمان خدماتی
[
دوره5,
شماره
15
- زمستانسال
1392]
ایرج پور.علیرضا
ارائه راهبردهایی به منظور دستیابی به رضایت مشتری در تعامل بین عملکرد تولید و مشتری به عنوان مزیت رقابتی ازمنظر مدیریت کیفیت جامع
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
ایرج پور.علیرضا
مدل فازی ارزیابی طرح های کسب و کار متمرکز بر توسعه محصولات جدید
[
دوره14,
شماره
51
- زمستانسال
1401]
ایرج پور.علیرضا
روشهای مدیریت کیفیت و تأثیر آنها بر عملکرد مالی شرکتها (بررسی موردی مدل تعالی EFQM)
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
ایرج پور.علیرضا
بررسی تاثیر تفکر استراتژیک بر نوآوری سازمانی
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
ایرج پور.علیرضا
ارائه الگوی داده کاوی مبتنی بر شاخص توسعه پایدار در مدیریت شهری کلانشهر تهران متاثر از همهگیری کووید-19
[
دوره15,
شماره
55
- زمستانسال
1402]
ایرج پور.علیرضا
واکاوی مداخلات و بسترهای شکلگیری مربی¬گری مبتنی بر توسعه توانمندیهای کارآفرینانه در صنعت خودروسازی
[
دوره16,
شماره
57
- تابستانسال
1403]
ایرج پور.علیرضا
حل مدل ریاضی چندهدفه تعادل بار آنلاین در خط تولید با روش ترکیبی الگوریتم ژنتیک و شیر مورچه
[
دوره15,
شماره
52
- بهارسال
1402]
ایرج پور.علیرضا
ارائه مدلی دادهمحور برای زمانبندی و تعیین توالی وظایف درسیستمهای تولید منطبق بر صنعت 4.0 با جریان کارگاهی
[
دوره16,
شماره
58
- پاییزسال
1403]
ایرجپور.علیرضا
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای ارزیابی عملکرد سازمانی بر اساس روشهای کارت امتیازی متوازن پایدار (SBSC) و MCDM با استفاده از متغیرهای زبانی
[
دوره8,
شماره
24
- بهارسال
1395]
ایزدی نیا.ناصر
تاثیر رتبه مسئولیتپذیری اجتماعی بر برآورد سرمایهگذاران از ارزش بنیادی شرکت
[
دوره10,
شماره
33
- تابستانسال
1397]
ایمانی.صاحب
مدیریت دانش: حلقۀ ارتباطی میان رهبری تحولآفرین و رفتار شهروندی سازمانی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]